Häiriköintiäkö?

  • Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
???
Isä ottaa lapseensa yhteyttä vain pari päivää ennen hakua,muuta asiaa isä ei jaksa kysellä/kuunnella vaikka lapsella olisi välillä paljonkin isälle kerrottavaa vaan muistuttaa että haen sut sit parin päivän päästä meille ja heipat päälle. Tästä olen yrittänyt jo muutamia vuosia sanoa että ei tarvitse niitä soittoja tehdä jos ei kerta jaksa kuunnella tai yrittäny ehdottaa että voisi niitä kuulumisia kysellä muutenkin kun pari päivää ennen hakua.Lapsi käy siis isällään joka toinen viikonloppu.Nämä "muistutus" soitot vaikuttavat lapseen niin paljon että täällä ollaan helisemässä,kaikki säännöt unohtuvat samantien ja laskuja ei osata laskea,toisia sisaruksia härnätään tahallaan jne.
OIsiko apuja mitä voisin vielä tehdä asian suhteen vai rupeanko tekemään ilmoituksia johonkin?
 
"nuuh"
Mä kans ihmettelin tota ilmoitusta??!! Veroilmoitus, häiriöilmoitus puhelinyhtiölle, rikosilmoitus, kuolinilmoitus, osto- ja myynti-ilmoitus :D :D ja ratkaisuksi helppo juttu; älä vastaa.
 
???
Juu..siis vero ilmoitustahan mä olin tekemässä tästä asiasta..jestas..otsikko sen pitäs jo sanoa että häiriköintiäkö eli häiriköinnistä ilmoitusta.
Ja lapsi jo sen verran iso että omistaa oman puhelimen mihin nämä soitot tulevat.
Isää siis ei kiinnosta kysellä kuulumisia ollenkaan ja keskeyttää jos lapsi kertoo esim.koulustaan. Soitot siis AINOASTAAN ovat ilmotuksia"muistathan että tulen muutaman päivän päästä"
 
???
Tässä olen monta kertaa yrittänyt kertoa että niissä soitoissa VAIN ja AINOASTAAn sanotaan että muistathan että tulen,mitään kuulumisia ei kysellä ja jos lapsi yrittää niitä kertoa isä lopettaa puhelun. Ja isälle olen yrittänyt sanoa että kuulumisia voi kysellä mutta lopettas ne muistuttelut,me ja lapsi osataan kyllä kalenteri että ei tarvitse tahallaan sekoittaan lapsen päätä
 
???
Mutta MIKÄ niissä puheluissa on häiriköintiä?

Omalle lapselle soittaminen?Väärään aikaan?
Kun Isällä ei ole muuta asiaa kun muistuttaa että tulee hakemaan ja se on meillä tiedossa jo koska lapsi joka toisen viikonlopun viettää isän luona ja osaa jo kalenteistä itse laske
ja kysymys olikin että mitä voin asialle vielä tehdä kun isä ei muuta soita kun näitä muistutuksia,isää siis ei kiinnosta lapsen kuulumiset tai tekemiset jos lapsi niitä erehtyy isälleen kertomaan on vastaus melko usein vain puhelun lopetus.
 
???
Miksi sitten nämä muistutus soitot pitää tehdä?? Siitä mä olen lähinä vihanen lapsen isälle ja kun lapsi siitä reagoi vielä noin voimakkaasti.En ymmärrä miksi pitää vaan jatkaa vaikka olen sanonut asiasta monta kertaa asiallisesti. Mitä me voitas täällä tehdä lapselle siis lapsen hyväksi että tuo reagointi loppuisi?? Täällä meillä kun kuitenkin muitakin sisaruksia jotak kärsivät tilanteestä
 
Mää uskon kans että isä ei oo vaan puhelimessa puhuvaa tyyppiä, onhan toi tietty aika töykeetä. Ja varmasti isää kiinnostaa, ei se muuten hakis lastansa joka toinen viikonloppu ja viettäis aikaa lapsensa kanssa. Sellasia etävanhempia on paljon jotka näkee lastansa sillon tällön jos ollenkaan, eli varmasti välittää lapsesta ja puhuu niistä kuulumisista sitten viikonloppuna.
 
???
No sitä en varmaksi tiedä mitä isä viikonloppuna tapahtuu mutta olen lapsi ei sinne aina halua mennä mutta pakko laittaa koska näin on sovittu. Laki tietysti tulee sitten kun lapsi täyttää 12 ja saa itse päättää mutta siihen asti tehtävä näin. Tässä tätä keskustelua seurattuani tulee väkisin mieleen että oiskohan tuo isän kiusan tekoa kun tietää että lapsi siitä rupeaa kiusaamaan sisaruksiaan?? Ei ole ainut outo kiusaamis muoto mitä isä ja uusi perhe keksineet, no tämä toki vain arvailua
 

Yhteistyössä