Haaveena vauva 2023

En malttanut olla testaamatta tänään tuli omaan silmään hailura https://aijaa.com/6wDPho
No viivahan siinä, hienoa 😀

Mä sain itseasiassa ihan samanlaisen viivan tänää, mutta tää on siis km jälkeistä eikä mitään uutta. Lähden kohta labraan jossa otetaan verestä hcg niin näkepä sitten samalla että millä arvolla tuollainen viiva tulee 😏
Nyt on 3 viikkoa km alusta ja epäilen että eilen oli ovis. Eli toivon mukaan toipumaan päin jo ja menkkoja odottelen sitten kesän ainoalle pienelle lomareissulle 😖
 
Eilen kp10 yllättäen ovisplussa illalla 😯 Kivut oli selkeät, muuten en olisi edes vielä testannut. Tarkoitus oli aloittaa testailut vasta tänään, kun aiemmat pari kiertoa plussat tulleet kp14/15.
Vähän harmittaa, että eilen jäi sitten tallettelematta, mutta edellispäivä toivottavasti riittää ja jos sitten tänään vielä kerkeäisi 🙂
 
Kaikille plussanneille onnea🙂 ja ikävää kohdanneille voimia ❤

Reissussa oltiin ja siellä tuli talleteltua kaksikin kertaa, toissapäivänä viimeinen mutta tänään vasta ovisplussa joten ei ne auttaneet, tänään hieman epävarmaa kun mies flunssassa toivottavasti jaksaa..epäröin kertoisinko edes että luultavasti huomenna ovis päivä.
Mä aloitin vehnänalkioöljyn käytön muuta en nyt otakaan. Reissussa tuli päivittäin yksi alko annos mutta en usko vaikuttavan
 
Ehkä vois miehen kanssa sopia ettei se tiedä milloin ne otollisemmat ajat on. Mäkään en nyt sano ihan suoraan enää että nyt sain plussan, vaan koitan alkaa vietellä jo hyvissä ajoin ennen plussaa ettei sillä ole mitään käryä milloin se sitten on. Kerron vaan että nyt on sitten pari viikkoa niin että kaikki talteen eikä lennätellä muualle ihan varuiksi vaan. Mä en niin paljon luota ovistikkuihin, enkä omiin tuntemuksiin kun viimeksi ei ollu juuri mitään nippailuja, niin tästä syystä aloitellaan hyvissä ajoin kp6-7 alkuun vaikka joka kolmas päivä, sitte ku ovistesti vahvenEE vähän ni sit jokatoinenpäivä. Ja oviksen ylikin koska se voi olla että ei se munasolu irtoa just se 12h vaan vasta myöhemmin. Ja sit sen jälkeen vapaampaa touhua taas.

monilla toimii toi ettei mies tiedä. Ja että sopii sen päivän mistä eteenpäin tavara sisään, jos joskus haluis lennätellä muualle niin siitä sit erikseen taas kertoo että nyt voi tehdä niin
Täähän oliskin se "helppo" ratkaisu etten kertois mulloin ovis on, mutta kun ei tarvi kertoa kun mies itse ilmoitti n viikko sitten että hän osaa laskea otollisimmat ajat mun menkoista päätellen 😅 insinöörimies, sen huomaa tässäkin.. Mies on siis tässä kohtaa vähän liiankin tietoinen kaikesta. Mulla kun tosiaan on lähes kellontarkka kierto ollut pitkään niin sillä miehenkin on helppo pysyä mukana milloin on otolliset ajat ja milloin ei. Tämä kierto meni nyt oviksen osalta ohi, ovis oli ke-to ja ei talleteltu sattuneista syistä nyt sit ollenkaan onnistuneesti.. ei muuta kun menkkoja kohti sit vaan! Plääh!
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7
@Wintersun oispa plussa ❤ nuo testit kyllä antaa valehaamuja , been there done that 😔

@SandraB todella iso halaus täältä, mikä todennäköisyys onkaan ettei yksikään hedelmöittynyt 😓😓💔

@Selis ja @Sentonen selkeet haamuplussat, onnea!! 😄❤❤

Oikeesti, puolentoista viikon päästä PITÄIS alkaa vika kierto ennen THE kiertoa !! Nyt kaikki naiseuden jumalat ja korkeammat kosmiset voimat, ei mitään kiertosekoiluja tähän (Eikä kenenkään muun täällä) kroppaan vaan oppikirjamaiset ja erittäin hedelmälliset ovikset ja otolliset tarttumapinnat kohtuun JA JA JA ..!! 🙏🙏🙏😄😄

Niin ja kiitos kaikille lapsiluku ajatuksien jakamisesta! Oli tosi mielenkiintoista lukea 🤗❤ itse nautin ihan älyttömästä lapsien kanssa olemisesta kun ovat jo vähän omatoimisia ( 5 ja 7 ). Se - ja aikaisemmat lapsihaaveet - on saanut miettimään että olisiko jopa neljä lasta hyvä (siis juurikin se lukumäärä mitä pienenä ajattelin omaavani kun olen aikuinen ja äiti 😄) . Ei viisikään poissuljettu olisi 🙊 ja siis , lapsi kerrallaan, en jaksaisi yksin kovin montaa pientä, en edes kahta jos ikäero alle 2v 😄😄

... ja takas taustailemaan ! 😄
 
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Owlet 2/2021 2.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@VeijariLaama 7/2021 1.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@Hellu__ 9/2021 2.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis 11/2021 4. (miehen 1.)
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Floralan ★ 1/2022 ★ 1.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@vauvakuume7 3/2022 7.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 Pas 08/22(?)
@Sentonen 4/2022 2.
@Oliivi3 04/2022 4. (2. yhteinen)
@Earhart 4/2022 2.
@Hopeanopea 5/2022 1.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@Mmohini 5/2022 2.
@Poiski 5/2022 1.
@Minttara 5/2022 3.
@Tiukuna 8/2022 2.
★★★★★★★★★★★★★★★★

18.6.2022 Lauantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Poiski kp 47/36-39
@Mmohini kp 37/?
@VeijariLaama kp 37/32-37
@Hellu__ kp 36/25-28
@Wintersun kp 34/25-27
@Laurenzia kp 32/31
@Selis kp 32/28-32
@Yksinmatkassa kp 32/32
@K3rttuli kp 24/28-35
@Sentonen kp 24/27-28
@Sipiriina kp 23/25
@Eadni1992 kp 21/26-28
@nobelius kp 20/28-29
@Jossu_95 kp 16/28-30
@Kvize kp 16/27-29
@Salasauma kp 15/25
@tätimoonika kp 15/25-29
@Mamiks kp 10/24-28
@Mamtobe kp 10/25
@Oliivi3 kp8/26-27
@Earhart kp 5/28-30
@Hopeanopea kp 2/30
@mimmi92 kp 1/26-32
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Laurenzia DPO 18
@Hopeanopea DPO 16
@Wintersun DPO 14
@Selis DPO 12
@Sentonen DPO 10
@nobelius DPO 5
@Jossu_95 DPO -1
[USER=150180]@Mamiks
DPO -1
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22
 
Viimeksi muokattu:
No niin 7-päivää uuteen kiertoon ja jo heräsin tänään hikipuuskaan :( Onko kellään ollut hikoilua niin että olisikin ollut raskaana? Epätoivoistahan tämä on kun järjestään melkein kaikki kierrot ollut tuota hikoilua ennen menkkoja:( Välillä tulee monta päivää ennen menkkoja joskus samana aamuna ja joskus jäänyt tulematta puuskat kokonaan :/ Tämä jatkunut nyt ainakin reilun vuoden.Julkiselta gyneltä en mitään apua saanut, hän vaan tokasi johtuu hormoonien heittelystä . Lisään vielä että kilppari arvot tarkistettu hiljakkoin, niissä kaikki ok.Tämä hilkoilu ajoittuu aina loppu kiertoon, saattaa tulla juuri ennen menkkoja myös päivällä :(
 
vierailija
No niin 7-päivää uuteen kiertoon ja jo heräsin tänään hikipuuskaan Onko kellään ollut hikoilua niin että olisikin ollut raskaana? Epätoivoistahan tämä on kun järjestään melkein kaikki kierrot ollut tuota hikoilua ennen menkkoja Välillä tulee monta päivää ennen menkkoja joskus samana aamuna ja joskus jäänyt tulematta puuskat kokonaan :/ Tämä jatkunut nyt ainakin reilun vuoden.Julkiselta gyneltä en mitään apua saanut, hän vaan tokasi johtuu hormoonien heittelystä . Lisään vielä että kilppari arvot tarkistettu hiljakkoin, niissä kaikki ok.Tämä hilkoilu ajoittuu aina loppu kiertoon, saattaa tulla juuri ennen menkkoja myös päivällä
Oletko ajatellut mennä yksityiselle gynelle? Hän voisi olla parempi kuin julkisen puolen gyne? Voisit olla yhteydessä ihan lapsettomuuteen erikoistuneeseen gyneen. Vaikka teillä lapsia on niin silti kannattaa ottaa yhteyttä. Kovasti toivon tsemppiä teille että saisitte plussan. Mutta myös ärsyttää miehesi asenne. Sinä teet kaiken mahdollisen jotta raskaus onnistuisi. Mutta miehesi ei tee mitään. Ei suostu tutkimuksiin tms. Voisiko olla syy siinä että miehesi ei oikeastaan edes halua lisää lapsia. Hän en vaan uskalla myöntää sitä sinulle. Teidän kannattaa istua alas puhua yhdessä että onko miehesi vakavissaan tässä asiassa. Kierrosta toiseen sinä yrität kaiken onnistuaksesi raskaudessa. Käyttämäsi summat akupunktioon ja jäsen korjaukseen sillä rahoilla olisit saanut jo varmaan yksityisen gynen arvion. Tai miehesi tutkimukset tehtyä. Yritän olla sinua kohtaan tsemppaava 😊. Minua vaan ärsyttää sinun miehesi. Uskon vakaasti että miehessäsi on joku vika.
 
Oletko ajatellut mennä yksityiselle gynelle? Hän voisi olla parempi kuin julkisen puolen gyne? Voisit olla yhteydessä ihan lapsettomuuteen erikoistuneeseen gyneen. Vaikka teillä lapsia on niin silti kannattaa ottaa yhteyttä. Kovasti toivon tsemppiä teille että saisitte plussan. Mutta myös ärsyttää miehesi asenne. Sinä teet kaiken mahdollisen jotta raskaus onnistuisi. Mutta miehesi ei tee mitään. Ei suostu tutkimuksiin tms. Voisiko olla syy siinä että miehesi ei oikeastaan edes halua lisää lapsia. Hän en vaan uskalla myöntää sitä sinulle. Teidän kannattaa istua alas puhua yhdessä että onko miehesi vakavissaan tässä asiassa. Kierrosta toiseen sinä yrität kaiken onnistuaksesi raskaudessa. Käyttämäsi summat akupunktioon ja jäsen korjaukseen sillä rahoilla olisit saanut jo varmaan yksityisen gynen arvion. Tai miehesi tutkimukset tehtyä. Yritän olla sinua kohtaan tsemppaava 😊. Minua vaan ärsyttää sinun miehesi. Uskon vakaasti että miehessäsi on joku vika.
Viestisi on todella ristiriitainen :(
Valitettavasti ei tsemppaa kyllä yhtään tuollainen :(

Yksityisellä käynyt myös, en mitään apuja sieltäkään saanut ja täällä missä asun ei kummoiset gyne vaihtoehdot ole, ei todellakaan ole mitään lapsettomuuteen erikoistuneita. En rupea tässä sen enempää perustelemaan käyntejäni tai parisuhdettani,kun et vaivaudu edes nimimerkillä kirjoittamaan.Ikinä en ole täällä saanut noin negatiivista palautetta nimimerkillä kirjoittavilta.Miksi et kerro ikinä omasta tilanteestasi? Ei ole tainnut olla mitään ongelmia raskautua? Tai oletko kenties mies :D
 
Täähän oliskin se "helppo" ratkaisu etten kertois mulloin ovis on, mutta kun ei tarvi kertoa kun mies itse ilmoitti n viikko sitten että hän osaa laskea otollisimmat ajat mun menkoista päätellen insinöörimies, sen huomaa tässäkin.. Mies on siis tässä kohtaa vähän liiankin tietoinen kaikesta. Mulla kun tosiaan on lähes kellontarkka kierto ollut pitkään niin sillä miehenkin on helppo pysyä mukana milloin on otolliset ajat ja milloin ei. Tämä kierto meni nyt oviksen osalta ohi, ovis oli ke-to ja ei talleteltu sattuneista syistä nyt sit ollenkaan onnistuneesti.. ei muuta kun menkkoja kohti sit vaan! Plääh!
Toi on tosi harmi että tulee paineita. Pitäö vaan yrittää puhua ja yrittää sitä seksiä vaan harrastaa ilman että se on takaraivossa se ovulaatio.
 
  • Tykkää
Reactions: Kvize
No niin 7-päivää uuteen kiertoon ja jo heräsin tänään hikipuuskaan :( Onko kellään ollut hikoilua niin että olisikin ollut raskaana? Epätoivoistahan tämä on kun järjestään melkein kaikki kierrot ollut tuota hikoilua ennen menkkoja:( Välillä tulee monta päivää ennen menkkoja joskus samana aamuna ja joskus jäänyt tulematta puuskat kokonaan :/ Tämä jatkunut nyt ainakin reilun vuoden.Julkiselta gyneltä en mitään apua saanut, hän vaan tokasi johtuu hormoonien heittelystä . Lisään vielä että kilppari arvot tarkistettu hiljakkoin, niissä kaikki ok.Tämä hilkoilu ajoittuu aina loppu kiertoon, saattaa tulla juuri ennen menkkoja myös päivällä :(
Mulla oli hikoilua myös plussakierrossa! Ja siis aina myös negakierroissa ennen menkkoja ja siitä johtuen heitinkin plussakierrossakin toiveet jo romukoppaan kun se hikoilu alkoi. Testasin vasta kun ei menkat alkaneet kun olin ihan varma etten voi olla raskaana 😄
Huh ja kahta kauheemmat hikipuuskat nyt imetysaikana loppukierrossa 😅
 
  • Tykkää
Reactions: Fazeriina82
Liityn mukaan!😊
Oon ravannut lääkäreissä, kun halusin olla varma että ei ole lääketieteellistä syytä miksi ei voisi uudelleen raskautua piankin, kaikki ok, ei erkaumaa, lantionpohja kunnossa, henkisesti kaikki kunnossa, rauta-arvot kokoajan olleet kunnossa, jne.
Meillä siis 3kk vauva, seuraavasta kierrosta olisi tarkoitus aloittaa yrittäminen, jahka se kierto alkaa.
Erehdyin tästä asiasta fb mainitsemaan, ja sain kuulla mifen aiheutan kuulemma itseni ja vauvan vaaraan, ja saan kehitysvammaisen lapsen sillä en ole palautunut riittävästi jos uusi raskaus alkaisi piankin.

Meni tunteisiin, ja kuten kaikki synnyttäneet varmaan tietää, että seuraavan kierron alkamisesta ei voi tietää vielä mitään, eikä siitä että ovuloinko edes seuraavassa kierrossa.
Olin toiveikas, kahdet kuukautiset on jo tulleet ajallaan, eilen piti alkaa mutta nyt ei ole nökynyt, joten odotellaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks ja Wintersun
Mulla oli hikoilua myös plussakierrossa! Ja siis aina myös negakierroissa ennen menkkoja ja siitä johtuen heitinkin plussakierrossakin toiveet jo romukoppaan kun se hikoilu alkoi. Testasin vasta kun ei menkat alkaneet kun olin ihan varma etten voi olla raskaana 😄
Huh ja kahta kauheemmat hikipuuskat nyt imetysaikana loppukierrossa 😅
Kiitos vastauksestasi :) Toivoa siis on ❤

Muistan kyllä että hikoilu on ollut synnytyksen jälkeen kanssa jotain ihan mahdotonta, ainakin ne ekat päivät ja viikot :D
 

Yhteistyössä