Haaveena vauva 2020

Mä tein kans testin äsken One Stepin puikolla ja todella haileaa viivanpaikkaa näytti, eli puhdas nega. En millään malttanut odottaa ensi viikkoon jolloin menkkojen alkamisen ajankohta ois lähempänä :whistle: oireita ei oo ollu muutaku alavatsan jomottelu. Sitä yrittää vain alitajuntaisesti ajatella että ovat menkkaoireita niin pettymys ei ole niin kova kun menkat alkaa (n)
Mäkin yritän aatella nyt että ois menkkaoireita. Tänään on kyllä sen verran juilinut kohdun kohdilta ja tuntunut oudolle että kummastuttaa :eek: semmonen paineen tunne että kohta poksahtaa. tuleeko jotkut tulva menkat... ja millon.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mom_89
Tää päivä alko sillä että tuntu ku ois krapulaan herännyt. Enkä siis juonut eilen mitään. Mahassa ei tällä hetkellä tunnu kuitenkaan. Vielä ei oo vuoto alkanut... mulla alko viimeksi menkat n. 7-9 päivää jo oletetun oviksen jälkeen. Mutta kun ne oli ekat pillerien jälkeen niinen tiedä tuliko siksi niin nopeaa. Nyt siis dpo 7(-9), ja vois alkaa taas menkat jos käy samalla lailla kun viimeks. Toivon kyllä että jos alkaa niin ei vielä kun muuten mulla on liian lyhyt luteaalivaihe ja raskaus ei pääse alkamaan :cry: ehkä se johtu vaa siitä ku olin tosiaa ne pillerit lopettanu... :D
 
  • Tykkää
Reactions: mom_89
Mulla on ollut taas aivan varma olo että menkat sieltä tulee. Laitoin jo eilen illalla siteenkin varmuuden vuoksi kun oli ihan sellainen olo. Mitään ei kuitenkaan näy, joten päätin tehdä kaapissa lojuvan rfsu:n testin. Tänään siis pitäisi flon mukaan kk alkaa, itse jostain syystä oon koko ajan aatellut että se on väärässä ja kuuluis tulla vasta huomenna.

MUTTA! Kertokaa nyt asiantuntijat onko tämä se rfsu:n kuuluisa viivanpaikka? Sain silloin torstaina myös clearbluen early detectioniin niin haalean viivan, etten saanut sitä edes kuvaan. Ja kun molemmat testit on kuuluisia turhista viivoistaan niin en nyt oikein luota tähän vaan odottelen edelleen niitä menkkoja :ROFLMAO:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
@Mahaotus Jos oot just lopettanut pillerit, niin yleensä ekat "menkat" on sellainen ns. tyhjennysvuoto ja voi tulla nopeastikin pillereiden lopettamisen jälkeen. Ei kannata siitä kyllä olla huolissaan. Jos nyt siis ymmärsin oikein, että teillä yritys just vasta alkanut?

Multa otettiin hormonikierrukka pois 28.11.18. Eka vuoto tuli viikon sisällä ja oli runsasta. Siitä seuraavat kierrot oli myös aika lyhyitä, 24-26 pv. Nyt kierrot pidentyneet. Eli elimistö voi jonkun aikaa myös vähän hakea sitä luonnollista kiertoaan vielä.

Toivottavasti tärppäisi nopeasti :)
 
Tää päivä alko sillä että tuntu ku ois krapulaan herännyt. Enkä siis juonut eilen mitään. Mahassa ei tällä hetkellä tunnu kuitenkaan. Vielä ei oo vuoto alkanut... mulla alko viimeksi menkat n. 7-9 päivää jo oletetun oviksen jälkeen. Mutta kun ne oli ekat pillerien jälkeen niinen tiedä tuliko siksi niin nopeaa. Nyt siis dpo 7(-9), ja vois alkaa taas menkat jos käy samalla lailla kun viimeks. Toivon kyllä että jos alkaa niin ei vielä kun muuten mulla on liian lyhyt luteaalivaihe ja raskaus ei pääse alkamaan :cry: ehkä se johtu vaa siitä ku olin tosiaa ne pillerit lopettanu... :D

Vitsi meillä on ihan samat jännät päivät käsillä! Mulla myös krapulainen oli nyt herätessä. Edelleen oikealla kohdussa tuntuu ja aivastaessa tuli repäisykipu.

Eka kierto pillereiden jälkeen voi olla ihan mitä sattuu, tuskin sulla normaalisti on noin lyhyttä luteelia. Nyt pidetään peukkuja ettei kummallakaan pääsis menkat yllättämään!
 
Mulla on ollut taas aivan varma olo että menkat sieltä tulee. Laitoin jo eilen illalla siteenkin varmuuden vuoksi kun oli ihan sellainen olo. Mitään ei kuitenkaan näy, joten päätin tehdä kaapissa lojuvan rfsu:n testin. Tänään siis pitäisi flon mukaan kk alkaa, itse jostain syystä oon koko ajan aatellut että se on väärässä ja kuuluis tulla vasta huomenna.

MUTTA! Kertokaa nyt asiantuntijat onko tämä se rfsu:n kuuluisa viivanpaikka? Sain silloin torstaina myös clearbluen early detectioniin niin haalean viivan, etten saanut sitä edes kuvaan. Ja kun molemmat testit on kuuluisia turhista viivoistaan niin en nyt oikein luota tähän vaan odottelen edelleen niitä menkkoja :ROFLMAO:
Kyllä näkyy selkeä viiva! Kyllä ainakin itselle herättäisi jo kovat toiveet, itse en siis oo ikinä saanut turhia haamuja mutta ehkä toisten hormonitasot korkeempia ja voi näkyä esim oviksen aikaan haamu...
 
Kyllä näkyy selkeä viiva! Kyllä ainakin itselle herättäisi jo kovat toiveet, itse en siis oo ikinä saanut turhia haamuja mutta ehkä toisten hormonitasot korkeempia ja voi näkyä esim oviksen aikaan haamu...

Apuaaaa noissahan lukee että 30 min jälkeen ei saa enää tulosta lukea. No katsoin just silloin noin 30 min kohdalla ja viiva oli tummunut hurjasti, mieskin sanoi että joo kyllä toi on nyt viiva :oops:

Pitääkö tästä nyt lähteä jotain luotettavaksi tunnettuja testejä ostamaan :ROFLMAO:
 
@kukapakuka joo just on alkanut yritys niiden pillerien lopetuksen jälkeen! Kiitos yritän olla siitä murehtimatta :) toivotaan että teilläkin tärppää nopeaan! :love:

@Jjuu nään siellä hailuran :geek: ei oo kun pari kokemusta noista testeistä, toinen selvä nega ja toisessa oli joku hailura, oisko ollu viivanpaikka... toi sun on vähän vahvempi

@mom_89 niimpä onkin! :geek: jännää. joo toivotaan kovasti että ne menkat ei ala... eilen tuli paljon valkovuotoa enkä muista onko sitä noinkaan paljon tullut ennen menkkoja vai pitäskö olla kuiva kausi :whistle: toivon tosiaan ettei luteaali oo niin lyhyt, ehk johtuu niistä pillereistä sitten. Tsemppiä meille!! (y)
 
@Mahaotus @mom_89 mulla on sitten oikea krapula. Toivottavasti viimeinen piiitkään aikaan tätä lajia. Tuli oltua 4 asti ja juotua enemmän kuin, en muista koska. Eipä tätä kyllä kaipaa.

@Jjuu näkyy selkeästi punertava viiva.

Harmittaa kun kaikista kaupoista PC:t loppu. En voi vertailla rsfu ja PC keskenään. Tänään tuli vielä just ja just kameraan tallentunut viiva rsfu:n liuskaan.
 
  • Tykkää
Reactions: addison
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

11.8.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Kolava........................kp 67/28
Naarassusi.................kp 44/33
-Brita-.........................kp 40/31
FaBuu.........................kp 38/28
Satsuma13..................kp 33/29-31
Tingeli..........................kp 31/34-36
kukapakuka.................kp 30/24-30
mom_89......................kp 28/32-38
Jjuu..............................kp 26/26
Hellu__.........................kp 25/28
VernaMaria..................kp 24/28-30
nieve30.........................kp 23/28
Karvakorvat..................kp 21/28
Amadecasa..................kp 20/34-55
Haaveilija-31.................kp 18/39
Hipposka.......................kp 17/30
Vauvahaaveilija2396.....kp 16/28-30
Eevee1..........................kp 16/31-98
Poreilevalimu................Kp 15/26
Keltasirkku-...................kp 14/27-32
taikinatonttu..................kp 14/28
W.we.............................kp 14/25
mimmik.........................kp 14/28-32
Vauvameille..................kp13/28-35
Pilvinentaivas...............kp 12/28-30
Addison.........................kp 10/xx
Minic..............................kp 10/28
Ilonetsijä........................kp 10/28-30
Minttuajabasilikaa.........kp 9/xx
Veevavi.........................kp 8/28-30
Mammakatri..................kp 7/22-41
Helmiina1978...............kp 6/30
Apustaja......................kp 5/30-35
Persikka123.................kp 4/34
Titi-Love........................kp 3/28-30
EnkeliRinkeli.................kp 2/28
Mahaotus.....................kp 1/xx
Greeneye.......................kp 1/
★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


FaBuu......................dpo 24
Jjuu.............................dpo 15
Mom_89.....................dpo 8
Nieve30.......................dpo 9
Mahaotus...................dpo 8
Karvakorvat................dpo 7
Poreilevalimu............. dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kovat ovistestailut menossa. Flo ennustaa viime kierron tikutuksen perusteella oviksen tiistaille eli plussan pitäisi testiin tulla tänään tai huomenna. Kaipa se ensi viikolla tulee, jos on tullakseen. Tilasin jo ison kasan uusia testejä jatkoa ajatellen, alkavat mokomat hupenemaan uhkaavasti. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: addison
Hei,
multa on poistettu kierukka 3v. jälkeen tämän vuoden tammikuussa ja siitä heti alkoi tyhjennysvuoto ja seuraavasta kierrosta menkat alkaneet täsmällisesti 5. tai 6. päivä. Vuoto kestänyt aina 3-4pv ja nyt tässä kierrossa vielä tänään kahdeksantena päivänä pyyhittäessä tulee menkka (oletan ainakin, että niistä johtuvaa) vuotoa. Miten ne voi yhtäkkiä venähtää noin pitkäksi? Mitään kipuja mulla ei oo ollut paitsi ennen menkkoja perus nipistelyjä.
 
Nyt ihan muuta asiaa tunkaisen tähän väliin. :p

Mihin ihmeeseen käytätte tuota maca-jauhetta?! Ostin semmoisen pussin, kun oli tarjouksessa. Kotona avasin sen ja otin nuuhkaisun... Apua, ehkä top 5 kamalimpia hajuja ikinä :eek::D Nyt en oikein uskalla ees lähteä kokeilemaan sitä :LOL:

Mielellään kuulisin myös muista tällaisista EHKÄ asiaa edistävistä, harmittomista lisistä. Foolihappo ja sinkki käytössä. Mikä olisi hyvä monivitamiinivalmiste vai onko siinä mitään merkitystä millään?
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Nyt ihan muuta asiaa tunkaisen tähän väliin. :p

Mihin ihmeeseen käytätte tuota maca-jauhetta?! Ostin semmoisen pussin, kun oli tarjouksessa. Kotona avasin sen ja otin nuuhkaisun... Apua, ehkä top 5 kamalimpia hajuja ikinä :eek::D Nyt en oikein uskalla ees lähteä kokeilemaan sitä :LOL:

Mielellään kuulisin myös muista tällaisista EHKÄ asiaa edistävistä, harmittomista lisistä. Foolihappo ja sinkki käytössä. Mikä olisi hyvä monivitamiinivalmiste vai onko siinä mitään merkitystä millään?
No terveydenhuollon asiantuntijat sanoo, että ei ole mitään kikkoja millä tullaan raskaaksi. Mutta hedelmällisyyttä ja raskaaksi tuloon auttaa perus terveellinen ruokavalio ja elintavat. Ei suositella liian raskasta liikuntaa kun voi sekottaa hormonitasapainoa.

Oon nyt yrittäny syödä mahdollisimman monipuolisesti. Ja liikkua säännöllisesti, mut tehoja laskenut. Nyt syön mama monivitamiinia, omega 3:sta, kalkki +c, mangesium. Niin ja kahvinjuontia oon jo laskenut siihen raskausajan suositukseen, 3dl päivässä.
Haluan uskoa, että näistä olis jotain hyötyä mulle. :love:
Toivon kanssa jos positiivinen ajattelu raskauden suhteen tekis mut maagisesti raskaaksi. :D
En oo muuten mitää poppaskonsteja ottanu käyttöön. Ei niistä ole oikein mitään näyttöä.
 
Heippa! Mä haluaisin kanssa liittyä

Hennaaa / 23v / 2. Lapsi / ya 7/2019

Oon välillä silmäillyt tätä ketjua, mutta nyt vasta alkoi kunnon yritys meillä. Toinen lapsi haaveissa, esikoistyttö on pian 1v8kk.
Eilen oli dpo 10 ja tein raskaustestin. Sain mielestäni haamuviivan, kun punaisuutta oli, mutta se viiva katosi lopulta! Onko teille muille käynyt niin? Laitan kuvan testistä tähän, jos haluatte kertoa, että näettekö te mitään näitä viivoja on tosi hankala saada näkyviin kuvissa
 

Attachments

Hei, tuosta listasta poiketen, mulla on siis meneillään tänään kp30/24-30. Nyt siinä lukee että tänään ois kp28. Onkohan se mennyt jossain kohti sekaisin, kun muistelen et siinä luki pari päivää sitten myös kp28. Ei siis sillä että sillä ois väliä sen isommin. :)

Itselläni vuoto ei oo alkanut, odotan alkavaksi. Vahvat menkkamaiset kivut, siis just sellaset mitä mulla useimmiten on ennen menkkoja ja niiden aikana. Pahoinvointia myös mutta sekin kuuluu asiaan mulla ennen kuukautisia. Digitaalinen raskaustesti (Clearblue) negatiivinen. Eli ei auta kun nyt odotella kuukautisten alkua. Toivottavasti ne alkaisi kuitenkin ajoissa eikä kierto tuosta 24-30 enää lähtisi heittämään.

Mietin muuten sitä, että mistä te laskette kuukautisten alun eli kp1? Mulla tulee aika 2-4 pv sellasta pientä tiputteluvuotoa ja sitten alkaa vasta kunnon vuoto joka kestää 4-6 pv. Oon silti aina laskenut kp1 sen päivän kun ekan kerran tulee minkäänlaista vuotoa, vaikka vaan tiputtelua. Mietin pitäiskö se laskee siitä vai vasta kun alkaa kunnolla vuotaa...
 
Täällä kp1 :poop:

Yritän nyt ensiviikon aikana aktivoitua liikkumisen kanssa ja mietin myös keto ruokavaliota, sillä ylipainoa löytyy aika paljon ja sekin hidastaa raskaaksi tulemista. Ajattelin myös nyt kuitenkin soitella sinne terkkarillekin, kun kierrot heittelee 24-31pv ja muutama muukin kysymys lääkärille olisi. (n) Saas nähdä koska tärppää, aika paljon olen tätä stressannut ja mietin jo et poistaisin Flon etten koko ajan kyttäisi omaa kiertoani. :ROFLMAO:
 
Mietin muuten sitä, että mistä te laskette kuukautisten alun eli kp1? Mulla tulee aika 2-4 pv sellasta pientä tiputteluvuotoa ja sitten alkaa vasta kunnon vuoto joka kestää 4-6 pv. Oon silti aina laskenut kp1 sen päivän kun ekan kerran tulee minkäänlaista vuotoa, vaikka vaan tiputtelua. Mietin pitäiskö se laskee siitä vai vasta kun alkaa kunnolla vuotaa...
Mulla tulee myös tiputtelua aina pari päivää ennen menkkoja ja lasken kp1 sillon ku tulee ekan kerran runsaammin vuotoa.
 

Yhteistyössä