Hämeenlinnan keskiajanmarkkinoilla käyneitä?

Ajattelin viedä tänä vuonna muksuja Hämeenlinnan keskiajanmarkkinoille elokuun puolivälissä. Tapahtumassa aiemmin olleet, kertokaapas mitä olette siitä tykänneet. Onko joku ollut myymässä käsitöitä tms. markkina-alueella, kokemuksia?
 
Mahtavaa! Oon haaveillut joskus ostavani keskiaikaisen naisen puvun, niitä näytti olevan myynnissä ainakin Turun vastaavassa tapahtumassa. Yksi ompelija löytyy lähipiiristä, voisi tietty hänelläkin ellaisen teettää, tarvisi vaan saada vinkkejä erilaisista malleista ja sopivista materiaaleista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dogimamma:
Mahtavaa! Oon haaveillut joskus ostavani keskiaikaisen naisen puvun, niitä näytti olevan myynnissä ainakin Turun vastaavassa tapahtumassa. Yksi ompelija löytyy lähipiiristä, voisi tietty hänelläkin ellaisen teettää, tarvisi vaan saada vinkkejä erilaisista malleista ja sopivista materiaaleista.
ja muistaakseni jos on pukeutunut keskiaikaisesti, pääsee ilmaiseksi sisään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja Dogimamma:
Mahtavaa! Oon haaveillut joskus ostavani keskiaikaisen naisen puvun, niitä näytti olevan myynnissä ainakin Turun vastaavassa tapahtumassa. Yksi ompelija löytyy lähipiiristä, voisi tietty hänelläkin ellaisen teettää, tarvisi vaan saada vinkkejä erilaisista malleista ja sopivista materiaaleista.
ja muistaakseni jos on pukeutunut keskiaikaisesti, pääsee ilmaiseksi sisään..
Vau! Kiva!
=)
 
Lopella on viikon päästä kanssa vastaava kyläpäivä. Siellä on kaikkea vanhaa jutskaa. Ja lapsille ohjelmaa, vaikka ei mikään iso tapahtuma olekkaan. Ja on myynnissä koirankarvasta tehtyi lapasia ja villasukkia. On muuten helkkarin lämpimiä ja mukavia.
 

Yhteistyössä