Hämeenlinnalaisia?

  • Viestiketjun aloittaja Marika80
  • Ensimmäinen viesti
Marika80
Olen 24v tuleva äityli (la20.9) Jkylästä. Kesän lopulla muutetaan mieheni ja koiramme kanssa Hämeenlinnaan miehen opiskelujen perässä. En ole ikinä käynyt koko kaupungissa, enkä tunne sieltä ketään. Ajattelin että voisko tätä kautta kenties tutustua jo toiseen tulevaan äippään sieltä suunnalta? =) Kertokaahan Hämeenlinnaa tuntevat muutenkin että onkos se mukava paikka asua? :D
 
ilonpisara
Heippa! Me muutettiin viime kesänä tänne ja tykätty on, paljon lenkkipolkuja ja puistojakin ihan kivasti, meillä poika "jo" vajaa 2vee. keskusta on sopivan kokonen ja mun mielestä ihmiset ystävällisiä, me asutaan tässä tiiriön kupeessa, rauhallinen alue ja kaupatkin lähellä =) Tervetuloa vaan! ;)
 
Mun sisko on asunut siellä kohta 3 vuotta ja olen sitä kautta saanut tutustua kaupunkiin!! Kaunis paikka varsinkin kesällä! Löytyy kauppoja ja menoa joka lähtöön, mutta kuitenkin mukava "pikkukaupunki" ja ihanan luonnonläheinen!!
 
Anna80
Heippa!

Täällä on myös yksi tuleva hämeenlinnalainen eli muutto on edessä parin kuukauden päästä ja laskettuaika elokuun lopussa. Hämeenlinna on ihan outo kaupunki, vielä :)
 
pallomaha -82
Tervetuloa, kyllä tänne vielä mahtuu. Mukava kaupunki, eteenkin kesällä, ite muutin tänne n.kaks vuotta sitten ja hyvin oon kotiutunu. Laskettu aika 16.4 eli viimesiä päiviä tässä pallomahana kuljetaan...
 
tänne saa ottaa yhteyttä, mielellään yksityisellä viestillä itse kukin. Minä olen muuttanut jonkin aikaa sitten aulangolle, eli hämeenlinnaan. Odotellaan esikoista jonka laskettuaika on 30.6. uudet ystävät äideistä ja tulevista äideistä on todella tervetulleita =)
 

Yhteistyössä