Häät ja raskaana...

  • Viestiketjun aloittaja viinia
  • Ensimmäinen viesti
viinia
Hei

Onko keneelläkään tietoa siitä onko saatavilla hääpukuja (siis vuokrattavana) raskaana oleville??? Vai joudunko tekemään puvun itse?

Hih... eilen tuli nimittäin plussattua :D ja häät suunnitteilla heinä/elokuun vaihteeseen. Kaikki tietysti hyvin aikaista vielä mutta kaikkeen pitää varautua =)

Onko kellään muuten ollut oma lapsi saattamassa äitiä ja isiä alttarille? Näin meillä tulee olemaan jos Joona tuolloin jo osaa kävellä...
 
Naimisiin
Heips!Just kattelin jotain vanhaa Sincerityn mallistoa ja siellä oli raskaana olevalle puku!Onnea vaan vaavin johdosta,itse menossa kans naimisiin toukokuussa ja jännätään osaako tyttö(nyt 7kk)jo kävellä!Onnea teille!
 
Mammuliini
Minä olen mennyt raskaana naimisiin. Tuolloin oli raskausviikkoja koossa noin 25. En tarkkaan enää muista viikkonmäärää, kun aikaa on jo seitsemän vuotta, mutta niin paljon oli viikkoja, ettei kenellekään jäänyt tila epäselväksi eli oli jo kunnon vauvamaha.

Mulla oli ihan tavallinen hääpuku pukuvuokraamosta. Valittavissani oli kaksi luonnonvalkoista pukua, jotka mahtuivat päälle ja vuokraamon pitäjät väljentävät ja pienentävät pukuja tarvittaessa eli minullakin jotain sivusaumoja väljennettiin saumavaroista. Puku oli aivan tavallinen, pienet hihat, ei empirelinjainen, mutta yläosan pitsikangas loppui kuitenkin vatsakummun päälle ja koko vatsan peitti jo sileä kangas.

Kävin sovittamassa hääpukua ekan kerran noin kaksi kuukautta ennen häitä, jolloin kerroin olevani raskaana ja sen vuoksi kävin sovittamassa sitä vielä ennen häitä, jotta ehdittiin tekemään tarvittavat kokomuutokset. Huntua minulla ei ollut, vaan kukkia hiuksissa. Huntu olisi vaikuttanut jotenkin omituiselta siinä tilassa ollessani :).
 
Minä myös olen mennyt naimisiin raskaana ollessa. Mulle tehtiin kylläkin mittatilauspuku, mutta kyllä niitä isomahapukuja on tarjolla ihan kaupoissakin ja tosiaan niihin tehdään räätälöintiä ihan morsiamen koon mukaan (onhan isokokoisia morsiamia olemassa ilma vauvamahaakin ja niillekin on pukuja löydyttävä...)! Kunhan vaan muistat että viimeset sovitukset tulee mahdollisimman lähelee häitä, että varmasti mahtuu puku h-hetkellä päälle!

Tais tulla vähän toistoa, mutta jokatapauksessa tuplasti onnea molempien asioiden johdosta!! :) :flower:
 
Mentiin tossa viikko sitten lauantaina naimisiin ja vuokrasin puvun,mikä ei kyllä ollut raskausajan puku,vaan ihan tavallinen
hääpuku.Puku ei ollut mikään vartalonmyötäinen vaan antoi hyvin vatsalle myöten.Raskausviikkoja on koossa meikäläisellä jo 32+5.
Häävieraat ihmettelivät kun hääpuvussa ei näkynyt mahaa paljon yhtään.Puku oli sen verran väljä vatsasta. ;)
 
Viime kesänä menin naimisiin ja tuolloin oli rv27. Pukuna oli normaali puku, mutta vain isompi. Normaalisti olisin ollut kokoa 40, mutta nyt puku oli kokoa 44. Mallina oli korsettiyläosa ja leveä alaosa. Hääviikolla tehtiin muutokset pukuun, hiukan tarvi suurentaa yläosaa (muutamalla sentillä). Ostin puvun.
 
www.naimisiin.info

Rekisteröidy käyttäjäksi ja käy lukemassa hääpukuja myytävänä ilmoitukset tai voit tietty jättää omankin ilmoituksen!! Sieltä saa myös hyviä vinkkejä koristeluun, kutsuihin, hääpaikaksi, budjeteista, tarjoiluista... Itse olen jo ihan koukussa naikkareihin!!
 
pallokorva
Mä oon kans menossa raskaana naimisiin,huhtikuussa ja silloin on viikkoja kertynyt n.28. En vielä ole pukua miettinyt,mutta eiköhän jokaiselle löydy jotain! Siskoni meni samoilla raskausviikoilla naimisiin ja hänellä oli ihan tavallinen puku jossa korsettimallinen yläosa jota löysennettiin sopivaksi!
 

Yhteistyössä