Haaveena vauva 2024

Oon hämmentynyt, mitä mieltä ootte tästä? Sain siis eilen mielestäni selkeän ovisplussan ja laitoinkin sen tänne. Äsken tein taas tänään testin ja se oli vieläkin tummempi kuin eilen! Linkissä alempi tehty tänään.


Laskenko silti ovisplussaksi sen eilisen, kun viiva oli silloin jo selvästi kontrolliviivaa vahvempi? Tänään on vain tummunut siitäkin lisää niin hämmentää!
Nää mun kierrot on kyllä turhauttavia, tosi pitkiä ja sekavia nyt raskauden jälkeen + imettäessä 😕
 
Ei taida toimia toi mun linkki tässä siis eilinen testi, jos toimii:


ja tässä tänään illalla tehty:

Mulla oli sama juttu tässä kierrossa, mutta laskin ovis plussan vasta jälkimmäisestä testistä. Olen joskus jostain lukenut, että on ihan normaalia. Ihmisillä kun on eri kierrossa erillaiset LH huiput ja jos digillä tekee myös ja tulee hymynaama niin se vaan tarkoittaa, että ovis tapahtuu 48 tunnin sisällä. Joillain irtoaa munasolu 24h sisällä ja toisilla taas vähän myöhemmin. 🤷🏻‍♀️ En siis tiedä onko tämä oikein, mutta näin minä sen mieltäisin🙈
 
Ei taida toimia toi mun linkki tässä siis eilinen testi, jos toimii:


ja tässä tänään illalla tehty:

Mulla on kerran tummunut jo plussan tummuudesta kolme päivää ja ovis oli siitä kolmannesta seuraavana. Siksi testasin aina siihen asti että viiva myös vaalenee. Kerran sitten vain yhden illan plussapiikki yhteen tikkuun 🤷🏻‍♀️ suosottelen premom sovellusta ja testaamista vaalentuvaan testiin ☺
 
Mulla oli sama juttu tässä kierrossa, mutta laskin ovis plussan vasta jälkimmäisestä testistä. Olen joskus jostain lukenut, että on ihan normaalia. Ihmisillä kun on eri kierrossa erillaiset LH huiput ja jos digillä tekee myös ja tulee hymynaama niin se vaan tarkoittaa, että ovis tapahtuu 48 tunnin sisällä. Joillain irtoaa munasolu 24h sisällä ja toisilla taas vähän myöhemmin. En siis tiedä onko tämä oikein, mutta näin minä sen mieltäisin
Joo tää kuulostaa järkeenkäyvältä! Ja hyvä tietää että on ihan normaalia 🙈 Ehkä otan ens kierrossa vielä digitestitkin käyttöön, että sais lisää varmuutta asiaan. Jos ei siis nyt tärppää.
 
  • Tykkää
Reactions: Dinaas
Mulla on kerran tummunut jo plussan tummuudesta kolme päivää ja ovis oli siitä kolmannesta seuraavana. Siksi testasin aina siihen asti että viiva myös vaalenee. Kerran sitten vain yhden illan plussapiikki yhteen tikkuun suosottelen premom sovellusta ja testaamista vaalentuvaan testiin
Okei hyvä tietää, että sielläkin vastaavia kokemuksia! Tuntuu oudolta tää, kun mulla tuli aina ennen toi nopea plussapiikki, mutta nykyään näissä kestää kauemmin. Testailen siis kunnes viiva haalistuu 😁 Ja kiitos suosituksesta, lataan ton sovelluksen👍🏻
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Heinis2017 ★ 11/19 ★ 2.
@saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@aida91 ★ 09/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★ 11/22 ★ 1. yhteinen
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@tamuli ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Miima81 ★ 07/23 ★ 4.
@Leonida ★ 08/23 ★ 2.
@heidisofia ★ 08/23 ★ 2. (1. yhteinen)
@idapieni ★ 08/23 ★ 2.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@Jonna_83 ★ 10/23 ★ 4.


★★★★★★★★★★★★★★★

24.10.2023 tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@hermoilija_ kp 32/25-27
@esparsetti kp 31/32
@tamuli kp 27/27
@pikkuhaave kp 27/?
@Frija kp 27/28-30
@heltsuli kp 24/28
@Päivänsäde84 kp 24/25-31
@haaveillen kp 20/25-28
@Noups kp 19/25-28
@meinaas kp 17/28-34
@Heinis2017 kp 14/27-29
@Jonna_83 kp 14/26-28
@rimpsukka84 kp 14/?
@Cara-mel kp 11/24-27
@heidisofia kp 10/28-32
@aida91 kp 9/25-28
@Cherrymint kp 9/26
@Dinaas kp 5/27-33
@Leonida kp 3/28-29
@syksynsävel_ kp 2/28
@marik91 kp 2/28-31

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@hermoilija_ DPO 20
@pikkuhaave DPO 11
@Noups DPO 6
@haaveillen DPO 3
@meinaas DPO 3
@heltsuli DPO 2
@Jonna_83 DPO 2

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2. ★ 08/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22 ★ 08/23
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★ 09/23
@iloksi ★ 10/20 ★ 3. ★ 09/23
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1. ★ 09/23
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2. ★ 09/23
 
Viime yö meni pyöriessä menkkapoltteiden vuoksi. Hyvin vähäistä vaaleanpunaista tihutusta ollut tänään ja vatsa ollut sekaisin.

Menkkojen pitäisi alkaa vasta perjantaina. Tuhruvuotoja tai menkkaoloja ei ole aiemmin kierroissa ollut, joten hieman ihmetyttää tämä. Ikä voi tietysti tehdä tepposiaan tässäkin.
 
Testasin eilen One stepin liuskalla, jonka herkkyys oli paketin mukaan 10. Mitään ei kuitenkaan vahvoillakaan viivalaseilla näkynyt. Tänään kramppailee ja vatsa sekaisin. En yhtään tiedä, millainen oma kierto on (en tähän kiertoon syönyt teroluteja, gyne suositteli kokeilemaan ilman että nähdään, toimiiko oma keltarauhanen) mutta toivon, että vähän flo’n ennustamasta 30 vrk:sta pitenee. Muuten menee ensi kierron ovis siten, että ollaan eri kaupungeissa eikä päästä hyödyntämään.

tiedän, että eilen oli vasta dpo 10 mutta olo hyvin ei-raskaana ja päällimmäinen fiilis, että onnistuuko tämä enää ollenkaan. 😔
 
Huh olipas paljon viestejä tullu, lueskelin ne kaikki läpi.
Jotenkin sitä myötäelää toistenkin jännityksessä aina välillä miten kierto päättyy, monella nyt taas piinapäivät menossa 😱☺
Täälläkin ovis kolkuttelee ovella ja pari kertaa on jo hyödynnetty, tosin toinen kerta oli viime viikolla joten siitä tuskin mitään mahiksia on. Nyt pitäis vielä tällä viikolla keretä hyödyntään. Viime yönä alko selkää ja alamahaa jomottaan/poltella ja vv lisääntyny 😊 ovulaatiotesti kuitenki vielä negaa vaikka muutosta jo havaittavissa.
Onko tosi että on liian myöhäistä olla petipuuhissa mikäli ovulaatio on jo tapahtunu? Edit... (Tarkotin siis että sillä hetkellä kun ovulaatio on juuri tapahtunut. Ei tietenkään joskus päivien päästä 😅 )
Jossain lukee että siittiöillä ei kauaa kestä uiskennella paikalle mut toisaalta taas lukee että pitää hommailla ennen ovulaatiota että on mahiksia 🤷 Ois pitäny vissiin opiskella tarkemmin tästä aiheesta koulussa ettei kolmikymppisenä tarvi ihmetellä miten lapsia tehään 🤭

Mikäli tästä tärppäis niin la sattuis melkein samaan ku esikoisen kohdalla 🥰 silloin en ihan kerenny isänpäivään mennessä tehä positiivista rtestiä ja odotinkin että menkat oikeasti myöhässä
 
Viimeksi muokattu:
uip
Testasin eilen One stepin liuskalla, jonka herkkyys oli paketin mukaan 10. Mitään ei kuitenkaan vahvoillakaan viivalaseilla näkynyt. Tänään kramppailee ja vatsa sekaisin. En yhtään tiedä, millainen oma kierto on (en tähän kiertoon syönyt teroluteja, gyne suositteli kokeilemaan ilman että nähdään, toimiiko oma keltarauhanen) mutta toivon, että vähän flo’n ennustamasta 30 vrk:sta pitenee. Muuten menee ensi kierron ovis siten, että ollaan eri kaupungeissa eikä päästä hyödyntämään.

tiedän, että eilen oli vasta dpo 10 mutta olo hyvin ei-raskaana ja päällimmäinen fiilis, että onnistuuko tämä enää ollenkaan.
Toivottavasti plussatuuli puhaltaa tai vaihtoehtoisesti kierto hieman muuttuu🤞🏻
Oma mies lähtee viikonloppuna viikoksi reissuun ja ovulaatio tietenkin osuu samalle ajanjaksolle. Voin samaistua tilanteeseesi. Harmittaa todella paljon ettei päästä hyödyntämään tai mahdollisuudet on tosi huonot kun päästään tallettamaan kp 9-10. Ajatukset kuitenkin pyörii paljon raskauden ympärillä ja yhtäkään tilaisuutta ei haluaisi heittää hukkaan 😩
 
Viime yönä heräsin alavatsakipuun ja se on jatkunut koko aamupäivän. Kipu tuntuu keskellä alavatsaa eikä kummallakaan puolella niin kuin ovis yleensä tuntuu. Voikohan tämä vielä olla oviksesta johtuvaa vai jotain muuta. Pelottaa jo, että onko joku tulehdus vai mitä ihmettä. Ei ovistuntemukset yleensä oo kestänyt kovin kauaa. En viitsi buranaa ottaa, mutta voiskohan panadolia vai voiko sekin estää oviksen?
 
  • Tykkää
Reactions: Browneye2023
Siis mä oon täällä ihan stresseissä oviksen suhteen tai kun sitä ei näy tai kuulu. Lapsi kipeenä ja on oltu kaks päivää kotona nii vähä liikaa ilmeisesti aikaa miettiä ja analysoida. Viime kierrossa ovis tuli normia aiemmin ja meni siksi sivu suun. Nyt kun sen ois toivonut tulevan noin aikaisin ja on tässä parhaamme mukaan sitä etupainotteisesti koitettu hyödyntää niin eihän sitä nyt sit tietenkään näy 🥲 argh jotenki menee omaan kroppaan nyt hermot ja ku ei vaan pysty ottaa iisisti tätä asiaa ja ajatella et asiat menee niinku menee, en voi kuitenkaan tähän tahdon voimalla vaikuttaa. Toivottavasti huomenna aamulla ois positiivinen ovistesti
Muita ovis stressailijoita?
Osaan samaistua! 😄 Meillä viime kierrossa meni ovis täysin ohi jos sellaista edes oli. Saattoi tulla myöhässä tai sitten oli vaan ovuloimaton kierto. Yhdynnät ajoitettiin viime kierrossa siihen miten normiaikaan olisi ollut ovis, vaikka testit olikin negaa.

Mutta tänään tein positiivisen ovistestin, nyt kp19! 😍 ikävä juttu vain on, että mies on todella kovassa flunssassa. Olin itsekin koko alkukierron kipeänä eikä todellakaan mitään seksihaluja olisi ollut, joten tuntuu tosi väärältä yrittää houkutella miestä vällyjen väliin. Harmittaa vaan jos tämäkin kierto menee hukkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: RLiisukka
Osaan samaistua! Meillä viime kierrossa meni ovis täysin ohi jos sellaista edes oli. Saattoi tulla myöhässä tai sitten oli vaan ovuloimaton kierto. Yhdynnät ajoitettiin viime kierrossa siihen miten normiaikaan olisi ollut ovis, vaikka testit olikin negaa.

Mutta tänään tein positiivisen ovistestin, nyt kp19! ikävä juttu vain on, että mies on todella kovassa flunssassa. Olin itsekin koko alkukierron kipeänä eikä todellakaan mitään seksihaluja olisi ollut, joten tuntuu tosi väärältä yrittää houkutella miestä vällyjen väliin. Harmittaa vaan jos tämäkin kierto menee hukkaan.
Kertoisin miehelle, että nyt on ovistesti positiivinen ja sitten antaisin itse päättää jaksaako yrittää vai ei. Jos mies on täysillä mukana yrityksessä ja sen verran voimissaan niin eiköhän jaksa. Ja jos niin kipeä, ettei pysty niin ei sille mitään voi. Tiedän, että tuntuu pahalta jättää yritys välistä, mutta sitten seuraavassa kierrossa suuremmalla innolla. Tsemppiä!👍
 
  • Tykkää
Reactions: idapieni
Ei taida toimia toi mun linkki tässä siis eilinen testi, jos toimii:


ja tässä tänään illalla tehty:

Jos noi mun eiliset linkit toimii vielä, niin tässä vielä tämänpäiväinen:


Viiva on siis vieläkin vaan tummentunut?? Oon entistä hämmentyneempi, eikö ovulaatio ollut sitten eilenkään 😅 kauanko toi voi tosta oikein tummentua. Muuttui ihan parissa sekunnissa noin tummaksi!
 
  • Vau!
Reactions: Dinaas ja marik91
Voisko nyt kuiten olla että olet raskaana?
Olispa tosiaan siitä kyse 😅 mutta vähän epäilen kun katselin kalenteria niin sitten mun olis pitänyt tulla raskaaksi kp 10, kun muuten on yritykset olleet aika vähissä 😅 Ei oo nyt testejä, mutta ehkä haen senkin jossain kohtaa. Vielä on 1 ovulaatiotesti minkä teen huomenna.
Voisko olla että mulla sekoittaa niin toi imetys että keho vaan yrittää ja yrittää ovuloida? Tai voiko olla että ovulaatio on jo tapahtunut, mutta jostain syystä näkyy vieläkin testeissä 🤔 oon kuitenkin ymmärtänyt että ton hormonipiikin ”pitäisi” olla aika nopea.
Aloin jo pelätä pcos mahdollisuutta jne, mutta toisaalta kaikkea tässä ultrattiin ja tarkastettiin viime raskauden aikana vuosi sitten, olis kai jotain silloin huomattu vai olisko voinut nyt vasta sellainen kehittyä 😰
 
Täällä eletään dpo3, ja on ollut aikaa miettiä tätä yritysaikaa ja elämää muutenkin tämän lapsi-teeman osalta. Ensinnäkin on pyöritellyt ajatusta siitä, että jos kävisi niin ihanasti, että tästä kierrosta vihdoin raskautuisi, niin voisi uskaltaa jouluna kertoa uutiset molempien vanhemmille ja muille läheisille, kun alkaisi 12vkoa olla raskautta takana. Miettikää miten ihanaa olisi kertoa jouluna tällainen asia? 🥹 Sitten olen pyöritellyt sellaista, että mitä jos saataisiin nyt tietää, että emme tule lasta saamaan, niin olisinko tyytyväinen elämään näin? Olisinko tyytyväinen ihmisiin joita elämässä on, työpaikkaan, parisuhteeseen? Mitä kaikkea haluaisin elämässäni olevan? Haluaisinko muuttaa jotakin? Oli voimauttavaa ihan rehellisesti pohtia näitä asioita, koska tämä lapsitoive on ollut ykkösprioriteetti viimeisen vuoden ajan. En ole aiemmin edes antanut tilaa millekään muulle vaihtoehdolle. Tänään olen yrittänyt miettiä asioita, joista olen kiitollinen. Yrittänyt nauttia auringonsäteistä, syksystä, kirpeästä ilmasta. Ja tällä hetkellä uskon, että vielä tulee se päivä, kun saan kokea raskauden ja äitiyden, joko luonnollisesti tai avun kautta. Ja uskon, että lopulta siitäkin selviää, jos lasta ei saa.

Hyvää syksyä ja halaus meille lasta toivoville ❤❤❤
 
Kertoisin miehelle, että nyt on ovistesti positiivinen ja sitten antaisin itse päättää jaksaako yrittää vai ei. Jos mies on täysillä mukana yrityksessä ja sen verran voimissaan niin eiköhän jaksa. Ja jos niin kipeä, ettei pysty niin ei sille mitään voi. Tiedän, että tuntuu pahalta jättää yritys välistä, mutta sitten seuraavassa kierrossa suuremmalla innolla. Tsemppiä!
Kiitos ❤ Yhteinen ”projektihan” tämä on joten toivottavasti mies edes huomenna pystyisi. En tiedä liekkö sitten huomenna illasta jo myöhäistä, mutta aina kai kannattaa yrittää ettei ihan hukkaan mene kierto.
Ei ole mikään pieni flunssa meillä kotona kiertämässä, vaan todennäköisesti influenssa, joten ymmärrän toki jos jaksamista ei ole, mutta harmittaa kyllä.
 
Kiitos Yhteinen ”projektihan” tämä on joten toivottavasti mies edes huomenna pystyisi. En tiedä liekkö sitten huomenna illasta jo myöhäistä, mutta aina kai kannattaa yrittää ettei ihan hukkaan mene kierto.
Ei ole mikään pieni flunssa meillä kotona kiertämässä, vaan todennäköisesti influenssa, joten ymmärrän toki jos jaksamista ei ole, mutta harmittaa kyllä.
Kovasti paranemisia teille ❤ Me ollaan parhaillaan koronassa, täälläkään ei petihommat innostaisi joten ymmärrän täysin. 🙃 ja myös sen harmistuksen, kun ovis tulee epäotolliseen aikaan! 😅
 
Pientä jännitystä tähän ovisaikaan, eilen tuli pienet eggikset ja tänään sitten kunnolliset, no testejä ei ollu kotona mutta sain niitä haettua ja ajattelin alkaa testailee. Flo ennusti ovista torstaille/perjantaille joten yllätys melkoinen kun sainkin plussan jo tänään! Eikä talletuksia aloitettu, tai no yritetty mutta ei vaan päästy loppuun.
Miehellä kova työstressi ja lisäksi tosi fyysinen työ niin pelotti mahtaako onnistua tänään kun olis pakko, no onnistuihan se 😍
Mulla lisäks just tänään selkä venähti enkä nyt sit varmistanut ovista että olisko testiviiva vielä vahvempi, testit jäi mulla autoon ja selkä oli niin jumissa etten nyt lähtenyt sinne niitä hakemaan. Samapa tuo, ekasta tasavahvasta se plussa ny kuitenkin on niin ei sillä nyt väliä.
Että jännitysmomenttia oli tähän päivään miten onnistutaan 😅

Mulle voi päivittää huomiselle dpo0 👍
 

Yhteistyössä