Haaveena vauva 2024

Toivottavasti menkat ei ala sulla..
Oma hyvinvointi on kyllä tärkee.
Hyvä, kun jaksat treenailla.

Saisinpa itsekkin lisättyä liikuntaa arkeen. Tahtoo vaan olla aika kiirestä tän hetkinen arki, tuntuu että ei aika riitä. Toki tämäkin on vaan tekosyy.🫢 Mutta kieltämättä 4 alle kouluikäistä, niin tekemistä riittää, ei tahdo paukut riittää treeneihin tms. Kuntopyöräilen kotona välillä..
Nyt keväällä alkaa taas lenkkijalkaa vipattaa, kun ei oo pakkasta ja aurinko paistaa. Ihana kevät! Ja KESÄ tulee. Aaaaaaa että!!! Rakastan!‍
Kovasti oon miettinyt miten treenata lapsen kanssa yhdessä ja kerta viikkoon meidän perheellä on yhteiset treenit. Ja jos annan keinussa vauhtia, teen itse kyykkyjä samalla. 😁 Aika paljon saa vielä sportteilla, että saa näkymään jossain, mutta jo tää hyvä olo. ❤ On vähän eri 1 lapsi tai 4 alle kouluikäistä. 😬 Ehkä alkuun miettiä mitä kaikkea vois lasten kanssa tehdä ja erityisesti sellaista, josta nautit. 😊
 
vierailija
Nainen on naisella SUSI!👹 tai oletan et tääl on liki kaikki naisii. Joku on asiast eri mieltä ja se on monesti "vierailija" ja sit vettä lisää kiukaaseen ja ihana erimielisyydet pura on valmis. Säälittävää katsottavaa.
Joku ei tykkää kun kuvaillaan limoja, Joku ei tykkää seksijutuista Ja joku pahastuu viivojen vahvistumisista, Joku ei tykkää alkuraskauden kertomisesta jnr jne. Halkoo naiset. Mitä vi*tua?! Oikeest?
Jos täältä rajataan kaikki pois, mistä joku mielensä pahottaa tai ei tykkää,ei täällä kukaa vois kirjottaa mitään.antakaa kaikkien kirjottaa vapaasti. Ei kannata tulla lukee jos ei tykkää eri tavoista ja erilaisista ihmisistä. Ja jos et tykkää jostai jutusta kun joku kertoo viivojen vertailusta, ei siitä kuitenkaan tarvii kommentoida.
Mutta nyt muut vierailijat teollista ym. Ilkkuu kun niiden tarkoitushan on varmaan saada ihmiset tappelee ja vääntää. Ja ällövarotukset ei toimi, eihän siinä etukäteen kerrota mitä tulee ja jos lukee "älä lue" tottakai se kiinnostaa paljon enemmän
Heh! :D eli jos et tykkää ihmis limoist seksistä tai raskaus alunmkertomisesta, niin tää paikka on väärä. Valitettavasti nää KAIKKI liittyy lapsen saamiseen. Kukkahattutätit voi mennä puistonpenkille ja ottaa kahvikupin kouraan ja nauttia auringosta. Ei tänne kannata tulla mieltään pahottaa, kun joku kertoo miten lapsi tehdään. Hirveesti seurattavaa nää naisten palstat. Aikuistumaan. Jos oot eri mieltä, mitä toinen tekee tai sanoo, voit olla silti hiljaa. Nyt on ruokittu pari vierailijaa ym.jotka tykkää näistä Juupas eipäs minä tykkään en tykkää, voitko olla kertomatta niin ja näin ja nuin kun mulla ei kiinnosta.
Terv.eräs aktiivinen seuraaja
Ja kirjottaja joka ei.myöskään jaksanu (halunnu) kirjautua, koska näin on helpompi että kukaan ei tunnista ja zilleesti rallaaa.
 
Mie täällä saatan pahoittaa jonku mielen viivojen vertailulla mutta hän älköön katso linkin takana olevaa kuvaa

digi näytti tänään vielä ”2-3” mutta viivat jo ihan hyvät. Hedelmöityksestä juuri ja juuri se 3 viikkoa tai viimeistään tänään tulee täyteen kaiken järjen mukaan. Ehkä testaan sitten esim keskiviikkona uudelleen digin

Kyllä musta on normaalia, että me plussanneet emme uskalla heti poistua haaveilijoista, etenkin jos taustalla on keskenmenoja ja kemiallisia 😯
 
Mä vähän varovasti ehdottaisin, että siirryttäisiin eteenpäin tästä keskustelusta. Täällä on musta ollut aina niin kiva ja kannustava henki, että ei varmaan kannata jäädä tähän enempää kiinni, vaan keskittyä itse aiheeseen. Tähän aihepiiriin liittyvät asiat varmasti ovat osin jakavia ja kun ylipäätään aihe on herkkä, niin fiiliksiä suuntaan tai toiseen voi varmasti tulla itse kullakin.

Itse ajattelen vähän niin, että kukin voi tarpeen mukaan pohtia ennen kirjoittamista, mitä kirjoittaa ja tulevatko muut huomioiduksi (riittävästi) ja se on varmasti ihan hyvä tapa pitää homma kaikille mukavana. Minäkään en kaipaa kenenkään seksielämästä esimerkiksi sen enempää infoa kuin tarpeen on, mutta eipä se kummemmin kyllä häiritsekään, jos joku haluaa asiasta jakaa ☺

Täällä olot jatkuneet ennallaan. Pientä rintojen aristusta, nippailua ja jomotusta kohdun ja nivusten tienoilla ja superselkeitä unia öisin. Keskiviikkona on kuukautisten oletettu alkupäivä, eli hetki tässä vielä odotellaan. Kauheasti ei tosin ole ehtinyt asiaa pohtimaan, kun esikoisella noro ja kaikki energia ja fokus on mennyt pienen raasun hoitamiseen.
 
Tällä palstalla yli vuoden roikkuneena on pakko sanoa, että tämä on pysynyt tosi asiallisena ja hyvänä ilmapiiriltään. Aika harvoin täällä tapahtuu mitään selkkauksia, ja se on syy miksi täällä jaksankin pyöriä lukemassa ja kirjottelemassa itsekin 💗 Mutta tottakai välillä sekaan ilmestyy joku vierailija, joka alkaa selkeästi trollaamaan, ja parasta lääkettä niihin on tunnistaa provosoivassa tarkotuksessa kirjoitettu viesti ja jättää se kokonaan huomiotta. Ei mitään reaktiota on paras vastaus👍🏼 Virhe on lähteä vääntämään asioista koska sitähän nämä trollit nimenomaan hakee.

Sitten omaa napaa: Täällä on uusi kierto lähtenyt käyntiin. Luteaali oli taas itselle tavanomainen 10 päivää. Viime kierron 12 oli vain ”syrjähyppy” toisaalle 😆. Mieli on tällä hetkellä matalana ja saa taas vähän keräillä itseään, koska vauvauutisia on lähipiiristä tullut vähän joka puolelta 😣 Uuden kierron alkaessa vauvauutiset hittaa ihan erilailla, tuntuu että naamaan oikein hierotaan omaa epäonnistumista ja kipua 🥺 On tässä käsiteltävää taas. Tässä on tullut kyllä ihan mestariksi pettymyksen käsittelyssä näinä kuukausina 😆
 
Seksistä puhuttu ja joillekin liikaa,no mulla ei ongelmaa. Ehkä siksi haaveilinkin kätilöksi kun tämmöset jutut ei ällötä tai haittaa. Mutta kaikilla oma mielipide ja sekin on ihan fine :)

Tänään kp14 ja hyödynnetty. Mies oli viikon lomalla ja palas käytännössä tänä aamuna ja sanoin et nyt on kyllä the hetki, toivotaan et vielä lisää kerkeis hyödyntyää kun nää on mulla ne hyvät päivät testien mukaan, tässä kierrossa en jaksanut testata.

Olis ehkä pitänyt testaa koska mulla kävi niin että mulla tuli kahdet menkat, sori jos tää on too much joillekin mut siis menkat alko normaalia myöhemmin, kesti vain 3 päivää ja sit ei tullut mitään kahteen päivään ja sit alko uudelleen ja kesti 6 päivää. Sinänsä jännä koska mul ei koskaan ollut näin. Googletin voisko olla et kaks munasolua irrronnut yms, mut ei se kyl ihan sitäkään kertonut.
 
Onko täällä kellään kokemuksia valkovuodon muuttumisesta vähän ennen plussausta?

Mulla tilanne se että ovista en saanut ollenkaan kiinni tässä kierrossa (nyt kp28/30-35) ja nyt viime vklp kp 26 valkovuoto
muuttui ovislimojen kaltaiseksi. Ovistestit oli kuitenkin kaikki negatiivisia koko viikonlopun. Tietysti toiveikkaana googlettelin voisikos olla raskausoire, jos se ovis kuitenkin pääsi livahtamaan, tasaiseen tahtiin on nimittäin talletuksia tehty siitä huolimatta etten sitä kiinni saanut.

Mainittakoon vielä muita "oireita": hetkellinen alaselkäkipu lauantaina, hentoa menkkamaista jomotusta koko vklp, alavatsalla tuntemuksia, isoja kipeitä finnejä
 
  • Tykkää
Reactions: Browneye2023
Onko täällä kellään kokemuksia valkovuodon muuttumisesta vähän ennen plussausta?

Mulla tilanne se että ovista en saanut ollenkaan kiinni tässä kierrossa (nyt kp28/30-35) ja nyt viime vklp kp 26 valkovuoto
muuttui ovislimojen kaltaiseksi. Ovistestit oli kuitenkin kaikki negatiivisia koko viikonlopun. Tietysti toiveikkaana googlettelin voisikos olla raskausoire, jos se ovis kuitenkin pääsi livahtamaan, tasaiseen tahtiin on nimittäin talletuksia tehty siitä huolimatta etten sitä kiinni saanut.

Mainittakoon vielä muita "oireita": hetkellinen alaselkäkipu lauantaina, hentoa menkkamaista jomotusta koko vklp, alavatsalla tuntemuksia, isoja kipeitä finnejä
Kyllä ovislimat viittais ovikseen mutta sit taas testit negaa. Mulla on nimittäin ollut kiertoja missä ovis on ollut kp 20, vaikka normikierto 27 ja sit pari hassua pidempää aina mahtuu joukkoon. Muistan kahdesta raskaudesta sen että toisesta eli ekasta oli jotenkin juoksevaa siinä kun plussasin, tuntui et menkat alko koko ajan vaikka plussaa näytti. Toisesta taas vertasin kaikkia oireita edelliseen ja oon kirjoittanut omaan päiväkirjaan että kuivaa kuin saharassa ja testi näyttää plussaa edelleen RV 5 :D
 
  • Tykkää
Reactions: burkei
vierailija
Nainen on naisella SUSI!👹 tai oletan et tääl on liki kaikki naisii. Joku on asiast eri mieltä ja se on monesti "vierailija" ja sit vettä lisää kiukaaseen ja ihana erimielisyydet pura on valmis. Säälittävää katsottavaa.
Joku ei tykkää kun kuvaillaan limoja, Joku ei tykkää seksijutuista Ja joku pahastuu viivojen vahvistumisista, Joku ei tykkää alkuraskauden kertomisesta jnr jne. Halkoo naiset. Mitä vi*tua?! Oikeest?
Jos täältä rajataan kaikki pois, mistä joku mielensä pahottaa tai ei tykkää,ei täällä kukaa vois kirjottaa mitään.antakaa kaikkien kirjottaa vapaasti. Ei kannata tulla lukee jos ei tykkää eri tavoista ja erilaisista ihmisistä. Ja jos et tykkää jostai jutusta kun joku kertoo viivojen vertailusta, ei siitä kuitenkaan tarvii kommentoida.
Mutta nyt muut vierailijat teollista ym. Ilkkuu kun niiden tarkoitushan on varmaan saada ihmiset tappelee ja vääntää. Ja ällövarotukset ei toimi, eihän siinä etukäteen kerrota mitä tulee ja jos lukee "älä lue" tottakai se kiinnostaa paljon enemmän
Heh! :D eli jos et tykkää ihmis limoist seksistä tai raskaus alunmkertomisesta, niin tää paikka on väärä. Valitettavasti nää KAIKKI liittyy lapsen saamiseen. Kukkahattutätit voi mennä puistonpenkille ja ottaa kahvikupin kouraan ja nauttia auringosta. Ei tänne kannata tulla mieltään pahottaa, kun joku kertoo miten lapsi tehdään. Hirveesti seurattavaa nää naisten palstat. Aikuistumaan. Jos oot eri mieltä, mitä toinen tekee tai sanoo, voit olla silti hiljaa. Nyt on ruokittu pari vierailijaa ym.jotka tykkää näistä Juupas eipäs minä tykkään en tykkää, voitko olla kertomatta niin ja näin ja nuin kun mulla ei kiinnosta.
Terv.eräs aktiivinen seuraaja
Ja kirjottaja joka ei.myöskään jaksanu (halunnu) kirjautua, koska näin on helpompi että kukaan ei tunnista ja zilleesti rallaaa.
Jos toimisit itsekin, niin kuin opetat, niin olisit uskottavampi 👍
 
vierailija
Tällä palstalla yli vuoden roikkuneena on pakko sanoa, että tämä on pysynyt tosi asiallisena ja hyvänä ilmapiiriltään. Aika harvoin täällä tapahtuu mitään selkkauksia, ja se on syy miksi täällä jaksankin pyöriä lukemassa ja kirjottelemassa itsekin Mutta tottakai välillä sekaan ilmestyy joku vierailija, joka alkaa selkeästi trollaamaan, ja parasta lääkettä niihin on tunnistaa provosoivassa tarkotuksessa kirjoitettu viesti ja jättää se kokonaan huomiotta. Ei mitään reaktiota on paras vastaus Virhe on lähteä vääntämään asioista koska sitähän nämä trollit nimenomaan hakee.

Sitten omaa napaa: Täällä on uusi kierto lähtenyt käyntiin. Luteaali oli taas itselle tavanomainen 10 päivää. Viime kierron 12 oli vain ”syrjähyppy” toisaalle . Mieli on tällä hetkellä matalana ja saa taas vähän keräillä itseään, koska vauvauutisia on lähipiiristä tullut vähän joka puolelta Uuden kierron alkaessa vauvauutiset hittaa ihan erilailla, tuntuu että naamaan oikein hierotaan omaa epäonnistumista ja kipua On tässä käsiteltävää taas. Tässä on tullut kyllä ihan mestariksi pettymyksen käsittelyssä näinä kuukausina
Tsemppiä sinulle ❤
Niin toivoisin että etenkin te pitkään yrittäneet saisitte sen plussan 💕 Se on niin raastavaa pettyä kuukaudesta ja vuodesta toiseen 😥
 
  • Tykkää
Reactions: haaveillen
vierailija
Onko täällä kellään kokemuksia valkovuodon muuttumisesta vähän ennen plussausta?

Mulla tilanne se että ovista en saanut ollenkaan kiinni tässä kierrossa (nyt kp28/30-35) ja nyt viime vklp kp 26 valkovuoto
muuttui ovislimojen kaltaiseksi. Ovistestit oli kuitenkin kaikki negatiivisia koko viikonlopun. Tietysti toiveikkaana googlettelin voisikos olla raskausoire, jos se ovis kuitenkin pääsi livahtamaan, tasaiseen tahtiin on nimittäin talletuksia tehty siitä huolimatta etten sitä kiinni saanut.

Mainittakoon vielä muita "oireita": hetkellinen alaselkäkipu lauantaina, hentoa menkkamaista jomotusta koko vklp, alavatsalla tuntemuksia, isoja kipeitä finnejä
Itse epäilen, että sulla vois olla ovis vasta tulossa. Tästä kierrosta tulisi jostain syystä normaalia pidempi. Tekisin vielä pari päivää ovistestejä ja seuraisin rupeaako näyttämään ovisplussaa, varsinkin jos limaa on edelleen.
 
  • Tykkää
Reactions: burkei
Onko täällä kellään kokemuksia valkovuodon muuttumisesta vähän ennen plussausta?

Mulla tilanne se että ovista en saanut ollenkaan kiinni tässä kierrossa (nyt kp28/30-35) ja nyt viime vklp kp 26 valkovuoto
muuttui ovislimojen kaltaiseksi. Ovistestit oli kuitenkin kaikki negatiivisia koko viikonlopun. Tietysti toiveikkaana googlettelin voisikos olla raskausoire, jos se ovis kuitenkin pääsi livahtamaan, tasaiseen tahtiin on nimittäin talletuksia tehty siitä huolimatta etten sitä kiinni saanut.

Mainittakoon vielä muita "oireita": hetkellinen alaselkäkipu lauantaina, hentoa menkkamaista jomotusta koko vklp, alavatsalla tuntemuksia, isoja kipeitä finnejä
Mulla on sellainen kokemus, että bongaan vähän ovislimojen kaltaista vvtä 1-2 päivää ennen kun menkat alkaa. En sanoisi että se on samanlaista mutta vähän sinnepäin kuitenkin, ei niin kirkasta kuin ovislimat ja vähän vähemmän venyvää.. Toivottavasti sulla se tietää ihan muuta kun menkkoja 👍 ja ehkä se myöhäinen oviskaan ei ole poissuljettu juttu? 🤭
 
  • Tykkää
Reactions: burkei
vierailija
Apua mikä tästä tuli. Anteeksi se on pyydettävä erilaisuuttani..ehkä.🤐

En enää kerro niin tarkasti, kun se ei kaikille passaa. Luulin, että tämä ryhmä hyväksyy kaikki sellaisena kuin on ja ei keskitytä liikaa tälläsii omasta mielestäni pikkujuttuihin.🫣 Ei aleta vatvoo mikä passaa kenelle ja mikä ei. Ei sellasta varmaan olekkaan, mikä kaikille passais tai rajaisi aika paljon keskustelu aiheita tästä ryhmästä pois.😑

Harmillista.😒
Koitan laittaa suodattimen ja kerron jatkossa jotain, noh entiiä. Ehkä olen liian avoin ja "tarkka" selostaa tänne juttuja.

Kun itse tuohon maito juttuun olisin kaivannut tietoo, jos jollakin samanlaisii kokemuksia ja tiedän että sillä on mahd.merkitystä miten niitä tissejä "stimuloidaan".. 🫢

Googlettelin kyllä, mutta olis ollu kiva täältä kuulla, jos jollakin kokemusta. Ehkä ei sitten ole.🫡 Kiitos ja kumarrus.

Aamen tästä aiheesta.🙏

P.S.Ja antakaa nuiden vierailijoiden huudella. Älkää kommentoiko niihin. Saavat vain intoa jatkaa turhuuksia.😬

Ihanaa kevättä🌺 ja plussia kaikille! 🤗

Mua jännittää tällä hetkellä ihan hirveesti😅 toivottavasti ei tarvi taas pettyy.🤔 Voispa olla rauhassa, eikä nostais omii toiveita yhtään..🥲

-Päivänsäde84💫
 
Apua mikä tästä tuli. Anteeksi se on pyydettävä erilaisuuttani..ehkä.🤐

En enää kerro niin tarkasti, kun se ei kaikille passaa. Luulin, että tämä ryhmä hyväksyy kaikki sellaisena kuin on ja ei keskitytä liikaa tälläsii omasta mielestäni pikkujuttuihin.🫣 Ei aleta vatvoo mikä passaa kenelle ja mikä ei. Ei sellasta varmaan olekkaan, mikä kaikille passais tai rajaisi aika paljon keskustelu aiheita tästä ryhmästä pois.😑

Harmillista.😒
Koitan laittaa suodattimen ja kerron jatkossa jotain, noh entiiä. Ehkä olen liian avoin ja "tarkka" selostaa tänne juttuja.

Kun itse tuohon maito juttuun olisin kaivannut tietoo, jos jollakin samanlaisii kokemuksia ja tiedän että sillä on mahd.merkitystä miten niitä tissejä "stimuloidaan".. 🫢

Googlettelin kyllä, mutta olis ollu kiva täältä kuulla, jos jollakin kokemusta. Ehkä ei sitten ole.🫡 Kiitos ja kumarrus.

Aamen tästä aiheesta.🙏

P.S.Ja antakaa nuiden vierailijoiden huudella. Älkää kommentoiko niihin. Saavat vain intoa jatkaa turhuuksia.😬

Ihanaa kevättä🌺 ja plussia kaikille! 🤗

Mua jännittää tällä hetkellä ihan hirveesti😅 toivottavasti ei tarvi taas pettyy.🤔 Voispa olla rauhassa, eikä nostais omii toiveita yhtään..🥲

-Päivänsäde84💫
Mulla kyllä on erittynyt nyt välillä lämpimässä suihkussa maitoa kans. Ja tosiaan plussakierto on tämä ainakin toistaiseksi. Mutta niin erittyi kyllä edellisessäkin kierrossa, että ota tästä nyt sit selvää, että mihin liittyy 😁 Oon lopettanut esikoisen imettämisen joulukuun alussa, eli kolme kuukautta sitten.
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Heinis2017 ★ 11/19 ★ 2.
@iloksi ★ 10/20 ★ 3. ★km 11/23
@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★ 11/22 ★ 1. yhteinen
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@tamuli ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Miima81 ★ 07/23 ★ 4.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@esme94 ★ 09/23 ★ 1. ★ km 12/23
@mamarski ★ 11/23 ★ 2.
@Piccolina ★ 12/23 ★ 1. yhteinen
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@Mmohini ★ 01/24 ★ 3.
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3.
@andune ★ 02/24 ★ 2.
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1 yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

26.2.2024 maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä


@jauhopeukalo kp 40/?
@mamarski kp 36/34-35
@Cherrymint kp 28/26
@Min204 kp 27/22-30
@tamuli kp 24/24-27
@andune kp 23/28-30
@Päivänsäde84 kp 20/25-31
@S0nj4 kp 19/27
@esme94 kp 16/28-32
@Cara-mel kp 14/24-27
@Noups kp 14/26-28
@Frija kp 13/28-30
@Dinaas kp 12/27-33
@marik91 kp 7/27-33
@heltsuli kp 6/28-36
@Liilja kp 6/30-34
@haaveillen kp 2/25-28


★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@jauhopeukalo DPO 7/24
@mamarski DPO 12
@Min204 DPO 11
@Andune DPO 7
@Noups DPO 3
@Cara-mel DPO 2


★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/23 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2. ★ 08/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22 ★ 08/23
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★ 09/23
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1. ★ 09/23
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2. ★ 09/23
@Leonida ★ 08/23 ★ 2. ★ 11/23
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/23
@tesssa__ ★ 11/23 ★ 3. ★ 11/23
@Jonna_83 ★ 10/23 ★ 4.★ 11/23
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22 ★ 12/23
@heidisofia ★ 08/23 ★ 2. (1. yhteinen) ★ 12/23
@Nelly31 ★ 11/23 ★ 2. ★ 12/23
@nobelius ★ 06/22 ★ 4. ★ 12/23
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4. ★ 12/23
@Sunsetcoast ★ 10/23 ★ 1. ★ 12/23
@aninna ★ 11/23 ★ 2. ★ 12/23
@__PikkuMyy__ ★ 08/23 ★ 2. ★ 01/24
@idapieni ★ 08/23 ★ 2. ★ 01/24
@muumimamma__ ★ 10/23 ★ 3. ★ km 11/23 ★ 01/24
@viivaviivi ★ 07/23 ★ 7. ★ km 11/23★ 01/24
@aida91 ★ 09/21 ★ 1. ★ 01/24
@sarlei ★ 10/23 ★ 3. ★ 02/24
@ykslokki ★ 12/23 ★ 4. lapsi, 1. yhteinen ★ kkm -16, tuntematon ku -23 ★ 02/24
 
Puuh, meillä taisi tosiaan mennä tämä kierto harakoille, viime viikolla kun ois oletettavasti ollut ovis, niin ensin mies kipeänä, sit meikäläinen oksennustaudissa. Onneksi esikoinen pysyi terveenä. Talletuksia ehti olla pari ennen oletettua ovista, mutta ei välttämättä liian lähellä. Ennen ovista mies sanoi mulle, että en saa nyt tätä liikaa stressata varsin kun yritys vasta alkoi - ja sit totes tässä toissapäivänä vähän harmitellen, että meni vähän hukkaan. Että pitikö tässä nyt stressata tätä asiaa vai ei

Vaikka oon nyt terve, niin välillä tulee vähän huono olo, mutta en vielä julista raskausoireeksi. Etenkin kun esikoisesta taisin tietää vasta raskaustestin myötä ja pahoinvointi alkoi vasta sen jälkeen. Eli luulotauti jäi päälle.
 
vierailija
Heii apuja kaipaisin. Sain terolutit käyttöön lääkäristä tänään. Tarkoitus olisi seuraavassa kierrossa ottaa käyttöön. Ohjeen mukaan 2pv oviksen jälkeen aloittaa ja menkkojen alkuun asti syödä. Ja kysymys. Jos tässä kierrossa nyt kuitenkin plussaisin (nyt dpo3), saanko alkaa syömään teroluteja plussasta eteenpäin? Tarkoitus olisi jatkaa niitä varhaisultraan asti.
 
vierailija
Heii apuja kaipaisin. Sain terolutit käyttöön lääkäristä tänään. Tarkoitus olisi seuraavassa kierrossa ottaa käyttöön. Ohjeen mukaan 2pv oviksen jälkeen aloittaa ja menkkojen alkuun asti syödä. Ja kysymys. Jos tässä kierrossa nyt kuitenkin plussaisin (nyt dpo3), saanko alkaa syömään teroluteja plussasta eteenpäin? Tarkoitus olisi jatkaa niitä varhaisultraan asti.
Voit aloittaa nyt. Dpo 3 mulla on aina aloitettu
 
vierailija
Voit aloittaa nyt. Dpo 3 mulla on aina aloitettu
Se ei valitettavasti olis nyt ihanteellista, koska kilppariarvoja vielä säädetään ennenkuin voidaan alkaa yrittää. 😬 Siks olisi tarkoitus vasta ensikierrossa aloittaa teroluteilla kokeilla. Tämä kierto muutenkin aika epätodennäköisesti onnaa, mutta jos onnaa niin siks mietin että voiko siinä vaiheessa enää aloittaa.
 
vierailija
Se ei valitettavasti olis nyt ihanteellista, koska kilppariarvoja vielä säädetään ennenkuin voidaan alkaa yrittää. 😬 Siks olisi tarkoitus vasta ensikierrossa aloittaa teroluteilla kokeilla. Tämä kierto muutenkin aika epätodennäköisesti onnaa, mutta jos onnaa niin siks mietin että voiko siinä vaiheessa enää aloittaa.
Voi kyllä. Tosin raskauden kannalta parempi valmiste olisi lugesteron. Sitä on itse käyttänyt supistusten takia raskaudessa.
 

Yhteistyössä