Haaveena vauva 2024

Hei vaan, ihanaa täällähän taas tullut plussauutisia! Onnea tasapuolisesti kaikille ❤
Täällä meillä ovis lähestyy, limat bongattu tänään ja onnistunut talletus saatiin. Samoin toissapäivänä 😍 Huomenna uskon saavani plussan ovistikkuun, viimeistään ylihuomenna. Flunssa vaan saapui kylään, mutta otin yhden panadolin että pahin olo meni ohi ja saatiin hommat hoidettua.
Ollaan mökillä ja ihanaa ollut. Vaikka sadetta piisaa mutta ei haittaa. Puusaunassa saunottu päivittäin tietysti. Toivotaan että flunssa väistyisi nopeasti. Huomenna voi taas jatkaa talletuksia ❤
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Heinis2017 ★ 11/19 ★ 2.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@aida91 09/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★ 11/22 ★ 1. (yhteinen)
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@zatzat ★ 05/23 ★ 1.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Miima81 ★ 07/23 ★ 4.
@Leonida ★ 08/23 ★ 2.
@heidisofia ★ 08/23 ★ 2. ★ (1. yhteinen)
@idapieni ★ 08/23 ★ 2.


★★★★★★★★★★★★★★★

1.9.2023 perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@pikkuhaave kp 37/38
@ireh kp 36/30
@nonnaam kp 29/39
@Miima81 kp 26/28
@Päivänsäde84 kp 25/25-28
@Karvakorvat kp 22/28
@heidisofia kp 21/28
@Charppaliini kp 21/25
@heltsuli kp 20/28
@meinaas kp 19/28-34
@Heinis2017 kp 18/26-33
@Dinaas kp 12/27-33
@aida91 kp 12/25-28
@Leonida kp 10/29
@esparsetti kp 10/28
@Cara-mel kp 8/24-27
@marik91 kp 8/28-31
@Cherrymint kp 7/24-27
@Frija kp 6/28
@syksynsävel_ kp 6/27-30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@ireh DPO 19
@Miima81 DPO 12
@Samovaari DPO 10
@Karvakorvat DPO 8
@Charppaliini DPO 8
@pikkuhaave DPO 6
@heltsuli DPO 4
@RLiisukka DPO 4
@aida91 DPO 0
@Mamiks DPO -1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ kkm 6/23 ★ 08/23
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2. ★ 08/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22 ★ 08/23
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan! Haluaisin liittyä mukaan keskusteluun jos vielä mukaan mahtuu 😊 Täällä toisesta lapsesta haaveilee 34v nainen. Meillä kohta 3v esikoinen ja miestä olen viimeisen vuoden ajan suostutellut toiseen lapseen ja vihdoin viime kuussa hän ilmoitti olevansa valmis 😍 Olen ahkerasti lukenut tätä keskustelua ja toivonut milloin pääsisin mukaan liittymään. Esikoisen kanssa en millekään keskustelupalstoille yritysaikana ennättänyt koska ehkäisyn pois jätön jälkeen tein 2 viikon päästä positiivisen raskaustestin. Tällä kertaa ei napannut yk1, koska tänään alkoi menkat. Mutta innolla uuteen kiertoon ja siten uuteen mahdollisuuteen! 🤞🏻
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan! Haluaisin liittyä mukaan keskusteluun jos vielä mukaan mahtuu Täällä toisesta lapsesta haaveilee 34v nainen. Meillä kohta 3v esikoinen ja miestä olen viimeisen vuoden ajan suostutellut toiseen lapseen ja vihdoin viime kuussa hän ilmoitti olevansa valmis Olen ahkerasti lukenut tätä keskustelua ja toivonut milloin pääsisin mukaan liittymään. Esikoisen kanssa en millekään keskustelupalstoille yritysaikana ennättänyt koska ehkäisyn pois jätön jälkeen tein 2 viikon päästä positiivisen raskaustestin. Tällä kertaa ei napannut yk1, koska tänään alkoi menkat. Mutta innolla uuteen kiertoon ja siten uuteen mahdollisuuteen!
Meillä on kanssa kohta 3v esikoinen! Tervetuloa mukaan 😊

On: eilen illalla alkoi alavatsakivut. Mitään oireita ei muuten ole, joten menkat varmaan tekee tuloaan 🙃
 
  • Tykkää
Reactions: idapieni
Moikka! Olen sivusta seurannut keskustelua, ja voisin hypätä mukaan. Minut voi lisätä yrittävien listalle, @Masunen, yritys aloitettu 06/2023, 2. lapsi.

Olen 35v, ja meillä ennestään kohta 3v. lapsi. Itse olen aina toivonut, että saisin vähintään 2 lasta. Mies kuitenkin ilmoitti esikoisen ollessa 1v ettei varmaankaan halua enää toista lasta. Nielin pettymykseni ja ajattelin, että annan asialle aikaa. Olin kuitenkin hänelle kertonut, että haaveilen toisesta lapsesta, en painostanut. Aihe on ollut todella tulenarka. Kerran kysyessäni mieheltä, onko jotain mistä hän haluaisi puhua, hän yllätyksekseni tokaisi että voidaan yrittää toista lasta. Tämä tuli ihan puskista. Näin sitten mies jätti ehkäisyn pois, itse olin lopettanut pillerit jo vuosi takaperin. MUTTA. Olen ollut vähän yksikseni tämän vauvahaaveen kanssa, koska mies ei ole puhunut asiasta mitään, ja viime kuun talletukset tapahtuivat kaikki minun aloitteestani. Tuntuu että yritän ihan yksin. Esikoista yrittäessä projekti oli hauska yhteinen juttu. Nyt en ole edes kehdannut puhua kierrostani miehelle, ettei hän luule että nyt väkipakolla haluan saada äkkiä sen vauvan. Ettei hän tuntisi oloaan painostetuksi ja perääntyisi 😔

Tänään alkoi kp 28 vuotaa vaaleanpunaista tuhrua, joten sieltä ne kuukautiset varmaankin on alkamassa. En tule vielä kiertolistoille.

Sori tämä pitkä vuodatus! Hirmuisesti onnea plussanneille ja tsemppiä meille kaikille ❤
 
Moikka! Olen sivusta seurannut keskustelua, ja voisin hypätä mukaan. Minut voi lisätä yrittävien listalle, @Masunen, yritys aloitettu 06/2023, 2. lapsi.

Olen 35v, ja meillä ennestään kohta 3v. lapsi. Itse olen aina toivonut, että saisin vähintään 2 lasta. Mies kuitenkin ilmoitti esikoisen ollessa 1v ettei varmaankaan halua enää toista lasta. Nielin pettymykseni ja ajattelin, että annan asialle aikaa. Olin kuitenkin hänelle kertonut, että haaveilen toisesta lapsesta, en painostanut. Aihe on ollut todella tulenarka. Kerran kysyessäni mieheltä, onko jotain mistä hän haluaisi puhua, hän yllätyksekseni tokaisi että voidaan yrittää toista lasta. Tämä tuli ihan puskista. Näin sitten mies jätti ehkäisyn pois, itse olin lopettanut pillerit jo vuosi takaperin. MUTTA. Olen ollut vähän yksikseni tämän vauvahaaveen kanssa, koska mies ei ole puhunut asiasta mitään, ja viime kuun talletukset tapahtuivat kaikki minun aloitteestani. Tuntuu että yritän ihan yksin. Esikoista yrittäessä projekti oli hauska yhteinen juttu. Nyt en ole edes kehdannut puhua kierrostani miehelle, ettei hän luule että nyt väkipakolla haluan saada äkkiä sen vauvan. Ettei hän tuntisi oloaan painostetuksi ja perääntyisi

Tänään alkoi kp 28 vuotaa vaaleanpunaista tuhrua, joten sieltä ne kuukautiset varmaankin on alkamassa. En tule vielä kiertolistoille.

Sori tämä pitkä vuodatus! Hirmuisesti onnea plussanneille ja tsemppiä meille kaikille
Jospa miehesi tarvitsee vielä vähän aikaa sulatteluun ja kohta tekee jo alotteita itsekin ❤ Oletko itse koittanut puhua miehelle vauva-asiasta mitään?
Itsekin aikanaan jätin ehkäisyn miehen harteille koska en enää halunnut syödä ylimääräisiä hormoneja ja olin kuitenkin halukas toiseen lapseen jos vaan puolisoni on. En ole minäkään tarkemmin kierron vaiheista miehelle kertonut, mutta toki hän saattaa jotain arvata kun viime kuussa yhtäkkiä yhtenä viikkona olin joka ilta esikoisen mentyä nukkumaan houkuttelemassa häntä petipuuhiin 😅
 
Meillä on kanssa kohta 3v esikoinen! Tervetuloa mukaan

On: eilen illalla alkoi alavatsakivut. Mitään oireita ei muuten ole, joten menkat varmaan tekee tuloaan
Ihana kun on muitakin keillä on tulossa lapsille useamman vuoden ikäero! 🥰 Tuntuu että omassa kaveripiirissä kaikki on raskautuneet uudelleen esikoisten ollessa noin 1v ja alan olla ainut jolla on vain yksi lapsi.
 
Hei vaan! Haluaisin liittyä mukaan keskusteluun jos vielä mukaan mahtuu Täällä toisesta lapsesta haaveilee 34v nainen. Meillä kohta 3v esikoinen ja miestä olen viimeisen vuoden ajan suostutellut toiseen lapseen ja vihdoin viime kuussa hän ilmoitti olevansa valmis Olen ahkerasti lukenut tätä keskustelua ja toivonut milloin pääsisin mukaan liittymään. Esikoisen kanssa en millekään keskustelupalstoille yritysaikana ennättänyt koska ehkäisyn pois jätön jälkeen tein 2 viikon päästä positiivisen raskaustestin. Tällä kertaa ei napannut yk1, koska tänään alkoi menkat. Mutta innolla uuteen kiertoon ja siten uuteen mahdollisuuteen!
Tervetuloa, haluatko liittyä listalle? Voisin lisätä.
 
  • Tykkää
Reactions: idapieni
Mut voi laittaa piinailemaan huomiselle dpo0.
Flo on päivittynyt ja nyt kun olin laittamassa positiivisen oviksen niin se ei laittanut ovispäivää huomiselle vaan tälle päivälle , täytyy siis laittas plusss vasta huomiselle kun se on noin muuttunut??
 
Jospa miehesi tarvitsee vielä vähän aikaa sulatteluun ja kohta tekee jo alotteita itsekin itsekin aikanaan jätin ehkäisyn miehen harteille koska en enää halunnut syödä ylimääräisiä hormoneja ja olin kuitenkin halukas toiseen lapseen jos vaan puolisoni on. En ole minäkään tarkemmin kierron vaiheista miehelle kertonut, mutta toki hän saattaa jotain arvata kun viime kuussa yhtäkkiä yhtenä viikkona olin joka ilta esikoisen mentyä nukkumaan houkuttelemassa häntä petipuuhiin
Tervetuloa, haluatko liittyä listalle? Voisin lisätä.
Kiitos voisin liittyä ☺
Eli @idapieni, ya 8/2023, 2. lapsi
Tarvitsiko jotain muuta tietoa? 😊 vielä vähän harjoittelen tätä palstailua. En esim keksinyt miten saa tuon tekstin punaiseksi.
 
Mut voi laittaa piinailemaan huomiselle dpo0.
Flo on päivittynyt ja nyt kun olin laittamassa positiivisen oviksen niin se ei laittanut ovispäivää huomiselle vaan tälle päivälle , täytyy siis laittas plusss vasta huomiselle kun se on noin muuttunut??
Mulla ainakin näkyy flossa ovis positiivista testiä seuraavana päivänä. Mutta jos laittaa "ovistesti: oma tapani" niin näyttää ovista samalle päivälle.
 
Kiitos voisin liittyä
Eli @idapieni, ya 8/2023, 2. lapsi
Tarvitsiko jotain muuta tietoa? vielä vähän harjoittelen tätä palstailua. En esim keksinyt miten saa tuon tekstin punaiseksi.
Värin voi vaihtaa mustasta pisarasta, näkyy kirjoitus laatikon ylä reunassa. Jos kiertosi on tiedossa ja haluat mukana seurailla niin kiertopäivät ja piinapäivät voidaan kirjata ylös. Mutta tuokin tieto jo riittää.
 
Ups.. Kilahdin puolisolleni, mutta nyppii niin vimmatusti. Meillä kun ei olla vieläkään varattu aikaa lapsettomuustutkimuksiin kunnalliselle puolelle. Mua niin tympii tää epätietoisuus ja tietty kaikki muut asiat sit tressaa. Olin ajatellut etten puhuisi ennen kuin hän ottaa asian puheeksi kun kuitenkin olen aika ajoin asiasta puhunut. Nyt kuitenkin suureksi yllätykseksi hän käänsikin asian minun syyksi kun mitään ei olla asian eteen tehnyt. Mut itsehän hän minulle sanoi ettei vielä kunnalliselle. Ottaa näistä ukoista sitten selvää. Sain hyvin tyhjentävän vastauksen ”olen jo monta kertaa sanonut et mennään sinne kunnalliselle”. Hyvä ettei monttu loksahtanut lattiaan saakka, hämmennys oli suuri. 🙀😔 Eipä ole aiemmin moista puhunut, onkohan hän unta nähnyt? 🙈
 
Hei ovistietäjät, tikuttajat ja Flon käyttäjät! Miten tätä ovulaation ajankohtaa pitäisi tulkita 🤔 Tikkutesti eilen näytti positiiviselta, ja digitestistä tänään hymynaama. Olisko näiden perusteella kuitenkin tänään DPO 0? Kun kirjasin molemmat Flo:hun niin se poisti eilisen testikirjauksen. Eli Flo:n mukaan DPO 0 olis sittenkin huomenna. Oma järki (ja joku vanha ketju jonka googlettamalla löysin) sanois että eka plussa olis se mitä kannattais uskoa, vaikka toisaalta tikkuja on hankalampi tulkita.

Harmillisesti oli mies reissussa edelliset päivät, mut tänään päästiin kuitenkin saman peiton alle :) Varmaan huomenna uudelleen, vaikka se ehkä oviksen kannalta myöhäistä olisikin.
 
Hei ovistietäjät, tikuttajat ja Flon käyttäjät! Miten tätä ovulaation ajankohtaa pitäisi tulkita Tikkutesti eilen näytti positiiviselta, ja digitestistä tänään hymynaama. Olisko näiden perusteella kuitenkin tänään DPO 0? Kun kirjasin molemmat Flo:hun niin se poisti eilisen testikirjauksen. Eli Flo:n mukaan DPO 0 olis sittenkin huomenna. Oma järki (ja joku vanha ketju jonka googlettamalla löysin) sanois että eka plussa olis se mitä kannattais uskoa, vaikka toisaalta tikkuja on hankalampi tulkita.

Harmillisesti oli mies reissussa edelliset päivät, mut tänään päästiin kuitenkin saman peiton alle Varmaan huomenna uudelleen, vaikka se ehkä oviksen kannalta myöhäistä olisikin.
Itse en oo merkinnyt toista ovisplussaa, jos on tullut peräkkäisinä päivinä, koska tosiaan flo sitten siirtää sitä ovispäivää. Vähän omia olojakin kuulostellut milloin ovis tuntuu niin sen mukaan laittanut flohon.
 
  • Tykkää
Reactions: Kerttumaaria

Yhteistyössä