Hämeenlinna Iso Tapaaminen

  • Viestiketjun aloittaja kesäkuunmamma
  • Ensimmäinen viesti
heips... olen 23 v. 2kk pojan äippä hattulan pekolasta. olisi kiva tutustua muihin äiteihin ja lapsiin. itse en tunne täältä ketään kun tampereelta vasta muuttanut. onko teillä tapaamisia minne voisi kuokkimaan tulla?
 
Minäpäs ehdotan seuraavaa:
Torstaina 15.9 klo 16 eteenpäin tapaaminen Hämeenlinnan torilla!
Siitä johkin kahvilaan tai lenkkeileen tai puistoileen...

Torilla vois treffata siinä kirkon kohdalla rappusten edessä.

Kuka tulee mukaan??

Ja yyveenä saa mun kännynumeron, jos kerkee paikalle vähän jäljessä. Voi sitten kysellä missä me ollaan.

 
joshu
voihan p... me ei päästä tuleen sillon kun ollaan mummoilemassa iittalassa tai siis minä itse olen parturissa ja neiti isin kans mummilla..meille kävis perjantai paremmin...
jossu & niina
 
Moikkamoi sari82!!!

Täällä samaa vuosimallia oleva äiti pekolasta, tervetuloa nurkille!!!
Missäspäin pekolaa asustelette? Jos kiinnostaa niin meille kelpais ulkoilu/lenkkeilyseura. Mulla on poika 1v8kk.

Meille tuo torstain tapaaminen ei käy, pääsen töistä neljältä ja kotona ollaan ehkä viiden maissa. Muuten kyllä, harmi... :(
 
voi ei... me ei enrican kans taaskaan päästä.. :'( olis niin kiva tavata teitä kaikkia. mut meille tulee mamma kylään ja sit meil on torstaisin 17.30 jumppa.. mut odottelen taas seuraavaa tapaamista.. jos vaikka viikonlopulle joku innostuis kasaamaan sakkia johonkin puistoon??

maria
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2005 klo 18:45 maria kirjoitti:
voi ei... me ei enrican kans taaskaan päästä.. :'( olis niin kiva tavata teitä kaikkia. mut meille tulee mamma kylään ja sit meil on torstaisin 17.30 jumppa.. mut odottelen taas seuraavaa tapaamista.. jos vaikka viikonlopulle joku innostuis kasaamaan sakkia johonkin puistoon??

maria

Juu, ihan kuka tahansa saa ehdottaa tapaamisia.
Tulee sitten kuka kykenee.
Onkos huomenna tulossa ketään??
Me mennään kuitenkin kaupunkiin huomenna, joten kurkin sitten 4 maissa onko ketään paikalla.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2005 klo 10:13 Sanna kirjoitti:
Moikkamoi sari82!!!

Täällä samaa vuosimallia oleva äiti pekolasta, tervetuloa nurkille!!!
Missäspäin pekolaa asustelette? Jos kiinnostaa niin meille kelpais ulkoilu/lenkkeilyseura. Mulla on poika 1v8kk.

Meille tuo torstain tapaaminen ei käy, pääsen töistä neljältä ja kotona ollaan ehkä viiden maissa. Muuten kyllä, harmi... :(

moikka Sanna... ihanaa, onko täällä tosiaan muitakin äitejä? ja vielä samanikäisiä... asutaan ihan melkein pekolan lavaa vastapäätä tässä aulangontien varrella. missäs sinä? olisi kyllä tosi kiva saada kävely ja juttelu seuraa =) laittele yv:tä tai jätä mailiosotetta niin voidaan ottaa yhteyttä =)
 

Yhteistyössä