Haaveena vauva 2020

Onko kellekään käynyt niin että samasta pissasta samanlaiset testit näyttää eri tulosta? Tein nää aamulla ekana ja seuraavat tein samasta pissasta ja niissä toi r-testi ei näyttänyt mitään mutta ovistesti alko tummenemaan. :sneaky: en tiiä mikä juolahdus tääki oli tehä kahdet samanlaiset samasta pissasta :ROFLMAO: tässä ekassa r-testissä joka on kuvassa olin näkevinäni jotain...
Kyllä tässä näkyy viivaa, mutta katsoin et olet vasta puolessa välissä kiertoa? Voisko sittenkin olla se kuuluisa viivanpaikka :cautious:
Toinen testi oli siis ihan puhdas nega?
 
Mulla ollu kauhee kramppi kuumotus vatsal oli joo viime raskaudes sama samoihi aikoihin mut en nyt jaksa alkaa liikoi kuvitteleen.

@Lennis toho sovellus juttuun vois käydä tutustuunkin, vois olla kiva ainkin koettaa. Oon kuullu palstoil monen puhuneen mut en oo oikeen selvittäny tarkemin et mist kyse

Oon koittanu kovasti psyykkaa itelleni takas mun pessimisti asennetta, tuun nimittäin tippuun korkeelt ku menkat alkaa jossen saa sitä negatiivist moodia takas
 
@Lennis joo ei pitäis kyllä vielä mitään näkyä vaikka mulla luultavasti oli ovis jo aiemmin tässä kierrossa. Mä vaan oon vähän tämmönen hupitestaaja ja sit järkytyn ku pitäs olla täys nega mutta näkyykin tämmöstä! :ROFLMAO::ROFLMAO: aika näyttää sit... todennäkösesti viivan paikka mut punertava semmone

@addison joo, ei pitäs vielä näkyä mitään mutta huvin vuoks testasin ja on kyl hyvin punertava hailu :cautious: jännää :ROFLMAO: pääsen ainaki todistamaan miten tulee vääriä positiivisia, jos ei muuta :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: addison
@Lennis joo ei pitäis kyllä vielä mitään näkyä vaikka mulla luultavasti oli ovis jo aiemmin tässä kierrossa. Mä vaan oon vähän tämmönen hupitestaaja ja sit järkytyn ku pitäs olla täys nega mutta näkyykin tämmöstä! :ROFLMAO::ROFLMAO: aika näyttää sit... todennäkösesti viivan paikka mut punertava semmone

@addison joo, ei pitäs vielä näkyä mitään mutta huvin vuoks testasin ja on kyl hyvin punertava hailu :cautious: jännää :ROFLMAO: pääsen ainaki todistamaan miten tulee vääriä positiivisia, jos ei muuta :giggle:

Joko huomenna aamulla uutta testiä? :p Ois sit meillä muillakin piinailtavaa ;)
 
  • Tykkää
Reactions: addison
Onko kellekään käynyt niin että samasta pissasta samanlaiset testit näyttää eri tulosta? Tein nää aamulla ekana ja seuraavat tein samasta pissasta ja niissä toi r-testi ei näyttänyt mitään mutta ovistesti alko tummenemaan. :sneaky: en tiiä mikä juolahdus tääki oli tehä kahdet samanlaiset samasta pissasta :ROFLMAO: tässä ekassa r-testissä joka on kuvassa olin näkevinäni jotain...
Kyllä mä nään molemmissa jotain, ihan ku toinenkin punertaisi!? Mä en ole kokeillut että laittaisin ovis ja rt samaan, mutta hyvä jos tällaisia tehdään niin näkee vähän miten ne reagoivat :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
  • Mäkinoon aatellu mielenkiinnost koittaa rtestin ohella ovis testei. Oon kans kuullunet niis näkyy usein helpomin mut oikeen tuloksen selvittämiseen kuitenkin r testi loppujen lopuks
mä selaan ain välil tuolt listalt et kellä kierto lopussa ja jännittelen plussa uutisia niidenkin puolesta
 
Kirjottelin jonkun verran tuossa kesäkuussa kkm jälkeen, mutta uusi kierto antoi odotuttaa itseään ihan tänne syyskulle saakka, nyt siis menossa kp10.
Mulla oli lääkäri aika varattuna syyskuulle, että jos kk ei ala tiettyyn mennessä.
No silloin oli sit just kp2 onneksi silti voitiin ultrata ja kaikki näytti niiltä olis olevan kunnossa.
Terolut reseptin sain 3kk, alotettavaksi kp20 jos en ole siihen mennessä tikuttanut ovista.
Ja sitten toivotaan, että pikkuhiljaa oma kroppa alkaisi taas toimia.
Voihan toki olla, että tässä kierrossa ovis tulee, mutta vähän itse sitä jostain syystä epäilen.
Tikuttelun aloitin pc:n testeillä jo kp5 ihan mielenkiinnosta.
Nyt kiinnostaisikin, että missä vaiheessa ootte alkanu tikuttaan muilla testeillä "halpis" testien rinnalla, jos ootte?
Mulla on siis ostettuna myös se cb:n hymynaama testi.
Sekä missä vaiheessa useampia kertoja päivässä?
Mulla siis viiva oli tänään sellanen ehkä puolet siitä kontrolliviivan vahvuudesta.
Oon ennenkin tikuttanut ovista, mutta vähän satunnaisesti, yleensä vain pc:llä ja kerran päivässä. Joskus oon saanut ovisplussan ja joskus en.
Mulla normaalisti kierto aika tarkka 27pv +2-3pvä. Niin en oo sit jatkuvasti jaksanut tikutella, tän kierron nyt ajattelin kun lääkäri niin pyysi..

Anteeksi omanapainen tilitys mutta aattelin, että täällä vois olla asiantuntijoita paikalla :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Kp 30/28 menossa ja toisinaan pyyhittäessä tulee verilimaa, muuten ei menkoista tietoa.
Tein kuin tein sen viimeisen ovistestin (ks. kuva) ja selkeät viivat on. Tosin mähän onnistuin saamaan viikko sitten ovisplussan ja heti seuraavana päivänä puhdas nega ilman viivoja.

Taidan lähteä raskaustestiostoksille, loppuu tämä piinailu.
Tee jo :ROFLMAO:
 
Uskallaudunpa itsekin liittymään mukaan keskusteluun jo jonkin aikaa keskustelua sivusta seuranneena. Meillä esikoinen 12/18 tärppäsi tokasta yrityksestä, eka yritys oli kemiallinen, joten ajatus oli, että toinen tulee varmasti yhtä helposti, mutta ei. No ei tässä yritystä ole ollut kun heinäkuusta saakka eikä aina yritykset osuneet nappiin. Tästä kierrosta olin toiveikas, mutta kuukautiset tulivatkin etuajassa. Yleensä kierto 28-29pv ja nyt oli vaan 24pv. Tänään kp1.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Uskallaudunpa itsekin liittymään mukaan keskusteluun jo jonkin aikaa keskustelua sivusta seuranneena. Meillä esikoinen 12/18 tärppäsi tokasta yrityksestä, eka yritys oli kemiallinen, joten ajatus oli, että toinen tulee varmasti yhtä helposti, mutta ei. No ei tässä yritystä ole ollut kun heinäkuusta saakka eikä aina yritykset osuneet nappiin. Tästä kierrosta olin toiveikas, mutta kuukautiset tulivatkin etuajassa. Yleensä kierto 28-29pv ja nyt oli vaan 24pv. Tänään kp1.
Lisäänkö tietosi ketjun 1. sivulle?
 
Muakin kiinnostaa kaikkien kokemukset noista ovistesteistä. Ootteko onnistuneet aina saamaan niillä positiivisen tuloksen kun ootte olettanu oviksen olevan. Joku jo kirjottikin et ei plussanneella kierrollakaan ollu löytäny ovista niillä. Tummuuko testiviiva kun ovis lähenee, vai onko ihan sama tummeneeko, eli tummeneva ei kerro lähenevästä oviksesta ku kuitenkin selvä nega?
 
Mä oon siis testaillu ekaa kertaa täs kierrossa, aloitin jokp 6 alkaen kun kierto niin lyhyt. Nyt kp 12 ja eikä mitään merkkejä ovulaatiosta. En usko et se sieltä enää tulee kun vähäinenkin limaisuus mitä oli loppui jo, ja nyt vain litkua valkovuotoa valehtelee hoisuihin. Ovistestien tän päiväinen testiviiva oli eilistä tummempi, mut kuitenkin selvä nega. Luulen että en ovuloi ollenkaan tai en ainakaan lähes kaikissa kierroissa. No, katon nyt vielä hiukan kiertoa eteenpäin...
 
Muakin kiinnostaa kaikkien kokemukset noista ovistesteistä. Ootteko onnistuneet aina saamaan niillä positiivisen tuloksen kun ootte olettanu oviksen olevan. Joku jo kirjottikin et ei plussanneella kierrollakaan ollu löytäny ovista niillä. Tummuuko testiviiva kun ovis lähenee, vai onko ihan sama tummeneeko, eli tummeneva ei kerro lähenevästä oviksesta ku kuitenkin selvä nega?
Minulla ainakin viiva tummenee ennen ovista pikku hiljaa ja vaalenee nopeammin sen jälkeen. Se, että viiva jossain vaiheessa tummenee ei kai kuitenkaan takaa ovista vaan se pitäisi näkyä testissä plussana.
 
Minäkin tuun taas taustalta jutskailee kun on sekä mielenkiintoista keskustelua että jännät paikat itsellä. Alkuun tietysti onnittelut plussanneille, hyvistä uutisista lukeminen tuo kovasti toivoa omaankin yrittämiseen. :love:

Oireiden yms kirjaamisesta: kyllä otan aivan kaiken ylös. En kuitenkaan käytä mitään sovelluksia vaan työpäivän aikana kalenteriin ja siitä sitten kerran kuussa analyysi bullet journaliin. Ollut kyllä todella mielenkiintoista näinkin.

ON:
Mulla nyt yrityskierto 18, ekaa lasta toivotaan enkä ole koskaan ollut raskaana. Ei haamun haamua tai viivanpaikkaa r-testissä koskaan. Kiertokin kiusallisen säännöllinen 24 pv niin niitä raskaustestejä tulee ehkä kolmen kuukauden välein tehtyä jos sillonkaan. Mutta ensiviikolla luvassa ensimmäinen lapsettomuuslääkäri (varmaan vaan jutellaan ja jos saisin lähetettä jonnekin) ja siitä seuraavana päivänä menkat. (y)
 

Yhteistyössä