Haavistoa äänestävät, miksi äänestätte Haavistoa?

Status
Viestiketju on suljettu.
"Eee"
Mun mielestäni Niinistö kyllä puhuu ja puhuu, kun siltä kysytään jotain, mutta se sanoo hyvin vähän. Haavistolla taas tuntuu olevan fiksua ja sisällöllistä sanottavaa kysymykseen kun kysymykseen. Musta Haavisto antais fiksumman ja edustavamman kuvan Suomesta, kun presidenttinä edustaa meidän maata maailmalla.

Lisäksi samaa mieltä noista arvoista kun moni tässä ketjussa.
 
"vieras"
ketä äänestää joten en puutu enkä tartu! Ai huonot puolet mitä huomasin pressa ehdokkaista? Haavisto ei ota kirtiikkiä vastaan ja niinistö häviää? Sanoin mutta en ole sanojen takana. Haavisto: outo tulee heti mieleen ja niinistö:juro)olematon). Siinä minun ihmis tuntia sanonta.
 
kys
[QUOTE="Eee";25559979]Mun mielestäni Niinistö kyllä puhuu ja puhuu, kun siltä kysytään jotain, mutta se sanoo hyvin vähän. Haavistolla taas tuntuu olevan fiksua ja sisällöllistä sanottavaa kysymykseen kun kysymykseen. Musta Haavisto antais fiksumman ja edustavamman kuvan Suomesta, kun presidenttinä edustaa meidän maata maailmalla.

Lisäksi samaa mieltä noista arvoista kun moni tässä ketjussa.[/QUOTE]

Jännä juttu, ajattelen aivan päinvastoin. Esim viimeisimmässä maikkarin tentissä Niinistö vastasi selkeästi kysymyksiin ja kertoi mielipiteensä, minusta fiksusti. Haavisto selitteli ja puhui pitkästi, muttei antanut minkäänlaisia vastauksia konkreettisiin toimiin. Ilmeisesti siis kuulemme samat asiat eri tavoin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä