Haaveena vauva 2022

Täällä nyt lauantaina tuli vilkkuva hymiöt cb testeihin. Jos niitä testiliuskoja katsoo nii vahvimmat viivat lauantai iltana. Tänään tässä päivällä jo tosi haalea mutta edelleen vilkuttaa. Mitä luulette onko ovis ollut eilen? Ja jatkanko vielä testin tekemistä...? Huippu hedelmällisellä siis hymiö jää mun ymmärtääkseni digiin koko ajaksi. Apuaaa. Ei saisi stressata mut nyt vähän kyllä mietityttää.. 😅
 
Täällä nyt lauantaina tuli vilkkuva hymiöt cb testeihin. Jos niitä testiliuskoja katsoo nii vahvimmat viivat lauantai iltana. Tänään tässä päivällä jo tosi haalea mutta edelleen vilkuttaa. Mitä luulette onko ovis ollut eilen? Ja jatkanko vielä testin tekemistä...? Huippu hedelmällisellä siis hymiö jää mun ymmärtääkseni digiin koko ajaksi. Apuaaa. Ei saisi stressata mut nyt vähän kyllä mietityttää..
Ehdottomasti jatkat testailua! Ainakin mulla liuskat voivat olla yhtenä päivänä hailurat ja seuraavana tosi tummat viivat. Myös cb digiin oon aina saanut pysyvän hymynaaman ja tällöin myös liuskoissa ollut kaikkein tummimmat viivat. Ite tässä kierrossa tikutin ovista liuskoilla kaks kertaa päivässä (aamuin illoin) cb digin lisäksi. Kannustan siis jatkamaan, se hymynaama voi vilkkua useankin päivän ajan.
 
  • Tykkää
Reactions: Sofiika
Ei vielä vuotoa näy, ei huonoa oloa tänään mutta painetta ja kipua alavatsalla. Ostin testin, mietin että teen huomenna jos ei ole alkanut, olisi ihan kamalaa testata tietäen negan tulevan joten osittain toivon että vuoto vaan tulisi jo.
 
  • Tykkää
Reactions: AMR
Ehdottomasti jatkat testailua! Ainakin mulla liuskat voivat olla yhtenä päivänä hailurat ja seuraavana tosi tummat viivat. Myös cb digiin oon aina saanut pysyvän hymynaaman ja tällöin myös liuskoissa ollut kaikkein tummimmat viivat. Ite tässä kierrossa tikutin ovista liuskoilla kaks kertaa päivässä (aamuin illoin) cb digin lisäksi. Kannustan siis jatkamaan, se hymynaama voi vilkkua useankin päivän ajan.
No tätä mä mietiin että olikohan tälle päivälle joku notkahdus noissa testiviivoissa. Kiitti! 🤗
 
Täällä tulikin ovisylläri! On ollut aivan oireetonta mutta iltapäivällä alkoi kunnon polttelut kohdun seudulla. Sitä ennen puoliltapäivin tein testin ja viiva oli aika haalea. Nyt kun tein uuden + CB:n, niin pärähtikin hymynaama! Hämmentävää. Huonoa on se, että on myös kuumetta, joten ei mikään innostava tallettelufiilis. 😞
 
  • Tykkää
Reactions: Selis
Täällä nyt lauantaina tuli vilkkuva hymiöt cb testeihin. Jos niitä testiliuskoja katsoo nii vahvimmat viivat lauantai iltana. Tänään tässä päivällä jo tosi haalea mutta edelleen vilkuttaa. Mitä luulette onko ovis ollut eilen? Ja jatkanko vielä testin tekemistä...? Huippu hedelmällisellä siis hymiö jää mun ymmärtääkseni digiin koko ajaksi. Apuaaa. Ei saisi stressata mut nyt vähän kyllä mietityttää..
Mulla tulee vaan se hymynaamaa, ei ikinä vilku. Ja oon saanu vaan yhtenä päivänä aina sen hymynaaman. Ja sillon aina viivat on tasavahvat.
 
  • Tykkää
Reactions: Sofiika
Nonii, uus hätäilyn ja hössötyksen aihe kp 12 lääkäri siis sano et ainakin 5pv ovikseen, follit n.10mm kokoisia silloin. Kp 14 oli aika kovia munasarja kipuja jotka tulkitsin follien kasvamisesta johtuviksi. Aiemmin ei kyllä sellaisia ole ollut ja jos en olisi ultrassa just käynyt niin olisin luullut ovikseksi. Tikutin ovista vasta kp 15 (ainakaan 14 en oo merkinnyt) ja vielä ei oo plussaa, niin EIHÄNSE NYT VOI olla ollu ovis kp 14? Ei kai se voi, ei ne follit voi niin nopeaan kasvaa, kai se vielä on tulossa vasta.
Kaikkea sitä tulee mietittyä....
Ja itse itseäni rauhoitellen, näyttäis tummentuvan ovisviiva, eiköhän se huomenna ole tasavahvan aika, älä nainen aina hössötä ja etsi itelles huolia! 😀
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★

4.1.2022 Tiistai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Fazeriina82, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
+Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
+Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
+Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Mimerkki, 6/21, 3. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
+Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Liljah, 9/21, 3. lapsi
Sinnae, 9/21, 2. lapsi
Leppis-, 9/21, 2. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi
Snanniska, 12/21, 4 lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi

Hellu_..........................…......kp 36/27-28
SandraB……………………….kp 29/27
Liljah…………………………kp 28/26-27
Snanniska……………………kp 25/28-32
Lumihiutale…………………kp 22/27-28
Topukka………………………..kp 21/30
Leppis-……………………kp 20/28-30
Selis……………………………kp 19/28-30
Lili_86………………………..kp 19/32-34
Mimerkki....................kp 18/29-30
Mimmimami……………….kp 18/29
Sofiika……………………………kp 18/30
Martta83……………………..kp 11/26-27
Tähtipölyä………………….kp 10/28-30
Keksi82………………………..kp 6/28

★★★★★★★★★★★★★

Lumihiutale….……dpo10
Liljah……………………..dpo5
Leppis-………………..dpo4
Elsa96………………..dpo4
Selis…………………….dpo2
Lili_86………………..dpo2
 
vierailija
Testattu aamulla, eipä siitä muuta kuin paha mieli, eikä vuotoa vieläkään, ärsyttää luget. Jotain tehdäkseni varasin ensi viikolle sen amh veri kokeen, liekö siitä hyötyä mutta näkee tuloksen
Onko sinulta myös katsottu verestä fsh (alkukierto), pregesgeroni (n. Viikko ovulaatiosta)?
Amh kertoo toki munasolureservistä.
Käytätkö vielä kauan lugeja?
 
Onko sinulta myös katsottu verestä fsh (alkukierto), pregesgeroni (n. Viikko ovulaatiosta)?
Amh kertoo toki munasolureservistä.
Käytätkö vielä kauan lugeja?

Ei oo katsottu, ihan omaksi iloksi tilasin ton amh, ovulaatio tapahtuu gynen mukaan joka tapauksessa jos testi sen näyttää. Luulen että kohdallani munasolujen laatu jo liian huono ja sillehän ei voi mitään, eikä amh sitä laatuakaan kerro.
 
vierailija
Ei oo katsottu, ihan omaksi iloksi tilasin ton amh, ovulaatio tapahtuu gynen mukaan joka tapauksessa jos testi sen näyttää. Luulen että kohdallani munasolujen laatu jo liian huono ja sillehän ei voi mitään, eikä amh sitä laatuakaan kerro.
Ivf+alkiodiagnostiikka auttaisi siinä, että etsittäisiin ne mahdolliset hyvälaatuiset alkiot.

Ovisplussa ei valitettavasti kerro muusta kuin että lh on koholla. Ovulaation pystyy varmistamaan vain joko ultralla (litistynyt munarakkula/keltarauhanen näkyy) tai katsomalla proge arvot verikokeilla. Lapsettomuuslääkärin tieto.
Perusgyne ei näytä tietävän mitään.

Ikä toki vaikuttaa munasoluihin.
 
Ivf+alkiodiagnostiikka auttaisi siinä, että etsittäisiin ne mahdolliset hyvälaatuiset alkiot.

Ovisplussa ei valitettavasti kerro muusta kuin että lh on koholla. Ovulaation pystyy varmistamaan vain joko ultralla (litistynyt munarakkula/keltarauhanen näkyy) tai katsomalla proge arvot verikokeilla. Lapsettomuuslääkärin tieto.
Perusgyne ei näytä tietävän mitään.

Ikä toki vaikuttaa munasoluihin.
No onpa kumma jos letrozol jota oviksen aikaan saantin käytetään ei olisi sitä missään kierrossa aiheuttanut. Ehkä luotan kuitenkin näissä enemmän lääkäriin
 
Ja itse itseäni rauhoitellen, näyttäis tummentuvan ovisviiva, eiköhän se huomenna ole tasavahvan aika, älä nainen aina hössötä ja etsi itelles huolia!
Ei tummentunu, sama puolihimmeä kuin eilen mutta tummempi kuin aiemmin 🙄 pitäs varmaan pysyä siinä et testaa aina aamulla ekasta, siitä oon aiemmin plussan saanu vaikka ip olis kuulemma parempi aika. Joko piikki on ollu jo testien välissä tai sit LH nousee tällä kertaa tosi hitaasti vaan. Ärsyttävää, olis kiva tietää missä mennään, mutta eipä sillä niin väliä ole koska olenhan mä elämässäni jo 4 kertaa raskaaksi tullut ilman sitä tietoa 🤷🏻‍♀️
 
Kokeillaan nyt saanko tuon kuvan näkymään? Pitkä aika, kun testikuvia viimeksi jakanut onko tuo nyt viivan paikka? Hailura? Näettekö punaista vai oonko vainoharhainen? Mulla nyt kp25, dpo ehkä 7-9. Tein tämän päiväpissasta hetken mielijohteesta, kun testejä nyt kaapissa sattui olemaan.
Kai mä vaan hätäilin, kun nyt kun katsoin testiä uusiksi, niin ei siinä enää mitään näkynyt. Ehkä pitäs malttaa vaan odottaa vielä muutama päivä ja testata sitten uudestaan, tai odottaa menkat alkavaksi 🤣
 
vierailija
Kai mä vaan hätäilin, kun nyt kun katsoin testiä uusiksi, niin ei siinä enää mitään näkynyt. Ehkä pitäs malttaa vaan odottaa vielä muutama päivä ja testata sitten uudestaan, tai odottaa menkat alkavaksi
Näihin testeihin tulee tosi usein se viiva näkyviin kun tausta on vielä punainen, kuten sulla. Sitten kun se väri on liukunut loppuun, testi onkin nega.
 
Täällä on jännät paikat ja outo olo😳 kp 28/29 ja dpo 14. Ovis oli tässä kierrossa 21.12. ja ehdittiinkin hyvin hommailemaan loman alussa. Vuodin myös vähän verta tässä oviksessa, mutten poikkeuksellisesti tuntenut munasolun irtoamista. Jouluna kipeytyi rinnat ja alavatsassa kiersi hassusti, myös väsymys on ollut jäätävää. Uudenvuodenaattona olin niin huonovointinen, että oksensin ja nytkin etoo. Olin siis ihan varma että raskaana ollaan ja tein testin. Puhdas negahan siellä (joo eikä pitäis näin aikasin, mutta minkäs teet). Tänään on tullut niukasti ruskeaa tuhrua, niin eiköhän ne menkatkin sieltä huomenna tule. Olen jo siihen henkisesti valmistautunut.
Tähän vuoteen sitten paljon plussatuulia meille kaikille❤
 
Emila87
Täällä on kiertopöivä 33. Aiemmat kolme kiertoa ollut 30-31 päivää kierukan poiston jölkeen.. Oireita on vaan välillä alamahasärky, jonka aina ajattelen olevan sitä että kohta alkaa vuoto. Side varalta pöksyissä 🙈 Tilasin testejä, ne huomenna varmaan tulee..
 
  • Tykkää
Reactions: Selis
vierailija
No onpa kumma jos letrozol jota oviksen aikaan saantin käytetään ei olisi sitä missään kierrossa aiheuttanut. Ehkä luotan kuitenkin näissä enemmän lääkäriin
Okei :D ei kukaan missään väittänyt ettet ovuloisi vaan että miten sen tietää varmasti. Että lh-testit eivät kerro irtoaako munasolu.

Letrot parantavat munasolun laatua ja kasvattavat sitä, eivät irrota munasolua, se tapahtuu joko luonnostaan tai irrotuspiikillä :) ovulaatio = munasolu irtoaa.
 

Yhteistyössä