Haaveena vauva 2024

Luulin jo hetken et menkat alkoivat, mut kun ei. Tänään on jo kahdesti jäänyt vessassa käydessä vaaleanpunaista paperiin, mutta ei kuitenkaan peräkkäisillä käynneillä. Eikä jaksa siteeseen saakka valua. Se ois kp 35 tai kp 16… Menkat myöhässä sen 5-7 päivää, mut mistä tätä tietää. Tänään on ollut vähän niin kuin menkkamaista jomotusta, mutta sitä se tuskin on ollut ku vatsa on mennyt ihan vesiripulille joten kait se siihen se vatsa kipu on. Raskaustesti pysyy negatiivisena. Tuntuu turhalta testailla ovista kun viivat ei vahvistu, clearblue viivat ei ole vahvistuneet eikä liuskatestikään vahvistu. Teenkö tällä hetkellä turhaa ovistestejä?
Itsellekin tuli mieleen josko on ollut ovuloimaton kierto? Teitkö testejä silloin aiemmin?
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Heinis2017 ★ 11/19 ★ 2.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@aida91 ★ 09/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★ 11/22 ★ 1. (yhteinen)
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@tamuli ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Miima81 ★ 07/23 ★ 4.
@Leonida ★ 08/23 ★ 2.
@heidisofia ★ 08/23 ★ 2. ★ (1. yhteinen)
@idapieni ★ 08/23 ★ 2.


★★★★★★★★★★★★★★★

17.10.2023 tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Dinaas kp 27/27-33
@Leonida kp 25/28-29
@hermoilija_ kp 25/25-27
@esparsetti kp 24/32
@syksynsävel_ kp 24/28
@marik91 kp 23/28-31
@tamuli kp 20/27
@pikkuhaave kp 20/?
@Frija kp 20/28-30
@heltsuli kp 17/28
@Päivänsäde84 kp 17/25-31
@haaveillen kp 13/25-28
@meinaas kp 10/28-34
@Heinis2017 kp 7/27-29
@Jonna_83 kp 7/26-28
@rimpsukka84 kp 7/?
@Cara-mel kp 4/24-27
@heidisofia kp 3/28-32
@aida91 kp 2/25-28
@Cherrymint kp 2/26

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Mamiks DPO 18
@Dinaas DPO 14
@hermoilija_ DPO 13
@pikkuhaave DPO 4

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2. ★ 08/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22 ★ 08/23
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★ 09/23
@iloksi ★ 10/20 ★ 3. ★ 09/23
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1. ★ 09/23
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2. ★ 09/23
 
Täällä tänään testattu negaa, joten eiköhän se täti tuu pian kylään.
Olen tässä huomannut kkm jälkeen, että PMS oireista rintojen turvotus ja arkuus hävinnyt kokonaan. Pitkin kk on toispuoleista kipua vasemmalla (missä sikiö viime raskaudessa oli) ja ovulaation jälkeen melkein päivittäin. Kipu tulee ja menee omia menojaan päivän aikana.

Itsellä ollut aina vahvat oireet vko ennen kk alkua. Ainoa mikä on jäänyt päälle on kiukkuusuus. Onkohan kellään muulla jäänyt mitään kipuja tai muuttunut PMS oireet km tai kkm jälkeen? Oisikohan tässä syytä hakeutua gynelle ja tutkia? 😳

Positiivinen puoli tässä on, että synttärit perjantaina niin pystyy ainakin nauttia pari🍷.
 
  • Tykkää
Reactions: RLiisukka
Täällä tänään testattu negaa, joten eiköhän se täti tuu pian kylään.
Olen tässä huomannut kkm jälkeen, että PMS oireista rintojen turvotus ja arkuus hävinnyt kokonaan. Pitkin kk on toispuoleista kipua vasemmalla (missä sikiö viime raskaudessa oli) ja ovulaation jälkeen melkein päivittäin. Kipu tulee ja menee omia menojaan päivän aikana.

Itsellä ollut aina vahvat oireet vko ennen kk alkua. Ainoa mikä on jäänyt päälle on kiukkuusuus. Onkohan kellään muulla jäänyt mitään kipuja tai muuttunut PMS oireet km tai kkm jälkeen? Oisikohan tässä syytä hakeutua gynelle ja tutkia?

Positiivinen puoli tässä on, että synttärit perjantaina niin pystyy ainakin nauttia pari.
Miulla raskauden jälkeen ei oo tullut kertaakaan enää rinnat kipeäksi. Ennen raskautta aina oli ennen menkkoja rinnat tosi kipeät ja turvoksissa. Samoin menkkakivut ovat siirtyneet selkään, kun ennen oli alamahalla.

Tänään dpo 4, eilen illalla alkoi palelu. Ihan sairaan kylmä oli! 😅 Toki syynä todennäköisesti oli se, että ulkona oli aika kylmä kun kävelin iltavuorosta kotiin. Mut jotenkin semmoinen erilainen syväjää jäi päälle, ja mies minua muistutteli, että esikoista odottaessa minua paleli jatkuvasti 😁
 
@pikkuhaave okei no hyvä tietää et näinkin voi käydä ja toivottavasti sitten uusissa kierrossa jos tuleekin rinnat kipeäksi niin tarkoittais vaan et mahdollista raskautta 🤭

@hermoilija_ ymmärrän tosi hyvin tämän tunteen, itselläkin oli aika korkeella odotukset tästä kierrosta, mutta mutta 🥺 itsellä myös yk21 lähtee käyntiin jos ei kkm lasketa. Toivotaan, että ens kierto olisi se meidän molempien kierto❤. Paljon tsemppiä ja haleja sinne🫶🏼
 
  • Rakkaus
Reactions: hermoilija_
@Dinaas Mullakaan ei enää ku:n jälkeen oo kipeytyny rinnat ennen menkkoja, mutta nännit on arat oviksen jälkeen. Ja nykyään vähän väliä on jotain tuntemuksia tuolla oikealla puolella, missä se ku raskaus oli.

Sain nyt kiinni puhelimeen perhesuunnitteluneuvolan hoitajan, mutta ei osannut sanoa vaikuttaako ku raskaus yritysaikaan. Aikoo konsultoida lääkäriä ja soittelee viikon päästä takaisin. Ei siis vieläkään mitään vastaanottoaikaa. Turhauttavan hidasta 😓😤
 
@Dinaas Mullakaan ei enää ku:n jälkeen oo kipeytyny rinnat ennen menkkoja, mutta nännit on arat oviksen jälkeen. Ja nykyään vähän väliä on jotain tuntemuksia tuolla oikealla puolella, missä se ku raskaus oli.

Sain nyt kiinni puhelimeen perhesuunnitteluneuvolan hoitajan, mutta ei osannut sanoa vaikuttaako ku raskaus yritysaikaan. Aikoo konsultoida lääkäriä ja soittelee viikon päästä takaisin. Ei siis vieläkään mitään vastaanottoaikaa. Turhauttavan hidasta
Hyvä tietää, että monellakin on käynyt näin eikä ole yksin tämän asian kanssa. 😳

Meillä kun oli vuosi yritystä takana helmikuussa niin hakeuduttiin lapsettomuushoitoihin. Ensikäynti oli toukokuussa. Silloin meille sanottiin, että molempien tulokset oli hyvät ja kun olemme molemmat nuoria (minä 30 ja mies 28) eikä selvää syytä lapsettomuuteen löytynyt niin pitäisi vielä yrittää vuosi luomusti. Toukokuussa myös tein positiivisen r-testin pari viikkoa myöhemmin tuosta ensikäynnistä.
Nytten heinäkuussa todettiin nt-ultrassa, että sikiön kasvu oli jäänyt viikoille 8 ja käynnistettiin tyhjennys kotona.
Listoilla onneksi vielä olemme noissa hoidoissa.

Tämä raskaushan tottakai sitten siirtää taas sitä vuotta eteenpäin. Kysymys onkin lasketaanko vuosi kkm jälkeen lapsettomuushoidoissa siitä kun raskaus alkoi vai siitä kun kkm tapahtui?😳
 
  • Tykkää
Reactions: RLiisukka
Hyvä tietää, että monellakin on käynyt näin eikä ole yksin tämän asian kanssa.

Meillä kun oli vuosi yritystä takana helmikuussa niin hakeuduttiin lapsettomuushoitoihin. Ensikäynti oli toukokuussa. Silloin meille sanottiin, että molempien tulokset oli hyvät ja kun olemme molemmat nuoria (minä 30 ja mies 28) eikä selvää syytä lapsettomuuteen löytynyt niin pitäisi vielä yrittää vuosi luomusti. Toukokuussa myös tein positiivisen r-testin pari viikkoa myöhemmin tuosta ensikäynnistä.
Nytten heinäkuussa todettiin nt-ultrassa, että sikiön kasvu oli jäänyt viikoille 8 ja käynnistettiin tyhjennys kotona.
Listoilla onneksi vielä olemme noissa hoidoissa.

Tämä raskaushan tottakai sitten siirtää taas sitä vuotta eteenpäin. Kysymys onkin lasketaanko vuosi kkm jälkeen lapsettomuushoidoissa siitä kun raskaus alkoi vai siitä kun kkm tapahtui?
Mulla loppui menkkakivut kokonaan keskenmenon jälkeen reiluksi puoleksi vuodeksi..raskauduin siitä kierrosta kun kivut palasi ja miettinyt että ehkä kroppa oli vasta sitten valmis🤔
Me oltais päästy alottaa lapsettomuushoidot vuosi keskenmenon jälkeen, mutta tässä taitaa olla paikkakuntakohtasia eroja lasketaanko vuosi plussasta vai keskenmenosta🤔
 
  • Tykkää
Reactions: Dinaas
Mulla loppui menkkakivut kokonaan keskenmenon jälkeen reiluksi puoleksi vuodeksi..raskauduin siitä kierrosta kun kivut palasi ja miettinyt että ehkä kroppa oli vasta sitten valmis
Me oltais päästy alottaa lapsettomuushoidot vuosi keskenmenon jälkeen, mutta tässä taitaa olla paikkakuntakohtasia eroja lasketaanko vuosi plussasta vai keskenmenosta
Oho, että näinkin voi käydä🙈
Pitääpä ottaa selvää, että miten täällä meilläpäin toimitaan. Jos tärppiä ei tule tämän vuoden puolella niin voisin ensi vuoden alusta soitella sitten sinne ☺.

Minulle lääkäri sanoi siellä NT-ultrassa, että alkaisivat tuota vuotta laskemaan siitä lähtien kuin kkm tapahtunut, mutta pitääpi soittaa lapsettomuus puolelle. Ehkä sieltä saisi varmimmin tiedon☺
 
Viimeksi muokattu:
Siis mä oon täällä ihan stresseissä oviksen suhteen 😅 tai kun sitä ei näy tai kuulu. Lapsi kipeenä ja on oltu kaks päivää kotona nii vähä liikaa ilmeisesti aikaa miettiä ja analysoida. Viime kierrossa ovis tuli normia aiemmin ja meni siksi sivu suun. Nyt kun sen ois toivonut tulevan noin aikaisin ja on tässä parhaamme mukaan sitä etupainotteisesti koitettu hyödyntää niin eihän sitä nyt sit tietenkään näy 🥲 argh jotenki menee omaan kroppaan nyt hermot ja ku ei vaan pysty ottaa iisisti tätä asiaa ja ajatella et asiat menee niinku menee, en voi kuitenkaan tähän tahdon voimalla vaikuttaa. Toivottavasti huomenna aamulla ois positiivinen ovistesti 🤞
Muita ovis stressailijoita?
 
  • Tykkää
Reactions: idapieni
Mie oon tässä miettinyt että onkohan mulla edes yhtään kehityskelpoista munasolua enää jäljellä? 🙄 kun todennäköisesti mulla ei ole ongelma raskautumisessa niinkään vaan luulen että nuo hedelmöittyneet munasolut ovat olleet jotain viallisia niin siksi menneet kesken. Noita keskenmenojahan on voinu olla mulla enemmänki mutta nämä 4/23 ja 9/23 raskaudet nyt syystä tai toisesta kesti vähän pidempään ja näkyivät selkeästi plussana testeissä. 🤷‍♀️

ikää kuiten se 39v niin tiedä sitten onko turhaa enää edes yrittää 🤔😬 jostain luin että tän ikäisellä tyyliin 1/10 munasoluista enää toimintakuntoisia.. Huoh. 😒
 
vierailija
Mie oon tässä miettinyt että onkohan mulla edes yhtään kehityskelpoista munasolua enää jäljellä? kun todennäköisesti mulla ei ole ongelma raskautumisessa niinkään vaan luulen että nuo hedelmöittyneet munasolut ovat olleet jotain viallisia niin siksi menneet kesken. Noita keskenmenojahan on voinu olla mulla enemmänki mutta nämä 4/23 ja 9/23 raskaudet nyt syystä tai toisesta kesti vähän pidempään ja näkyivät selkeästi plussana testeissä.

ikää kuiten se 39v niin tiedä sitten onko turhaa enää edes yrittää jostain luin että tän ikäisellä tyyliin 1/10 munasoluista enää toimintakuntoisia.. Huoh.
Kyllä täällä 40v vielä yrittää, tosin hoitojen kautta miehestä riippuvaisista syistä. Ei vielä kirvestä kaivoon. Hoitokierroksen jälkeen voi todeta sitten pelatuksi pelin hyvässä kuin huonossa.
 
  • Rakkaus
Reactions: rimpsukka84
vierailija
Vastauksena ovistesteihin, ainakin @Noups ja @Mimerkki kun vastaili mulle: käytössä on kaikkein edullisimmat ja herkimmät mitä googlaamalla olen löytänyt, eli raskauskeijulta hankittu niitä vihreä-valkoisia liuskatestejä. Niissä luki, ettei aamun ekasta virtsasta. Ei ole varaa testailla kalliilla testeillä. Mutta hyvä huomio tuokin, että se piikki saattaa mennä tosi nopeetakin ohi, enpä tullut tuota ajatelleeksi, joten se 2krt päivössä testaaminen voisi olla perusteltua.
 
Vastauksena ovistesteihin, ainakin @Noups ja @Mimerkki kun vastaili mulle: käytössä on kaikkein edullisimmat ja herkimmät mitä googlaamalla olen löytänyt, eli raskauskeijulta hankittu niitä vihreä-valkoisia liuskatestejä. Niissä luki, ettei aamun ekasta virtsasta. Ei ole varaa testailla kalliilla testeillä. Mutta hyvä huomio tuokin, että se piikki saattaa mennä tosi nopeetakin ohi, enpä tullut tuota ajatelleeksi, joten se 2krt päivössä testaaminen voisi olla perusteltua.
En tiedä mitä nuo maksaa mutta pc:t on prismassa n.6e/10kpl. Mulla on niitä vielä varmaan viisi kaapissaja en tarvi, laita mulle viestiä niin voin kirjekuoressa postittaa. Ihan mielenkiinnosta olisi kiva tietää miten ne vertautuu vaikken itse tarvi enää, jos teet muutaman kerran samasta pissasta molemmat testit niin näkee onko viivat samanlaisia vai ei ☺ Varmaan joku muukin saisi apua minkä testin valita.
 
  • Tykkää
Reactions: Jonna_83
tuli mieleen myös et voisko olla kyseessä ovuloimaton kierto? Jos limakalvo ei oikein nyt tiedä milloin vuotaa pois, kun keltarauhasta ei luonnollisestikaan ole, jos ei ovulaatiota ei tapahdu 🤔
Ei ole tullut mieleenkään. Ennen letrojen käyttöä ovuloin aivan normaalisti ja letrojen käytön aikaa myös niin ja nyt vielä kerran. Mut kun en osaa sanoa menikö kierto varmasti poikki vai vieläkö on sama kierto. Tuntuu vaan tosi oudolle jos menkat ois kahden päivän niukalla tiputtelulla ja yhdellä vuoto päivällä ohi. Eihän ne koskaan ole olleet niin lyhyet ja luteliaali vaihe ois jääny alle 10, miten se sit lasketaan tiputtelu päivistä vai vuoto päivästä niin muistaakseni alkoi dpo 6 tiputtelee.

Itsellekin tuli mieleen josko on ollut ovuloimaton kierto? Teitkö testejä silloin aiemmin?
Kyllä, aloitin normaalisti kp 10 aikoihin tekemään. Mut kai on tyydyttävä siihen et on ovuloimaton kierto. Ei ole ollut nännit arkoina eikä ole valkovuotoakaan havaittavissa järin.

Kp 18, ei ovulaatiota yhä edelleen. Tai vastaavasti kp 37 ja raskaustesti nega. Digit loppuukin kohta, muutenhan oisvat vielä riittäneet kahteen kiertoon. 😥 Sit kun ne loppuu lopetan testaamisen ellei ennen sitä tapahdu mitään.
 
vierailija
Vastauksena ovistesteihin, ainakin @Noups ja @Mimerkki kun vastaili mulle: käytössä on kaikkein edullisimmat ja herkimmät mitä googlaamalla olen löytänyt, eli raskauskeijulta hankittu niitä vihreä-valkoisia liuskatestejä. Niissä luki, ettei aamun ekasta virtsasta. Ei ole varaa testailla kalliilla testeillä. Mutta hyvä huomio tuokin, että se piikki saattaa mennä tosi nopeetakin ohi, enpä tullut tuota ajatelleeksi, joten se 2krt päivössä testaaminen voisi olla perusteltua.
Oma kokemus on etten ole noilla halvoilla Raskauskeijun testeillä saanut kunnon plussaa koskaan.
Eli jos olisin niihin luottanut niin olisin luullut etten ovuloi. Esim. Jos aamulla testannut, ei tosta viivaa. Päivällä sama juttu. Illalla näkyi vähän viivaa ja seuraavana aamuna taas viivaton. Sen illan viivan kanssa tehty samalla digitaalinen joka hymyili, että eli plussa. Kaikki testit eivät vaan toimi kaikilla. Liuskoista hyviä on Pregcheck ainakin. Digitaaliset voi ottaa niin, että tekee 1-2 kierrossa niin kestää pidempään, samalla sitten tekee halvempia liuskoja.
 
vierailija
Ei ole tullut mieleenkään. Ennen letrojen käyttöä ovuloin aivan normaalisti ja letrojen käytön aikaa myös niin ja nyt vielä kerran. Mut kun en osaa sanoa menikö kierto varmasti poikki vai vieläkö on sama kierto. Tuntuu vaan tosi oudolle jos menkat ois kahden päivän niukalla tiputtelulla ja yhdellä vuoto päivällä ohi. Eihän ne koskaan ole olleet niin lyhyet ja luteliaali vaihe ois jääny alle 10, miten se sit lasketaan tiputtelu päivistä vai vuoto päivästä niin muistaakseni alkoi dpo 6 tiputtelee.


Kyllä, aloitin normaalisti kp 10 aikoihin tekemään. Mut kai on tyydyttävä siihen et on ovuloimaton kierto. Ei ole ollut nännit arkoina eikä ole valkovuotoakaan havaittavissa järin.

Kp 18, ei ovulaatiota yhä edelleen. Tai vastaavasti kp 37 ja raskaustesti nega. Digit loppuukin kohta, muutenhan oisvat vielä riittäneet kahteen kiertoon. Sit kun ne loppuu lopetan testaamisen ellei ennen sitä tapahdu mitään.
Olen ovuloinut myöhäisimmillään kp 26 joten vielä voi kyllä ovis tulla. Jos sulla edellinen kierto oli ovuloimaton ja siksi oli niukksvuoto?
 
Vastauksena ovistesteihin, ainakin @Noups ja @Mimerkki kun vastaili mulle: käytössä on kaikkein edullisimmat ja herkimmät mitä googlaamalla olen löytänyt, eli raskauskeijulta hankittu niitä vihreä-valkoisia liuskatestejä. Niissä luki, ettei aamun ekasta virtsasta. Ei ole varaa testailla kalliilla testeillä. Mutta hyvä huomio tuokin, että se piikki saattaa mennä tosi nopeetakin ohi, enpä tullut tuota ajatelleeksi, joten se 2krt päivössä testaaminen voisi olla perusteltua.
Mulla on kans noita raskauskeijun one steppejä ja välillä oon käyttänyt myös pc:n testejä 😊 mä teen noi one stepit juurikin aamun ekasta pissasta ja on toiminut ok. Tosin nyt mulla on tässä erässä ollut viallisia testejä joukossa, ihan kuin niissä olisi liian paljon sitä väriainetta ja eivät toimi, haaleenliilan kirjava vaan koko se testin pohja 😯 kävin hakemassa pc:n testit rinnalle sit selvyyden vuoksi.

Täällä ei vieläkään kunnon ovisplussaa testissä 😔 ja viivat on kuitenkin tollaset suht vahvat (niinkuin eilenkin) , mutta ei kuitenkaan tarpeeks vahvat. Eilen illalla alkoi tulemaan päänsärkyä, jota mulla on aina oviksen aikaan. Pari päivää on alavatsaa jomotellut/kiristellyt varsinkin vasemmalta. Ja ovislimaa on ollut useamman päivän. Mutta esim rintojen arkuus puuttuu vielä kokonaan.

Tässä vielä ovistestailut tähän asti, hämää tuo eilis aamun kp12 testi, kun oli jo niin vahva viiva 😬
 
uip
Mulla on kans noita raskauskeijun one steppejä ja välillä oon käyttänyt myös pc:n testejä mä teen noi one stepit juurikin aamun ekasta pissasta ja on toiminut ok. Tosin nyt mulla on tässä erässä ollut viallisia testejä joukossa, ihan kuin niissä olisi liian paljon sitä väriainetta ja eivät toimi, haaleenliilan kirjava vaan koko se testin pohja kävin hakemassa pc:n testit rinnalle sit selvyyden vuoksi.

Täällä ei vieläkään kunnon ovisplussaa testissä ja viivat on kuitenkin tollaset suht vahvat (niinkuin eilenkin) , mutta ei kuitenkaan tarpeeks vahvat. Eilen illalla alkoi tulemaan päänsärkyä, jota mulla on aina oviksen aikaan. Pari päivää on alavatsaa jomotellut/kiristellyt varsinkin vasemmalta. Ja ovislimaa on ollut useamman päivän. Mutta esim rintojen arkuus puuttuu vielä kokonaan.

Tässä vielä ovistestailut tähän asti, hämää tuo eilis aamun kp12 testi, kun oli jo niin vahva viiva
Minulla on entuudestaan kaksi lasta ja molempien yrittämisen aikaan tikutin ovulaation. En koskaan saannut yhtävahvaa viivaa kuin kontrolliviiva, mutta silti raskaudet alkoi.
 

Yhteistyössä