Haaveena vauva 2020

Paljon onnea @Sanniemoi :love:

@Apustaja mä kans hikoilen mut meillä on sisällä niin kuuma et ei ihme!
Tissit on todella kipeät, varsinkin kun liivit ottaa pois mut mulla on kyllä aina heti menkkojen jälkeen. Nyt ne on ehkä aavistuksen kipeämmät mut voikohan tosta lääkkeestä johtua, luultavasti. 2pkt pc liuskoja ostin. Nyt sit yritän olla testaamatta viikonloppuna (siinä kuitenkaan onnistumatta:LOL:
Toivottavasti sun tissikipu olisi merkki raskaudesta (y) Mulla ei tisseissä oo enää mitään tuntemuksia, dpo 1-2 oli nännit tosi kipeät eikä niihin kärsinyt koskea, mutta ei mulla negakierroissa se kipu jatku paria päivää kauempaa, vaikka kuinka nännejäni puristelisin. :ROFLMAO:
 
Toivossa on hyvä elää! Korjasin tohon aiempaan viestiin että siis oviksen jälkeen on aina kipeät, ei menkkojen :ROFLMAO:
Mut joo, musta tuntuu et kaikenlaisia oireita sitä voi olla vaikkei olis raskaana. Nyt täytyy toivoa et toi lääke auttaa tosiaan eikä huomenna / su ala tiputtelu(n)
Toivottavasti se tosiaan auttaa!

Kyllä sitä vaikka mitä oireita on vaikka ei raskaana olisikaan. Normaaleja loppukiertoon kuuluvia oireita. Mutta sitä vaan haluais että ne kertois jostain muista ku lähestyvistä menkoista. Mä oon pahimmillaan jopa oksentanut negakierroissa ku on ollu niin huono olo. Eikä raskaudesta oo ollut tietoakaan.

Ens kierron tavoitteeksi aion taas ottaa sen että en tarkkaile kropan tuntemuksia niin paljon, vaan nautin kesälomasta ja teen kaikkea kivaa. Tavoitteita on aina hyvä olla, toteutuminen on sitten asia erikseen. :oops:
 
@Apustaja
En mää vielä.
Noita ff:n lämpökäyriä vaan seuraillut.
Tulin vähän lomailemaan lasten kanssa ja testit kotona.
Maanantaina kotiin. En siis ainakaan sitä ennen onneksi pääse testeihin käsiksi.
Maanantainakin vasta illalla kotona, et jos tiistaille malttais testien kanssa.
Mulla ei mitään oireita mihinkään suuntaan.
Korvien välissä joku sanoo, että tämä ei ole tärppikierto.
 
Joo, muistan kans joskus voineeni niin pahoin et oksennus oli lähellä. Olematta silti raskaana. On se keho kumma. Sit monesti luulee et ne jotka ovat raskaana niin eivät ole mitään oireita kokeneet. Toiset taas kaikki. Toivotaan plussaa meille :geek: aiotko jo dpo 8 testata? Mä varmaan kovin haluaisin jo huomenna mut silloin nyt ei ainakaan mitään näkyisi:whistle::ROFLMAO:
No tuota... Tässä saattoi käydä niin, että testasin ekan kerran jo tänään iltapäivällä ihan testaamisen ilosta. :ROFLMAO: Tuli niin hölmö olo, että pakko oli tunnustaa. Jos olisinkin raskaana, niin tuskin kiinnittymistä olisi vielä edes tapahtunut.

Kyllä mä varmaan sunnuntaina testaan, ja sitte maanantaiaamuna. Mulla on tänään ja eilen ollu ihan jatkuvia mielialanvaihteluita. Välillä mietin että taidan olla raskaana kun itken ilman syytä, mutta sitten minuutin päästä mietin että ei se mitään merkitse, kun oon niin herkkis muutenkin. Miehellä on kyllä kestämistä mun kans. :D:poop:
 
Ihana :LOL:
Mä olen tässä googletellut dpo 7 plussa jne ja yritän vakuutella itselleni et dpo 8 parempi testata. Sit mul olis testit dpo 8, 9, 10 ja 11. Sit toivonmukaan sais ostaa lisää testejä!
Mun lääkettä kestää dpo 12 asti ja sit kai siitä parin päivän päästä pitäis menkat alkaa.
Ainakin countdown to pregnancy-sivusto näyttää aika reilun eron dpo 7 ja dpo 8 välillä. Dpo 7 oli joku 7% ja dpo 8 18% mahdollisuus saada viiva testiin. Pieniä prosenttejahan ne on vielä noilla päivillä. Ite ku tänään testasin niin luku on 3,6% :ROFLMAO: Dpo 9 mahdollisuus saada plussa onkin sitten jo melkein 50%. En tiiä ton sivuston luotettavuudesta, mutta ite välillä käyn tuolla kattelemassa ja lueskelemassa.
 
@Apustaja @Wintersun kuulostaa ihan mun oloilta! Mä ajattelisin et kaikki nää valmisteet mitä otan - maca ja mammavitamiinit + metut auttaa oireita korostumaan :whistle: tsemiä, mä odottelen tuleeko tästä kierrosta samanlainen. Olin 5vk näkemättä ketään kavereita viime kierrossa, kun olin niin haluton tapaamaan ketään tai seurustelemaan. Ennemmin masistelin kotona. Ja kaikki muuttu ku menkat alko. Oli karua miten sen eron näki niin selkeästi :LOL: mikä hormonihirviö?
 
Mulla sama tilanne, eli vuosi tuli nyt täyteen. Mulle sanottiin että pitää olla vuosi täynnä oikeesti ennen kun tekee ees lähetettä eteen päin. Mä kysyin sitä oman kunnan tk:sta. Me mennään miehen kans syksyllä yksityiselle tutkimuksiin jos ei ennen tärppää. Ihan sillä että on nopeempi apu, klinikka on meidän matkojen mukaan paremmalla sijainnilla ja näin. Toki on kallista, mut ollaan miehen kans säästetty ja puhuttu että saadaan se raha puoli kuitenkin hoidettua.

Tsempit sulle (y)
Kiitti :) niin, se yksityinen! Itsekin voisin varata sinne aikaa, sieltä sais letrot käyttöön, mikä tietääkseni olis eka askel lapsettomuusklinikankin puolella
 
Oon lueskellut täällä taustalla teidän juttuja, ja yrittänyt vähän höllätä tätä vauvahulluutta. Tässä kierrossa eli yk5 stressasin huooomattavasti vähemmän kuin aiemmissa kierrossa. Otin myös greippimehun käyttöön oletettuun ovikseen saakka.

Ehkä se stressittömyys tosiaan auttaa, tänä aamuna kaks viivaa testissä. :love: ei hajua oviksesta, mut viikkoja kasassa todennäköisesti 4 + jotain, 4+3 todennäköisin. LA sen mukaan olisi 11.2.2020. Varovasti eteenpäin, mutta aika onnellinen fiilis on tällä hetkellä.
Oi ihanaa! Paljon onnea! Meillä suht samat LA :love:
Ja aivan täysin faktaa, että kroppa menee ihan sekaisin stressistä. stressin vois poistaa maailmasta :cautious:

@mursutin tsemppiä aamun testaukseen! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja
@Wintersun sinulle piti vielä sanoa, että paljon tsemppiä tilanteeseesi, on ollut kohtuuttoman kivinen tie!


Omaa taustaa vielä sen verran, että tosiaan kaksi lasta on ja niiden välissä on ollut yksi kkm rv 10.
Se oli kyllä henkisesti erittäin rankka kokemus, mutta kummasti muutti "elämänkatsomusta", ettei niitä lapsia, vielä terveitä sellasia, niin vain tehdä.

Aurinkoita päivää kaikille!
 
@mursutin Ihanaa, onnea! ❤ Toivottavasti kaikki menee hyvin!

@Wintersun Mä jahkailin testaamisen kanssa tänä aamuna, meinasin testata mutta sain hillittyä itseni. :D Mutta kävi silloin mielessä, että onkohan sullakin testaaminen jo poltellut. :D Toivottavasti nega muuttuu plussaksi myöhemmin.
 
Voi taas mun unia.❤
Voi, kun pitäisi paikkaansa.

Hirveästi haluttaisi päästä testaamaan jo. Dpo 7.
Mut olen reissussa todella korvessa ja testejä ei ole.
Hyvä niin.
Pakosta menee sunnuntai iltaan tai maanantai aamuun.
Ilta voi olla huomenna hulinaa, kun kotiudutaan. En ehkä saisi rauhaa testata.

Mulla on niin vahva ja varma olo, että ei tämä ole plussa kierto. Et viisaampaa olisi varmaan odotella rauhassa.

En ymmärrä miten jotkut jaksaa odottaa testaamisen kanssa, että menkat on myöhässä.
 
En mä ainakaan pysty olla testaamatta alkaen dpo7.  :whistle::ROFLMAO: vielä täytyy sitäkin odotella 3 viikkoa :unsure: maaliskuun vauva kelpaa meille :love:
 
Voi taas mun unia.❤
Voi, kun pitäisi paikkaansa.

Hirveästi haluttaisi päästä testaamaan jo. Dpo 7.
Mut olen reissussa todella korvessa ja testejä ei ole.
Hyvä niin.
Pakosta menee sunnuntai iltaan tai maanantai aamuun.
Ilta voi olla huomenna hulinaa, kun kotiudutaan. En ehkä saisi rauhaa testata.

Mulla on niin vahva ja varma olo, että ei tämä ole plussa kierto. Et viisaampaa olisi varmaan odotella rauhassa.

En ymmärrä miten jotkut jaksaa odottaa testaamisen kanssa, että menkat on myöhässä.
Testaa sunnuntai-iltana ja maanantaiaamuna! ;) Oletko nähnyt raskausunia? Mä en oo nähnyt raskausunia pitkään pitkään aikaan. Näin kyllä tällä viikolla unta, että olin alkanut tupakoida uudestaan, ja unessa sanoin jotakin tyyliin että sama polttaa kun en kerran tuu enää raskaaksi. Toissapäivänä tuli puoli vuotta ekasta haamun varjosta ja viimeisestä tupakasta, ehkä se uni liittyi siihen... :)

Täällä ei edelleenkään mitään raskausoireeksi tulkittavaa ole näkynyt. Oon todella todella väsynyt, mutta niin mä oon aina muutenkin. Mahaa vihloo, mutta vihloo aina muutenkin. Huimaavaa oloa aina välillä, mutta mua huimaa muutenkin. Tukkoinen ja flunssainen olo ja päätä särkenyt jo monta päivää, mutta sitä on joka kuukausi ennen menkkoja muutenkin. Jne :LOL:

Mä haluaisin olla sellainen joka testaa vasta sitten kun menkat on jääny pois. Säästäis rahaa ja varmaan hermojakin. Mutta en usko että tästä tulen muuttumaan kun luonteeni on mikä on. :whistle:
 
Dpo 7 viivanpaikka raskauskeijun herkällä One Stepillä. Nää testit on näyttäny mulla viivanpaikkoja ennenkin. En tiiä näkyykö teille noissa kuvissa mitään kun jouduin rajaamaan niin kuvanlaatu huononi. Ylempi testi on eilispäivän ja siinä en näe mitään.
 

Attachments

Kyllä siinä näkyy! Toivotaan ettei ole viivanpaikka! Arvaa vaan olenko tässä miettinyt et vois testata illalla :ROFLMAO: Joo en aio... :geek:
Laskin muuten oviksesta lasketun ajan. Olis 22.2.2020:geek:
Siinäpä oiskin hyvä LA. :rolleyes:

Oon ennenkin saanut viivanpaikkoja noilla one stepeillä, mutta en ehkä noin selkeää. On siis livenä vielä selvempi viiva. Mutta väriä siinä ei kyllä ole. Onhan se ihan liian aikaisin testattu, että ei ihmekään. Tsemppiä sulle iltatestailun himon kestämisen suhteen. ;)
 

Yhteistyössä