Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

Keiju: Mulla kans lyheni kun siirryttiin luomuiluun. Synnytyksen jälkeen sitten on tullut sekä pituutta että runsautta :eek:

Täälä vietetään pääsiäistä trullittelemalla mummoloissa, mutta muuten ihan kotosalla. Rairoho kukoistaa narsissien rinnalla ikkunalaudalla ja munien maisteluun on otettu vähän varaslähtöä :whistle:
 
Minulla on pääsiäisenä pe ja la vapaata, lapset ovat isällään ja miehen lapset meillä. Itse menen kyllä ystäväni kanssa perjantaina vähän humputtelemaan, mutta sunnuntaina jo sit töihin...Että ei mitenkään ihmeellisesti Pääsiäistä vietetä.

Joskus olis kyllä kiva joku pyhä/yleinen vapaa viettää ihan perheen kesken ja ilman töitä...Mutta se on tämä ihana vuorotyön haittapuoli, kun aina melkein töissä, kun muu perhe vapaalla. :/

kuulin tänään, että saan 99.9%:n varmuudella sen työn mistä olinkin haastattelussa :D Helpottaa kummasti hermoilu! Ja sitten kun on sen aika, et jää joskus tulevaisuudessa äitiyslomalle, niin saa ainakin laillisesti äitiyspvärahaa, kun on vakityössä ollut jo pitempää. Eikä keikkalaisena silloin kun tarvitaan...Ja jopa lomat rupee pyörimään, kun tähän mennessä on aina lomat maksettu pois ja sit on joutunut palkattomia vapaita pitämään...
 
Pääsiskö porukkaan mukaan :heart: ?

Olen 11.1 syntyneen tyttövauvan äiti, nyt vauva siis 2,5kk. Suunnitteilla olisi, että kaksi lasta hankittaisiin n. 2.5 vuoden ikäerolla. Joten yritys alkaisi syksyllä 2011 :) Kauhea kuume kyllä jo nyt, mutta vielä pitää malttaa :p
 
yk1 ohi! ;) Tänään siis alko kuukautiset ja negaahan se raskaustestikin näytti :ashamed:

Mutta toisaalta kivempi näin, sillä toivotaan lapsen syntyvän alkuvuodesta 2011 mieluummin kuin loppuvuodesta 2010. Miten sitä miettiikin kaikkea tämmöstä hömppää! :LOL: kun eihän sitä tiedä montako yk:ta tässä vielä saa käydä läpi. Yksi vasta takana ja aivan sekasin tästä vauvakuumeesta :heart:

tänään kävi töissä (olen vaatemyyjä ) perhe, jonka lapset oli ,noh, "aika villejä". Näiden isä sanoi, että jos joskus on vauvakuumetta niin nämä meidän lapset saa kyllä tunniksi hoitoon niin eiköhän se siinä laannu :LOL: Minä siinä vaan nolona, että noniinno.... :whistle: Mutta eikö se niin mene, että "ei ne meidän lapset sitten..." =)
 
Tervetuloa Pinkgreen !
Minulla tyttäret vuoden ja 3vko:n ikäerolla...ja ei kyllä ikinä ole pieni ikäero haitannut! Jotta josko se kuume kovenee, niin eikun aikasemmin yrittämään ;)

Tmirre Ei omat lapset ikinä mitään kamalia oo, mutta muiden on :whistle: Älkää nyt vaan kukaan loukkaannu tästä äsköisestä kommentistani!! Kuuluu huonoon huumorintajuuni! Ja yleensä lauon ajatukseni ääneen ennen kuin ajattelen :D
 
Tervetuloa uusille :wave: Myrna ei mekään turhaab aikailtu kun tavattiin...Vapun jälkeen oli treffit ja kesäkuussa jätin pillerit pois.Plussa tuli elokuussa ja lapsi sit syntyi aikalailla tapaamisen vuosipäivänä ja samalla ku kastettiin niin mentiin naimisiin :) Anti mennä vaan!! Mä kans muuten joudun venyttää yrityksen alkua ton rahan takia...
 
Heissan pitkästä aikaa taas. :)

Mä oon täällä monet kerrat päivässä käyny lueskelemassa mut aina on jääny kirjautumatta sisälle enkä sit oo saanu mitään kommenttia mihinkään jätettyä.. Laiska mikä laiska :D

Mutta siis mä olen kanssa sitä mieltä että jos tuntuu että Se Oikea on löytynyt, niin en ymmärrä miks pitäis viivytellä. Kyllä se nvaan sitten tietää millon millekin on oikea aika. Me tavattiin ekan kerran elokuussa, alettiin seurustella maaliskuussa ja mentiin kihloihin seuraavan vuoden helmikuussa. Eli "nopeesti" mekin kihloihin mentiin kun alle vuosi oltiin yhdessä oltu. Ja mä olin sillon 17v kun kihloihin mentiin. Aika monet piti sitä vaan "teinikihlauksena" eikä kukaan oikeesti tainnu uskoa et meidän juttu kestäisi. No, tässäpä sitä ollaan.. Yli 5v oltu jo yhdessä ja kaksi lastakin löytyy.. Ja toki naimisissakin ollaan jne jne.. Että siinä teille epäilijät!! :D

Täällä kuume edelleenkin vaihtelee. Eilen sanoin miehelle että eiköhän jätetä ehkäsy jo nyt pois.. Eipä mies lämmennyt enkä minäkään kyllä ihan tosissani ollut. :D Toki haluaisin jo, mutta toisaalta en. Tässä asiassa järki voittaa, ainakin vielä. Ainakin se vuosi vielä, mieluiten 1,5v niin vois ehkäsynkin ajatella jättävän pois.. Kyllä se aika äkkiä menee, vaikka nyt tuntuukin siltä että se päivä ei tule IKINÄ.

Uusille tervetuloa! :)
 
kääkkis
Tervetuloa uudet :flower:

Metsis: Mäkin tossa laskeskelin, että jos tää kierto lähti nyt pyörimään kuten ennen pillereitä, niin munkin oviksen pitäisi ajottautua pääsiäiseen ;) Pääsiäinen siis vietetään aktiivisena ( toivottavasti ) makkarin puolella ja lauantaina lähdetään vähän viihteelle. Mun pitäisi alkaa tikuttelee keskiviikkona, mutta testejä on vain 6 ja jos niillä ei mitään näy...apua...Sitten voinkin olla melko varma että kierto venyy, mutta täytyy odotella sitten huhtikuun loppuun mitä tapahtuu.

Meillä on kamala räkätauti täällä, lapset olleet kuumeessa jo torstaista lähtien. Välillä kuume laskenut ja nyt taas pientä lämpöä. Käytettiin lääkärissä, mutta ei mitään kuulunut onneksi keuhkoputkissa.

Mulle sanottiin kanssa aina, että kannattaa mennä naimisiin aika pian, että se tuntuukin joltain kun on vielä huumassa :LOL: Me oltiin oltu kaksi, ja puolivuotta yhdessä, kun mentiin naimisiin ja viikkoa ennenkuin esikoinen syntyi. 6 vuotta siis oltu yhdessä.

Jep, nyt lähden pesulle =)
 
Kääkkis, mulla on just hedelmäpäivät oikeen pe-ma, että kaikin puolin on sitten munavarannot tässä talossa tyydytetty :D Ite en tikuttele ovista nyt, kun mulla on verkkopankin avainluvut lukossa enkä saa hankittua niitä netistä..en apteekista kyllä viitti ostaa, kun aika tyyriitä. Toinen on se, että se tikuttelu jäis taas kesken kun lähdetään reissuun. Ja en taas appivanhemmilla oikee voi tikutella B) Mutta jos ens kierrolle jatkuul, niin sit ostan niitä. Toivottavasti ei jatku..

Mekin oltiin oltu yli kaks vuotta yhdessä kun mentiin naimisiin. Jotkuthan menee naimisiin sitten, kun ajattelevat että se elämä siitä paremmaksi muuttuis. Ihan vikatikki siis, eihän se parisuhde avioliitosta parane jos asiat ovat rempallaan.

Noista lapsista, niin minusta niitä kannattaa yrittää sitten kun kummastakin siltä tuntuu ja kumpikin on mukana. Ja tietysti miettiä vähän puitteita, että onko tilaaa tai mahdollisuutta hankkia lisätilaa ja asiat kunnossa. Jää mullakin opinnot välillä tauolle, mutta sheän ei mitään haittaa..mutta siis että on kuitenkin edellytykset semmoseen mukavaan vauva-aikaan ettei tarttis koko ajan stressata jotakin asiaa. Kavereilta näitä juttuja o melko turha kysyä, varsinkin jos on alle 25. Monesti tuossa iässä ei vielä ole edes ketään, kenen kanssa lapsia tehdä. Mutta jos hirveesti epäilyttää tai toinen kumppani epäilee ettei vielä ole hyvä aika, niin sitten pitää odotella. Varsinkin tuoreessa suhteessa on kyllä onneksi kaikkea muutakin :heart:
 
Myrna : Eikös parisuhteessa (ja muutenkin elämässä) pidä tehdä juuri niin kuin itsestä tuntuu hyvälle!
Me oltiin lasteni isän kanssa tunnettu yli vuoden ennen kuin alettiin seurustelemaan ja sitten kun rupesimme siihen, niin meillä jätettiin ihan tarkoituksella ehkäisy pois hyvin pian...Ja naimisiin mentiin kk ennen ensimmäistä lastamme....Tosin meidän suhde ei kestänyt sitten kyllä pitkään...Mutta nyt tulemmekin hyvin toimeen, kun emme asu saman katon alla :) Ja jopa nykyinen mieheni tulee hyvin toimeen lasteni isän kanssa. Mutta enpä ole milloinkaan katunut "nopeasti toimimista"! Nyttemmin sitten kaikessa rauhassa =)
 
Tervetuloa kaikki uudet kuumeilijat :)
Tarkistelkaahan listalta että tietonne ovat oikein..

Täällä menossa nyt sellainen ihana rauhallinen vaihe kuumeilun suhteen. Siksi ehkä täälläkin tullut oltua vähän vähemmän. Tietää että sitä kolmatta aletaan yrittämään syksyllä mutta juuri nyt ei ole mitään kiirusta, nautitaan jo olemassasolevista lapsista ja kesän odotuksesta jne. Vauva-asiat pyörii toki mielissä ja jutuissakin miehen kanssa, suunnitellaan kaikkea mahdollista.. Mutta on semmonen hyvä olo ja mieli, ei mitään paniikkikiirusta. Odotellaan rauhassa sitä syksyä tai loppukesää, kyllä tää rauhallisuus ja kärsivällisyys varmaan sitten häviää :LOL: Tai sitten jo aiemmin, välillä tää kuume menee kyllä semmosta vuoristorataa, että eihän sitä tiedä jos huomenna jo tuskastuneena poljen jalkaa "vauva-mulle-heti-nyt"... B)
 
Ja taasen tervetuloa uusille! :flower:

Sain vakituisen työpaikan! :D ja heti rupes mammalomat pyörimään mielessä kiivaampaa vauhtia! En kyllä ymmärrä miksi! Täytynee tutkituttaa pää samalla kun käy työhöntuloa tarkastuksessa... :whistle:
 
Ansis, onnea! =)

Minä tilasin netistä ton donnan sylkiovistestin. Himpura, haluan heti enkä ties millon sen käsiini :LOL: Hitsit kun olin näin myöhässä liikenteessä, meinasin nimettäin eka tilata noita pissapuikkotestejä (jotka ois istte mahdollisia jotenki reissussaki)..mut sit muistin että noitakinhan on ja hinnoissa ois jo melkee kannattanu tilata aiemminki tollane. Nyt jännään, että tuleeko pääsiäiseksi vai meneekö seuraavaan ovikseen :D

Tervetuloa Orkidea :flower:
 
Joo on "ei-kertakäyttöinen".Satuin niitä tänään kans kattomaan ja törmäsin just tohon donna juttuun.Tais kestää monta vuotta. En oo mitään tommosia testejä koskaan käyttäny enkä usko seuraavakskaan käyttäväni mut kattelin ku niitä tuntuu kaikki käyttävän. :)
 
Joo, on moni käyttönen ja vuoden takuuki. MInä jotenki vahingossa tilasin vielä kalliimmasta paikasta vahingossa!! Piti tilata kotitestiltä tarjouksesta :headwall: Jotenki hämäännyin kun rupesin katseleen toimitusaikoja ja mietin sitä kotitestiä, että tuleeko sieltä nopeesti..tilasin sit toisaalta ja noh..tuskin sieltäkään ehtii mulle kriittisiksi päiviksi. Noh, onpahan sitten joskus sekin.

Tuohan esim tarjouksessa oli n. 35e, mikä on siis pitemmän päälle halvempi jos tulee useampi kierto. Tai jos on pitkä kierto, niin sit tulee aika nopeesti edullisemmaksi.
 
kääkkis
No voi hitsi. Toi Donna kuulostaa tosi hyvältä ja mulla on vaan muutama niit pissatikkuja :/ Täytyy harkita sitä, jos tässä kierrossa ei tapahdu mitään ( kuinka pitkä tästä tuleekaan...) Kp on tänään 15 ja mulla pitäisi hedelmällisyys olla huipussaan jossain la-su kieppeillä,tai sit vähän myöhemmin. Tänään ei tullut tikkuun edes mitään haaleeta, joten ajattelin jos testailis vain joka toinen päivä, kun niitä nyt ei ole kun sen 6 kpl.

Ihanaa: Se mun ystävä plussasi eilen :heart: Olen aivan älyttömän onnellinen. Näin enneunen siitä ja laitoin viestiä että joko testasit ja illalla ilmoitti että plussa =)

Mulla on nyt se mun tyttöjen flunssa oikein kunnolla :( Tänään oli lämpöäkin, toivottavasti menee nopeesti ohi...
 
Hyvä, että muillakin lyhentynyt. nuo vuodot.

Kävin itse alkuviikosta gynellä, kun on ollu pitempään ulostamisongelmaa ja olen saanu temppuilla ton ulostamisen kanssa. Olin jo vähän epäilly, että mulla on peräsuolen laskeuma, noh niinhän se gyne sano, että on siellä pieni pussukka, mikä pettää emättimeen ulostaessa. En ole edes vielä synnytttänyt, eikä ylipainoo tai mitään, huonot kudokset kai. Nyt vaan käyttää vatsanpehmikkeitä, että uloste pysyy pehmeenä ja ruveta lisää jumppaa lantionpohjanlihaksia, (vaikka gyne, sano ettei niissä mitään vikaa, mutta parempi mitä vahvemmat ovat, ettei takaseinälaskeudu enää). Onneksi kaikki muut elimet oikeilla paikoilla ja kohdillaan, koska pelkäsin että muutkin elimet laskeutunu. Sanohan, että raskausaika voi olla sitten omalukunsa, sillä silloinhan ummettaa lisää ja kohtu rasittaa lantionkudoksia lisää. Joten neuvoksi, äälkä pihatko kakkaa tai ilmaa, ettei käy kun mulle.

Gyne muuten katto samalla käynnillä ultralla, että onko kiinnikkeitä. Niin siinä sivussa, sano että 8mm follikkeli ja sillo oli kp 9. Jatko siihen, että pieni vielä. Mutta en ymmärränyt oliko se follikkeli siihen kiertopäivään nähden ok? (ovis ollu aikasemmissa kierroissa kp15)
 
Heissan tännekin. En ole pitkään aikaan taas käynyt tääl.. vauvakuume edelleen kova varsinkin kun enolle syntys poikavauva jota kävin jo miehen kans katsoo ja kai mieskin jo hiukan lämepes vauva haaveille.
 
kääkkis
Keiju123: kuulostaa aika kurjalta, toivottavasti pääset vaivasta eroon :/

Nyt tarvin apua ovistesteistä tietäviltä: Tein keskiviikkona puhtaan yhden viivan, torstaina jätin väliin, perjantaina tuli 2 viivaa ( himmeämpi se testiviiva), eilen puhdas 1 viiva ja tänään taas 2 viivaa joissa se testiviiva himmeä. Ovisoireitakin taas omasta mielestä oli torstaista lauantai-iltaan. Mietin nyt tässä että onko kaikki ollut taas hyvää mielikuvitusta, enkä oikeasti ole edes ovuloinut vielä :| Laskureiden mukaan mun ovis olis tänään (kp 19), jos kierto sen 32 päivää. En ala mitään, jos nää kierrot yhä heittää |O Miten kaikki on mennyt näin vaikeeks, ajattelin et olis saanut noista testeistä apua, mut ei niin ei.
 

Yhteistyössä