Haaveena vauva 2023

Kiitos paljon kaikille vastauksista menen siis ratsastamaan ja testailen parin päivän päästä uusiksi, onko lähtenyt viiva tummumaan vai kadonnut.
Mä tein vertailun vuoksi liuskatestin. Ja ei näy viiva paikkaa niin kuin sun testissä. Eli uskoisin että sulla on haamu 😍. Itselläni on niin pieni dpo ettei tuo 25iu testi näytä edes haamua. Ja vain 2 h pidätyksellä.
 
Onnea @Tinde91 plussasta, toivottavasti tällä kertaa kaikki menee hyvin. Ja munkin mielestä @hemuliina90 tulos näyttää haamulta. Olen tosin itse käyttänyt aina joko onestrepin ja pc-liuskoja enkä koskaan ole saanut viivanpaikkaakaan, joten mulle kaikki tuollaiset näyttää haamuilta 🙈

Täällä kp 30/30-32, tein negatestin dpo10 jolla sain jo mielen kääntymään siihen ettei tässä kuussa tärpännyt. Eilen jostain syystä päätin tehdä ovistestin, kun olen kuullut että siitäkin voisi nähdä raskauden ja siihen tuli kaksi yhtä vahvaa viivaa (jopa vahvemmat kuin mitä sain ovis+ aikaan), mutta en tiedä mitä ajatella siitä. Kotona ei ole raskaustesteja yhtään, joten tyydyn odottelemaan menkkoja toistaiseksi. Eilen luulin että sairastuin flunssaan kun aamuisin ollut hieman tukkoinen olo, tänään särkee päätä (kuumeinen olo vaikkei ole kuumetta) sekä pistelee ja vääntää vatsaa. Yleisesti ottaen tukala olo, joka saattaa hyvin enteillä rajuja menkkoja... Noh, saa nähdä jaksanko lähteä kauppaan erikseen vai ehtiikö tulla vuoto ennen sitä.
 
Mä löysin tekstin precheckin sivuilta. Eli ilmeisesti heillä on törkeitä viivan paikkoja .
Usein testien tuloksista puhuttaessa tulee esiin termi ”haamuviiva” tai ”viivan paikka”, jolla tarkoitetaan testi-ikkunasta heikosti erottuvaa erittäin vaaleaa viivaa. Legenda haamuviivasta johtuu täysin testin teknisistä ominaisuuksista sillä testi-ikkunan alueella pitää olla kohta johon mahdollinen positiivisen tuloksen viiva ilmestyy. Tämä kohta on käsitelty HCG-hormonin tiettyyn pitoisuuteen reagoivalla aineella, joten se muuttuu punasävyiseksi jos hormonitaso on riittävä.
No mä en ole ainakaan saanut tollaista olematta raskaana. Pc testejä menny puoleentoista vuoteen aika monta ja aina ne on puhtaan valkoisia negoina ja tollainen on ollu plussan alku. Eli testaa huomenna uudelleen 👍

Eli siis kommentoin @hemuliina90 n testiä mut meni viestit sekaisin.
 
  • Tykkää
Reactions: hemuliina90
Mä olen vuosien varrella pitänyt pc:n testejä, sekä liuskoja että puikkoja, mun luottotesteinä. Niihin ei ole ikinä tullu mitään vääriä viivoja, mutta toki oon kuullut että viime vuosina ne on viivanpaikkoja antanut joillekin. Mulle ei koskaan. Haaleetkin viivat on aina olleet plussia, toki niissä on ihan häivähdys vaaleanpunaista aina joukossa ollut. Siitä haamun ja viivanpaikan erottaa, jos on väriä edes ministi. :)
 
  • Tykkää
Reactions: hemuliina90
Mä tein vertailun vuoksi liuskatestin. Ja ei näy viiva paikkaa niin kuin sun testissä. Eli uskoisin että sulla on haamu . Itselläni on niin pieni dpo ettei tuo 25iu testi näytä edes haamua. Ja vain 2 h pidätyksellä.
Oh, kiitos vielä varmistuksesta 😍 toki olo ei kovin luottavainen siltikään ole näin haaleasta haamulaisesta viime kuun kemiallisen jälkeen. Yritän pitää toiveet matalalla. Toivotaan että sun viivanpaikka muuttuu vielä plussaksi myöhemmillä dpo:illa 😍
 
  • Tykkää
Reactions: haaveillen
Oh, kiitos vielä varmistuksesta toki olo ei kovin luottavainen siltikään ole näin haaleasta haamulaisesta viime kuun kemiallisen jälkeen. Yritän pitää toiveet matalalla. Toivotaan että sun viivanpaikka muuttuu vielä plussaksi myöhemmillä dpo:illa
Mulla on lieviä oireita. Rinnat hiukan arat ja turvoksissa. Nyt kahvi teki etovaa oloa jopa pika kahvi jossa vähemmän kofeiinia. Kuten on tehnyt joka raskaudessa. Kohdunsuu myös erilainen kuin muissa kierroissa. Nyt on pysynyt pehmeänä ja jotenkin pulleana mitä ei ennen. Rinnat ei ole kuopuksen syntymän jälkeen olleet kierroissa arat.

Lämmöt vaan seilaa oudosti. Välillä on 37 ja sitten yhtäkkiä 36.1.
 
Mulla on lieviä oireita. Rinnat hiukan arat ja turvoksissa. Nyt kahvi teki etovaa oloa jopa pika kahvi jossa vähemmän kofeiinia. Kuten on tehnyt joka raskaudessa. Kohdunsuu myös erilainen kuin muissa kierroissa. Nyt on pysynyt pehmeänä ja jotenkin pulleana mitä ei ennen. Rinnat ei ole kuopuksen syntymän jälkeen olleet kierroissa arat.

Lämmöt vaan seilaa oudosti. Välillä on 37 ja sitten yhtäkkiä 36.1.
No lupaavalta kuullostaa! 😍🤩
 
Mullakin pc:t olleet aina luottotestejä ja aina nega ollut ihan tyylipuhdas. Tässä kierrossa tuli kuitenki kaks kertaa pc:henkin jotain viivanpaikkaa, jota en koskaan aiemmin ole saanut. Sama rfsu:lla, mutta niitä en luotettavana pidäkään. Joko viivanpaikat on tullu räikeämmiksi, tai sitten oli jotain kiinnittymisyritystä, en tiedä. Ihmeelliset oli myös ne juilinnat munasarjoissa ja alavatsassa, jotka loppu sitten dpo 11. En pystynyt kunnolla nukkuakaan yhtenä yönä, kun kävi niin kipeää. Ei oo aiemmin ollut tämmöstäkään, niin ihmetyttää, mitä mun kropassa tapahtui tässä kierrossa. Tiputtelukin alko 4 päivää ennen menkkoja, mikä on sekin outoa. 🤔 Huomenna pitäis olla kp 1.

@hemuliina90 sun testin viiva ei kyllä munkaan silmään näytä enää viivanpaikalta vaan haamulta! Toivottavasti vahvistuu. 😍

Ja @Tinde91 onnea plussasta! ❤ Ihana saada positiivisia uutisia. Tulee toiveikas olo itellekin! 😄
 
Onnea @Tinde91 !😍❤ Toivotaan vahvistumisia, mutta ihan plussalta kyllä näyttää❤

Viivanpaikoista mietin tuota, että jos tulee kuitenkin selkeä valkoinen viiva, niin eikös se kuitenkin oo sitten aika varmasti nega kun ei ole yhtään sitä punaista väriä siinä. (Mitenkään sanomatta etteikö se vielä plussaksi voisi muuttua!)
Mutta ite kyllä tulkitsisin just valkoisen viivan ihan vaan viivan paikaksi aina.
Itsellä ei oo koskaan pc antanut viivanpaikkoja, mutta näköjään on ihan erästä kiinni sitten, tai mistä lie että noitakin tulee 😐

Toivotaan @Kuumeilija40 että oireet ennakois hyvää😍😍

Pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneille😪
 
Onnea @Tinde91 ! Toivotaan vahvistumisia, mutta ihan plussalta kyllä näyttää

Viivanpaikoista mietin tuota, että jos tulee kuitenkin selkeä valkoinen viiva, niin eikös se kuitenkin oo sitten aika varmasti nega kun ei ole yhtään sitä punaista väriä siinä. (Mitenkään sanomatta etteikö se vielä plussaksi voisi muuttua!)
Mutta ite kyllä tulkitsisin just valkoisen viivan ihan vaan viivan paikaksi aina.
Itsellä ei oo koskaan pc antanut viivanpaikkoja, mutta näköjään on ihan erästä kiinni sitten, tai mistä lie että noitakin tulee

Toivotaan @Kuumeilija40 että oireet ennakois hyvää

Pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneille
Itse olen kanssa tulkinnut että jos on täysin valkoinen viiva että se on viivan paikka. Mutta jos on hiukan harmaa tai punertava niin silloin on haamu. Tuota pc ihmettelin kun oli noin räikeä viivan paikka. Kun yleensä tottunut että kun kääntelee niin näkee tikussa viiva paikan. Mutta nyt näkyi ihan selvästi.
 
Itse olen kanssa tulkinnut että jos on täysin valkoinen viiva että se on viivan paikka. Mutta jos on hiukan harmaa tai punertava niin silloin on haamu. Tuota pc ihmettelin kun oli noin räikeä viivan paikka. Kun yleensä tottunut että kun kääntelee niin näkee tikussa viiva paikan. Mutta nyt näkyi ihan selvästi.
Oli kyllä tosi selkee kuvassakin!😅😐
 
Aamulla oli samanlainen viivan paikka. En sitten tiedä onko vaan noin törkeä viiva. Dpo 10 tänään.
Oireita heti aamusta törkeä väsymys ( normaalisti oon heti pirteä). Nyt en pääse ylös sängystä millään. Alavatsalla (kohdussa) turvonnut olo. Tukkoinen olo ollut jo monta päivää. Rinnat aavistuksen arat.

Mutta se mikä on huono merkki. Yöllä oli hikipuuskia oikein kunnolla.
Kannattaa kokeilla jollain toisellakin testillä. Toivotaan että olis plussa. 😍
 
Onnea @Tinde91 ! 😍
Minustakin tuo @hemuliina90 testi näyttää plussalta. 😍 Ja lupaavia oireitakin täällä muutamalla - toivotaan, että enteilisikin plussaa!

Mä oon niillä pc liuskoilla saanut viivanpaikkoja, mutta ne on olleet tosiaan ihan värittömiä/valkoisia.

Tuun tänne vaan ihmettelemään ovista. Aloin su testaamaan ovista, ja sain niin haalean viivan, että ajattelin etten edes testaa maanantaina. Tein kuitenkin jostain syystä testin ja tadaa - positiivinen tulos. Kai mäkin siis siirryn piinailemaan, jos tässä olisikin sunnuntaisilla tallettuilla pienet mahikset edes 🙈 Olin ihan varma, ettei tässä kierrossa ole mitään mahdollisuuksia, koska ajattelin, että ovis vasta myöhemmin ja ollaan koko vko puolison kanssa eri paikoissa. 🙏

Huomiselle voisi siis päivittää mulle dpo 1
 
Nyt on kyllä pakko kysyä että mitähän tää vois olla? Mulla on tänään tullut vähän väliä toiseen rintaan sellanen pieni paine ihan muutamaks sekunniks kerrallaan. Tuntuu vähän samalta kuin maito nousisi. 😁 Nyt illalla tunsin toisessakin rinnassa. Nyt siis kp3, voiko olla menkoista johtuvaa? En siis muista että mulla olis ennen tällästä ollut. 🤔
 
Nyt on kyllä pakko kysyä että mitähän tää vois olla? Mulla on tänään tullut vähän väliä toiseen rintaan sellanen pieni paine ihan muutamaks sekunniks kerrallaan. Tuntuu vähän samalta kuin maito nousisi. 😁 Nyt illalla tunsin toisessakin rinnassa. Nyt siis kp3, voiko olla menkoista johtuvaa? En siis muista että mulla olis ennen tällästä ollut. 🤔
Oooh mulla oli tuota ennen plussaa! Tuntuu että alkaisi maitoa herumaan 😅 olisko ollut just joku dpo 4-9 välillä 🤔🤔
 
  • Rakkaus
Reactions: jessihan
Mä oon kans ennen pitänyt pc:n liuskoja mun luottotesteinä, voin kertoa että niitä on tässä reilun vuoden aikana tehty ja PALJON. Mutta tosiaan viime aikoina siinä aina se viivanpaikka ja en enää tykkää niitä käyttää. Toisaalta aika monet plussat myös saatu niillä. Oma kokemus on että jos on väriä niin haamu mikä vahvistuu.

Tilasin kotitesti.fi juur muutaman paketin cb:n testejä . Ja kyllä, voin kertoa että pikkusen tekis mieli testailla. Ne kuumottaa tuolla kaapissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Xelda ja Millis86
Mä tein apteekin herkän testin nyt illalla. Virtsa oli aika laimeaa juonut sen verran paljon illalla. Mutta siihen tuli selvä haamu 😊. Hiukan näytti olevan väriä testissä. Kuvaa en siitä saanut kun mies oli kotona. Hän ei ymmärrä miksi testaan liian aikaisin . Testaan aamulla uudestaan. Menkkakivun tapaista on nyt illalla ollut. Se on enemmän sellaista pienelle alueelle kohdistuvaa. Menkoissa koko vatsan seutu on kipeä.
 
Mä oon kans ennen pitänyt pc:n liuskoja mun luottotesteinä, voin kertoa että niitä on tässä reilun vuoden aikana tehty ja PALJON. Mutta tosiaan viime aikoina siinä aina se viivanpaikka ja en enää tykkää niitä käyttää. Toisaalta aika monet plussat myös saatu niillä. Oma kokemus on että jos on väriä niin haamu mikä vahvistuu.

Tilasin kotitesti.fi juur muutaman paketin cb:n testejä . Ja kyllä, voin kertoa että pikkusen tekis mieli testailla. Ne kuumottaa tuolla kaapissa.
Varmasti kuumottelee! Koska meinasit testata? 😊
 
Tais tän aamun pahoinvoinnille löytyä syy, kun bongasin ovislimat. 🙈😁 Siis oikeesti, nytkö mä vasta ovuloin, vaikka koko viime viikon munasarjat kipuili (kasvukipuja?) ja halut oli katossa. Tää tosin sopis kierron pituuden kanssa paremmin oviksen ajankohdaksi. Oon kyllä hämmentynyt, että just tässä kierrossa en tunnista kroppani viestejä. No, onneks seksi tekee hyvää joka tapauksessa, oli ovulaatio viime viikolla tai nyt 😄 Ei muuta ku miehen kimppuun… ❤
 
Päädyttiin nyt menee tässä kierrossa uudelleen hoitoihin ♥ mut voi laittaa kiertolistalle. Koitan silti olla hyvin maltilla palstalla. Kp2/28

En tiedä millä ihmeen tuurilla mun todennäköisen ovisviikon mun omalääkäri on jo kolmatta yrityskiertoa lomalla. Se myös tekee 4 päivästä työviikkoa ja mun inssiä edeltävä ultra osuu jo kolmatta kiertoa putkeen just sille mun omalääkärin vapaapäivälle 🙈 ku mulle ei itselle ke ja pe oo nii helppoja ja nyt kolmatta kiertoa putkeen ne pari päivää minkä sisälle se ultra pitäis saada osuu osuu ke-la sisään eli aina tarviin sit torstain. 😅

Toivottavasti ei kuulosta taas naivilta haihattelulta mut näin toissayönä unen meidän tulevasta lapsesta. Vaikka kuinka miettisin vauvahaaveita tms ne ei koskaan eksy uniin vaikka kuinka miettisin ennen nukkumaanmenoa ja kaikki muu tulee tosi herkästi uniin. Kutsukaa taikauskoiselsi, mut tää oli siis kolmas kerta ku nään tällaisen unen. Eka oli esikoisen tärppikierron alussa. Toinen oli sen ku kierron alussa. Tarkottaisiko tää sit 🤞🏻🤞🏻. Toivotaan siis et meille neljä on onnennumero. Esikoinen tärppäsi neljännellä inssillä. Jospa tää toinenkin 🤞🏻♥
 
@Tinde91 onnea plussasta

Ja myös @hemuliina90 hyvin plussaiselta näyttää testi sielläkin 🫶 oispa ihanaa jos tärppäis heti kemiallisen jälkeen mä täällä oon tehny pari negatiivista tähän kiertoon, vaikka sovittiin että kummatki nappaa plussan tästä kierrosta

Toivottavasti kummankin plussat vahvistuu ja pysyy matkassa loppuun asti
Olis kyllä mahtavaa tosiaan jos nappais, mutta oma pää ei kyllä anna nyt lupaa tähän luotta, jotenkin ihan varma olen ettei viivaa enää parin päivän päästä ole 😓 olisin sinullekin suonut plussan, mikäs dpo sulla oli, voisiko vielä plussaksi kääntyä?

@Kuumeilija40 ihana kuulla 😍 laitahan huomenna kuvaa tulemaan! Minä testaan vasta torstaina seuraavan kerran itse,yritän malttaa mieleni huomenna 😅
 

Yhteistyössä