Haaveena vauva 2020

@Apustaja on kyl selkee viivan paikka, ku sait kameraan. Mä oon noihin saanut noita paikkoja; vain pari erottui tällä kameralla - muuten vain just nähtävissä
 
Katson nyt hetken, mitä mies oikeen aikoo, mutta meinas tällä viikolla, että yritys jää nyt pois pariksi vuodeksi. Eli katsotaan nyt, onko tosiaan näin.
 
Onnittelut kaikille plussanneille ja tsempit uuteen kiertoon joutuneille ja piinailijoille! Toivottavasti tulisi vielä monta plussaa ennen juhannusta ❤

Täällä dpo 3 sekä flon että cluen mukaan, en tässä kierrossa vielä testaillut ovista. Kierukan jälkeinen tyhjennysvuoto jäi puolen päivän mittaiseksi. Kuvittelin ovislimat bongaavani, tiedä sitten kun niin pitkään on menty kierukalla. Kummatkin sovellukset ennustaa kuukautisia juhannusaatolle. Vaikka menossa vasta eka yrityskierto niin silti sitä miettii että mitä jos.. ei näitä turhaan piinapäiviksi kutsuta!!

@Karvakorvat harmi että tilanne tollanen! toivottavasti miehen mieli muuttuu vielä.
 
Aamun raskaustesti oli negatiivinen (ylläri! :ROFLMAO:). Testiajalla ei näkynyt muuta kuin ehkä joku viivanpaikan varjo, kun käänteli tikkua.
 
Tsemppiä tilanteeseenne @Karvakorvat. ❤

Harrastettiin yöllä seksiä ja tuli niin kova kipu vasemman munasarjan tienoille että piti lopettaa hommat kesken. Edelleen vihloo samaa kohtaa näin 12 tunnin jälkeenkin, välillä kovemmin ja välillä lievemmin. :confused: En tiedä mistä tuo kipu johtuu.
 
Eikä! Mulla jäi eilisen hommien jälkeen kipu oikealle nunasarjoihin! o_O
Onko sulla usein noita kipuja? Nyt ku alan miettiä ja flo'sta tarkistin niin mulla on näitä kipuja aika lailla joka kierrossa aina välillä, oon ihmetellyt että mistähän se johtuu. Että onko mun munasarjoissa joku vikana ku ne kipuilee tms. Vasemmassa mulla kyllä sitä vikaa onkin, mutta on mulla vihlonut oikeaakin. Eri tyyppiseltä kivulta kutenkin tuntuu kuin kohtutulehduksen aikaan.
 
@Wintersun Testasin keskiviikkona negan, hieman kyllä harmitti kun kiertokin on jo sen verran pitkä. Edelleenkään ei ole kuukautisia kuulunut, mutta toissapäivänä tuli hieman haaleaa punaista valkovuodon seassa pikkuhousunsuojaan (n)
Minua harmittaa se kun en tällä hetkellä tunne kehoani tarpeeksi hyvin tunnistaakseni ovulaation ja muut asiat. Viikko sitten saattoi olla ovulaatio mahatuntemuksista päätellen, oli sen verran kovia pistoksia mitä lie (n) Alkuviikosta tarkoitus testata uudelleen, jos kuukautiset eivät ala:)
 
No pitihän se jo testata ehkä puoli tuntia rakossa olleesta päiväpissasta ja negahan se oli :poop::LOL: Tosin en odottanutkaan leffaviivoja noin laimeasta pissasta, toosi vaalean keltaista, lähes kuin vettä. Täytyy illalla testata uudelleen jos pidättäisi edes pari tuntia, tai sitten aamulla vasta. On vielä 2kpl 10 herkkyisiä ja yks 25 One step.
 
Meitäpä onkin näköjään useampi jolla sama dpo.
Mulla ollut tänään menkkamaisia kipuja tai alkoi jo yöllä.
Ja edelleen on vahva tunne, että menkat ne alkaa ensi viikolla.
Voisipa vaan hillitä itsensä ja testailla vasta viikon päästä, jos menkkoja ei kuulu.
 
Kotona kuitenkin ajoissa tänään.
Alkoi sataa, kun Esterin pyllystä, niin lähdettiin kotiin.

Oli tuonut posti raskauskeijun 10 vahvuisia.
Ne, kun jäi viime lähetyksestä kokonaan pois.
Tai pakkausvirhe. Laittoivat niiden tilalla ovistestejä.
Pitihän se yksi tuhlata. PC:t ja muut paremmat testit saa vielä odottaq.

Mut muutaman tunnin pissasta tälläinen
https://aijaa.com/uoDO7A

Viivanpaikaksi tulkitsen.

Se siitä, en pysty odottamaan näillä dpo:illa yhtään, jos on mahdollista päästä käsiksi testeihin.
 
Kotona kuitenkin ajoissa tänään.
Alkoi sataa, kun Esterin pyllystä, niin lähdettiin kotiin.

Oli tuonut posti raskauskeijun 10 vahvuisia.
Ne, kun jäi viime lähetyksestä kokonaan pois.
Tai pakkausvirhe. Laittoivat niiden tilalla ovistestejä.
Pitihän se yksi tuhlata. PC:t ja muut paremmat testit saa vielä odottaq.

Mut muutaman tunnin pissasta tälläinen
https://aijaa.com/uoDO7A

Viivanpaikaksi tulkitsen.

Se siitä, en pysty odottamaan näillä dpo:illa yhtään, jos on mahdollista päästä käsiksi testeihin.
Onpa selkeä viiva! Toivottavasti muuttuu värilliseksi.
 
Tein toisen raskauskeijun herkän one stepin 4h pidätyksellä, tulos nega :poop: Jostain muistan lukeneeni että nuo one stepin erittäin herkät (10) ei olisi todellisuudessa niin herkkiä (n) Voin toki muistaa väärinkin, onko muilla kokemusta? Siis esim että pc näyttää jo kunnon viivaa kun nuo herkät vasta haamua. Täytyy kyllä huomenna aamulla testata myös ellei menkat ala.
 
@Wintersun puhelinta oikeen kääntelemällä jonku viivanpaikan saan näkyviin just ja just :D Toivottavasti olis alku kunnon viivalle :love:

Mää haluun kans testaileen :D Dpo10 ilta ja eka kierto pitkään aikaan jossa en oo testannu vielä kertaakaa eikä edes testaus oo suunnitelmissa. Tosiaan täällä miehen veljellä ollaan edelleen, flo ennustaa menkkoja tiistaille ja ollaan täällä keskiviikkoon joten en ees kerkee testaan tässä kierrossa :DNyt on ollu oudon vähän _mitään_ maha tuntemuksia. Yleensä keltarauhanen jomottelee mulla selkeesti ja sit menkkamaiset kipuilut alkaa joskus dpo7-9 jo ja tuntuu joka päivä ja useemman kerran päivässä. Nyt ainoostaan eilen eli just dpo9 oli menkkamaista kipuilua ihan hetken ja vaan kerran. Tänään ei mitään. Alakerrassa niiiiin kuiva meno, että menkat sieltä saapuu taatusti:D Sillon plussakierrossa oli kosteet paikat ja valkovuotoo holahteli jostain dpo7 alkaen.
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Minä en malttanut olla päivällä testaamatta uudelleen, 25 mIu testiinkin tuli hailakka viivanpaikka. Mulla loppuu tätä menoa testit kesken, mutta oon kyllä joka tapauksessa ajatellut yhden Pregcheck-paketin käydä huomenna hakemassa. :D Oireetonta on edelleen, ja testailu varmasti turhaa mutta on se mukava silti jännittää. :)
 

Yhteistyössä