Haaveena vauva 2020

@Minic onnea!!:love: ja kiitos hyvästä vinkistä jo etukäteen, sillä itsellä myös sama ongelma edessä jos nyt tärppäis, on nimittäin heti ens viikonloppuna tulossa kauan odotetut pikkujoulut ja vielä joulukuussa toiset mokomat, joissa sitte pitäs alkoholia vältellä(n) mutta tällä hetkellä aattelen että se ois vaan positiivinen ongelma jonka sais kyllä ratkottua jotenki, jos vain käviski niin onnellisesti että pikkuinen olisi saanut alkunsa tässä kierrossa:love: kp 41 nyt ja ei minkäänlaisia vuotoja ole näkynyt ja koetan pitää itteni kiireisenä huomisaamuun asti:whistle:
 
Hölmönä testailin jo tänään aamulla rfsu:n herkällä. Ei näkynyt yhtikäs mitään!
Dpo 8, että sikäli ei pitäis hirveästi näkyäkään. Silti on pettynyt mieli!
Olis nyt edes hitusen toivoa voinut näkyä :whistle:

Tänään siis pikkujoulut, joten siksi testasin. Kaipa siis uskallan alkoa ottaa :)
 
Mulla pitäs tänään alkaa menkat mutta vielä ei vuotoa näy. Yleensä tosi tarkka kierto, paitsi viimeksi oli vaan 26 päivää jostain syystä. Jos ovis oli vasta myöhemmin niinku bongasin sen "uudelleen" niin nyt vasta dpo 8. Odotellaan nyt kuinka käy. Oireita ei oo kyllä juurikaan... (n)
 
Plääh, pakkohan se testi oli vielä tälle iltaa tehdä mutta jälleen puhdas nega. One step testinä. Voi kun malttaisi nyt vaan olla testailematta ja odotella rauhassa muutaman päivän. Mies ei kyllä ymmärrä yhtään tätä piinaa :whistle:
 
Mä olin tehny ekan ovis testin aamupissasta kun unohdin ettei saa heti herättyä tehdä joten ei ole ovis vielä ollut. Flo näyttää että ois tiistaina mutta testit alkaa kivasta jo vahvistua niin oma epäily että huomenna tai maanantaina tulee ovis plussa. Talleteltu on nyt parin päivän välein ja varmaan ehkä tänäänkin.
 
Heissan. Meikä lävi ostaan gelee royalit kokeiluun menkat alkaa keskiviikkona. Juu välil vihlonu kostain kohdun kohilt mut siihenki voi olla vaik mitä muita syitä enäkkiseltään keksi et mitä, mutta menkat tulee joka tapaukses:ROFLMAO:  :notworthy:oon valmistautunu hyvin henkisesti yk4 kiertoon, on gelee royalit ja enään pitäs tilaa ovis tikut mutta mietin vaan saako niitä ikään perille ton lakon vuoks :whistle: mut toisaalt eipäse nyt haitaks ois vaik välil jättäs tikut sikseen
 
Nää mun tikut on kummallisia. Tänään aamulla näytti negaa vaikka eilen aamulla oli havaittavissa plussan näköinen, mut nyt päivällä/illalla testit näyttää tältä. Ehkä noi on vain viivanpaikkoja. :LOL: Tai sit pitäis ostaa joku kunnon testi, niin loppuis tämä vainoharhainen testaaminen. :ROFLMAO:
Ohhoh! Kyllä noi on mun silmään selvät haamut! Toivotaan että vahvistuu :love: Osta digitesti? Mä tein tänään dpo10 viikkonäytöllisen digin, joka näyttää raskaana 1-2vk... jännä viikko tulossa, viimeksi kerkesin luulla kaks päivää olevani raskaana kunnes vuoto alkoi kp 30/27. Himotestauksen varjopuolet :cautious:
 
Hei! Uusi haaveilija ilmoittautuu. Oon haaveillut lapsesta jo vuosia ja oon onnellinen, että vihdoin mulla on elämässä ihminen, joka jakaa tämän haaveen kanssani. Yk10 starttas eilen ja huolimatta alle vuoden yritysajasta tiedämme, että luomuna onnistumisen mahdollisuudet ovat hyvin pienet. Mut toki yritys ja toivo päällä joka kierrosta. Ennen alkusyksyn lääkärikäyntiä tikutin ovista ja tarkkailin oireita, nyt yritän ottaa rennommin asian suhteen. Mukava päästä jakamaan ajatuksia muiden haaveilijoiden kanssa :)

minttuni / 29v / 1. / 2/19
 
@Karpalo88 Voi että onnea ihan hirmusesti! :love:
@Hypsy Mä näen kyllä ihan selvästi haamun, näyttäis olevan väriäkin joten ei se viivanpaikka taida olla ;).
Tervetuloa uusille :).
Mulla olis nyt dpo 10 ja pikkujoulut ohitse. Päädyin sitten ottamaan kohtuullisesti ja unohtaa tän piinailun hetkeksi. Edelleen on ”oireet” samat, tissejä vihloo välillä ja siis ikinä niissä ei tunnu mitään, haistan mielestäni kaiken, etovaa oloa ja alamahalla selvää nipistelyä, turvotusta ja olin myös tuntevinani sitä ”sukkapuikko tökkimistä” :D. Tänään tulossa erittäin kiireinen päivä eli en ehdi varmaan edes ajattelemaan testaamista ja päätin, että jos tässä ei mitään tule niin tiistaina käyn ostamassa jotkut halvat liuskat niin ei turhaan mee rahaa pettymykseen :ROFLMAO:.
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

24.11.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Mape19........................ kp 74/25
Vauvameille...................kp xx/28-35
Hope91.........................kp 42/32-37
taikinatonttu...................kp 33/28
Minic..............................kp 31/28
Snanniska......................kp 30/28
rosemarie.......................kp 28/xx
Unimaa..........................kp 28/27
nessu87.........................kp 26/28
Hipposka.......................kp 26/30
Karpalo88......................kp 25/26-28
tupsahus........................kp 25/xx
Ananas90......................kp 23/25-28
W.we..............................kp 22/25
vauvahaaveilija2396......kp 22/28-30
Helmiina1978................kp 20/29
Marilainen.....................kp 20/28
HMami..........................kp 20/28
Mirella92.......................kp 19/34
Elllla..............................kp 18/30
Kasikuus.......................kp 18/28-31
Jjenn.............................kp 18/30-31
Ninnanen.......................kp 17/24-30
Pikkuhaave....................kp 17/xx
Koodikissa.....................kp 14/24
Haavejuttu.....................kp 13/29
Amadecasa...................kp 13/34-55
Tiukuliina89.................. kp 12/31
Marrrsipaani..................kp 10/28
Tingeli...........................kp 9/34-36
mimmi92........................kp 7/30
Masu90.........................kp 5/27-30
Keltasirkku.................... kp 4/28-32

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mom_89.......................dpo 29
Snanniska....................dpo 14
Karpalo88....................dpo 11
Ananas90.....................dpo 9
Helmiina1978...............dpo 5
Ninnanen.....................dpo 2


★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@Hypsy no, jopas on kummallisesti käyttäytyviä testejä.


oma napa: Tässä vaiheessa tietysti pitäisi olla vaikka mitä oireita; onhan jo dpo 5. Tai itseasiassa ovulaatio tapahtui maanantai-illalla 20-22, joten tänään illalla oviksesta on jo 6vrk. Mutta odottelen nyt rauhassa; se on sit joko tai. Huomenna/tiistaina vimeistään jotain oiretta pitäs kiinnittymisestä alkaa, jos nyt on napannut. Toiveet tosiaan ei oo korkealla. Oireita ihan tavallisia oviksen jälkeisiä juttuja: lämmöt vähän koholla, repäisykipuja, valkovuoto tahmeaa.
Elämä tosiaan on niin kiireistä että täälläkin ehdin nopeasti käymään vain aamuisin.
 
Onko kellään kokemusta, että plussa olis tullu jotenki myöhemmin tai hailummin jos on kemiallinen/menee heti alussa kesken? Mietin ku viimeksi sain tosi hailun haamun dpo 14, ja sillon oli kaikesta sellanen olo et tää ei pääty hyvin. Nyt sit dpo 9 ip sain täl kertaa jo paljon selvemmän haamun. Jos en olisi käyttäny sitä one stepin surkuliuskaa nii epäilen et olis näkyny jotain jo dpo 8 tai dpo 9 aamulla. Testasin tänään sekä pregcheck että one step, jälkimmäisessä juuri ja juuri pilkahdus vaikka pregchekis jo selvä toinen viiva.

@Hypsy ei ole ennestään lapsia, onko sulla? :) Tosi jännät kyllä noi sun testit. Hyvä suunnitelma hakea digi alkuviikosta. Vaikka oon samaa mieltä että liuskoilla on jopa kivaa testata. :LOL:

Täällä on kyllä monella jännät paikat, odotan innolla!:love: @saharaaa sunkin oireet kuulostaan mun korvaan lupaavilta :rolleyes:
 
@Hypsy voitko kertoa sitten miltä digitesti näyttää avattuna !? :D

Teen usein sen cb:n early detectionin +/- digin jos haluan viivanpaikalle/haamulle vahvikkeen.
Mulla oli normaalia vahvemmat viivat (kun viimeisen viivanpaikan jälkeen tein varmistaakseni) vaikka yleensä testi viiva selkeästi haalea, välillä melkein olematon.
(Miinus näytöllä siis, niinkuin yleensä)

Ps. Tiedän kyllä ettei niitä saisi katsoa ja tulkita, eikä ne tarkoita mitään, mutta pakko se on vähän kurkkia, siinä vaiheessa kun paristo pitää ottaa pois ja hävittää :D mitäs käskevät avaamaan sen... :cautious:
 
@W.we Voin toki! :ROFLMAO: Myönnän, että on tullut itekkin niitä joskus availtua... Löysin joskus jonkun englannin kielisen sivun, jossa oli hyvin selitetty ne viivat, mut en yhtään muista mistä se löytyi.

@Karpalo88 Kiva kuulla tuosta sun One Step kokemuksesta tältä aamulta. Niillähän minäkin testailen. o_O Ihanaa, että sulla oli toisessa testissä tänäänkin selvä plussa! :love: Mulla oli varmaankin kemiallinen tms tuossa ehkä keväällä. Menkat oli muistaakseni myöhässä ja sit vasta sain haamun. Ja sit aivan järkyttävät kivut ja vuodot. Sama kokemus silloin 10 vuotta sitten.

Tein jo tälle aamulle toisen testin ja heikko haamuhan siellä taas. Ja tosi huono olo. :sick:
Musta se on clearbluen ihan oma vika kun käskevät avaamaan sen, muttei lue ettei missään nimessä saa katsoa liuskaa :ROFLMAO:
 
@W.we Hyvin outoa, että joku voi saada niin usein vain viivanpaikan :eek: Mä olisin varmaan jo hullujenhuoneella, jos joka kierto sais viivanpaikan :ROFLMAO: Toki niitä varmaan osaa jo tulkita ihan erilailla, eikä nosta toiveita.

@Helmiina1978 Täällä myös dpo5 ja ei oireen oiretta. Ystävän kanssa juttelin ja ei tässä vaiheessa kai pitäisikään olla oireita, koska tuskinpa vain olisi mahdollinen kiinnittyminen vielä tapahtunut. Mut tää nyt on jo vähintäänkin ärsyttävää, että ei ole oireita, koska aiemmin niitä on ollut heti oviksen jälkeen vaikka muille jakaa :LOL: Siks sitä heti miettii, et mitäs mun kropassa nyt oikein tapahtuu, oireeton olo ei ole ollenkaan tuttua minulle o_O

Mitähän mä ressaan, koska eilen ilmestyi huuleen herpes ja se levis alta aikayksikön kohti leukaa :cautious: Ikinä oo levinnyt mihinkään muualle huulesta. Sattuu niin pirusti ja voiteet ei auta. Laastariakaan ei voi laittaa, kun on sen verran isolla alueella :unsure: Kiva mennä tämän näköisenä huomenna töihin.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Tänä aamuna tietty taas testasin ja negaa näytti. Mut ilmeisesti nämä one stepin raskaustestit ei ihan helposti näytä? Pitäsköhän mun käydä tänään ostamassa joku parempi testi (n) mä en jaksa enää odottaa!
Digi on aina varma ja luotettava, eikä jätä tulkinnan varaa, CB:llä on ainakin se herkkä digi, joka on minun luotto epävarmoissa tilanteissa ja suht edullinen vielä digiksi. Hinnat vaihtelee 8-10 € välillä (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Snanniska
@Kasikuus mähän olen seonnut jo varmaan joskus yk30 kohdalla :ROFLMAO: on kuule kokeiltu kaikkea päälläseisontaa ja jos jonkin laisia poppaskonsteja...
Sanotaan että mun yrityksessä ainoastaan ensimmäiset 1,5 vuotta on ollut rentoa ja nyt hajoan jo viivalaseihini :geek:

Käyn kyllä lapsettomuusterapiassa, että olen kyllä tajunnut tarvitsevani apua epätoivoon... :notworthy::whistle:
 
@W.we No en kyllä yhtään ihmettele, jos hajoaa :unsure: Voin vain kuvitella mitä käyt läpi, ku itelle tää yk7 on jo ollut ihan kauheata odottamista. En edes tiedä kauan jaksaa enää yrittää ja helpompaa olisi varmaan unohtaa koko vauvahaave. Jos vuoden verran pitää yrittää, ennen kuin pääsee tutkimuksiin, niin kiduttamista se on :ROFLMAO:
 
@Kasikuus kyllä itsellekin tekee pahaa ajatella miten epätoivoinen välillä on, ja tietää kuitenkin että joillain pareilla on reilusti enemmän yritysvuosia takana ja itse itken jo neljästä vuodesta....
mutta se on vaan niin kova pala, kun pelkää jäävänsä lapsettomaksi.. (n)
 
Itse olen kyllä sitä mieltä että odottavan aika on pitkä jo vuodenkin jälkeen. Meillä kyllä vuosi tuli todella nopeasti täyteen.

Mulla oli tälläviikolla ovulaatio, paha sanoo päivää kun testit ei sitä kunnolla kerro. Maanantaina tuli kirkkaat limat ja perjantaina oli aamulla tummin viiva testissä, järkyttävät kivut alavatsalla (tällä kertaa molemmilla puolilla) ja aamusta myös pää kipee. Tallettelut ma, ke, ja pe. Nyt sit jännätään, tosiaan perjantain jälkeen ei näy ovistestissä viivaa enää.
 

Yhteistyössä