Haaveena vauva 2024

Edit: Kuvan/linkin lataamiseksi riitti että osoitteen vaan syötti tähän teksti kenttään, eikä yritä ladata sitä kuvan kautta😄


No mutta tein siis uuden testin ja hiukan vahvempi haamu/viivanpaikka kuin eilen iltasella.. Jotenki en jaksa uskoa että olisin raskaana, ja vaikka olisin niin tässä voi käydä mitä vaan🫣

Odottelen nyt pari päivää ja teen varmaan cb varhaisen testin sitten🫣 Ja todennäköisesti ei onnistu odottaminen vaan menen tänään kauppaan ja teen viimeistään huomen aamuna sen😂
 
Viimeksi muokattu:
Miten ihmeessä saatte tänne ladattua kuvia, mulla vaa sanoo jatkuvasti "cannot be loaded"..

No mutta tein uuden testin ja hiukan vahvempi haamu/viivanpaikka kuin eilen iltasella.. Jotenki en jaksa uskoa että olisin raskaana, ja vaikka olisin niin tässä voi käydä mitä vaan🫣

Odottelen nyt pari päivää ja teen varmaan cb varhaisen testin sitten🫣 Ja todennäköisesti ei onnistu odottaminen vaan menen tänään kauppaan ja teen viimeistään huomen aamuna sen
Toivottavasti viiva lähtee tummumaan! 😍 kuvat pitää laittaa sieltä Aijaa.com- sivun kautta. 😅 sitten se linkki tähän keskusteluun.
 
  • Rakkaus
Reactions: Kerttttu

Viivanpaikkaa tuli tänään dpo9 mut toi on se rfsu herkkä ja ne on aika paskoja ku antaa jopa ihan räikeitä vääriä plussia, odoteltava vaan vähä aikaa ja uutta testiä. Mä oon huolissaan mun lyhyestä luteaalista mikä on sen 11 päivää.
Ja eilen mun paras ystävä sai positiivisen testin ihan yllättäen, tietty oon tosi iloinen hänen puolesta mut silti jotenki kalvaa ku ite hulluna yrittänyt (ehkä siinä just vika)
 
Edit: Kuvan/linkin lataamiseksi riitti että osoitteen vaan syötti tähän teksti kenttään, eikä yritä ladata sitä kuvan kautta


No mutta tein siis uuden testin ja hiukan vahvempi haamu/viivanpaikka kuin eilen iltasella.. Jotenki en jaksa uskoa että olisin raskaana, ja vaikka olisin niin tässä voi käydä mitä vaan🫣

Odottelen nyt pari päivää ja teen varmaan cb varhaisen testin sitten🫣 Ja todennäköisesti ei onnistu odottaminen vaan menen tänään kauppaan ja teen viimeistään huomen aamuna sen
Ihan selkeä plussa kyllä!! 😍 varovaiset onnittelut!! ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Kerttttu

Viivanpaikkaa tuli tänään dpo9 mut toi on se rfsu herkkä ja ne on aika paskoja ku antaa jopa ihan räikeitä vääriä plussia, odoteltava vaan vähä aikaa ja uutta testiä. Mä oon huolissaan mun lyhyestä luteaalista mikä on sen 11 päivää.
Ja eilen mun paras ystävä sai positiivisen testin ihan yllättäen, tietty oon tosi iloinen hänen puolesta mut silti jotenki kalvaa ku ite hulluna yrittänyt (ehkä siinä just vika)
Kyllä mulla tuommonen on tullut myös juuri dpo9 ja siitä on sitten vahvistunut 😍 eli minusta plussa! Onnea varovaisesti! ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Noups

Viivanpaikkaa tuli tänään dpo9 mut toi on se rfsu herkkä ja ne on aika paskoja ku antaa jopa ihan räikeitä vääriä plussia, odoteltava vaan vähä aikaa ja uutta testiä. Mä oon huolissaan mun lyhyestä luteaalista mikä on sen 11 päivää.
Ja eilen mun paras ystävä sai positiivisen testin ihan yllättäen, tietty oon tosi iloinen hänen puolesta mut silti jotenki kalvaa ku ite hulluna yrittänyt (ehkä siinä just vika)
On tosi vaikeaa seurata toisten onnea jos itsellä yritystä/toivetta ollut jo kauan.. 😔 Ja ne ajatukset mitä joutuu käymään läpi oman pään sisällä, on jotenkin todella vaikeita koska ei haluaisi tuntea/ajatella niin etenkään oman ystävän kohdalla😔 Tsemppihali ja toivotaan että viiva vahvistuu❤
 
Edit: Kuvan/linkin lataamiseksi riitti että osoitteen vaan syötti tähän teksti kenttään, eikä yritä ladata sitä kuvan kautta


No mutta tein siis uuden testin ja hiukan vahvempi haamu/viivanpaikka kuin eilen iltasella.. Jotenki en jaksa uskoa että olisin raskaana, ja vaikka olisin niin tässä voi käydä mitä vaan🫣

Odottelen nyt pari päivää ja teen varmaan cb varhaisen testin sitten🫣 Ja todennäköisesti ei onnistu odottaminen vaan menen tänään kauppaan ja teen viimeistään huomen aamuna sen
Kyllä minun mielestäni on ihan selvästi plussa tuo testi! Minulla oli tuommoinen haalea viiva kun tein ekan testin tätä viimeisintä odottaessa😊 Kai tässä jo uskaltaa onnitella siis😍
 
On tosi vaikeaa seurata toisten onnea jos itsellä yritystä/toivetta ollut jo kauan.. Ja ne ajatukset mitä joutuu käymään läpi oman pään sisällä, on jotenkin todella vaikeita koska ei haluaisi tuntea/ajatella niin etenkään oman ystävän kohdalla Tsemppihali ja toivotaan että viiva vahvistuu
Samaistun tähän. Siis itsellä on tällä hetkellä sellainen tilanne, että pelkään tosissaan, että jos kävisi niin, että samaa ikää oleva sukulainen ilmoittaisi odottavansa vauvaa. Niin ei ole tapahtunut vielä enkä edes tiedä yrittävätkö lasta, mutta tämä on silti mun ajatuksissa usein 😳 Ihan typerä kela. Oon elänyt mielessäni sitä hetkeä kun kuulisin asiasta ja miettinyt mitä sanoisin kuulostamatta katkeralta, ja toivoisin että voisin olla iloinen asiasta, mutta pelkään että en siihen kykenisi, ja se tuntuu ihan hirveältä. Pelkään että romahtaisin ihan täysin jos tämä pelko toteutuisi 😣 Toisaalta tuntuu myös ihan kamalalta toivoa, että joku itselle tärkeä ei saisi lasta juuri nyt. Niiiiiin ristiriitaista.
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Heinis2017 ★ 11/19 ★ 2.
@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@aida91 ★ 09/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★ 11/22 ★ 1. yhteinen
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 3/23 ★ 2.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@tamuli ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Miima81 ★ 07/23 ★ 4.
@heidisofia ★ 08/23 ★ 2. (1. yhteinen)
@idapieni ★ 08/23 ★ 2.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@Sunsetcoast ★ 10/23 ★ 1.
@muumimamma__ ★ 10/23 ★ 3. ★ km 11/23
@aninna ★ 11/23 ★ 2.
@Nelly31 ★ 11/23 ★ 2.


★★★★★★★★★★★★★★★

10.12.2023 sunnuntai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@heidisofia kp 28/28-32
@rimpsukka84 kp 27/30
@Heinis2017 kp 26/27-29
@Dinaas kp 23/27-33
@Masunen kp 22/24-28
@tamuli kp 22/27
@syksynsävel_ kp 21/28
@Päivänsäde84 kp 20/25-31
@esparsetti kp 19/28
@Frija kp 19/28-30
@Noups kp 19/26-28
@Nelly31 kp 15/?
@haaveillen kp 13/25-28
@annina KP 12/33
@Sunsetcoast kp 11/26-30
@heltsuli kp 5/28
@Cherrymint kp 4/26
@aida91 kp 3/25-28


★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@S0nj4 DPO 14
@heidisofia DPO 9
@Masunen DPO 8
@Frija DPO 6
@rimpsukka84 DPO 6
@Noups DPO 6
@Nelly31 DPO 3


★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2. ★ 08/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22 ★ 08/23
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★ 09/23
@iloksi ★ 10/20 ★ 3. ★ 09/23
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1. ★ 09/23
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2. ★ 09/23
@Leonida ★ 08/23 ★ 2. ★ 11/23
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/23
@tesssa__ ★ 11/23 ★ 3. ★ 11/23
@Jonna_83 ★ 10/23 ★ 4.
★ 11/23
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22 ★ 12/23
 
Viimeksi muokattu:
Mie oon kans samoissa teidän kans eli sillon su-ma oli ovulaatio jänniä aikoja. Edellisistä raskauksista olen saanut haalean viivan jo DPO9 eli se ois keskiviikko
Mä kanssa teidän kaikkien kanssa samoissa, ovis on ollut maanantaina! 🤩
Mä kanssa saanut ekaa haaleaa viivaa dpo9, mut koitan odottaa nyt ainakin dpo10 asti 🙈 mut jos joku tääl testailee ajois nii katotaan vaan pystynkö ite olee testaamatta 🤣
Onko teillä muilla samoilla päivillä menevillä mitään oireita? Täällä on flunssa päällä ja pelkään vaikuttaako mahdolliseen kiinnittymiseen..... 😩
Mutta eilen 5dpo aamupäivän oli jännää nippailua/jomottelua edessä alavatsalla, sitten loppui. Illalla tuli ihan ministi ruskeaa vuotoa pyyhkiessä. Toivon niin, että ois kiinnittymisestä johtuvia nämä🙈
 
Joo, tais mullakii olla tämä tässä. Tein herkän testin ja niin nega ku olla ja voi. Pyyhkiessä tuli sit ruskeeta verta paperiin. Torstaina olisi vasta virallinen testipäivä. Miten tuun pääsemään tästä yli.
Jos vuoto ei ole verenpunaista niin voi olla vielä kiinnitysvuotoa. Luin englanninkielisiltä sivuilta et menee vielä päiviä ennen kuin näkyy testissä. Mulla on virallinen päivä ensi viikon perjantaina ja siihen asti on toivoa ellei kunnolla ala tulemaan sitä verta.. ❤
 
Edit: Kuvan/linkin lataamiseksi riitti että osoitteen vaan syötti tähän teksti kenttään, eikä yritä ladata sitä kuvan kautta


No mutta tein siis uuden testin ja hiukan vahvempi haamu/viivanpaikka kuin eilen iltasella.. Jotenki en jaksa uskoa että olisin raskaana, ja vaikka olisin niin tässä voi käydä mitä vaan🫣

Odottelen nyt pari päivää ja teen varmaan cb varhaisen testin sitten🫣 Ja todennäköisesti ei onnistu odottaminen vaan menen tänään kauppaan ja teen viimeistään huomen aamuna sen
Ooo selkeä viiva siellä 😍 Toivottavasti lähtee vahvistumaan hyvin🤩

@heidisofia sunkin testi näyttää kyllä selkeältä viivalta! 😍

@haaveillen kuulostaa tutulta toi sun kela, mitä itselläkin ollut esikoisen yrityksen aikaan! 😔 Pelkäsin kans, että joku tuttu plussaa ennen mua, vaikka en tiennyt kenenkään edes yrittävän. Näin painajaisiakin siitä, et joku oli tullut raskaaksi tosta noin vaan ja kertoi siitä mulle 😅 ja olin tosi katkera ja kaikkien puolituttujenkin face/insta raskaus- ja vauvan syntymä päivitykset teki pahaa. Paljon tsemppiä ja halaus sinne ❤
 
Mä kanssa teidän kaikkien kanssa samoissa, ovis on ollut maanantaina!
Mä kanssa saanut ekaa haaleaa viivaa dpo9, mut koitan odottaa nyt ainakin dpo10 asti mut jos joku tääl testailee ajois nii katotaan vaan pystynkö ite olee testaamatta
Onko teillä muilla samoilla päivillä menevillä mitään oireita? Täällä on flunssa päällä ja pelkään vaikuttaako mahdolliseen kiinnittymiseen.....
Mutta eilen 5dpo aamupäivän oli jännää nippailua/jomottelua edessä alavatsalla, sitten loppui. Illalla tuli ihan ministi ruskeaa vuotoa pyyhkiessä. Toivon niin, että ois kiinnittymisestä johtuvia nämä
Meillä on ollut ihan kauhea flunssa päällä jo toista viikkoa, enpä edes ajatellut sen vaikuttavan raskautumiseen🙈 Toivotaan ettei vaikuta! Täälläkin oli samoja oireita, mutta en kyllä havainnut verta vuodon seassa lainkaan. Yritän keskittyä kaikkeen muuhun kun mahdollisen raskauden ajatteluun ettei tunnu niin pitkältä tämä aika kun saa tietää, että miten kävi tässä kierrossa🙈
 
Mut voi poistaa kokonaan listoilta
Kidutan itseäni roikkumalla täällä 😭
Meillä ei ole seksiä, viimeksi on ollut lokakuun lopulla 😭
Eilen yritin niin mies huokaisi ja lähti pois.. Kysyin myöhemmin miksi ei halua, niin mies tiuskasi, että pitääkö taas aloittaa
😭

Tsemppiä ja oikein ihanaa joulunodotusta kaikille!
Tuokoon joulu toiveet ja olkoon uusi vuosi rakkautta täynnä ❤
 
Mut voi poistaa kokonaan listoilta
Kidutan itseäni roikkumalla täällä
Meillä ei ole seksiä, viimeksi on ollut lokakuun lopulla
Eilen yritin niin mies huokaisi ja lähti pois.. Kysyin myöhemmin miksi ei halua, niin mies tiuskasi, että pitääkö taas aloittaa

Tsemppiä ja oikein ihanaa joulunodotusta kaikille!
Tuokoon joulu toiveet ja olkoon uusi vuosi rakkautta täynnä
Voi että, kuulostaapa kurjalta🙁 Toivottavasti saatte intiimielämänne kuntoon ja joskus vauvan alulle. Hyvää Joulun odotusta sinullekin❤
 
@Mandis oo toivottavasti nämä oireilut meillä lupailisi hyvää! 🤩 Ja voi hyvin olla, että mä mietin taas vähän liikaa kun mietin tätä flunssan mahdollista vaikutusta 🤣 toivottavasti ei siis vaikuta mitenkään! Mä kanssa koitan nyt mennä rennoin mielin liikaa miettimättä sitä onko raskaana vai ei ja toistaseksi on mennyt onneks rennommin, kun viime kierrossa.

@Cara-mel voi ei, paljon tsemppiä sinne! 😔❤ Toivottavasti saatte asiat selkenemään, varmasti todella raskas tilanne ihan kaikin puolin, kun miehen reaktio on tuo. Hyvää joulun odotusta ❤
 
Edit: Kuvan/linkin lataamiseksi riitti että osoitteen vaan syötti tähän teksti kenttään, eikä yritä ladata sitä kuvan kautta


No mutta tein siis uuden testin ja hiukan vahvempi haamu/viivanpaikka kuin eilen iltasella.. Jotenki en jaksa uskoa että olisin raskaana, ja vaikka olisin niin tässä voi käydä mitä vaan🫣

Odottelen nyt pari päivää ja teen varmaan cb varhaisen testin sitten🫣 Ja todennäköisesti ei onnistu odottaminen vaan menen tänään kauppaan ja teen viimeistään huomen aamuna sen
Minusta tämä on ihan selkeä plussa. Haalea, mutta kuitenkin. Ylipäätään en oo kyllä koskaan itse saanut mihinkään mitään viivanpaikkoja, vaan viiva on aina ollut plussa ja negassa ei ole ollut mitään. Mutta oon kyllä käyttänyt vaan apteekista ostettuja testejä.


Mutta siis ihan samalta näytti oma ensimmäinen plussa pari viikkoa sitten. Ja sieltä se sitten hitaasti, mutta varmasti vahvistui. Onnea siis varovasti ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Dinaas ja Kerttttu

Viivanpaikkaa tuli tänään dpo9 mut toi on se rfsu herkkä ja ne on aika paskoja ku antaa jopa ihan räikeitä vääriä plussia, odoteltava vaan vähä aikaa ja uutta testiä. Mä oon huolissaan mun lyhyestä luteaalista mikä on sen 11 päivää.
Ja eilen mun paras ystävä sai positiivisen testin ihan yllättäen, tietty oon tosi iloinen hänen puolesta mut silti jotenki kalvaa ku ite hulluna yrittänyt (ehkä siinä just vika)
Minusta tämäkin on kyllä plussa. Toivotaan, että seuraavissa testeissä jo vahvempi ❤
 
Mut voi poistaa kokonaan listoilta
Kidutan itseäni roikkumalla täällä
Meillä ei ole seksiä, viimeksi on ollut lokakuun lopulla
Eilen yritin niin mies huokaisi ja lähti pois.. Kysyin myöhemmin miksi ei halua, niin mies tiuskasi, että pitääkö taas aloittaa

Tsemppiä ja oikein ihanaa joulunodotusta kaikille!
Tuokoon joulu toiveet ja olkoon uusi vuosi rakkautta täynnä
Voi, ompa harmillista luettavaa 😔 Toivottavasti saatte juteltua, ja pääsette yrittämään kunnolla❤ Tsemppihali, mukavaa joulunodotusta❤
 

Yhteistyössä