Haaveena vauva 2023

Mikäs kp sulla on nyt? Toivotaan kovasti vahvistumista viivalle!
Mulla on kp28, mutta ei tietoa dpo:sta koska en saanu ovista kiinni. Harvoin mulla ovis on kp 14, yleensä vähän myöhemmin mutta nyt ei ole talletuskertoja kyllä kuin kp 12 ja kp21 koska tosiaan välteltiin. Että tää voi yhtä hyvin olla hitaasti nouseva plussa tai jo hiipuva kemiallinen tuon ekan kerran jälkiltä tai super aikainen plussa tokasta kerrasta 🤷🏻‍♀️
 
Otan 5ml mittalusikallisen eli n.3g kolmesti päivässä, lisäksi e-vitamiini 268mg x2 päivässä, ens kiertoa varten meinasin just nostaa sen kolmeen mutta mennään nyt sitten kahdella kerran se riitti. Lisäksi foolihappo 400mg ja d-vitamiini 100mg joka toinen päivä. Joka toinen päivä nyt myös rauta ja sen kanssa c-vitamiininkoska ferritiini oli reilusti laskenut kun ekat labrat lapsettomuuspolilla otettiin.
Okei 👍🏻 Illalla googlettin asiaa ja siellä oli just, että pitää useampi gramma ottaa, mutta tabletteina sais vetää puol purkillista päivässä. 😅
Mulla menee foolihappoa 5mg reseptillä, lääkärin määräyksestä siis.

Mites toi ubikinon, millasia määriä sitä ootte ottaneet vuorokaudessa? Löysin 100mg ja vahvin taisi olla 150mg. Mietin jos ens kiertoon alottaisin sen.
 
Viimeksi muokattu:
Okei Illalla googlettin asiaa ja siellä oli just, että pitää useampi gramma ottaa, mutta tabletteina sais vetää puol purkillista päivässä.
Mulla menee foolihappoa 5mg reseptillä, lääkärin määräyksestä siis.

Mites toi ubikon, millasia määriä sitä ootte ottaneet vuorokaudessa? Löysin 100mg ja vahvin taisi olla 150mg. Mietin jos ens kiertoon alottaisin sen.
Joo, mulla on tollainen vissiin kilon purkki sitä jauheena
 
@haaveillen Kerro sit, millon sulla ovistesti näyttää positiivista ja millon kipua? Mulla on kans selkeät oviskivut, mutta oon netistä lueskellut että se voi olla joko se irtoamisvaihe tai sit se kasvuvaihe tai joku muukin vaihe. Siks jotenkin oon miettinyt, miten seksin ajottais (vaikka toistaseks vaikka kuinka on ajottanut niin ei oo tuottanut tulosta 😏). Mäkin oottelen postissa ovistestejä et pääsis testaamaan.

@pikkukirppu15 Mulla kierto vaikuttaa niin paljon haluihin, että mies tasan tietää, millon on pms eikä kannata ees kattoa muhun päin. 😂 Ennen ovista ja sen aikaan oon taas niin mielinkielin eikä millään ite malttais pitää näppejä erossa miehestä, että ei varmana jää epäselväks hänelle. 😅 Lähes aina siis tulee mun flirttien perässä oikeeseen aikaan nukkumaan. Haha. 😁
 
Jotenkin alkaa mieli synkistellä testaamisen ajan lähestyessä. Kyseessä on mun ja puolison ensimmäinen yhteinen lapsi, joten paine on omanlaisensa. Ollaan kumpikin tahoillamme saatu plussat helposti ekan-tokan kierron aikana aiempien kumppaneiden kanssa. Nyt joku pelko hiipii mieleen, että entä jos oon jo liian vanha (edellisestä raskautumisesta 5v) ja jos mun ja hänen solut ei sovikaan yhteen. Ymmärrän tän olevan typerää näin ekan kierron ollessa kyseessä… Lisäksi mulla oli loppuvuodesta sellanen operaatio, joka heitti kropan ihan sekaisin, joten pelkään sitäkin, että onko ne sen aikaiset lääkkeet sekottaneet jotain pysyvästi.

Oon ihan luottavainen että se tapahtuu mikä on tarkoitettu ja meidän työtilanteen kannalta olisi ”parempi” plussatakin vähän myöhemmin, mutta silti sitä vaan toivoo niin kovasti, että raskaus jossain vaiheessa onnistuu.😕
 
Onnea plussista!!!

Meil mies ihan messissä kyllä tässä, ja muutenkin meillä on aktiivista. Toki nyt oviksen aikaa, iski jo pieni peli väsymys molemmilla, meni ehkä liikaa jo semmoseks suorittamiseks.

Mä tääl piinailen, ja oon taustal enempi nyt ollu. Mä en jotenkin vaan jaksa uskoo että olis nytkään napannu, vaik hyvin saatiin ovis kiinni ja talleteltuu.

Oon huomannu et hieman semmosia katkeria ajatuksia tulee, oman yrityksen ja teidän muiden puolesta. Kun jotkut vetää viinaa ja sit jonkun yhen illan jutun kanssa, tost noin vaan nappaa. Ja tääl me eletään tosi nätisti ja jätetty kaikki tommonen pois, ja tehdään kaikkemme että nappais, ja jotkut yrittäny jo vuosiakin. On musta niiiiin väärin!
 
Tässä viime päivien ovistikkuja: https://aijaa.com/HBMnQc

Onko tuo alin jo ovis+?
Viimeisin/alin just äsken ja edellnen eilen. Vahvistuuko noi nyt ollenkaan? 🤔 Eilen oli kp13/28 ja talleteltiin. En tiedä saanko miehen vielä tänään tai huomenna hommiin, katotaan.

Onnea hirmuisesti plussanneille! 😍 Tarrasukkia! Toivottavasti me muut tullaan täältä vielä perässä 😊
 
Sori jos nyt tulee tmi, mut olipas kummallinen juttu.
Nyt tosiaan vissiin se dpo13 eli menkat alkaa koska vain, mutta ei ole myöhässä vielä.
Kävin äsken vessassa ja ihan vähän kirkkaan vaaleanpunaista tuli paperiin kun pyyhin. (Alavatsalla on pientä menkkajomottelua.)
Mut se vuoto/läiskä/mikälie ei näyttänyt yhtään sellaiselta kun kuukautistiputtelu yleensä näyttää ja sitä tuli ihan tosi vähän. Ei saisi heti nostatella toiveita mut oli kyllä erikoinen.🤪
Varmaan kohta sit hanat aukeaa, mutta kerkesinpä jakaa tämän ensin teille🤣

EDIT lisää tiputtelua, joten nyt ootellaan vaan uutta kiertoa✌
 
Viimeksi muokattu:
@haaveillen Kerro sit, millon sulla ovistesti näyttää positiivista ja millon kipua? Mulla on kans selkeät oviskivut, mutta oon netistä lueskellut että se voi olla joko se irtoamisvaihe tai sit se kasvuvaihe tai joku muukin vaihe. Siks jotenkin oon miettinyt, miten seksin ajottais (vaikka toistaseks vaikka kuinka on ajottanut niin ei oo tuottanut tulosta ). Mäkin oottelen postissa ovistestejä et pääsis testaamaan.

@pikkukirppu15 Mulla kierto vaikuttaa niin paljon haluihin, että mies tasan tietää, millon on pms eikä kannata ees kattoa muhun päin. Ennen ovista ja sen aikaan oon taas niin mielinkielin eikä millään ite malttais pitää näppejä erossa miehestä, että ei varmana jää epäselväks hänelle. Lähes aina siis tulee mun flirttien perässä oikeeseen aikaan nukkumaan. Haha.
Joo voin kertoa 😊. Kerrohan sinäki kun pääset testaileen, kiva kuulla erilaisista kierroista juttuja 🤭 Mulla on yleensä kierron puoltaväliä lähestyttäessä muutamana päivänä semmoista jännää kutittelua/nipistelyä sillä puolella munista mikä ovuloi. Sitten tulee semmonen vähän pidempiaikainen särky tai kipu, jonka oon ajatellut olevan sinä päivänä kun ovulaatio tapahtuu. Ja limat ilmenee niin että sopis tuohon teoriaan. 😅 Mutta kiva saada nyt vahvistus noille arveluille.. Voihan se olla että ovis on oikeesti vasta päivän pari tuon kovemman kivun jälkeen, sekin on mahdollista.

Touhujen ajoituksesta sen verran, että me ollaan nyt huristeltu menemään päivän tai parin välein heti kun limat muuttuu vähän juoksevammaksi ja kun alan tuntea toispuoleista juilintaa. 🤭
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Onnea plussista!!!

Meil mies ihan messissä kyllä tässä, ja muutenkin meillä on aktiivista. Toki nyt oviksen aikaa, iski jo pieni peli väsymys molemmilla, meni ehkä liikaa jo semmoseks suorittamiseks.

Mä tääl piinailen, ja oon taustal enempi nyt ollu. Mä en jotenkin vaan jaksa uskoo että olis nytkään napannu, vaik hyvin saatiin ovis kiinni ja talleteltuu.

Oon huomannu et hieman semmosia katkeria ajatuksia tulee, oman yrityksen ja teidän muiden puolesta. Kun jotkut vetää viinaa ja sit jonkun yhen illan jutun kanssa, tost noin vaan nappaa. Ja tääl me eletään tosi nätisti ja jätetty kaikki tommonen pois, ja tehdään kaikkemme että nappais, ja jotkut yrittäny jo vuosiakin. On musta niiiiin väärin!
Mä niin samaistun tuohon epäreiluuden tunteeseen. En voi käsittää, miten jotkut vaan päättää että jätetään ehkäsy pois ja tehdään vauva ja ekasta kierrosta tärppää. Tuntuu niin kaukaselta että yhdestä kierrosta tärppäis ilman minkäänlaista päivien kyttäämistä. 😧 Onneks alettu puhumaan julkisesti (esim somettajat jne) paljon enemmän lapsen saannin vaikeuksista jne niin ei ole niin yksin asian kanssa, kun yrittäminen kestää.
 
Tässä viime päivien ovistikkuja: https://aijaa.com/HBMnQc

Onko tuo alin jo ovis+?
Viimeisin/alin just äsken ja edellnen eilen. Vahvistuuko noi nyt ollenkaan? Eilen oli kp13/28 ja talleteltiin. En tiedä saanko miehen vielä tänään tai huomenna hommiin, katotaan.

Onnea hirmuisesti plussanneille! Tarrasukkia! Toivottavasti me muut tullaan täältä vielä perässä
Mun tulkinta olisi että ovis on vasta tulossa. Itselle on ainakin aina tullut tasavahvat viivat noilla testeillä. Tosin mulla ne samanväriset tulee vasta kp 16.
 
Tässä viime päivien ovistikkuja: https://aijaa.com/HBMnQc

Onko tuo alin jo ovis+?
Viimeisin/alin just äsken ja edellnen eilen. Vahvistuuko noi nyt ollenkaan? Eilen oli kp13/28 ja talleteltiin. En tiedä saanko miehen vielä tänään tai huomenna hommiin, katotaan.

Onnea hirmuisesti plussanneille! Tarrasukkia! Toivottavasti me muut tullaan täältä vielä perässä
Koita testata vielä huomenna tuleeko vahvempi viiva. Tein eri merkin testillä, mutta mulla ei vahvistunut ollenkaan tasavahvoiksi. Se lauantainen viiva oli vahvin mikä tuli. Sen jälkeen vain haaleni ja nyt ne tikut loppuikin jo. Eli kai ovis oli silloin. Olikos sunnuntai sitten dpo 0 ja nyt olis dpo 2? 🤔
 
Ei pitäisi heittää kirvestä vielä kaivoon mutta mua niin harmittaa jos viiva hiipuu tosiaan pois ja kääntyy kemialliseksi. Vaikkei varsinaisesti yritetty nyt ja sinänsä näinkin selkeä kemiallinen on tosi lupaava seuraavia kiertoja ajatellen niin kyllä mä eilen jo mietin et olisko tää se meidän kultahippu sittenkin kaiken tän toivomisen, odottamisen ja pettymysten jälkeen 😕
 
  • Surullinen
Reactions: Peanutbuttercup
Sori jos nyt tulee tmi, mut olipas kummallinen juttu.
Nyt tosiaan vissiin se dpo13 eli menkat alkaa koska vain, mutta ei ole myöhässä vielä.
Kävin äsken vessassa ja ihan vähän kirkkaan vaaleanpunaista tuli paperiin kun pyyhin. (Alavatsalla on pientä menkkajomottelua.)
Mut se vuoto/läiskä/mikälie ei näyttänyt yhtään sellaiselta kun kuukautistiputtelu yleensä näyttää ja sitä tuli ihan tosi vähän. Ei saisi heti nostatella toiveita mut oli kyllä erikoinen.
Varmaan kohta sit hanat aukeaa, mutta kerkesinpä jakaa tämän ensin teille

EDIT lisää tiputtelua, joten nyt ootellaan vaan uutta kiertoa
Mä en enää varmaan uskalla iloita plussastakaan täällä, kun ne kaksi kertaa kun oon iloinnut niin viiva on heti haalentunut seuraavassa testissä. 😅 Kuulette vasta vahvistuksen jälkeen. 🫣 Pahoittelut kuitenkin uudesta kierrosta!❤
 
Kiva nähdä onnistumisia täällä! Onnittelut plussanneille ja toivotaan vahvistumisia haamuihin ♥

Oli keskustelua vitamiineista: itse käytän rautaa, d+c-vitamiinia, foolihappoa, sinkkiä ja vehnänalkioöljyä. Satunnaisesti magnesiumia.

Menkkojen piti alkaa eilen, toistaiseksi ei vielä vuotoa, mut menkkakipuja ollut jo eilisestä asti eli pian vuotaa. Alkaispa uusi kierto, niin pääsisi pian taas piinailemaan. 😊
 
Ei pitäisi heittää kirvestä vielä kaivoon mutta mua niin harmittaa jos viiva hiipuu tosiaan pois ja kääntyy kemialliseksi. Vaikkei varsinaisesti yritetty nyt ja sinänsä näinkin selkeä kemiallinen on tosi lupaava seuraavia kiertoja ajatellen niin kyllä mä eilen jo mietin et olisko tää se meidän kultahippu sittenkin kaiken tän toivomisen, odottamisen ja pettymysten jälkeen
Voi kunpa pysyisi matkassa! Viiva oli kuitenkin jo niin selkeä.
 

Yhteistyössä