Haaveena vauva 2020

TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

10.8.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Kolava........................kp 66/28
Naarassusi................kp 43/33
-Brita-.........................kp 39/31
FaBuu.........................kp 37/28
Satsuma13..................kp 32/29-31
Tingeli..........................kp 30/34-36
kukapakuka.................kp 27/24-30
mom_89......................kp 27/32-38
Jjuu..............................kp 25/26
Hellu__.........................kp 24/28
VernaMaria..................kp 23/28-30
nieve30.........................kp 22/28
Mahaotus.....................kp 22/xx
Karvakorvat..................kp 20/28
Amadecasa..................kp 19/34-55
Haaveilija-31.................kp 17/39
Hipposka.......................kp 16/30
Vauvahaaveilija2396....kp 15/28-30
Eevee1...........................kp 15/31-98
Poreilevalimu................Kp 14/26
Keltasirkku-...................kp 13/27-32
taikinatonttu.................kp 13/28
W.we.............................kp 13/25
mimmik.........................kp 13/28-32
Vauvameille..................kp12/28-35
Pilvinentaivas...............kp 11/28-30
Addison.........................kp 9/xx
Minic..............................kp 9/28
Ilonetsijä........................kp 9/28-30
Minttuajabasilikaa.........kp 8/xx
Veevavi...........................kp 7/28-30
Mammakatri...............kp 6/22-41
Helmiina1978.............kp 5/30
Persikka123...............kp 3/34
Apustaja......................kp 4/30-35
Titi-Love.......................kp 2/28-30
★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


FaBuu......................dpo 23
Titi-Love......................dpo 17
Jjuu.............................dpo 14
Mom_89.....................dpo 7
Nieve30.......................dpo 8
Mahaotus...................dpo 7
Karvakorvat................dpo 6

★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Tällä hetkellä mul on vahvasti semmonen tunne että tää on vaan pms oireilua. Aamulla 2 negaa tehty tai toisessa näky ehkä kuvittelemalla jotain. Eihän tässä vaiheessa pitäskää viel mitää näkyä ja sen takia nää oireet jotka on 3 päivää kestäny nii mietin että oliski pms oireita kun eikai oireet voi niin aikaisin alkaa jos on raskausoireita jos se ei näy testeissäkään. :ROFLMAO: äsken tuli paljon valkoista, ehkä vähän kellertävää valkovuotoa. Aattelin jo aluks et sieltä menkat alko nyt pitäs mieli malttaa ettei tuu hulluks ja testaa vaikka alkuviikosta uusiks..
 
Tein tai yritin tehdä salapolissityötä, mutten löytänyt koko FaBuu -nimierkkiä täältä keskusteluista.
 
En löytänyt enää Greeneye:täkään käyttäjistä. (n) Hän juuri päivitti listaa. Vai enkö vain löydä?
 
Heräsin voimakkaisiin kuukautiskipuihin. Vuoto ei ole vielä alkanut, mutta mulla välillä kivut tulee ennen vuotoa ja nää on kyllä selkeitä kuukautiskipuja. Mulla siis pahat kivut aina kuukautisten aikana, joutuu myös kipulääkettä syömään paljon.

Oon surrut tätä nyt koko aamun. En ole antanut itseni paljoakaan toivoa että nyt ois tärpännyt, mutta tuo rintojen ja erityisesti nännien voimakas kipeys yllätti, koska sitä ollut jo 1,5 vko eikä todella ole ollut keksittyä vaan oikeasti sattunut ja olleet herkät. Mut vaikea sanoa mitä se on (yhä on kipeät).

Tuntuu kyllä että vaikeutuu kierto kierrolta nämä tunteet kun kuukautiset alkaneet tai alkamassa. Selvästi nyt raskaampi ja surullisempi olo kuin aiemmilla kerroilla. Myös jotenkin eka kertaa sellainen olo, että miten tätä kaikkea jaksaa jos vauvaa ei vaan kuulu ja joutuu hoitoihin asti menemään. Toki moni muukin sen joutuu jaksamaan. Kai se pitää vaan elää päivä kerrallaan ja hyväksyä että nyt ei vaan oo vielä tärpännyt meillä. Yk10 alkaa siis nyt. Toki se on vielä ihan normaali aika yrittää.

Mä olin myös toivonut ja suunnitellut että jos vuoden sisään tulisin raskaaksi niin voisin olla äitiyslomalla kun esikoisen aloittaa ekaluokan vuoden päästä. Tällöin pitäisi joulukuuhun mennessä tärpätä jos lasken oikein. Mut nyt on ollut myös pakko alkaa alustavasti miettiä plan b:tä jos tää ei toteudu.

Noh, joka tapauksessa, toivoa ei voi menettää.

Tsemppiä kaikille täällä myös tosi paljon!
 
Tällä hetkellä mul on vahvasti semmonen tunne että tää on vaan pms oireilua. Aamulla 2 negaa tehty tai toisessa näky ehkä kuvittelemalla jotain. Eihän tässä vaiheessa pitäskää viel mitää näkyä ja sen takia nää oireet jotka on 3 päivää kestäny nii mietin että oliski pms oireita kun eikai oireet voi niin aikaisin alkaa jos on raskausoireita jos se ei näy testeissäkään. :ROFLMAO: äsken tuli paljon valkoista, ehkä vähän kellertävää valkovuotoa. Aattelin jo aluks et sieltä menkat alko nyt pitäs mieli malttaa ettei tuu hulluks ja testaa vaikka alkuviikosta uusiks..

Mä tein kans testin äsken One Stepin puikolla ja todella haileaa viivanpaikkaa näytti, eli puhdas nega. En millään malttanut odottaa ensi viikkoon jolloin menkkojen alkamisen ajankohta ois lähempänä :whistle: oireita ei oo ollu muutaku alavatsan jomottelu. Sitä yrittää vain alitajuntaisesti ajatella että ovat menkkaoireita niin pettymys ei ole niin kova kun menkat alkaa (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
@Helmiina1978 mut voi ottaa pois kp-listalta. :) digi näytti eilen plussaa myös, teen ensi viikolla vielä viikkonäytöllisen. Aion kyllä varhaisultraan mennä, nyt pitäis vielä pari viikkoa jaksaa että näkee onko jotakin elämää vai ei raskausoireena maha tyhjänä tulee huono olo, nännit on arat ja huimaa, muuten hyvä fiilis toistaiseksi
 
@Helmiina1978 olen mäkin täällä ja muutamaan kertaan omaa tilannetta päivitellytkin :) tilanne on edelleen se ettei menkkoja kuulu, mutta dpo:iden luulen olevan väärin. Luulen että mulla on ollutkin ovis vasta viimeviikon alkupuolella koska oireet olivat niin voimakkaat. Menkoista ei merkkiä eikä myöskään raskaudesta :ROFLMAO: oon ollu flunssassa silloin kun oviksen olisi pitänyt olla niin onkohan sairaudesta mahdollisesti siirtynyt(n)

Eilen yhdynnän jälkeen sattui jonkun 15min ihan hulluna alavatsaan onko muilla ollut vastaavaa
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Helmiina1978 olen mäkin täällä ja muutamaan kertaan omaa tilannetta päivitellytkin :) tilanne on edelleen se ettei menkkoja kuulu, mutta dpo:iden luulen olevan väärin. Luulen että mulla on ollutkin ovis vasta viimeviikon alkupuolella koska oireet olivat niin voimakkaat. Menkoista ei merkkiä eikä myöskään raskaudesta :ROFLMAO: oon ollu flunssassa silloin kun oviksen olisi pitänyt olla niin onkohan sairaudesta mahdollisesti siirtynyt(n)

Eilen yhdynnän jälkeen sattui jonkun 15min ihan hulluna alavatsaan onko muilla ollut vastaavaa
mulla oli tää orgasmien jälkeen pari viikkoo ennen menkkoja. ei kyl kestäny noin kauaa mut kova kipu ja vähän ihmettelin kun ei ennen ollut.
 
Jahuu äsken tuli vähän ruskeeta pyyhkies jospa ne menkat alkas huomenna!! Ärsyttää ku kierto veny ni ens kierron ovulaatio sattuu todella huonoon saumaan millon hankala päästä hommailee, toivottavasti ees yhen talletuksen sais ni olis ees pien mahis :(
 
Mulle saa päivittää kp 2.
Eilen vielä testasin haamulaisen pregcheckillä vielä aamusta, mutta sitten hanat aukes kunnolla. Kipuja ja pientä vaaleanpunasta vuotoa oli ollut vaihtelevasti 2 päivää ennen kunnon vuotoa. Olisko ollut sitten kemiallinen, toinen kerta putkeen. Tiesin kyllä ettei tästä kierrosta vauvaa tuu, kun alkoi niin kovat, supistusmaiset poltot. Jo keskiviikko iltana. Yleensä ei oo noin kovia menkkakipuja. Jatkuu nimittäin välilllä edelleen.
Nyt täs oon miettinyt, että meniskö tämän kierron pelkällä foolihappolisällä ja lopettais kuumeilun ja tikuttelun. Ettei ois oviksen kyttäämistä tai muuta. Tosin maca-jauheesta sai paljon virtaa päivään, joten sitä ehkä käytän välillä. Tosin tiedän, että viikon päästä on ovistestit kovassa käytössä :D pitäs yrittää vaan syrjäyttää tää haaveilu ja sit olla stressaamatta.
 

Yhteistyössä