Häihin (vihkimiseen) joku hyvä kappale laulettavaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja MakaPaka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Alkuperäinen kirjoittaja MakaPaka:
Nämähän ovat makuasioita, eikä niistä voi kiistellä, mutta... Kamalia biisejä, totta tosiaan. :| Mikset kysy hääparilta, mitä haluavat kuulla?
Kysyin: he haluavat että laulan jotain vihkimisen yhteydessä.
Lupasin sitten laittaa erilaisia ehdotuksia.
Kysy, mistä pitävät ja mahdollisia ehdotuksia heiltä itseltään, niin ei tarvitse miettiä, laulatko Yötä vai Mambaa vai Kari Tapiota.
Niinhän mä kysyi. Vastaus oli tuo. Sitä paitsi: ei se kuitenkaan ihan yksyhteen mene, että mitä kuuntelee yleensä ja mitä ihmiset valkkaa häihinsä. Harva niitä häämarssejakaan esim. ihan normipäivänä popittaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Alkuperäinen kirjoittaja MakaPaka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Alkuperäinen kirjoittaja MakaPaka:
Nämähän ovat makuasioita, eikä niistä voi kiistellä, mutta... Kamalia biisejä, totta tosiaan. :| Mikset kysy hääparilta, mitä haluavat kuulla?
Kysyin: he haluavat että laulan jotain vihkimisen yhteydessä.
Lupasin sitten laittaa erilaisia ehdotuksia.
Kysy, mistä pitävät ja mahdollisia ehdotuksia heiltä itseltään, niin ei tarvitse miettiä, laulatko Yötä vai Mambaa vai Kari Tapiota.
Niinhän mä kysyi. Vastaus oli tuo. Sitä paitsi: ei se kuitenkaan ihan yksyhteen mene, että mitä kuuntelee yleensä ja mitä ihmiset valkkaa häihinsä. Harva niitä häämarssejakaan esim. ihan normipäivänä popittaa.
No ei, mutta ite oon hääkeikoille mennessä kysynyt hääparilta, onko mitään toiveita esim. taustamusiikiksi. Ovat pyytäneet lempibändiensä musiikkkia ym. Sitten oon soittanu sitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MakaPaka:
No ei, mutta ite oon hääkeikoille mennessä kysynyt hääparilta, onko mitään toiveita esim. taustamusiikiksi. Ovat pyytäneet lempibändiensä musiikkkia ym. Sitten oon soittanu sitä.
Mä oon menossa nyt vaan laulaan siihen vihkimiseen, en juhlaan.
Täytyy viel yrittää suorittaa lisätiedusteluja.
 
muusikko
nimenomaan, vihkimiseen ja juhaan sopii tosi erilaiset jutut, mitä moni ei tajua. Samoin tuo tila on tosi juhlava, ja sekin kannattaa ottaa huomioon jos haluaa tehdä homman tyylillä ja toimivasti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Alkuperäinen kirjoittaja MakaPaka:
No ei, mutta ite oon hääkeikoille mennessä kysynyt hääparilta, onko mitään toiveita esim. taustamusiikiksi. Ovat pyytäneet lempibändiensä musiikkkia ym. Sitten oon soittanu sitä.
Mä oon menossa nyt vaan laulaan siihen vihkimiseen, en juhlaan.
Täytyy viel yrittää suorittaa lisätiedusteluja.
"Harva niitä häämarssejakaan esim. ihan normipäivänä popittaa. " Kommentoin tuota lausetta, en kysymystäsi.
 
tämä
MINÄ SINUA RAKASTAN
säv. Lasse Heikkilä
san. Anna-Mari Kaskinen

1. Minä Sinua rakastan, tiedän sen. Se ei
ole vain hetkisen huumaa.
:,:Se on nuotion hehku hiljainen.
Se on roihua polttavan kuumaa.:,:

2. Se ei sammu kun saapuvat hallayöt,
se ei kuole kun maassa on routa,
vaan se kestää myrskyt ja tuuliset yöt
ja se kestää, on sade tai pouta.

3. Minä Sinua rakastan, katsohan,
kuinka kirkkaasti tuikkivat tähdet.
Joka päivä ne Sinulle lahjoitan,
jos kanssani matkalle lähdet.

4. Ja kun kuljemme painavin askelin,
ja kun aika tuo murhetta tupaan,
pidän Sinua kädestä hellemmin.
Yhä enemmän rakastaa lupaan.

5. Minä Sinua rakastan silloinkin,
jos me ehdimme vanhuuden ikään.
Olet minulle edelleen suloisin,
eikä lämpöä sammuta mikään.

6. Mitä siitä, jos ryppyjä poskiin saat,
taikka kumaraan selkäsi taipuu.
Näen silmäsi kirkkaat ja kuulakkaat.
Yhä mieleni haaveisiin vaipuu.
 

Yhteistyössä