Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

Milas
Jenkkivaimo voimia sinulle :hug: Toivottavasti uusi raskaus alkaa pian, se on parasta lääkettä tuohon suruun. ja onneksi sinulla on yksi lapsi jo ennestään, sekin auttaa pahimman yli.
 
jenkkivaimo
Kiitos kaikille. :heart:

Onneksi on tosiaan tuo poika. On ainut syy, miksi jaksan välillä hymyilläkin. Otin aamulla ne tyhjennyslääkkeet, meni 7 h ennen kuin vuoto alkoi, ja äsken taisi osa sikiöstä tulla ulos. En tiedä varmasti. Kivut ei oo pahoja. Vielä.

Kunhan menis äkkiä tää ohi niin vois kunnolla alkaa taas kuumeilla. Lohduttavaa kuitenkin tietää, että raskautuminen ei oo mulle vaikeeta. :)
 
Jenkkivaimo voimia :(

En oo pitkään aikaan kirjotellutkaan tänne, lukemas kyllä oon käynyt :)
Meillä yritys alkaa tästä kierrosta :) Kp 4/28 ja ensimmäinen lapsi olis toiveissa. Oon niin onnellinen ja iloinen ku viimein saadaan alkaa yrittämään. Tätä ku on tullut ootettua niin pitkän aikaa.
 
Uusi äitiyspakkaus: Joo kuvat oon nähny kans, mutta itse en oikeen tykännyt, tuntui liian "poika voittoselta", no jos joku tietää saavansa pojan sit on varmasti tyytyväinen. ;)

Orkidea: Onnea yritykseen ! Toivottavasti tärppäis pian ! :)
 
kävin vähä tuulettamassa päätäni... jännä harrastus tuo ratsastus,siinä kyllä kaikki haaveilut hetkeksi unohtuu B) ilmakin on niin ihanan aurinkoinen

piina jatkuu kp 21/25 :/ ja oireita on vaikka muille jakaa, mies parka suurimpana kärsijänä (kiukunpuuskat,väsymys ja haluttomuus pupuiluun)
 
Pitkästä aikaa minäkin täällä. Osanottoni jenkkivaimolle :hug: . Minun kuumeeni vaan kasvaa mutta kierukka on yhä paikallaan ;) Luovutin viime keskiviikkona elämäni ensimmäisen kerran munasoluja. Toivon jonkun lapsettoman pariskunnan saavan sen johdosta vauvan :heart: Kokemus oli hyvä ja voisin tehdä sen toistekkin.

Kaunista keväänjatkoa :wave:
 
Jenkkivaimolle (ja perheelle) voimia :hug: Tuo on niin surullista...

Minulla on nyt kirjoittelu jäänyt hiukan vähemmälle, mutta kuumeilu jatkuu silti samanlaisena. Koko viikonlopun olin vanhojen työkavereiden kanssa Ruotsin laivalla humputtelemassa, niin jopas tuo kotielämä maistuukin taas toooosi pitkään taas vaihteeksi :)

Kassu Mahtava juttu tuo munasolujen luovuttaminen!! Miten se käytännössä menee ja toimii se luovutus? Itse olen meinaan joskus samaa ajatellut! Toivottavasti niistä tulee joillekkin pareille ihania lapsosia :)
 
Voi Jenkkivaimo, pahoittelut! Voimia toivotan kovasti :hug:
Onneksi on tosiaan siinä se yksi pieni, ihme joka ihan tietämättäänkin äitiä lohduttaa olemassaolollaan :heart:
Kerrohan mitä haluat merkittävän etusivulle?

Orkidealle onnea yritykseen! bd

Heinäkuu, rohkeasti vaan mukaan turisemaan :)

Tombatarilla onkin jännät päivät menossa.. *peukuttaa*

Täytyykin käydä kattoos tuo uusi äitiyspakkaus...
 
Oli pakko tulla tänne kertomaan.... En ole pitkään aikaan tarkistanut mikä mun kierron pituus oikein olisi. Noh tänä aamuna otin esiin vihon mihin oon lämpöjä yms merkkaillut ja päädyin siihen et mun kierto on 35-36 päivää pitkä :| Olin aika yllättynyt... Luulin et se olis ollut sellaset perus 29-30. Onko täällä muita pitkän kierron naisia? Lisäks tars varmaan jossain vaiheessa alkaa tikuttaan tota ovista, kun ei tunnu lämmöt eikä limat kertovan mitään tarkkaa. Että tällasia B)
 
tänään lääkärille... mun oireet taitaaki olla vaan PMS:ää :'(
tietääkö joku viisaampi,voiko PMS tulla yhtäkkiä? nimittäin ei ennen oo ollu tällasta mielialan vaihtelua ennen tätiä :eek:
kiukkunen oon kyl ollu edellisenä päivänä...

kp 22/25
 
Pitkä kiertolainen: Täällä ! :wave: Mulla ennen ollut aina se perus 28-30pv, mut nyt tammikuusta saakka kierto ollut yhtäkkiä 38 pv ! :eek: En ymmärrä kuinka yhtäkkiä on noin muuttunut.

Lueskelin joitain vanhoja ketjuja.. Tietääkö ketään kohdunnapukasta jotain, tai onko joku seuraillut sitä ? ihan mielenkiinnolla ois kiva kuulla mielipiteitä :D
 
jenkkivaimo
VV: Hmmm... Laita vaikka että yritys alkaa touko-kesäkuussa, näin ite kuvittelisin että tehdään. Riippuu tietty, miten pitkään tää vuoto jatkuu. Kiitos. :)

hopeful86: Täällä! :wave: Mulla on luomukierrot olleet aina pitkiä, 35-38 pv. Tossa kun lopettelin imetystä tammi-helmikuussa, yksi kierto oli 50 pv.
 
kääkkis
En tiedä oliko mun luomukierrot mitenkään ihmeellisen pitkiä, mutta 32-34 päivää oli ennen ja nyt ei mitään hajuakaan. Kp 41 tänään ja täytyy katsoa missä vaiheessa ehdin soittelemaan sinne terkkariin. En usko että tämä ilman lääkityksiä lähtee korjaantumaan ja nyt en tosiaankaan odottele neljää kuukautta
|O
 
majj ei olleet raskausoireita :headwall: tänään menossa kp2. Kävin ostamassa tuota greippimehua :snotty: sitä aion lipitellä ainakin tämän kierron, jospa vaikka olisi jotain vaikutusta :kieh: Ei mitään herkkua, mutta kaikkea täytyy kokeilla :xmas:

jenkkivaimolle iso halaus :hug: itse en ole keskenmenoa kokenut, mutta äidilläni meni raskaus kesken ollessani lapsi, ja näin läheltä kuinka paljon se sattuu henkisesti. Ja varmasti sattui paljon enemmänkin kuin äiti näytti ulospäin. :ashamed:
 
Joo vaikee kuvitella miltä km tuntuu kun ei oo kans itelle sattunu mut munki äidille on tullu kaks kun olin siin 9 ja 11.Eka viikolla 18 ja toinen 26.Et siin oli jo oikeesti raskaana ja sit ne vaan kuoli... :| :hug: jenkkivaimolle ja muille saman kokeneille.
 
Onpas helpottavaa kuulla etten ole ainut pitkäkiertolainen :D Itse muistelisin et ennen kaikenmaailman hormoniehkäsykokeiluja kierto oli sellanen 29 päivää.

majj mä olen tuota kohdunnapukkaa testaillut alkuun kun luomuehkäsy alotettiin, mutta tuntu aika vaikealta tulkita ja jätettiin pelkän päivien laskemisen, lämpöjen ja limojentarkkailun varaan, tosin noillakaan en ole löytänyt ovulaatiotani, eli tää nyt on niin riskaapelia kun voi olla :LOL: Mutta siis jotenkin niin muistelisin, että kohdunnapukka on kovempi kierron alussa ja pehmenee ovulaation aikana tai siis hiukan ennenkin sitä (ehkä), jollon siitä suulta voi jopa mahtua sormenpää sisään, siis kohdunsuuhun (?). Lisäks se kohdunnapukka laskee päivän mittaan eli on tärkeää et sen testaa samaan aikaan päivästä ja samassa asennossa. Mutta siis ei ihan hirveästi kokemusta tuosta tullut. Tosin vois ihan mielenkiinnosta alottaa tuon tarkkailun taas uudestaankin :p Toivottavasti tästä oli jotain apua?
 
Milas
Mulla ihan ensimmäinen raskaus meni kesken viikolla 9 ja mulla meni monta kuukautta toipua siitä...lasta oli yritetty yli vuosi ja sitten kun raskaus alkoi niin onni oli ylimmillään. Keskenmenon jälkeen masennuin ja sängystä oli vaikea päästä ylös pitkän aikaa.Ajatukset pyöri vaan siinä, että vuodessa on vain 12 kertaa mahdollista tulla raskaaksi ja meneekö mulla taas toinenkin vuosi ennen kuin uudelleen tärppää....Mutta aika parantaa haavat ja niin siitäkin suosta noustiin vaikka aikaa se vei. Voi vaan kuvitella miten ne ihmiset jaksaa joilla raskaus on jo huomattavan pitkällä keskenmenon tullessa. iselläni on kolmekin ystävää joilla raskaus on keskeytynyt viikoilla 16-22 :'(
Uudesta äitiyspakkaukseta kommentoin minäkin =) Tykkäsin! Varsinkin toppapuku ja makuupussi oli söpöt. Ja sitten se sienibody. Muutenkin tykkäsin neutraalista värityksestä. Sukupuolen värisiä hankitoja voi sitten itse tehdä jos kokee tarpeelliseksi. Mutta hyvin noihin väreihin voi niitä vaaleensinisiä ja -punaisia tai vihreitä ja keltaisia yhsitellä :D Eli toiveissa olis, että meidänkin vauva sais noihin kamppeisiin pukeutua.
 
hyi hyi greippimehua! "Nenusta kiinni ja kurkusta alas"- taitaa olla täällä sitten teemana joka aamu ovikseen saakka :LOL: P.a.i.t.s.i että meillä ovista ei tikutella, enkä limoista sun muista osaa sanoa mitään, joten ehkä sitten juodaan tätä paholaisen sappinestettä jonkin verran yli kierron puolivälin. Netissä on noita ovulaatiolaskureita, mutta nehän nyt on vaan suuntaa antavia.

Täällä on vaavinyrityksen lisäksi myös jännäilyä siitä, että tuleeko kutsua amk:n pääsykokeisiin vai ei :) olisi kiva päästä syksyllä opiskelemaan nimittäin. Aika antiperinteinen ajatusmaailma täällä siis :whistle: Eli ensin opiskelemaan, sitten vauva ja sitten lisää opintoja ja sitten töihin :LOL:

and here is the end of: ).(
 
oman lapsen menetys sattuu aina olipa se jo syntyny tai sit vielä mahassa :hug: kaikille sen kokeneille

ON: tää haaveilu on sitte kauheeta! 10 min välein sitä ajattelee,et siel on salamatkustaja kyydis ja sit iskeeki epäilys,ettei se sittenkään oo TAASKAAN tärpänny :'(

kp 23/(24)25
 

Yhteistyössä