Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

Gesslein f6-fi olisi siis se malli josta tykkään todella paljon, tärkeitä ominaisuuksia ja myös ihania värejä, tuo ruskeakukka yksi parhaimmista väreistä mielestäni. Mutta hinta on aika hirvittävä, mut jospa sitä sit niihin satsais ja ostais muita tarvikkeita käytettynä tai sukulaisilta. Tällaisia ajatuksia minulta. :)
 
Mä kuulun varmaan tähän teidän ryhmään :wave: Kotona on kaks poikaa, 03/04 ja 02/09. Haaveissa ois saada vielä yksi pieni kotiin kasvamaan ja varmaan ne haaveet ajoittuu aika lailla tohon tään pinon ajankohtaan. kauemmaksi yritystä ei kannata lykätä, kun tota ikää jo alkaa olla ja aikaisemmin ei oikein voi aloittaa, kun pitää tästä sektiosta toipua + toivoisin voivani imettää tätä kuopusta vuoden verran ja jos esikoisen kanssa saadut kokemukset pätee, niin imetysaikana ei menkkoja kuulu.

Aurinkoista talvipäivää kaikille!

Tuulen sydän
 
Pitkästä aikaa taas täällä. :) Alkas vauvakuume taas nousta kun oon nyt lomalla kattellut noita nelosen vauvaohjelmia aamuisin. :heart:
Onpas täällä monta meitä sosionomeiksi opiskelevia. :) Mun luokalla on kaksi jotka saa vauvan tänä vuonna ja kyllä täytyy sanoa että vaikeaa on välillä ollut kun niin kovasti vauvan itsekin haluaisin. Tilannetta pahentaa se, kun meidän 4v. tyttö koko ajan suunnittelee tulevaisuutta: "sitten kun mulla on se pikkuveli". :D Vielä oon kuitenkin saanut järkeiltyä sen niin, että kaikki on paljon helpompaa sitten kun koulu on kunnialla ohi.
 
RouvaSumppisuu
tuulen sydän: oiiii, teillä ihana pieni vastasyntynyt kotona :heart: .

Rapu82: pikaisia paranemisia sinne :hug: .

).( Eipä kummempia, lukaisemassa piti vain käydä :D .
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSumppisuu:
tuulen sydän: oiiii, teillä ihana pieni vastasyntynyt kotona :heart: .
Joo on hän ihana, vaikka välillä yöllä valvottaakin :D Mut ei ilmeisesti kovin pahasti, kun ajatukset on jo siellä, että voishan tossa olla vaikka kaksikin pientä tuhisijaa kerralla :whistle: Sit ois meidän lapsiluku varmaan täysi ja rauha maassa :heart:

Onko sulla kuinka monta lasta?

Kaunista alkavaa (kevät?) päivää kaikille!

Tuulen sydän

 
RouvaSumppisuu
tuulen sydän: meillä on kanssa kaksi lasta, tyttö 2v1kk ja poika 7,5kk. Eli täälläkin kyllä vielä valvoskellaan öisin, milloinkohan viimeksi oon täyden yön nukkunut, ei harmainta aavistusta. Mutta tosi vahva tunne siitä, että se kolmas vielä puuttuu, tosin ei ihan heti tähän samaan syssyyn :whistle:.
Sit ois toivottavasti lapsiluku täynnä, ei tätä kuumeilua jaksa vuodesta toiseen täysjärkisenä :LOL: .
 
Yövuorossa tänne eksyin ja heti täytyi rekisteröityä kun sattui niin sopiva keskusteluaihe B)

Vähän taustaa itsestäni. Olen 30v ja mulla on 9v tytär entisestä suhteesta. Tytön isän kanssa olin yhdessä 11v 8kk ja vuosi sitten hänen kanssaan vihdoin erottiin(olisi kyllä pitänyt tapahtua jo aiemmin). Menin sitten rakastumaan ennestään tuttuun mieheen ja ensimmäistä kertaa moneen moneen vuoteen olen onnellinen ja tuntuu että elämä vihdoinkin hymyilee minullekin =) . Nykyinen mieheni on 24v ja muutti juuri luokseni. Tulevaisuden suunnitelmat meillä on sen verran selvät että keväällä-10 ostetaan/rakennetaan isompi talo, mun talo jää pieneksi jos/kun tulee perheenlisäystä. Ja kumpikin haluaa ainakin yhden yhteisen lapsen näin ensi alkuun. Ajasta ei olla mitään puhuttu. Enkä miehelle ole vauvakuumeilusta vielä puhunut, kun antaa nyt ensin tottua elämään minun "laumassani" johon kuuluu tyttäreni lisäksi neljä koiraa... :LOL:
Ja toistaiseksi haluan nauttia tästä kuhertelusta kahdestaan kun tytär on isällään ja matkustella ihan rauhassa yms.
Itse olen ajatellut että vauvan aika olisi 2011-12 siihen mennessä on talo valmiina ja olemme saaneet viettää kahdenkeskeistä laatuaikaa niin että uusi perheen jäsen voi syntyä. Itsestään selvyytenä en sitä pidä, kun nyt olen seurannut kahden ystäväni vauvan saantiyrityksiä. Mielessä on häivähtänyt myös että mitä jos en saakkaan enää, vaikka mitään fyysistä syytä siihen ei pitäisi olla, mutta jos kuitenkaan ei tule...
No nyt odottelen koska mies itse oma-alotteisesti ottaa asian puheeksi...Hän kun on vielä sen verran nuori etten aivan halua toista ahdistaa :LOL:
Mutta tällainen siis minä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSumppisuu:
tuulen sydän: meillä on kanssa kaksi lasta, tyttö 2v1kk ja poika 7,5kk. Eli täälläkin kyllä vielä valvoskellaan öisin, milloinkohan viimeksi oon täyden yön nukkunut, ei harmainta aavistusta. Mutta tosi vahva tunne siitä, että se kolmas vielä puuttuu, tosin ei ihan heti tähän samaan syssyyn :whistle:.
Sit ois toivottavasti lapsiluku täynnä, ei tätä kuumeilua jaksa vuodesta toiseen täysjärkisenä :LOL: .
Sanoppa muuta B)
 
Täällä yksi kuumeinen kanssa ilmottautuu joukkoon mukaan! Itsellä kauhea kuume mutta äijä ei vielä haluais vanhemmaksi, kun nuoria ollaan.

Eli siis, olen ite 21 (vm -87) ja äijä on 22 (-86) ja yhdessä oloa on takana kohta 5 vuotta. Saman katon alla ollaan asuttu reilu 2 vuotta. Minä käyn ite töissä, joten vauvalle ei olis esteitä, sama työsuhde ollu jo 2 vuotta joten vakkaripaikka :) Mutta, mies jäi nyt vuoden alussa työttömäksi, joten se hiukan laskee kuumetta. Oon silti saanut hiukan vihreetä valoa juurikin tuonne 2011 vuoden puolelle suurinpiirtein jos tulis nyytti tänne meille. Nyt on vaan noita karvaisia vauvoja, eli kaks kissaa.

Ittellä siis tosiaan aivan karmaiseva kuume, kaikki ystävät kun tuntuu tulevan äideiksi ni sehän oikeen sattuu katella.. :( Onneks oon saanu yhden ystävän pientä hoitaa ihan vauvasta asti (se on nyt 1,5v) joten ihan "kokemusta alalta" oon saanu:) Meillä on siis ihan ehkäisy käytössä (pilleri) kun olin mukana tampereen yliopiston HPV-rokotetutkimuksessa, ni siellä alotin ja oon nyt 4,5 vuotta syöny. Haluaisin kovasti jo jättää moiset pois, mutta kun mies ei vielä niin innostuneena ole tämän asian suhteen ni kunnioitan hänenkin toiveita.

Oon nyt kuukauden verran seikkaillu täällä keskusteluja lukemassa ja päätin nyt liittyä, kun löysin "oman" pinon. Eli tässä sitä infoa oli :D
 
tinzku, sehän on jo edistystä :) joskus mäkin ehkä kuulen noi sanat oman äijän suusta =) itte oon ruinannu et saisko jättää pois, mut sit ku rupee miettii asiaa ni jos toinen ei vielä lämpene ajtukselle, ni joutuis pelaa kumien kanssa. mikä ei oo niin helppoa ku pillerit :LOL:
 
Pakko on tähän kirjoittaa kun kuumeilu on niin kovaa välillä :whistle:
Meillä on yksi poika 02/07 ja haaveissa olisi toinen vauveli parin vuoden päähän..Mennään ensi helmikuussa naimisiin ja sen jälkeen voisi melkeimpä lapsukainen tulla :) Ihanne olis et lapsukaisilla olis n. 4 vuotta ikäeroa..Jotenkin sitä haluaa nyt keskittyä yhteen lapseen ja uuteen työhön ja sit häiden jälkeen rueta odottelee toista lapsukaista..Mukavaa kun tällainen ketju on :D
 
Me mentiin juuri kihloihin =). Olen tuota toisen lapsen "hankintaa" miettinyt kovasti. Kun mulla siis edellisestä liitosta 9v tyttö ja miehellä ei lapsia. Mulla on jäänyt aikamoinen trauma tytön vauvaiästä, kun oli koliikkivauva ja ensimmäiseen 3 kk:een nukkunut kuin istualleen vauva sylissä. Ex-mies ei osallistunut lainkaan vauvan hoitoon ja sain hoitaa hänet aivan yksin. Nyt tyttö on iso ja pääsen niin helpolla niin jännittää kovasti et miten kaikki menee toisen kanssa. Nykyinen mies ei kyllä ole lainkaan samanlainen ex ja olisi aivan loistava isä ja varmasti osallistuu vauvan hoitoon.
Mut sitä vaan on ne edelliset kauhukuvat silmissä...
Tällaista perjantai-illan pohdintaa.. :/
 
Salli79 Onnea kihlautumisen johdosta. :flower:

Mä olen välillä miettinyt, että onko aika kullannut muistot, kun muistelen esikoisen vauva-aikaa. Muistikuvat kertovat arjesta, joka olisi ollut kuin ruusuilla tanssimista joka päivä... Esikoinen oli kyllä helppo ja kiltti vauva, mutta olenkohan nyt onnistunut totaalisesti unohtamaan, kuinka väsyny sitä joskus oli... :eek:
 
Moi!

Salli onnittelut kihlauksesta!

Minäkin taidan kuulua tänne :). Eli esikoispoika on vasta 2kk ja nyt jo ajatuksissa on vauva, muttei ihan vielä. Yritystäkin ihan aikaisintaan vuoden-kahden kuluttua, mutta aika perään haluttaisiin kuitenkin toinen. Joinakin päivinä on "vauvakuume" ilmassa mutta väsyneenä sitä sysää ajatuksen ihan suosiolla nurkkaan :D. Hassua, täällä on ainakin babyseven tuolta joulukuun odottajista :).
 

Yhteistyössä