Haaveilen rintamamiestalosta

Haaveilen rintamamiestalosta, siihen on myöhemmin rakennettu myös lisäsiipi. Talo on vanha ja vaatisi kyllä remonttia että näyttäisi meidän omalta mutta ei se minua haittaa.
Mutta enemmän kuin talo niin minua kiinnostaa se piha. Se on aivan ihana. :heart: Suuret omenapuut, marjapensaat, ulkorakennus, paljon tilaa, kasvimaa jne.

En edes haluaisi rakentaa uudelle tontille uutta taloa koska puutarhassa menisi ikuisuus ennen kuin olisi noin mahtava...

*huokaus*

Saahan sitä haaveilla =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:
Mie kans :) Päivittäin kattelen onko tullu uusia ja niitä ukolle näytän niitä vaikka sillä ei kiinnosta :LOL:
Ois niin ihana kun sais oman talon. Kun on kuitenkin ihan asuttavassa kunnossa niin että voi tehdä remonttia sitten vähän kerrassaan ja tehdä talosta oman näköisen. Mikään kauhean moderni maku meillä ei kuitenkaan edes ole eli talo ei kuitenkaan ihan täysin muuttaisi muotoaan.

Tyttö kirjoitti tänään joulupukille tietokoneen näppäimistöllä ja sano "rakas joulupukki, toivoisin kovasti lahjaksi meille ihan oman talon" :heart: On vissiin kuunnellut kun ollaan miehen kanssa paljon asiasta puhuttu :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamus:
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:
Mie kans :) Päivittäin kattelen onko tullu uusia ja niitä ukolle näytän niitä vaikka sillä ei kiinnosta :LOL:
Ois niin ihana kun sais oman talon. Kun on kuitenkin ihan asuttavassa kunnossa niin että voi tehdä remonttia sitten vähän kerrassaan ja tehdä talosta oman näköisen. Mikään kauhean moderni maku meillä ei kuitenkaan edes ole eli talo ei kuitenkaan ihan täysin muuttaisi muotoaan.

Tyttö kirjoitti tänään joulupukille tietokoneen näppäimistöllä ja sano "rakas joulupukki, toivoisin kovasti lahjaksi meille ihan oman talon" :heart: On vissiin kuunnellut kun ollaan miehen kanssa paljon asiasta puhuttu :)
Ihana :) hiihih mieki katon just semmoisia jossa keittiö ois karmea joten sais hyvällä syyllä mieleisen :) Ja et kaipais pintaremonttia et sit pikku hiljaa laittelis :)
 
Rintamamiestaloissa on hirveesti hommaa, tai riippuu tietty onko edelliset tehnyt jotain. Salaojat, katto, hormi, lämmöneristeet, öljylämmitys, pintarempat tietty. Mutta ihanahan sellainen on ja piha yleensä varsinkin. Sammaloituva nurmikkokaan ei vaadi niin paljon leikkausta :)

 
Vepasto
Meillä on. :D Ja vielä oman suvun talo. Just tänään katselin noita vanhoja, 50-luvulta olevia talon papereita ja niitä lukiessa mä tajusin, et tällä talolla on historia, oma tarinansa, joka koskee jollain tavalla muakin. Mä en muuta täältä mihinkään, vaikka kävis kuinka ahtaaksi. :xmas:
 
Mä taas en mistään hinnasta oikeastaan muuttaisi rintamamiestalosta. Sellaisessa asuin 20v..
Uusi sen pitää olla, eikä mikään vanha talo, jossa seinät tiivistetty sahanpurulla ja kellarissa vilisee hiiriä.
No thanks.
 
Työäiti
Alkuperäinen kirjoittaja vanha sota-ajan talo:
yök.sellasta rotteloa en riesaks ottais haluun vanhan juna-aseman
No vanha juna-asema kyllä vastaa ihan rintamamiestaloa/jotain 1900-luvun alkupuolen taloa ennen sotia.

Ja niiden "röttelöiden" tasosta ei voi täällä tietää. Osa on röttelöitä ja osa on jo hienoja lukaaleja (niitä on nääs rempattu). Meilläpäin pyydettiin rintamamiestalosta 500 000e. Kunnon remppa osin kesken, mutta ison järven rannalla kasvukeskuksessa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Meillä on. :D Ja vielä oman suvun talo. Just tänään katselin noita vanhoja, 50-luvulta olevia talon papereita ja niitä lukiessa mä tajusin, et tällä talolla on historia, oma tarinansa, joka koskee jollain tavalla muakin. Mä en muuta täältä mihinkään, vaikka kävis kuinka ahtaaksi. :xmas:
Me ostimme vuonna 2000 miehen lapuudenkodin, mikä on rintamamiestalo.Remppaa on tehty, mutta nyt tämä on meidäntyylinen =)
 

Yhteistyössä