hääpukeutumisessa pulmaa...

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Olen lihava ja mikä tahansa kolttu ei tähän vartaloon istu :( Nyt olen pyörinyt nettikauppojen sivuilla ja muutaman mekon löytänytkin , mutta kun ne ovat mustia. Voiko häihin pukeutua mustaan mekkoon , vai onko etikettimoka? Valkoisen värin suon morsiammelle.
 
"vieras"
Ei mustaa häihin, se on hautajaisväri... mutta jos et millään mitään muuta löydä niin sitten täytyy mustaa asua piristää jollain värillä... huiviviritelmää, rintakukkaa tai muuta semmoista. ja tietty kengät + laukku.
 
Joo, netistä ei yleensä löydä mitään, juhlaviakin vaatteita saa silti (kokoni on 46-50, vähän vaatteesta riippuen). Ostan lähes kaikki vaatteeni Lorellasta, joita tosin ei löydy kuin suuremmilta paikkakunnilta.
 
"vieras"
Joka häissä näkee mustaankin pukeutuneita. Eivät sen kummemmin pistä silmään, kun usein miehilläkin on mustaa. Ei se ehkä paras väri ole kesähäihin, mutta tuskinpa kukaan sitä täysin huononakaan pitää.
 
"musta"
Kyllä se mustakin menee, kunhan olis sitt jotain värikästä asustetta. Itse oli siskoni kaasona mustassa iltapuvussa, hartiahuivina kirkas vihreä huivi ja saman sävyiset kengät, korut ja käsilaukut. Ja kukaan ei huomauttanut että olisin ollut sopimattomasti pukeutunut. Ei edes äitini joka on aina ollut tarkka meidän muksujen juhlapukeutumisesta, myös sen jälkeen kun ollaan oltu aikuisia ja omillamme.
 

Yhteistyössä