Habbo

Hei, mitä mieltä olette tuosta sivusta? onko teidän lapsenne sinne kirjautuneena? minkäikäisinä? huonot /hyvät puolet??
Mietin vaan että annanko 9 vuotiaan sinne kirjautua...on kyllä tarkoitettu vasta 10 vuotiaille ja vanhemmille, mutta lyhyellä katsauksella en nähnyt siinä mitään erikoista.
 
on lapset olleet jo varmaan pari vuotta... ikää tulee kesällä 10 ja 11-v.... tärkeintä on luoda lapsen kanssa selkeät säännöt ... just vaikka et omaa nimee ei saa sanoo osoitteita sun muuta ja et se kaveri siellä ei välttämäti olekkaan lapsi vaan ihan joku muu... kovasti ovat tykänneet siellä olla ja suurin osa kavereista on live kavereita..
 
tyttöni kanssa haluaisi kovasti kirjautua sinne,on kanssa 9v. mutta mitä olen seuraillut sivuja ja kuullut ystäviltä,niin kielenkäyttö siellä ainakin on järkyttävää :eek: en sitten muista asioista tiedä. meillä odotellaan sinne 10v asti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äitikkäliini:
Hei, mitä mieltä olette tuosta sivusta? onko teidän lapsenne sinne kirjautuneena? minkäikäisinä? huonot /hyvät puolet??
Mietin vaan että annanko 9 vuotiaan sinne kirjautua...on kyllä tarkoitettu vasta 10 vuotiaille ja vanhemmille, mutta lyhyellä katsauksella en nähnyt siinä mitään erikoista.
Mie just yks päivä mietin tätä ihan samaa... että minkäs ikäiselle se on tarkoitettu jne, kun oma poikani pyysi saada kirjautua sinne. Ikää hänellä on liki 9v, mutta mie sen eväsin ihan oman tietämättömyyteni vuoksi. Joku hänen luokkakaverinsa on sinne kirjautunut, mutta mie olen kuullut siitä vain noita puheita, että on huonoa kielenkäyttöä jne... ja että joku oli "varastanut" toiselta talosta huonekalut jne....
Tunnen itseni kyllä aika tietämättömäksi tän suhteen... eli pitää ottaa asiasta selvää!
Ja juu, ei miusta ollut mitään apua siulle Äitikkäliini!
:ashamed:
 
Eikös Habossa ole kirosanafiltteri? Tai on ainakin muutama vuosi sitten ollut. Noista huonekaluvarkauksista en sitten tiedäkään mitään, kai senkin voi välttää sillä ettei anna salasanaansa kenellekään?
 
Meijän koululainen aloitti habboilun jo noin 4-5v. kun oli isosisko ja vanhempia kavereita mukana neuvomassa. Hauskaa oli, kun neiti kirjoitti näpytellen tekstejä, vaikka ei osannut vielä lukea tai kirjoittaa oikeesti, :LOL: siis vain kirjaimia peräkkäin. Nyt habboilu on jo jäänyt, kesällä ikää 12v..
 
Mie kävin tuolla Habbon sivuilla lueskelemassa kaikenlaisia juttuja ja huomasin, että se on tarkoitettu 13 vee ja siitä ylöspäin.
Elikkäs, meidän poijaalta jää hapottelu väliin, sen verran tiukkisäiskä mie olen....katotaan sitten kun on ikää tarpeeksi.....
 
Pitää vaan muistaa lasten kanssakin nyt, että sielä selkeästi suurinosa on 12-16 vuotiasta sakkia ja mahdotonta ylläpidon vahtia sielä jokaista keskustelua, kun niitä on tuhansia käynnissä kaiken aikaa. Elikkäs rivoon kielenkäyttöön ja ilkeisiin ihmisiin tulee varmasti törmäämään. Itse pitäisin sitä väh. kaksinumeroista ikää ennenkun edes internettiin päästää. Sen verran karu mesta tämäkin.
 

Yhteistyössä