häälahjaksi saunatarvikkeita

  • Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti
;)
Alkuperäinen kirjoittaja miettii:
Eli jospa muuttaisinkin tätä niin, että satsaisin itse hääpariin. Ostaisin uuden hienon saunakauhan ja kiulun ja sinne shamppanjaa, mahdollisesti lasit sille ja erikoissuklaata (ei perus pandan laatikkoa), saunahunajaa ja ehkä joku tuoksu, pyyhkeet/pepun aluset

Sellaista mikä sopisi heidän kahden keskiseen saunailtaan ? =)
Juuri näin! :D Uskoisin, että on mieluinen jos kerran saunoa tykkäävät.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja r:
Alkuperäinen kirjoittaja miettii:
Eli jospa muuttaisinkin tätä niin, että satsaisin itse hääpariin. Ostaisin uuden hienon saunakauhan ja kiulun ja sinne shamppanjaa, mahdollisesti lasit sille ja erikoissuklaata (ei perus pandan laatikkoa), saunahunajaa ja ehkä joku tuoksu, pyyhkeet/pepun aluset

Sellaista mikä sopisi heidän kahden keskiseen saunailtaan ? =)
Tämä on hyvä. Pidä se!
Ihana :heart: Tosiaan heidän saunan tyyliin sopivat sitten ne kiulu ja kauha. Suklaa nyt ei oikein saunaiselta tunnu, mutta shamppis lupailee kahdenkeskisiä ihania saunahetkiä -sopisko joku hierontaöljy sitten?
 
Me saatiin ja tykättiin. Meille oli hienossa kiulussa 2 hyvää pyyhettä + 2 pellavapeflettiä, saunatuoksu, saunahunajaa, hyviä shampoita ja pesuaineita pari erilaista. Vasta oli myös. Koristeena oli setti kylpyankkoja ja oli peitetty sellofaanilla.
 
miettii
Kiitos vinkeistä =) Lisääkin saa vielä laittaa

Voi olla, että suklaa olisi hyvä jättää pois ja korvata hieronta öljyllä.

Nyt iski vain pelko, että onhan varmasti heille mieleinen.
Minusta ystäväni on puhunut että käyvät usein saunassa ainakin lasten kanssa ja olen siinä käsityksessä, että hekin viihtyvät.
Eihän siihen kovin montaa tavraa tarvii laittaa, jos satsaan hvyään laatuun.
Hmm.. osaankohan ostaa heille sopivan kiulun ja kauhan. Heidän talo ei kuitenkaan ole kovin vanha..
 
vieras
Mä mietin vaan tota et jos kerran saunovat usein niin heillä luulisi jo olevan saunakiulu ja kauha & ne kun yleensä kestää pitkään niin mitä tekee toisella setillä... me ollaan nimittäin josksus saatu tuparilahjaksi ja on varastossa edelleen käyttämättä kun ei vanhassa ollut mitään vikaa.
Ideana kyllä ihana mut ite ehkä panostaisin mielummin sit niihin pyyhkeisiin, laudeliinoihin ym.
 
miettii
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä mietin vaan tota et jos kerran saunovat usein niin heillä luulisi jo olevan saunakiulu ja kauha & ne kun yleensä kestää pitkään niin mitä tekee toisella setillä... me ollaan nimittäin josksus saatu tuparilahjaksi ja on varastossa edelleen käyttämättä kun ei vanhassa ollut mitään vikaa.
Ideana kyllä ihana mut ite ehkä panostaisin mielummin sit niihin pyyhkeisiin, laudeliinoihin ym.
No tätä minäkin aloin miettimään =D
Elikkäs jos ostaisinkin vain hemmottelu tarvikkeet koriin ja sellofaaniin =D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä mietin vaan tota et jos kerran saunovat usein niin heillä luulisi jo olevan saunakiulu ja kauha & ne kun yleensä kestää pitkään niin mitä tekee toisella setillä... me ollaan nimittäin josksus saatu tuparilahjaksi ja on varastossa edelleen käyttämättä kun ei vanhassa ollut mitään vikaa.
Ideana kyllä ihana mut ite ehkä panostaisin mielummin sit niihin pyyhkeisiin, laudeliinoihin ym.
Mekin saunotaan usein, mutta silti meiltä puuttuu saunakiulu ja löylykauha. :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miettii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä mietin vaan tota et jos kerran saunovat usein niin heillä luulisi jo olevan saunakiulu ja kauha & ne kun yleensä kestää pitkään niin mitä tekee toisella setillä... me ollaan nimittäin josksus saatu tuparilahjaksi ja on varastossa edelleen käyttämättä kun ei vanhassa ollut mitään vikaa.
Ideana kyllä ihana mut ite ehkä panostaisin mielummin sit niihin pyyhkeisiin, laudeliinoihin ym.
No tätä minäkin aloin miettimään =D
Elikkäs jos ostaisinkin vain hemmottelu tarvikkeet koriin ja sellofaaniin =D
No olisko joku sievä ämpäri tai soikko parempi ja teemaan sopiva?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miettii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä mietin vaan tota et jos kerran saunovat usein niin heillä luulisi jo olevan saunakiulu ja kauha & ne kun yleensä kestää pitkään niin mitä tekee toisella setillä... me ollaan nimittäin josksus saatu tuparilahjaksi ja on varastossa edelleen käyttämättä kun ei vanhassa ollut mitään vikaa.
Ideana kyllä ihana mut ite ehkä panostaisin mielummin sit niihin pyyhkeisiin, laudeliinoihin ym.
No tätä minäkin aloin miettimään =D
Elikkäs jos ostaisinkin vain hemmottelu tarvikkeet koriin ja sellofaaniin =D
On meilläkin kiulu ja kauha, mutta ovat ihan ravistuneet ja mustuneet ja kamalat. Ostaisipa joku uudet! Pääsetkö vakoilemaan missä kunnossa heidän nykyiset kamansa ovat?
 
*
Niin ja jos talo ei ole vanha niin siellä voi olla lauteissa kiulu kiinni ja he on voineet ostaa kaiken uusiksi muuttaessaan... Hmmm pääsisitkös käymään heillä ennen häitä? :D Tai sit vaan ostat jotain heidän hemmotteluhetkiin ja vaikka hyvät isot kylpypyyhkeet tai kylpytakit lahjaksi.
 
harmaana tänään
Minä en tykkäisi yhtään! Haluan itse valita saunatavarat ja hunajat ja tuoksut menisi meillä ihan hukkaan. Olutta en juo ja lapsi ei juo limsaa. Typerän kuuloinen lahja, jotenkin juntti.
 
Riksu
Me saattin viime jouluna lahjaksi tumma alumiininen Rento-kiulu, bambukauha ja koko lauteen kokoinen pefletti. Oli meillä vanhakin kiulu ja kauha, mutta ei tullut mieleenkään, että lahja olisi sen vuoksi huono. Vanhan kiulun ja kauhan heitin surutta pois. Kiulukin kun vuosi ja kauha oli halki... JOs olisivat olleet ehjät, olisin vienyt ne mökille.

Älä siis turhaan mieti, onko perheellä jo kiulu ja kauha. Varmasti löytyy uusille käyttöä ja monta kertaa se korikin voi maksaa melkein yhtä paljon, eikä sillekään välttämättä löydy jatkokäyttöä...
 

Yhteistyössä