Häät!

Haluaisin kysellä miten muitten häät on onnistunut.? :) Mulla ja miehelläni on tammikuussa häät ja mulla meinaa jo jännittää. Stressaan aivan hirveesti nuista häistä.

Ja onko teill kenellekkään ideaa, miten saan liikuntasalin koristeltua?

Ja saako talvella heittää riisiä?
 
tannn
moikka!
Meillä oli mieheni kans tän vuoden tammikuus häät ja kaikki meni hyvin. :) kun ei ottanu mitäään turhia paineita, ite tehtiin kaikki makeet syömiset ja koristeltiin juhlatila 2 päivää ennen juhlaa ja edeltävänä päivänä käytiin täytään kakut ja muuta makeet viimeisteleen.
Toi liikunta sali voi olla aika vaikee koristella, mut kun koristaa pöudät kivasti niin eipä siinä enään paljoa tartte. Hääpöydän taakse sellai sydän mis on teidän nimet tms... Kynttilöitä paljon.. :p Meillä oli noutopöydässä 3 tallilyhtyä ja ihmiset sano et oli kiva idea.. Ja väri maailma oli sillai ruskee ja luonnonvalkoinen.
Mitä värejä te meinaatte käyttää? Onko tulossa isot häät? Tsemppiä järjestelyihin ja kyllä kaikki hyvin menee!!! :)
 
tannn
niin toi riisi, muts ei enää saa olleska heittää, ainaka kirkois ku se kutsuu lintuja sitte syömään niin yms yms.. Onhan sit netis sellai "riisei" mitkä sulaa ku putoo maahan, hiukan harmittomampia. :)
 
Täytyy varmaan papille soittaa ja kysyä saako sitä riisiä käyttää. :)
Väreiksi tulee Jäänsininen ja valkoinen. Olen miettinyt siihen kolmatta väriä, ku tulee itsenäisyyspäivä nuista väreistä mieleen :D Onneksi se liikuntasali, jossa juhlamme pidetään niin ei ole ihan liinkutasalin näköinen, eli on "nätimpi" jos näin voi sanoa. :)
Ihan suht isot häät on tulossa. Kutsuvieraita on 200 henkilöä. Kuulostippa nätiltä tuo tallilyhty juttu. Nyt tuli takapakkia koristelusta. En enään yhtään tiedä että mitä esim. pöytiin laitan. Siihenki voin ottaa ideoita, ku tuntuu että oma pää ei tuo yhtään ideaa nyt ku pitäs :D
 
tannn
jäänsininen ja valkoinen, ompas kivat värit. :) Sellai olis nättti, et jos löytäis jostai kaupasta, joku askartelu liike tms sellast sinistä harsoo, joko kangasta tai sitte sellast paperista ja sitä laittais pöydille valkosen pöytäliinan päälle niinku keskelle. sitte olis jotkut valkoset servetit ja esim. pöydän päissä olis toises valkonen paksu kynttilä ja toises sininen. sitten siihen vois vaikka hakee koivun oksia ja maalata ne valkosella spray maalilla ja laittaa sen sinisen keskikaistaleen päälle. :) ¨
Mä rakastin omis häissä just tota aikaa kun piti suunnitella ja sommitella kaikkee, ja kun mieskin innostu niin se oli sitte mukava yhdessä miettiä. :p meilläkin oli isot häät, vieraita oli 240..
Siinä tuli yks idis mieleeni mut toivottavasti keksitte jotain kivaa ja nättiä! :)
 
Meillä myös häät tammikuussa 2010! Jännitystä ja stressiä pukkaa tälläkin suunnalla jo.. ;) Väreinä käytetään valkoista ja kultaa, koristelussa liuskekiveä, lumispreijattuja käpyjä, "kultahippuja", varvuja (kukka-asetelmissa), suolalla huurrettuja jalallisia viinilaseja kynttilänalusina, kynttilöitä, kynttilöitä, kynttilöitä,.. Ei ole tulossa ihan pieniä lapsia, joten kynttilöitä voi turvallisin mielin käyttää. :) Tavoitteena on keksiä keino tunnelmalliseksi valaistukseksi, jolloin juhlatilan kirkkaat loisteputkivalot saataisiin jätettyä pois laskuista. Aluksi pelotti josko koristelusta tulee liian jouluinen, mutta kun kävimme toteuttamassa suunnitelmia pienimuotoisesti paikan päällä, voin olla levollisin mielin! :D

Kävisikö teille kolmanneksi väriksi hopea? Itse suunnittelin aluksi juurikin sinistä, valkoista ja hopeaa. Kankaissa/ nauhoissa/ liinoissa löytyy säkenöivää hopeaa ja se jos mikä on mielestäni oikein kaunista ja talvista! Tallilyhdyt ovat upea idea! Taidan ottaa itsekin käyttöön.. ;) Kannattaa googlettaa erilaisia vaihtoehtoja! Tsemppiä suunnitteluihin!
 

Yhteistyössä