Haaveena vauva 2020

  • Tykkää
Reactions: tofu_
Tosi monella tuntuu tulevan nykyään aivan törkeitä viivanpaikkoja (n) Yritän nyt asennoitua niin etten oikeasti testaa kertaakaan ennen kuin menkat ovat reilusti myöhässä. Säästyy rahaa sekä toivottavasti mielenterveys. Hulluksihan siinä tulee jos joutuu joka kerta pohtimaan meinaako se viiva nyt yhtään mitään vai ei.. Saa nähdä kestääkö kantti :p

Näköjään en ole vielä tuossa piinalistassa niin tälle päivälle voi päivittää dpo 2
 
Oon nyt seurannu pitkää sivusta näitä teijän raskaustestejä. Kamalia mite selkeitä viivanpaikkoja noihin tulee.. :mad: Onks rfsun testi ainoo joka noita vp tekee? Ite tein esikoisesta aikanaan pc ja siitä ei tullu viivanpaikkoja kun oli nega.
 
Onko muilla oviksen jälkeen kipua muniksissa ja kohdun alueella useamman päivän ajan? Mä en bongannut kovin montaa ovisoiretta tässä kierrossa, etten yhtään tiedä olikokaan sitä. Mut sitten taas en tiedä voiko olla näitä tällaisia oviksen jälkeisiä oloja ilman ovista? :ROFLMAO: Kokemuksia?
 
Onko muilla oviksen jälkeen kipua muniksissa ja kohdun alueella useamman päivän ajan? Mä en bongannut kovin montaa ovisoiretta tässä kierrossa, etten yhtään tiedä olikokaan sitä. Mut sitten taas en tiedä voiko olla näitä tällaisia oviksen jälkeisiä oloja ilman ovista? :ROFLMAO: Kokemuksia?
Mulla kestää oviskivut 2-3päivää.. että en tiiä mitä siellä alakerrassa tapahtuu, mut ei mee tosiaan tunnissa tai kahessa ohi :)
 
Onko muilla oviksen jälkeen kipua muniksissa ja kohdun alueella useamman päivän ajan? Mä en bongannut kovin montaa ovisoiretta tässä kierrossa, etten yhtään tiedä olikokaan sitä. Mut sitten taas en tiedä voiko olla näitä tällaisia oviksen jälkeisiä oloja ilman ovista? :ROFLMAO: Kokemuksia?
Joskus on ja joskus ei. Mä en omaa ovista oikeen muutoin tunnista kuin tietynlaisesta valkovuodosta. Synnytyksen jälkeen kun kierto käynnisty, niin sillon oli oviskipuja ja ne oli tosi kovia. Enää ei ole.

Niitä erilaisia kipuiluja ja nippailuja on niin paljon kierron eri vaiheissa, eträ ei niistä ota kovin hyvin selkoa :ROFLMAO:
 
@Lapseton87 @tofu_
Niin te meinaatte että nää on oviskipuja? No voihan sekin tietty olla. Nyt on kipua neljättä päivää ja oon ajatellu että ovis olis ollut jo. Luulen että metformiini vaikuttaa paljolti näihin oloihin, kun ei tämmöistä ole ennen lääkitystä ollut. Pohdin vain että onko tämä sitä normaalia toimintaa mitä kehossa pitäis olla. Näinä päivinä myös rinnat alkaa aristaa ja turvota, on ruokahaluttomuutta ja huonoa oloa/pahoinvointia
 
@Lapseton87 @tofu_
Niin te meinaatte että nää on oviskipuja? No voihan sekin tietty olla. Nyt on kipua neljättä päivää ja oon ajatellu että ovis olis ollut jo. Luulen että metformiini vaikuttaa paljolti näihin oloihin, kun ei tämmöistä ole ennen lääkitystä ollut. Pohdin vain että onko tämä sitä normaalia toimintaa mitä kehossa pitäis olla. Näinä päivinä myös rinnat alkaa aristaa ja turvota, on ruokahaluttomuutta ja huonoa oloa/pahoinvointia
Voi ne toki olla jotain muutakin.. ite pidän niitä aina oviskipuina.. :)
 
@KukkaSosuli Mulla viimeisin ovispäivä (jos oletetaan, ettei oviksia oo nyt kierukan kanssa ollut) oli ultran perusteella perjantai ja särkyä kesti muistaakseni maanantaihin asti. En tiedä, johtuiko pitkittynyt särky siitä että edellisestä oviksesta oli yli kaksi vuotta vai siitä että tärppäs vai molemmista.
 
Täällä myös on seurattu päivittäin sivusta teidän muiden kuulumisia. Paljon on näköjään ollut noita viivapaikkoja..

ON: Kierto jo toisen kerran putkeen todella todella pitkä. Menkkavuotoa ei ole, mutta valkovuotoa ollut parina päivänä nyt runsaasti. Edellisen negatiivisen rtestin tein sunnuntaina.
 
Varovainen kiitos :love: @Lapseton87
Vaikea uskoa plussaan. Olin henkisesti valmistautunut siihen, että tuskin tän vuoden puolella tulee.

Tänään tuli haaleaa viivaa, ehkä inan eilisestä vahvistunut (tänään dpo13).
Piruuttaani uitin myös 10miu ja siihen melkein haaleampi. Taitavat olla susia koko testit, kyseessä siis raskauskeijun one step.
Mä tein tänään just tolla one sepillä testin ja negaa näytti. Tuli raskauskeijulta lisänä ku tilasin ovistikkuja. Oon kuullu ja lukenu, että ovat ihan huonoja. Pitää varmaan käydä tänään apteekissa ostaa clearblue jos ei menkkoja kuulu!
 
Onnea plussanneille :love::love:

ON: Oon nyt juonut sitä verigreippimehua n. 2dl/päivä. En tiedä johtuuko nyt siitä vai mistä, mutta valkovuotoa on paljon, pitää vaihtaa alushousut 1-2krt päivän aikana kun on ihan märät ja yksi päivä olin ihan varma että syystä x alkaisi menkat. Olin lenkillä ja tunsin että nyt valahtelee jotain housuihin, äkkiä kotiin ja huomasin että valkovuotoahan se vain oli :LOL:
 
Suositelkaapa oikeesti hyvää testiä (n) oon tilannut raskauskeijulta noita liuskoja, mutta ne oon kyllä todennut niin huonoiksi että en niitä enää haluaisi tilailla... :cautious:

Tässä dpo10/11 ja ihan selkeä viivanpaikka raskauskeijun OneStepillä :poop:

https://aijaa.com/JLOBgk

Vuoto on jatkunut edelleen, mutta en silti laskisi kp1.. ajattelin kyllä ensviikolla soittaa terkkarille, kun nyt 3 kiertoa ollut sellaisia, että tiputtelu alkanut jo 4-6pv ennen menkkoja eikä tällaista ole ollut koskaan aikaisemmin... (n)
 
Eipä tuottanut toinenkaan inssi tulosta. :cry:Äsken alko vuoto. Heinäkuussa sulku, joten pidänpä tässä taukoa nyt projektin kanssa ja oman pääni kanssa! Katsellaan sitten elokuussa kolmatta inssiä.
Tsemppiä kaikille ja paljon plussia (y):love:
 
Oon ollu hiljaa kun on ollu niin kiireistä elämässä ja nyt on jo kolmatta päivää päänsärkyä ;____;. Mutta päivittäin käyn katsomassa ketjun läpi, josko vaikka joku olisi plussaa saanut ja onhan niitä muutama tullut!

Lämpimät onnittelut kaikille plussanneille <3. Kyllä me muutkin vielä perässä tullaan.

Ajattelin, että jos taas menkkojen alku venyy niin jos mielenterveys riittää testaisin vasta kun Flo varoittaa että nyt on myöhässä xD. Mutta saa nähdä miten menee. Salmiakin himo on jälleen todellinen kun oon kieltänyt itseltäni kaiken mikä olis raskauden aikana kiellettyä oletetun ovulaation jälkeen. Tässä vaiheessa jaksaa vielä pelata varman päälle.

Meillä harrastetaan vallan koti-inssejä joten talletukset saadaan aina tehtyä vaikka olis kuinka väsynyttä xD. Välillä mies tulee yöllä vaan herättämään, että olis talletus vauvapankkiin. Nyt on jo taas vahva tuntemus, että ei tullut toivottua lopputulosta vielä.
 


Miksi digitaalinen ovistesti negaa? (siniset sisälmykset) luulis et noi liuskat on plussaa.
Odotin siis hymynaamaa digiin mut ei tullut. Toki viiva on hailumpi mut sen ei tarvi olla tasavahva digissä kuten yk3 näkee.
 

Yhteistyössä