Haaveena vauva 2020

Jaahas, joko mulle on ovis tulossa ja tää vaan heittää haamua/viivanpaikkaa. Ku tässä 25 herkkysessäki näkyy jotain.. ehkä. Pahasti kyl näyttää viivanpaikalta
Mutta eri testi? Voisko muka kumpikin näyttää viivanpaikkaa? Näyttää kyllä selkeältä viivanpaikaksi, et josko kuitenkin plussan puoleen :rolleyes:(y)

@Handis85, tee joku muu kuin rfsu, kaikki sitä aina herjaa :ninja:

@Mohan, viikonloppuna viimeistään selviää, meinaatko malttaa testaamatta sinne saakka? :geek:
 
Mul oli ovislimoja tässä kuussa useamnan päivän ennen ovisplusssa ja vielä plussan jälkeisenä päivänä.
Nännit on yleensä ollut kipeät oviksen aimoihin.
Nyt ollut useamman päivän ja on vieläkin dpo 2.
Imetän edelleen kuopusta ja kyllä se tekee jonkinverran kipeää.
 
Minäkin tuun taas taustalta jutskailee kun on sekä mielenkiintoista keskustelua että jännät paikat itsellä. Alkuun tietysti onnittelut plussanneille, hyvistä uutisista lukeminen tuo kovasti toivoa omaankin yrittämiseen. :love:

Oireiden yms kirjaamisesta: kyllä otan aivan kaiken ylös. En kuitenkaan käytä mitään sovelluksia vaan työpäivän aikana kalenteriin ja siitä sitten kerran kuussa analyysi bullet journaliin. Ollut kyllä todella mielenkiintoista näinkin.

ON:
Mulla nyt yrityskierto 18, ekaa lasta toivotaan enkä ole koskaan ollut raskaana. Ei haamun haamua tai viivanpaikkaa r-testissä koskaan. Kiertokin kiusallisen säännöllinen 24 pv niin niitä raskaustestejä tulee ehkä kolmen kuukauden välein tehtyä jos sillonkaan. Mutta ensiviikolla luvassa ensimmäinen lapsettomuuslääkäri (varmaan vaan jutellaan ja jos saisin lähetettä jonnekin) ja siitä seuraavana päivänä menkat. (y)
Mahtavaa kun on teillä se eka käynti. Josko sieltä tulis sit seuraavien menkkojen jälkeen joku apukeino. Meillä kans eka käynti tulossa varmaan tänä syksynä polille. Kerrohan kuinka teillä meni. Onko teitä keretty jo tutkia?
Oon vähän kateellinen sun säännöllisestä kierrosta :barefoot:
 
mutta mulla olis kysymys niille joilla on ollut kierukka:
kuinka kauan on mennyt teidän kiertonne palautumiseen ja kuinka nopeasti olette tulleet raskaaksi kierukan poiston jälkeen?
Mulla poistettiin kierukka 12/18 ja kierto palautui heti normaaliksi. Plussan tein 04/19 ja nyt rv 25+5 :love: Aikaisemmat raskaudet alkaneet YK 1–5, joita ei edeltänyt hormonaalinen ehkäisy. Eli minulla ei ollut merkitystä.
 
Noihin ovulastiotesteihin vielä: mulla esikoisen tärppikierrosta ei tullut kunnon ovisplussaa rfsu:n testeillä. Nyt kun oon tässä kuussa ja viime kierrossa tikuttanut, niin pc tuntuu olevan melkeen liiankin herkkä, kun antaa mulle koko ajan haaleeta viivaa. Eli vaikee sit erottaa oikea ovis kun viivat tummuu liiankin varhain tasavahvoiksi. Siksi käytän nyt tässä kuussa testimielessä molempia halpiksia. Eli noissa testeissä on eroja siinä mikä sopii kenellekin.

Tilasin kyllä cb:n kahden hormonin testit ja niillä alan testaamaan, kunhan tuo halpistestien viiva vähän tummuu... Nyt menossa siis kp10, oon testannut nyt 2 päivää. Seuraan samalla valkovuotoa, mutta siitä en ota kyl mitään selvää. Tänään hieman tummunut jo tuo ovistikkuviiva, eli... Viikon sisällä ovis ja sit jännäilyt?
 
Mulla poistettiin kierukka 12/18 ja kierto palautui heti normaaliksi. Plussan tein 04/19 ja nyt rv 25+5 :love: Aikaisemmat raskaudet alkaneet YK 1–5, joita ei edeltänyt hormonaalinen ehkäisy. Eli minulla ei ollut merkitystä.
Onneksi olkoon!:)

Kierukan poistatin 7/19,yritys aloitettu heti ja kierto ollut sekaisin siitä saakka kun kierukka poistettiin,pohdinkin sen vuoksi milloin mahtaa tasoittua.
Raastavaa kun kierto sekaisin eikä pysty kiertoa seuraamaan normaalisti ja stressaa sitten sitäo_O
 
Onneksi olkoon!:)

Kierukan poistatin 7/19,yritys aloitettu heti ja kierto ollut sekaisin siitä saakka kun kierukka poistettiin,pohdinkin sen vuoksi milloin mahtaa tasoittua.
Raastavaa kun kierto sekaisin eikä pysty kiertoa seuraamaan normaalisti ja stressaa sitten sitäo_O
Multa poistettiin kierukka 08/19 ja ainakin eka kierto oli normaali 27pvä. Kaikkia kummallisia oloja kyllä oli koko kierto, mutta toivottavasti tämä kierto on oloiltaan normimpi. Ja tietysti toivottavasti tärppää
 
Heeeelp! Kokemuksia first response raskaustesteistä? Antaako turhia viivoja? En voi vaan uskoa, että tää olis oikea. Yritystä takana pian 1,5v ja dpo taitaa olla 7, ei ole satavarma kun en tikuttanut loppuun asti, loppu testit kesken. Paniikki! katso liitettä 8043
Mulla on. 3 olen tehnyt kahdessa kierossa. Ekat kaksi tein kohdunulkoisen alussa ja hailua viivaa näytti. Luulin että viivanpaikka. Mutta jälkikäteen ajatellen oli ihan oikea viiva.
Kolmannen tein viime kierrossa ja siihenkin tuli hailu viiva, ehkä vähän myöhässä. Ei tarkoittanut raskautta.
Mut toi mun ei kyllä näkynyt mun kännyn kamerassa; sun näkyy aika hyvin. En siis osaa sanoa tosta juuta enkä jaata. Onko sulla toista testiä?
 
N4n
Mulla on. 3 olen tehnyt kahdessa kierossa. Ekat kaksi tein kohdunulkoisen alussa ja hailua viivaa näytti. Luulin että viivanpaikka. Mutta jälkikäteen ajatellen oli ihan oikea viiva.
Kolmannen tein viime kierrossa ja siihenkin tuli hailu viiva, ehkä vähän myöhässä. Ei tarkoittanut raskautta.
Mut toi mun ei kyllä näkynyt mun kännyn kamerassa; sun näkyy aika hyvin. En siis osaa sanoa tosta juuta enkä jaata. Onko sulla toista testiä?
Okei. Olen kuullut että nämä testit olisivat todella luotettavia, mutta eiköhän jokaiseen merkkiin voi tulla viivanpaikkoja.. Ei oo muita testejä, täytyy käydä ostamassa apteekista ja testailla parin päivän päästä, jos vaan maltan odottaa. Kunnolla kuivuttuaan viiva on yhä vahvempi ja selkeästi punainen.
 
Okei. Olen kuullut että nämä testit olisivat todella luotettavia, mutta eiköhän jokaiseen merkkiin voi tulla viivanpaikkoja.. Ei oo muita testejä, täytyy käydä ostamassa apteekista ja testailla parin päivän päästä, jos vaan maltan odottaa. Kunnolla kuivuttuaan viiva on yhä vahvempi ja selkeästi punainen.
Minusta noi on käytännössä samoja kuin predictor earlyt, ja minun silmään on viiva tuossa (y):love:
 
  • Tykkää
Reactions: N4n
mutta mulla olis kysymys niille joilla on ollut kierukka:
kuinka kauan on mennyt teidän kiertonne palautumiseen ja kuinka nopeasti olette tulleet raskaaksi kierukan poiston jälkeen?
Ultrattu on, ei löytynyt mitään erikoista sillä. Kilpirauhasen vajaatoimintaa hoidetaan myös mikä voi olla syypää mutta on ne arvotkin ollu taas aisoissa lähemmäs puoli vuotta niin ei välttämättä enää vaikuta. Aloitin siis lääkityksen uudelleen heti kun aloitettiin yritys ja aika kauan meni löytää sopiva annostus.

Mulla oli myös kierukka ennen ja tuntu että kierto oli sen kanssakin suht säännöllinen niin en muista että olisi tarvinnut odotella että kierto tasoittuisi. Ei siis aloitettu yritystä heti kierukan poiston jälkeen.
 
Okei. Olen kuullut että nämä testit olisivat todella luotettavia, mutta eiköhän jokaiseen merkkiin voi tulla viivanpaikkoja.. Ei oo muita testejä, täytyy käydä ostamassa apteekista ja testailla parin päivän päästä, jos vaan maltan odottaa. Kunnolla kuivuttuaan viiva on yhä vahvempi ja selkeästi punainen.
Mäkin pidän luotettavina, mut kyl sit luin engl kielisiltä sivuilta, että semmosta tosi hailua viivaa oli näyttänyt joillakin negassa.
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

19.9.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Minic..............................kp 50/28
Persikka123.................kp 43/34
EnkeliRinkeli.................kp 41/28
FaBuu...........................kp 36/28
Hipposka.......................kp 29/30
Lastunen.......................kp 27/xx
taikinatonttu...................kp 26/28
Keltasirkku..................... kp 25/28-32
mimmik..........................kp 25/28-32
vauvahaaveilija2396......kp 25/28-30
Vaniljapulla....................kp 23/30-32
Vauvameille...................kp 23/28-35
Veevavi.........................kp 21/28-30
rosemarie......................kp 21/xx
Lapseton87...................kp 21/26-27
taatelinen......................kp 20/27-30
Pilvinentaivas...............kp 20/28-30
Mammakatri.................kp 20/22-41
nessu87........................kp 19/28
Millimetrii...................... kp 16/28-29
Hope91.........................kp 15/32-37
Mahaotus......................kp 15/24-26
Amadecasa..................kp 13/34-55
Helmiina1978...............kp 13/30
Marilainen.....................kp 13/28
Haaveilija-31.................kp 13/38
Mirella92.......................kp 12/34
Kasikuus.......................kp 8/28-31
Lennis...........................kp 8/28-34
Haavejuttu.....................kp 7/29
Tingeli...........................kp 6/34-36
Daana........................... kp 6/23
W.we.............................kp 4/25
nieve30.........................kp 2/28
Tiukuliina89.................. kp 2/31


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:



FaBuu......................... dpo 22
pallomaha123..............dpo 22
papuma.......................dpo 21
Nessu87......................dpo 9
Vauvameille.................dpo 7
Vaniljapulla..................dpo 6
Veevavi........................dpo 6
Lapseton87..................dpo 6



★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Ultrattu on, ei löytynyt mitään erikoista sillä. Kilpirauhasen vajaatoimintaa hoidetaan myös mikä voi olla syypää mutta on ne arvotkin ollu taas aisoissa lähemmäs puoli vuotta niin ei välttämättä enää vaikuta. Aloitin siis lääkityksen uudelleen heti kun aloitettiin yritys ja aika kauan meni löytää sopiva annostus.

Mulla oli myös kierukka ennen ja tuntu että kierto oli sen kanssakin suht säännöllinen niin en muista että olisi tarvinnut odotella että kierto tasoittuisi. Ei siis aloitettu yritystä heti kierukan poiston jälkeen.
Miksi lopetit lääkitystä tässä välissä? Itse vajista sairastelen ja ilman sitä en kyllä raskautuisi koskaan, tai voisin hyvin edes. :)
 
Hieman omanapailua tähän väliin. Vuoto on loppunut pari päivää sitten ja mieli on jo ihan hyvä. Näin oli tarkoitus ja kohti uutta yritystä (y) Mies oli jo sitä mieltä että nyt talletellaan joka päivä, itse en kyllä varmaan jaksa pidemmän päälle jokapäiväistä tallettelua :LOL: Totesin että eiköhän alkukierrossa voida talletella vähän vähemmän ja sitten ovulaation lähestyessä joka tai joka toinen päivä (y) Mutta onneksi mies on myös heti täysillä mukana yrityksessä, oikeastaan tuntuu että nyt hän on vielä enemmän halukas yrittämään kuin ennen, varmasti tuo km kolahti häneenkin ja kun ehdittiin plussasta jo innostua.

Nyt en aio greippimehua juoda, ehkä gelee royalet voisi käydä ostamassa mutta en ole varma (n) Rautaa syön jossa lisäksi jtn muita vitamiineja ja foolihappoa. Edellisessä kierrossa raudan syönnin aloitin ja siitä plussa tulikin, joten ehkä raskautumisen esteenä on ollutkin koko ajan vain huonot rauta-arvot. Toivotaan että tästä kierrosta tulisi myös plussa ja jatkuisi loppuun asti :)

Raskauskeijulta tuli toissapäivänä digit mitkä tilasin viime viikon keskiviikkona tai torstaina, ovulaatiotestit ei ole tullut vielä vaikka nekin tilasin perjantaina.
 
Viimeksi muokattu:
Miksi lopetit lääkitystä tässä välissä? Itse vajista sairastelen ja ilman sitä en kyllä raskautuisi koskaan, tai voisin hyvin edes. :)
Lopetin opiskelujen loppuvaiheessa että saisin paremmin nukuttua kun valvoin kaikki yöt. Siitä sitten tsh nousi jonnekin 15 kieppeille kunnes nyt laskettiin lähelle nollaa. Mulla ainoa oire on ollut tuo väsymys ja unen laatu, olen sairastanut niin kauan etten muita oireita tunnista.
 
Täällä kp 13 ja tein äsken selvän ovis plussa testin. Tumma testiviiva piirtyi siihen lähes samantien. Jee! En edes uskailla haaveilla mistään raskausplussasta vielä mutta just nyt tämäkin tuntuu jo pienen pieneltä voitolta. Siis se tieto että edes ovuloin, kun sitä tässä nyt eniten pelkäsin. Vaikka tämä luultavasti tarkoittaa sitä että se luteaali on sitten aivan liian lyhyt. No, katsotaan rauhassa kierto loppuun niin oon viisaampi.

Peittoja ei olla valitettavasti pariin päivään päästy heiluttelemaan mutta eihän tänään illalla ole vielä myöhäistä tota ovista ajatellen? Eilen illalla ovistesti oli vielä selvä nega. Tää testailumaailma on mulle ihan uutta ja siksi kyselen...
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Täällä kp 13 ja tein äsken selvän ovis plussa testin. Tumma testiviiva piirtyi siihen lähes samantien. Jee! En edes uskailla haaveilla mistään raskausplussasta vielä mutta just nyt tämäkin tuntuu jo pienen pieneltä voitolta. Siis se tieto että edes ovuloin, kun sitä tässä nyt eniten pelkäsin. Vaikka tämä luultavasti tarkoittaa sitä että se luteaali on sitten aivan liian lyhyt. No, katsotaan rauhassa kierto loppuun niin oon viisaampi.

Peittoja ei olla valitettavasti pariin päivään päästy heiluttelemaan mutta eihän tänään illalla ole vielä myöhäistä tota ovista ajatellen? Eilen illalla ovistesti oli vielä selvä nega. Tää testailumaailma on mulle ihan uutta ja siksi kyselen...
Mulla ainakin se aika vaihtelee kauan menee plussasta ovulaatioon mutta ei se välttämättä vielä myöhäistä ole, niissä ohjeissahan se aikaikkuna taitaa olla että ovulaatio tapahtuu 48h sisällä tms. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pampula3
@N4n ei oo kokemust testistä, mut kyl mun silmään näyttää viivalt Teehuomen uus testi, aina kännää jännittää muidenkin puolest. Itekin testaan kyl ens viikol hyvis ajoin ennen menkkoi, ihan vaan siks ku en malta olla testaamatta vaik ittensä rääkkäykseen meniskin
 
  • Tykkää
Reactions: N4n

Yhteistyössä