Haaveena vauva 2022

Työpäivästä ei oikeen tullut mitään. Jännittää ihan liikaa! :X3: Laskin, että jos eilinen hailu nyt oli plussaviiva, niin hcg:n pitäisi tuplaantua huomiseksi. Puoliso ei ollut vakuuttunut.

Apteekista lähti kaksi herkkää testiä ja CB:n viikkonäytöllinen. Miten tässä malttaa huomiseen?!?! o_O
 
Työpäivästä ei oikeen tullut mitään. Jännittää ihan liikaa! :X3: Laskin, että jos eilinen hailu nyt oli plussaviiva, niin hcg:n pitäisi tuplaantua huomiseksi. Puoliso ei ollut vakuuttunut.

Apteekista lähti kaksi herkkää testiä ja CB:n viikkonäytöllinen. Miten tässä malttaa huomiseen?!?! o_O
Itse en varmaan malttaisi odottaa aamuun vaan testaisin jo illalla parin tunnin pidätyksellä yhdellä testillä :D
 
@sofialiina lupaavalta näyttää!

Kun muut tässä ryhmässä tiirailee r-testin viivoja eri suunnista ja valaistuksilla, niin minä teen samaa mutta vessapaperille :D Tuhrua ei oo vielä näkynyt, ja siitä haen merkkejä joka vessakäynnillä. Tai ehkä eilen ja tiistaina jotain mahdollisesti hieman ja hennosti, mutta kun tavallisesti saatan kevyesti suojata niin nyt ei tosiaan oo tarvetta. Mutta kerkeehän se vielä alkamaan ennen menkkoja.
 
Pahoittelut uuteen kiertoon siirtyneille :(

Tervetuloa mukaan @Eeva650 ja @summer21 :)

Viivan vahvistumista @sofialiina :)

Minäkin kyttään loppukierrosta mitä vuotoa tulee, kun vessassa käyn..välillä käytävä tarkistamassa vaan, kun tuntuu että jotain valuu :D

Tämä loppu kierto harmittaa, todella varma, että ei ole tärpännyt, odottaa vaan uutta kiertoa :(

Kohta 2kk käyttänyt homeopaattista ainetta,3 kuukautta sovittiin,että käytän ja mietitään sitten vyöhyketerapiassa miten jatketaan. Uusi aika terapiaan parin viikon päästä:)

Huomenna onkin jo perjantai, viikonloppua kohden mennään :)
 
@Eeva650 tervetuloa, minäkin muistan sinut :)

@petronella09 vyöhyketerapia kuulostaa ihanalta. Olisi mukava kuulla siitä lisää. Milloin aloitit käymään ja kuinka tiheään? Oletko saanut apua esim rentoutumiseen? Minä olen käynyt aikoinaan yhdellä hierojalla, teki myös vyöhyketerapiaa, mutta minä hieronnassa kävin. Ihanat tilat oli ja muutenkin kokonaisvaltainen kokemus. Olen miettinyt, ottaisinko yhteyttä ja kysyisin, onko käynyt lapsettomuutta kokevia asiakkaita. Myös akupunktio kiinnostaa.
 
Onnittelut kaikille plussanneille ja nopeasti kulkevia päiviä piinailijoille. Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille. <3
Tänää päivällä tuntui n. Tunnin ajan, että menkat alkais, ja nyt illalla jo 3 tuntia jatkunu molemmilla puolilla munasarjoissa tuntemukset. Huomenna kp 26. En ollut ajatellut kierron olevan vielä niin pitkällä, flo ilmaisi, että menkkojen alkuun tänään 5 päivää, ja hoksasin, että jos nyt on jo kp 25, niin menkathan alkavat todennäköisesti jo sunnuntaina kp 28. Tietysti toivois ettei menkat ala :).
 
Nyt vähän hehkutan täällä. Kp 16 ja räikeä ovulaatioplussa bongattu! Aiemmin se on tullut vasta kp 20 jälkeen. Kiitos greippimehu tai royal gelee, jos niillä jotain vaikutusta oli. Ainakin limoja riittää :LOL: Kiva myös huomata, että oppii pikkuhiljaa tuntemaan omaa kehoaan. Mulla on koko viikon ollut orastava päänsärky ja viime ovulaation aikaan huomasin saman, eli se on hormonipäänsärkyä.

Olikos se niin, että greippimehu pitäis lopettaa ovulaation tullessa? Entäs royal gelee?
 
Nyt vähän hehkutan täällä. Kp 16 ja räikeä ovulaatioplussa bongattu! Aiemmin se on tullut vasta kp 20 jälkeen. Kiitos greippimehu tai royal gelee, jos niillä jotain vaikutusta oli. Ainakin limoja riittää Kiva myös huomata, että oppii pikkuhiljaa tuntemaan omaa kehoaan. Mulla on koko viikon ollut orastava päänsärky ja viime ovulaation aikaan huomasin saman, eli se on hormonipäänsärkyä.

Olikos se niin, että greippimehu pitäis lopettaa ovulaation tullessa? Entäs royal gelee?
Ei siitä greippimehusta varmaan mitään haittaa oo, vaikka jois läpi kierron. Tai toki mehut ei yleisesti ottaen oo terveellisiä, mutta tuskin se ainakaan kiertoon sen enempää enää vaikuttaa :) Royal geleetä oon syönyt läpi kierron. Aina yhden purkin kerrallaan loppuun ja sitten pieni tauko niinkuin kaikissa luontaistuotteissa ja vitamiineissa kannattaisi tehdä.
 
Sofialiinan testitulosta Täällä jo vahtaamassa!:geek:

Mä aion alottaa oviksen testauksen jo tässä kierrossa, vaikka seuraavassa kierrossa varsinaisesti aletaankin vasta ”yrittämällä yrittämään. ” Tänään kp 7 ja kierukan poisto tiistaina! Pieni mahdollisuus raskauteen kai on olemassa,kun kierukka poistetaan ovulaatiota ennen, koska ehkäisyneuvolan viestissä luki että käytettävä muuta ehkäisyä 7 päivää ennen poistoa jos kierukan poiston syynä jokin muu kuin raskaustoive.
 
Viimeksi muokattu:
Ehkä mäkin voisin tulla listoille viimein.
Eimy, ya 4/21, 1. lapsi
KP 14/30
DPO 0 tänään perjantaina.


Ovis on kylläkin arvio tuntemusten perusteella, LH-piikki taisi olla 2 päivää sitten, mutta ryssin testailut enkä saanut CB:llä varmistettua.
Tässä kuussa mittaan myös aamulämpöjä, joten toivottavasti huomisesta lähtee lämmöt nousuun.
 
@Töppönen_ juuri noin tosiaan, ei pelkkä vilkaisu riitä xD

Minä otin gelee royalea muistaaksen 2 ennen ovista ja 1 loppukierto. Greippimehua ei aina loppukierrossa juonut.

Oon yöllä herännyt sellaiseen hikoiluun, että olikohan se tämäkin kierto sitten siinä. Vai voiko raskaudessakin olla tätä? Lämmöt myös laski puoli astetta, mikä myös viittaa uuden kierron alkamiseen. Tosi lannistunut olo on. Toisaalta ihan sama mitä ajattelee, sitä joko on raskaana tai ei ole. Toiveet on vaan niin kovat, mutta samaan aikaan epäusko, voisiko olla niin hyvä tuuri, että heti onnistuu.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Krippis
@minttuni alunperin hakeuduin vyöhyketerapiaan selkävaivojen vuoksi mutta kun siellä kokonaisvaltaisessa alku haastattelussa tuli ilmi raskaus toive,niin alettiin myös hoitamaan minua niin,että otetaan nekin painelu pisteet huomioon:) En oikein osaa sanoa, onko ollut apua,mutta se käsittely kestää 1,5h ja on ihana siinä vaan makoilla ja rentoutua:)
Olen käynyt n.kerran kuussa,nyt tulee 2kk väli:)

Toivotaan että sinun hikoilu johtuisi raskaudesta:) älä heitä vielä kirvestä kaivoon ❤❤
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä