Haaveena vauva 2020

Hmph, täällä kun ihmiset tekee nyt noita haamuja niin aikaisilla dpo :illa, ni tottakai alkaa itekin miettii, et voisko jotain näkyä, jos tekis.. MUTTA mä pelkään negaa niiiiiin paljon, että en haluaisi rikkoa tätä hyvää oloa sellaisella. Toki en tiedä aiheuttaisiko se pahaa mieltä tällä ololla, mutta ei haluais ottaa riskiä, koska vapaa vkl miehen kanssa :love:
Tää pe aamu töissä on mennyt aivan ketuilleen, mut mä vaan nauran, eikä yhtään v*tuta. Työkaveri kiros koko aamun ja manas koko pvä alimpaan helvettiin. Mä vaan nautin ja nauran sille, että nyt tiedät miltä musta tuntuu yleensä 24/7, et nyt on osat vaihtunut :ROFLMAO:
 
Oon kyllä niin huono keskustelemaan kun unohdan kaikki nimimerkit ja mitä piti kellekin sanoa. Mutta pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja tsemppejä piinailijoille! Ja se piti sanoa että @Kasikuus oot tuolla tyyneydellä kyllä mun idoli. Mutta samoin koitan kyllä itsekin seuraavassa kierrossa. Olihan se edellisen kierron piinailu ja testailu tavallaan hauskaa ja jännää, mutta en kyllä jatka niin, vaan testaan vasta sitten, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, jos eivät siis ala. Toki päivän ennustaminen tälleen km:n jälkeen voi olla hankalaa, mutta jos onnistun bongaamaan oviksen tikulla, niin ehkä sen aika lähelle sitten voi arvata.

Laskin aamulla huvikseni, ja jos nyt km:n jälkeen kierto menee yhtään niin kuin Flo arvioi ja tulisi tärppi, niin laskettu aika osuisi melkein mun omaan syntymäpäivään. Tosin esikoinen syntyi rv 37+5, eli tuskin synttärikaimaa saisin, mutta olisipa hauska. Mutta tätä nyt on kyllä turha miettiä, tuskin nyt heti seuraavasta tärppää. Mutta jos...
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

21.2.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Alinna86.........................kp 68/28
Hipposka.......................kp 53/30
Nerthus..........................kp 51/28
Töppönen.......................kp 49/26-28
linneah........................... kp 48/26
Mmohini.........................kp 39/32
Hope91...........................kp 39/30-37
Nenskuli........................kp 33/28-33
Hypsy..............................kp 31/34
Koodikissa......................kp 31/24
Vauvameille....................kp 31/28-35
Minttara.............................kp 31/26
Mandariinilohko..............kp 30/xx
taikinatonttu....................kp 28/28
Futurmama......................kp 28/29-34
Mirella92......................... kp 27/29
Kasikuus..........................kp 27/27-28
Ninnanen.........................kp 26/24-26
niinaj91.............................kp 26/26-28
Persikka123....................kp 24/32
Vaniljapulla.....................kp 24/30
Snanniska.......................kp 24/28
Amadecasa....................kp 23/34-55
Tupsahus.........................kp 22/x
Shibali................................kp 21/23-28
Janet88............................kp 21/28-38
Ilona Eloisa....................kp 20/xx
pehmis26........................kp 18/27-29
PumpuliNunpuli.............kp 18/26
Haavejuttu....................kp 17/29
Masu90............................kp 17/27-30
Lina87...............................kp 17/28
Napsunen......................kp 15/35
minttuni...........................kp 15/23-32
Marrrsipaani..................kp 15/28
Zennuli.............................kp 15/26-28
lolu......................................kp 12/28
Piipaa93..........................kp 10/25-27
Keltasirkku-....................kp 8/28-32
Lilmi89..............................kp 7/29
Jjenn..................................kp 7/30-31
W.we..................................kp 6/25
Nieve30...........................kp 6/29
Krippis..............................kp 5/22-24
Magnolia89.....................kp 2/26
Helmiii............................kp 2/29-43

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Nerthus..............................dpo 37
Ninnunannu...................dpo 28
Mandariinilohko..........dpo 16
Alinna86.............................dpo 14
Ninnanen..........................dpo 13
Hope91................................dpo 13
Kasikuus............................dpo 11
Hypsy..................................dpo 9
Snanniska........................dpo 9
Mirkkuli26.........................dpo 7
Vaniljapulla.....................dpo 7
Tupsahus..........................dpo 5
PumpuliNumpuli............dpo 5
Pehmis26..........................dpo 5
Haavejuttu......................dpo 4
Lina87.................................dpo 2
Zennuli................................dpo 1
Marrrsipaani....................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★
Janet88 dpo1

Noniin, palataas seurailemaan pitkästä aikaa.. Onnet plussanneille ja pahoittelut negoille ja km. Sama vika että ketjua lukiessa unohtuu kuka ketä missä. :D

ON: Ärsyttäviä nää pitkät kierrot 32-40. Kauheen aktiivisesti ei tullut ovista testattua, eilen aamulla tuli ovisplussa ja sit alkoikin oviskivut. Ja illalla puuhailtiin. Maanantaina onneks kans. Tuntuu että mies luulee että yks kerta riittää oviksen aikoihin.
 
Yrttiteet on käsittääkseni kiellettyjä, mutta valtaosa siksi, ettei erilaisten ainesosien yhdistelmiä ja mahdollisia riskitekijöitä ole tutkittu raskauden osalta. Ei siis tarvitse varmaan oksentaa ulos, jos kupillisen sattuu juomaan, mutta toisaalta miksi riskeerata, kun 9kk on kuitenkin tosi lyhyt aika. Kittaan yrttiteetä päivittäin varmaan vähintään puoli litraa, mut vielä yrityksen aikana en ole näistä luopunut. Inkivääriä vältän kaikissa muodoissa, mut en tiedä perustuuko se mihinkään.

Mulla ei varmaankaan ovulaatiosta ole kyse, mutta viime viikolla nipristeli molempia munasarjoja oudosti ja tänään on pistellyt mahaa. Nyt vielä kruunuksi oli varmaankin kohdussa elohiiri! Tuntui tosi oudolta. Oon ainoastaan jättänyt greipit pois viime kierrossa, valkovuotoa on tullut enemmän ja nyt noita "tuntemuksia". Syön parhaillaan teroja että saan kuukautiset alkamaan ja päästään taas yrittämään. Teen varmaan sunnuntaina varuiksi testin, kun palataan reissusta.

Hei nuo näppiksen tavalliset hymiöt näyttää jäävän paikalleen

Testi
No eihän ne mihinkään jää ‍

Niin, ja onnea haamuviivailijoille! Ihan mahtavaa jos Hypsylläkin mieto hoito tepsi heti Koskas @Hypsy meinaat tehdä digin kauppahiippailusi onnistuessa?
Niinpä. Kyllä ite meinaan ottaa kaikki suositukset ihan tosissaan, siksi oonki ruvennu jo etukätee syynäämään pakkausselosteita läpi, ettei tulis mtn yllärinä. 9kk nimenomaan on lyhyt aika. Inkiväärihän ilmeisesti laitettiin aika vasta sille kieltolistalle et sitä ennen oli ihan sallittu. Mitä lie sitten tapahtui kun ei enää olekaan :D
 
Moikka, en yleensä koskaan kirjoittele mihinkään keskustelupalstoilla mutta nyt on pakko päätettiin miehen kanssa että vauva saa tulla jos on tullakseen mutta lupasin olla vouhottamatta asiastajoten ajattelin että täällä saisi vertaistukea tilanteeseen❤
Olemme uusioperhe ja miehellä on 9 vuotias tytär ja minulla kaksi poikaa 6 ja 14 vuotiaat. Nyt haaveissa siis vielä yksi ”iltatähti”.
Olen 37 vuotias mikä tietenkin saattaa olla jo haaste raskautumiselle mutta pakko se on yrittään kun niin kovasti halutaan vielä se yksi viimeinen.
En ole syönyt pillereitä nyt kahteen kuukauteen ja kuumottava aika ensi viikolla alkaako menkat vai ei☺
 
Voi paska @Kasikuus !! Ääh, kyllä oireet sulla niiin lupaavat!
Tänäänkö pitäis menkat alkaa??

Tänne ei huvita enää ees kirjotella kun niin sekava lukea tekstejä, saiskohan tätä sivustonäkymää jotenki pienemmäksi?! Meilllä oli jopa seksiä viime yönä, wohooo (kp7) ! Eli kaikki hyvin taas :ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: minttuni
Niiin ja ite sain esikoisella sen plussan sillon vasta sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa eli ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon
Sehän tässä onkin, ku eka kertaa en oo heittämässä kirvestä kaivoon :D Ja koska aiemminkin haamun saanut vasta, kun menkat myöhässä. Ja tohon mun testiin tuli kontrolliviiva aivan keskelle, ni mietin, et onko se nyt sit muka viallinen :unsure: Toki edelleen oon sitä mieltä, että en mä raskaana ole ja tää kierto oli vaan ovuloimaton ja siks ei ala myöskään tyypillinen pms kiukku.
 
Voi hitto @Kasikuus, mut vielä on toivoa!

Mä siirsin mun eilisen testishoppailun tälle päivälle, mikä oli tietysti virhe, koska tänään on perjantai ja vielä enemmän ihmisiä (tuttuja) liikkeellä. Hiippailin äsken tonne kaukaisimpaan apteekkiin, toki sielläkin olkani yli pälyillen ja myyjä tuli kysymään mitä etsin. Siinä sitten tämä 36-vuotias naisihminen änkytti, että ihan vain särkylääkettä, mutta mä vähän katselen tässä ensin. Siellä sitten raskaustestihyllyn takana luimistelin ja olin myös hämäykseksi hyvin kiinnostunut hammastahnoista. Siis mitä s*atanaa, mikä siinä on niin noloa?! Vielä ymmärtäisin, jos olisin 16, mutta että 36. o_O:LOL:
 
Voi paska @Kasikuus !! Ääh, kyllä oireet sulla niiin lupaavat!
Tänäänkö pitäis menkat alkaa??

Tänne ei huvita enää ees kirjotella kun niin sekava lukea tekstejä, saiskohan tätä sivustonäkymää jotenki pienemmäksi?! Meilllä oli jopa seksiä viime yönä, wohooo (kp7) ! Eli kaikki hyvin taas
Jes :D me herättiin kans kolmelta panemaan? Mitä helkkaria. Ehkä mies unissaan muisti, että meillä on tämmöinen projekti menossa.
 

Yhteistyössä