Haaveena vauva 2024

Alan tulla hulluksi.. Vatsassa nippailee sen verta, että koko ajan pelottaa että menkat alkaa, mutta kuitenkaan ei oo samanlaista tuntemusta kuin menkkajomotukset.. Välillä nipistelyä vaan oikealla puolella, lähellä nivustaivetta.. Testissä viiva ei kauheena oo vahvistunut ja se huolettaa.. Torstaina lupa tehä digi, mut mietin jos kuiteki tekis jo huomenna.... Toisaalta muuttaako se pelkoa mihinkä vaikka sieltä pos tulisikin.. on tämä kyllä sellasta rulettia😄
 
Alan tulla hulluksi.. Vatsassa nippailee sen verta, että koko ajan pelottaa että menkat alkaa, mutta kuitenkaan ei oo samanlaista tuntemusta kuin menkkajomotukset.. Välillä nipistelyä vaan oikealla puolella, lähellä nivustaivetta.. Testissä viiva ei kauheena oo vahvistunut ja se huolettaa.. Torstaina lupa tehä digi, mut mietin jos kuiteki tekis jo huomenna.... Toisaalta muuttaako se pelkoa mihinkä vaikka sieltä pos tulisikin.. on tämä kyllä sellasta rulettia
Mikä dpo sulla siis nyt on? 🥰
 
Tänään on virinnyt varovaisia toiveita että joku olisi tarttunut matkaan..

On semmoista outoa kipuilua alavatsalla ja kohdun alueella oikealla puolella, tuntuu ihan tuonne munasarjojen sivulle asti tuikkimista.

Ja nännit on kipeät, oli pari kertaa tosi heikko olo (humahti päässä ja kuvotti).. tai sitten olen saamassa siskoltani vatsataudin :ROFLMAO:
 
Minkä pituinen luteaalivaihe sulla on, jos sopii kysyä?
Mietin kun itsellä vähän sama tilanne. Itseni kohdalla epäilen lyhentyneen luteaalin syyksi imetystä. Imetän siis edelleen 1v2kk esikoista. Mulla kesti menkoillakin aika kauan alkaa synnytyksen jälkeen, niin taitaa noi imetyshormonit aika pahasti sekoittaa kiertoa Mulla oli aina ennen raskautta luteaali kans 14 vrk, nyt sen jälkeen kun menkat alkoi synnytyksen jälkeen, se on ollut 10-11 vrk.

Onko täällä muita, joilla ovistestit näyttää plussaa pari päivää? Tummuu vielä seuraavana päivänä lisää siitä ekasta plussasta. Kummalle päivälle silloin kannattais merkitä positiivinen ovistesti
Mulla on kanssa näyttänyt ovistestit plussaa kahtena päivänä peräkkäin. Oon toivonut ovulaation tapahtuvan 24h sisällä ekasta plussasta (muuten luteaalivaihe vieläkin lyhempi).
Itse lopetin imetyksen kun esikoinen oli reilu 2v eli noin vuosi sitten joten imetyshormonit ei ainakaan enää vaikuta. Luteaalivaihe on nyt tainnut olla sen 9-10pv, eli aika lyhkäinen 😞 ilmeisesti jotkut onnistuu raskautumaan noinkin lyhyellä ilman apuja.
Pyysin nyt työterveydestä kilpirauhaslabroihin lähetteen jotta näkee oisko niissä häikkää vai onko tää kropan sekoilu nyt jotain muuta. Jos ei sieltä löydy mitään niin pitää varmaan tammikuussa gynelle varata aikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Frija ja Masunen
Mulla on kanssa näyttänyt ovistestit plussaa kahtena päivänä peräkkäin. Oon toivonut ovulaation tapahtuvan 24h sisällä ekasta plussasta (muuten luteaalivaihe vieläkin lyhempi).
Itse lopetin imetyksen kun esikoinen oli reilu 2v eli noin vuosi sitten joten imetyshormonit ei ainakaan enää vaikuta. Luteaalivaihe on nyt tainnut olla sen 9-10pv, eli aika lyhkäinen ilmeisesti jotkut onnistuu raskautumaan noinkin lyhyellä ilman apuja.
Pyysin nyt työterveydestä kilpirauhaslabroihin lähetteen jotta näkee oisko niissä häikkää vai onko tää kropan sekoilu nyt jotain muuta. Jos ei sieltä löydy mitään niin pitää varmaan tammikuussa gynelle varata aikaa.
Okei mulla siis tosi sama tilanne paitsi imetän vielä. Oliko sulla sama toi luteaalivaiheen pituus ennen raskautta vai muuttuiko se sen jälkeen lyhyemmäksi? Kun mulla oli aina ennen raskautta jotain 14 päivää ja nyt on tota 10-11 päivää riippuen siitä että miten ton ovulaation just tulkitsee tapahtuneen 😅 mutta vähän toi kuitenkin pidentynyt kun ekoissa kierroissa synnytyksen jälkeen oli jotain 7-8 päivää. Mutta joo oon myös kuullut, että joku suunnilleen 10 päivää vois riittää 🤔
Jännä toi kun näyttää 2 päivää plussaa kun en muista sellaista tapahtuneen mulla ennen raskautta! Vai enkö sitten vaan enää testannut, en muista enää tarkalleen 🙈 No täytyy itsekin varmaan miettiä jossain kohtaa gynelle menoa, jos ei ala tärppiä kuulumaan niin voisivat siellä katsoa, että kaikki on kunnossa.
 
Täällä ovistestejä tehnyt jo muutaman päivän eikä vielä näy eikä kuulu… toivottavasti ovuloin tän kierron eikä olis ovuloimaton 🤞🏼Flo ennusti eiliselle ovista ja toinen appi vasta ylihuomiselle niin vielä on aikaa 😆
Noi pc ovistestit, vahveneeko se testiviiva hitaasti vai hyppääkö se yht äkkiä tummaks? Ittellä antaa hailuraa vielä nii en tiiä mihin se tosta edistyy🧐

onnea kaikille joilla tullu plussia! 😍
 
  • Tykkää
Reactions: Frija ja Kerttttu
Mielenkiinnosta kysyn, kun tässä opettelee pitkän hormonivalmisteiden käytön jälkeen oman kierron juttuja: te ketkä tiedätte ovuloivanne, ja mahdollisesti myös puolierot tiedossa, onko teillä valkovuodon määrässä/koostumuksessa eroja sen mukaan, kumpi puoli kyseessä? Mietin että mahtaako olla anovulaarinen kierto itsellä menossa (ja kohta päättynyt), vai onko vaan perus vaihtelua, kun on ollut tosi kuiva kierto kaiken kaikkiaan, kunnes nyt noin vko ennen oletettua kuukautisvuodon alkua on runsastunut reippaasti (aiemmin tämä runsastuminen ollut 2-3 pv ennen menkkoja, ei näin montaa päivää). Rinnat on olleet kipeät, ja joskus kp 11-12 tuli kirkasta hieman sitkeämpää vuotoa ihan todella niukasti, mutta ei mitään selkeää limaa. Se loppui sitten jo joskus kp14 mennessä. Sellaisia limaklimppejä oikeen (olkaa hyvä 😂) on tullut aiemmin, joskus kp14-17 välillä useamman päivän. Että nyt kun ne puuttuu, mahtaako olla ovulaatiota ollenkaan.. tosin sitä kirkasta lievästi venyvää limaa hetken tuli niukasti kuten sanottua. Ollut siis todella erilainen kierto kuin aiemmin. Tiedän että viimeksi ovulaatio tapahtui vasemmalta, mutta muuten en tiedä puolieroista. Viime kierrossa ovulaatio arviolta kp17, ja varmaan useammin se on kp14-17 välillä tosiaan, oireiden perusteella. Kierto aika tasaiseen 28-29 päivää.
 
Mielenkiinnosta kysyn, kun tässä opettelee pitkän hormonivalmisteiden käytön jälkeen oman kierron juttuja: te ketkä tiedätte ovuloivanne, ja mahdollisesti myös puolierot tiedossa, onko teillä valkovuodon määrässä/koostumuksessa eroja sen mukaan, kumpi puoli kyseessä? Mietin että mahtaako olla anovulaarinen kierto itsellä menossa (ja kohta päättynyt), vai onko vaan perus vaihtelua, kun on ollut tosi kuiva kierto kaiken kaikkiaan, kunnes nyt noin vko ennen oletettua kuukautisvuodon alkua on runsastunut reippaasti (aiemmin tämä runsastuminen ollut 2-3 pv ennen menkkoja, ei näin montaa päivää). Rinnat on olleet kipeät, ja joskus kp 11-12 tuli kirkasta hieman sitkeämpää vuotoa ihan todella niukasti, mutta ei mitään selkeää limaa. Se loppui sitten jo joskus kp14 mennessä. Sellaisia limaklimppejä oikeen (olkaa hyvä ) on tullut aiemmin, joskus kp14-17 välillä useamman päivän. Että nyt kun ne puuttuu, mahtaako olla ovulaatiota ollenkaan.. tosin sitä kirkasta lievästi venyvää limaa hetken tuli niukasti kuten sanottua. Ollut siis todella erilainen kierto kuin aiemmin. Tiedän että viimeksi ovulaatio tapahtui vasemmalta, mutta muuten en tiedä puolieroista. Viime kierrossa ovulaatio arviolta kp17, ja varmaan useammin se on kp14-17 välillä tosiaan, oireiden perusteella. Kierto aika tasaiseen 28-29 päivää.
Mä en osaa kommentoida puolieroihin mitään, mutta itse luotan dataan. Eli jos kovasti mietityttää onko ovulaatiota tapahtunut niin Natural cycles ja lämpöjen mittaaminen. Jos ei oo ouraa niin niillä on sellainen bluetooth kuumemittari appin kaveriksi. Tästä voi lukea lisää. Terkuin datauskovainen. 😁 Mulle on siis Ourasta selvinnyt kaksi alkanutta raskautta.
 
  • Vau!
Reactions: syksynsävel_
Mielenkiinnosta kysyn, kun tässä opettelee pitkän hormonivalmisteiden käytön jälkeen oman kierron juttuja: te ketkä tiedätte ovuloivanne, ja mahdollisesti myös puolierot tiedossa, onko teillä valkovuodon määrässä/koostumuksessa eroja sen mukaan, kumpi puoli kyseessä? Mietin että mahtaako olla anovulaarinen kierto itsellä menossa (ja kohta päättynyt), vai onko vaan perus vaihtelua, kun on ollut tosi kuiva kierto kaiken kaikkiaan, kunnes nyt noin vko ennen oletettua kuukautisvuodon alkua on runsastunut reippaasti (aiemmin tämä runsastuminen ollut 2-3 pv ennen menkkoja, ei näin montaa päivää). Rinnat on olleet kipeät, ja joskus kp 11-12 tuli kirkasta hieman sitkeämpää vuotoa ihan todella niukasti, mutta ei mitään selkeää limaa. Se loppui sitten jo joskus kp14 mennessä. Sellaisia limaklimppejä oikeen (olkaa hyvä ) on tullut aiemmin, joskus kp14-17 välillä useamman päivän. Että nyt kun ne puuttuu, mahtaako olla ovulaatiota ollenkaan.. tosin sitä kirkasta lievästi venyvää limaa hetken tuli niukasti kuten sanottua. Ollut siis todella erilainen kierto kuin aiemmin. Tiedän että viimeksi ovulaatio tapahtui vasemmalta, mutta muuten en tiedä puolieroista. Viime kierrossa ovulaatio arviolta kp17, ja varmaan useammin se on kp14-17 välillä tosiaan, oireiden perusteella. Kierto aika tasaiseen 28-29 päivää.
Miulla oli ovisoireet vasemmalta aina tosi selkeät, kivuliaatkin ja runsaslimaiset. Tässä kierrossa, jossa plussasin ei olllut ovisoireita lainkaan. Ei limoja, ei tuntemuksia. Epäilen, että olisko tämä oireeton hiljainen ovis tullut sitten oikealta. 🧐

Mutta ihan mutuilua tämä, ei ultrattu kys. Kierrossa joten varma en voi olla. Mutta useampi ovis ennen tätä tuntui nimenomaan vasemmalta, runsain oirein.
 
  • Tykkää
Reactions: syksynsävel_
Täällä dpo9 ja testit negaa tältä aamua itelläki ihan huvittaa että toisille täällä tsemppailen, että " dpo9 vielä tooodella aikainen" ja ite jo huomaan täällä miettiväni, että tässä tämä kierto taisi olla. tai siis mahikset. että tuskin enää tulee plussaa ku viime kerroilla dpo9 näkynyt jo jotain

no, testaan vielä pari aamua
Mikä siinä onkin, että aina helpompi tsemppaa muita kuin itteään🫣 Toivotaan, että viiva sieltä vielä ilmestyy 😍
 
Mä täällä yritän tsempata ihteäni malttamaan oviksen kanssa 😅 nyt eletään kp16 ja olin jo eilen ihan toivoni menettänyt oviksen suhteen, että sitä ei tapahdu ollenkaan tässä kierrossa, kun ei ollut limoja kuulunut vielä eiliseen mennessä… ja tein epätoivo ovistestinkin eilen, joka näytti ihan haaleaa… Ja sitten manasin, että mitä jos ovis onkin tapahtunut ja on ollut vain oireeton. Ja meillä on ollut seksiä kp9 ja kp11 eli olisi huonosti hyödynnetty kierto. No ihme tapahtui lopulta eilen iltapäivästä, kun limailunappi meni on-asentoon (ja me päädyttiin vaaka-asentoon) ja tänään tein vahventuneen ovistestin. Huomenna siis ehkä vihdoin ovis+ 🙈 Toivoa on! Nyt pitää vaan kaataa tuota ukkoa petiin, onneksi se ei ole ongelma. Sentään joku asia tapahtuu tässä yritystaipaleella helposti 🙄

Ei ole helppoa tämä naisen elämä! 😂
 
Mä täällä yritän tsempata ihteäni malttamaan oviksen kanssa nyt eletään kp16 ja olin jo eilen ihan toivoni menettänyt oviksen suhteen, että sitä ei tapahdu ollenkaan tässä kierrossa, kun ei ollut limoja kuulunut vielä eiliseen mennessä… ja tein epätoivo ovistestinkin eilen, joka näytti ihan haaleaa… Ja sitten manasin, että mitä jos ovis onkin tapahtunut ja on ollut vain oireeton. Ja meillä on ollut seksiä kp9 ja kp11 eli olisi huonosti hyödynnetty kierto. No ihme tapahtui lopulta eilen iltapäivästä, kun limailunappi meni on-asentoon (ja me päädyttiin vaaka-asentoon) ja tänään tein vahventuneen ovistestin. Huomenna siis ehkä vihdoin ovis+ Toivoa on! Nyt pitää vaan kaataa tuota ukkoa petiin, onneksi se ei ole ongelma. Sentään joku asia menee tässä yritystaipaleella ongelmitta

Ei ole helppoa tämä naisen elämä!
mie olin kans tässä kierrossa ihan menettänyt toivon ovis+ kanssa kun vielä kp16-18 testi ihan haalea mutta sitten seuraavana päivänä jo testi olikin tummunut. ei voi tosiaan tietää milloin mitäki tapahtuu vaikka aiemmin olisikin tullut tiettyinä päivinä. 😅 limoja kyllä oli ollut jo tyyliin 5 päivää ja siksi ajattelinki että onko joku anovulaarinen kierto.
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Heinis2017 ★ 11/19 ★ 2.
@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@aida91 ★ 09/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★ 11/22 ★ 1. yhteinen
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 3/23 ★ 2.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@tamuli ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Miima81 ★ 07/23 ★ 4.
@heidisofia ★ 08/23 ★ 2. (1. yhteinen)
@idapieni ★ 08/23 ★ 2.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@Sunsetcoast ★ 10/23 ★ 1.
@muumimamma__ ★ 10/23 ★ 3. ★ km 11/23
@aninna ★ 11/23 ★ 2.
@Nelly31 ★ 11/23 ★ 2.


★★★★★★★★★★★★★★★

13.12.2023 keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä


@heidisofia kp 31/28-32
@rimpsukka84 kp 30/30
@Heinis2017 kp 29/27-29
@Dinaas kp 26/27-33
@Masunen kp 25/24-28
@tamuli kp 25/27
@syksynsävel_ kp 24/28
@Päivänsäde84 kp 23/25-31
@esparsetti kp 22/28
@Frija kp 22/28-30
@Noups kp 22/26-28
@Nelly31 kp 18/?
@haaveillen kp 16/25-28
@annina kp 15/33
@Sunsetcoast kp 14/26-30
@heltsuli kp 8/28
@Cherrymint kp 7/26
@aida91 kp 6/25-28


★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@S0nj4 DPO 17
@heidisofia DPO 12
@Masunen DPO 11
@Frija DPO 9
@rimpsukka84 DPO 9
@Noups DPO 9
@Nelly31 DPO 6


★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2. ★ 08/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22 ★ 08/23
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★ 09/23
@iloksi ★ 10/20 ★ 3. ★ 09/23
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1. ★ 09/23
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2. ★ 09/23
@Leonida ★ 08/23 ★ 2. ★ 11/23
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/23
@tesssa__ ★ 11/23 ★ 3. ★ 11/23
@Jonna_83 ★ 10/23 ★ 4.
★ 11/23
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22 ★ 12/23
 
Täällä seurailen sivusta, mutta vähän koittanut nyt olla ajattelematta asiaa. Meinasin jopa, että jätän testit tekemättä ja annan fiiliksen viedä. Silti tässä oviksen lähestyessä huomaan miettiväni mitä jos se meni jo eikä hyödynnetty kunnolla. No en usko, että tässä kierrossa sen aikaisemmin tulis kuin aiemmissakaan. Ja toisaalta aiemmissa kierroissa vaikka kuinka on yritetty niin ei ole auttanut. Miksi sillä nytkään olisi väliä onko hommailtu just ovispäivänä vai ei, jos kuitenkin joka toinen-kolmas päivä laitetaan uimarit matkaan. Koitetaan nyt vaan ottaa rennosti ja nautitaan joulun tulosta.

Ja onnittelut kaikille plussanneille ja tsempit piinailijoille ja oviksen odottajille!
 
Täällä dpo9 ja testit negaa tältä aamua itelläki ihan huvittaa että toisille täällä tsemppailen, että " dpo9 vielä tooodella aikainen" ja ite jo huomaan täällä miettiväni, että tässä tämä kierto taisi olla. tai siis mahikset. että tuskin enää tulee plussaa ku viime kerroilla dpo9 näkynyt jo jotain

no, testaan vielä pari aamua
Te, jotka tehneet raskaustestejä ennen menkkojen oletettua alkua, vielä on aikaa saada se plussa sinne tikkuun😃 Itse en ole koskaan saanut plussaa ennen kuin menkat on jääneet pois ja siksi luulin keskimmäisen kohdalla etten ole raskaana koska testasin liian aikaisin🤣 höhlänä en tehnyt uutta testiä, vaan painelin jonkin ajan kuluttua gynelle outojen oireiden vuoksi, kun ajattelin että jotain vikaa nyt pahasti kun en ole raskaana, mutta menkat ei ala ja oudot on oireet, gyne ultrasi ja niin vaan siellä olikin tyyppi kasvamassa. Niin että ei hätää, voi se plussa sieltä tulla ihan hyvin myöhemmin😁 tälläinen tsemppi viesti teille ”toivonne menettäneille” 😌
Mulla pitäisi menkat alkaa omien laskujen mukaan huomenna, mutta flo näyttää että vasta viikon loppupuolella, joten mulla testailut menee ensi viikon alkuun ellei menksut ilmoita tulostaan loppuviikon aikana. Vähän alkanut kyllä kuumottelemaan tuo raskaustesti tuolla vessankaapissa, kun luen teidän muiden piinailuja😂 Plussa onnea kaikille!
 
Tänään alkoi minulla menkkamaiset krampit😭 nyt sitä vuotoa odotellessa. Ei kyllä vielä pitäisi menkat alkaa, mutta imetyksen takia kierto vähän heitellyt niin mistäs sen tietää jos nyt sitten oli tällainen kierto. Ja kun en ole sitä ovistakaan tikutellut niin todellisuudessa ei ole varmaa tietoa milloin oikeasti on ollut tärppipäivät😀
Muakin kiinnostaisi tietää onko plussa uutisia tullut vai jatkuuko yritys muilla(kin)?😌 onko muilla ollut jotain oireita noin 7-10 päivää oletetun ovulaation jälkeen? Jos nämä ei olisikaan menkka kipuja😭
 

Yhteistyössä