Haaveena vauva 2020

Mullakaan ei ole enää yhtään niin varma olo kuin eilen. Päiväpissasta apteekin testiin maailman haalein haamu. Tiedän, tyhmää testata vielä yhtään millään, mutta kun eilen oli jo niin lupaavat haamut päivälläkin. Alavatsan/selän juiliminenkin on vähän helpottanut eli näin malttamaton ihminen on jo valmis heittämään pyyhkeen kehään. :LOL:
 
Yritän tsempata itseäni olemaan positiivisempi tämän yrityksen onnistumisen suhteen ja kävin nyt sitten ostamassa sekä maca-jauhetta, että niitä gelee royale kapseleita. Olisin halunnut macan myös kapseleina, mutta kokeillaan nyt kaakaon seassa. Kaksi teelusikallistahan sitä laitettiin? Pussissa ei ollut mitään ohjetta x). Tuntuu että nyt jopa vähän jännittää, että entä jos ne auttaa ja tulen vaikka raskaaksi tässä kuussa!

Juuri tänään työkaverin kanssa mietittiin näitä ja hänkin sanoi haluavansa lapsia, mutta ensin naimisiin. Itse sitten vaan totesin että juu on meilläkin puhuttu aiheesta, mutta kun rahatilanne on mitä on niin... Tuntuu pahalta valehdella aina kun jonkun kanssa aihe tulee puheeksi. Me on siis sovittu, että yritysaikana ei puhuta ennenkö vuosi tulee täyteen. Paitsi molempien äideille ja mun siskolle kerrottu. Ei tässä onneksi ole enää kuin kaksi kuukautta jäljellä ja jos en ole sitten raskaana saan alkaa kertoa ystäville, että me on vuosi yritetty onnistumatta ja että nyt lähdetään tutkimuksiin ja hoitoihin.
Tulipa kauhea oma napa taas >.<

Olen nyt käynyt ahkerammin kurkkimassa kun useammallakin on haamuja ollut testeissä ja muutenkin jännät paikat. Aina kun töissä tulee vastaan raskaana oleva asiakas mietin, että onkohan tuo ollut samassa keskustelussa joskus xD. Epätodennäköistähän se on, ei meitä täällä kuitenkaan niiiin paljoa ole. Pidän peukkuja, että mahdollisimman moni saisi siirtyä marraskuisiin <3. Itsekin ehtisin vielä sinne, jos tässä kierrossa tärppäisi. Pitkästä aikaa tarkistin ihan mihin LA menisi.
 
Eikö vadelmalehtiteen pitäny nimenomaan olla yritysaikana hyvä, kun käyttää ovikseen asti ja sen jälkeen lopettaa?
Näin minäkin olen ymmärtänyt.

Kiinnitän jonkun verran huomiota syömisiin ja juomisiin mahdollinen raskaus mielessä. Ja mamavitamiinia olen jo reilusti yli vuoden syönyt. Toki kun tämä ottaa aikaa, niin siksikin alun jälkeen olen rennosti suhtautunut syömisiin ja juomisiin. Mutta kiinnostaa kyllä seurata suosituksia jne.
 
Hei,uusi vauvakuumeilija täällä yritys alkaa vasta hiljalleen parin viikon päästä,nyt vielä hormonikierukka,mutta se otetaan pois vajaan kahden viikon päästä, sinne sain ekan ajan vasta.. ja mies toivoisi että yritys alkaisi vasta huhtikuusta jotta laskettuaika olisi aikaisintaan tammikuusta 2021 eikä osuisi joulukuuhun. Mutta en ole ennenkään raskautunut ekalla kerralla,joten yritän vielä ylipuhua miestä tässä asiassa meillä kolme lasta ennestään,12v,10v ja 6,5v. Iso ikäero tulisi tähän iltatähteen eikä lapsia pitänyt enempää tullakaan mutta niin vain vauvakuume iski ikää on 33v itsellä.
Takana siis kolme onnistunutta raskautta,yksi varhainen keksenmeno ja yksi tuulimuna,joka piti tableteilla hoitaa ulos. Joka raskaudessa olen pahoinvoinut n.viikosta 6 alkaen. Työn puolesta olisi parempi voida hyvin,muuten työnteko olisi hyvin vaikeaa.. raskaustestejä ja ovistestejä ostettu valmiiksi jo ennen en ole ovitikkuja käyttänytkään. Verigreippimehu,mammavitskut,d-vitamiini ja kalkki aloitettu jo. olen kova stressaamaan raskautumisesta aiemmilla kerroilla ainakin,joten pyrin siihen,että nyt olisin iisimmin enkä sitten joka välissä kuulostele oloa nyt vielä kun on kierukka niin on ollut hyvä huomata että välillä rinnat on kipeät, alavatsaan sattuu yms oireita on ilman että on raskaana.
Kenellekään ei olla kerrottu tästä tulevasta vauvatoiveesta,se on todennäköisesti iso yllätys suvulle. Joten tänne mukava kirjoitella kun voi kertoa näistä jutuista. Tulipa heti ekana kunnon romaani.. mutta,onko täällä monella ollut mirena-kierukka käytössä? Miten raskautuminen poiston jälkeen?
Raskauduin heti mirenan poiston jälkeen, kun aloimme yrittämään esikoista. Tuli vain tyhjennysvuoto ja sitten ei kuukautisia enää kuulunutkaan. :)

Nyt minulta poistettiin mirena toissapäivänä, kun aloimme yrittämään toista lasta ja saa nähdä miten käy nyt.
ja poistosta sen verran, että kävin terveysasemalla mirenan poiston vuoksi ja heti kättelyssä hoitaja sanoi, että jos ei näe lankoja niin sitten pitää mennä keskitettyyn poistattamaan.
no kuten arvata saattaa niin hoitaja rönkki hyvän tovin, eikä saanut poistettuakun ei kuulemma nähnyt lankoja.

No kotona kokeilin ja langat tuntuivat selkeästi. :D menin sitten seuraavana päivänä yksityiselle ja ihan helposti oli siinä langat näkyvillä ja saatiin se helposti pois.
 
@Keltasirkku- Mikä sun la olis, jos nyt tärppäis? Mulla näyttäis 4.11. ja hyvin lähellä omaa syntymäpäivääni. En suuremmin usko horoskooppeihin, mutta välttämättä skorpparilasta en olisi ensimmäisenä halunnut, itseni tuntien. :LOL:

Sormet syyhys niin paljon päiväisen pettymystestin jälkeen, että pakko oli vielä testata ja nyt näytti paremmalta. :giggle:(y)
https://aijaa.com/4f6QdZ
 
Näin mä olen ajatellut, mut toki kun täällä ihmiset tekee haamuja ja plussia jo dpo8 ja 9 ni itelle tulee sellanen olo heti dpo11 et pakkohan mullakin on näkyä Tein tänään sillä 25 herkkyydellä ja kaapissa ois 10 herkkyynen, mut taidan ehkä odottaa kuitenkin sinne asti, että menkat pitäis alkaa Kiitos vastauksesta
Mulla ei näkynyt dpo 11 vielä testissä mitään, vasta dpo 13 näkyi kovin haaleasti. Ja vahvistui niin hitaasti, että meinasi usko loppua. Tuntui, että ei ollut vahvistunut ollenkaan vielä dpo 16. Oli kuitenkin ihan todellinen raskaus, nyt kasassa viikkoja 20+2 :)
 
@Päärynä5 mulla kans mirena napattiin pois syksyllä ja ekasta kunnon yritys kierrosta tärppäs ( tuulimuna) . Tais olla 3 kk siinä välissä joista ei siis vielä yritetty. Kierto palas heti siihen mitä oli silloin 6v sitten ollut, mulla ei mitään selkeää kiertoa ollut kierukan kanssa ollessa. Nyt jännäilen oisko tärpännyt nyt sit uudestaan km jälkeen :)

Joku täs pohti oireettomuutta ja mulla ainakin ainoa oireeton kierto oli se plussa kierto. Kaikissa muissa oli ihme kohtu nippailuja ja pahoivointeja, lisääntynnyttä valkkaaria tms. Tosta plussa kierrosta ei kerennyt oleen mitään erikoista oiretta ennen ku tein dpo9 ekan haamun sit dpo11 jo oksensin et alko kyl sit nopee oireet ku hcg lähti nousemaan. Tissit kipeenty kuten mulla joka kierrossa ja ei mulla lämmötkään olleet sen kummemmat ku normisti.
 
Tulen nopeasti vain päivittämään, että ne testit mitä työterveys maksaa, ni oli täydelliset, ei siis ollut niissä mitään vikaa. Ferritiinin halusin myös ja sen joutu ite maksaa. Sen tuloksen saan keskiviikkona.
Olen nyt pistänyt merkille, että kun kovasti alaselkää ja alavatsaa polttaa, niin samalla alkaa valumaan. Tuntu et kusi housuun lääkärillä, ku poltteli niin paljon ja samalla valu :D No sieltä valuu vaan aivan litkua/vetistä vv. Pakko pitää suojaa!
 
  • Rakkaus
Reactions: Hypsy
Millon sulla alko tollanen vv? Mulla tuli tänään pyyhkiessä vajaa puolikas t lusikka sellasta maitomaista, sameaa vuotoa. Aiemmin kun on ollut lähes rutikuivaa. Tässä epätoivoisesti mietin et voisko tarkottaa jotain
Heti oviskipujen jälkeen alko eli dpo2 ja tähän päivään saakka tuli, kunnes nyt illal alko ruskee tuhru vuoto:rolleyes::poop:
 
  • Surullinen
Reactions: Lilmi89
Ihan typerä tää uus päivitys täällä. Ei oo yhtään huvittanut edes täällä kirjoittaa. Miksi kaiken pitää aina muuttuaaaaa :ROFLMAO:

Täällä aika tavallista. Kummempia oireita ei ole tänään dpo 9. Tissikipua on, niinku aina ennen menkkoja. Tekis kyllä mieli testata, vaikka aika varma olen, että turhaa on..

Monella nyt jännät paikat täällä! Onnea ainakin @niinaj91 :love:
 
Onko peli siinä vaiheessa menetetty, jos tekee 10 herkkyydellä negan? Eikös sen pitäis näyttää jo esim. dpo12 jotain?
Löysin kans kerran semmosen jutun, jossa oli että matalahormonisella henkilöllä saattaa näkyä tavallisella testillä raskaus vasta jopa 3 viikon päästä hedelmöittymisestä.. Siellä oli taulukko siitä, mulla ei oo sitä nettisivua tallessa mutta kuvan otin taulukosta, en vaan osaa sitä kuvaa liittää tähän :(
 
@Kasikuus Jaksan kans yhä uskoa, et oisit raskaana. Niin hyvät oireet! :)

Muillakin jänniä päiviä.

Mulla puhelin sekoilee ja ei näytä tätä mobiiliversiona eikä googleakaan. Ärsyttää, ku jumittaa ihan hitosti, mut kummasti nyt nään ton yläpalkin ja ei tää näytäkään niin erilaiselta, ku vanha versio. :O Löydän jopa odottajaketjut ja nän ilmoitukset helposti. Hmm.
 
Mulla pitäs tehä testi nyt viikonloppuna, jos ei menkat ala huomenna. Aiemmin ajattelin tehdä jo ke tai to, mutta jänistin sitten kuitenkin.. :( huomenna ois kp 40 ja ovulaatiosta dpo 14. Jos en huomenna uskalla niin sitten sunnuntaina.. Oireita ei oo ollu kauheasti, ite asiassa olo on ollu tyyni, aina eiliseen saakka kunnes jostain syystä alko ahistus ja hanat aukesi. Ja tänään olo on ollu taas päinvastainen, pirteä ja energinen?? Aamulämpö oli 36 mikä on mulle aiempaa korkeampi mutta empä oikein noihin niin luota.. Tissit ei oo kipeät mutta normikierroissa kyllä yleensä ovat arat, eivät kyllä aina.. Mahassa on nyt tuntunut pistäviä kipuja silloin tällöin. On kyllä outo olo kaiken kaikkiaan ja ei taas tiiä mitä ajatella.. Ja kun ei uskalla toivoakaan, ettei sitten pettyis :/
Jaksuhalit ja tsempit kaikille :)
 

Yhteistyössä