Hämeenlinnan seutu hei-hoi?!

  • Viestiketjun aloittaja gloria80
  • Ensimmäinen viesti
gloria80
Olen 25-vuotias kahden pienen pojan äiti. Pojat -02 ja -03. Isukkimme on päivät ja illat töissä. Olisi hauska saada uusia tuttavuuksia leikkipuistoon tai minne vaan. Joten huomio Hämeenlinna ja lähiseutu... Saapi ottaa yhteyttä! =)

 
sapike
olemme kesällä muuttamassa tervakoskelle ja toivoisin suuresti löytäväni leikkiseuraa lapsilleni ja samalla myös itselleni juttuseuraa. Pienimmät on syntyneet 2002 ja 2004...ja sitten on jo kaksi koululaistakin.isä viettää päivät töissä.
kemppainen.sanna@kolumbus.fi
 
Insku80
Nimimerkki Iituli on tästä eteenpäin nimerkki Insku80, koska vihdoinkin rekisteröityminen onnistui ja huomasin, et toi nimimerkki oli jo käytössä! :/
Mutta asia on sama: ystäviä Hämeenlinnan seudulta kaivataan!
 
Olettekos kaikki äidit vielä kotona vai onkos jo töissä käyviä?? Ite Hämeenlinnasta ja työt aloitin helmikuussa. "Vauveli" on vuoden ja on nyt hoidossa perhepäivähoitajalla.

Mullekin saa kirjoitella osoitteeseen tinttarilla@netti.fi
 
gloria80
HEIPPATIHEI! =)

No nythän on hämeenlinnalaiset mammat lähteneet liikenteeseen, KIVAAAAA! Yhteyksillään ja katsotaan, jos saadaan jotain hauskaa aikaan yhdessä?!
Vastatakseni omasta puolestani kysymykseen, mä olen kotosalla vielä poikien kanssa...
Öitä kaikille! =)
 
mammuli11
Tänne saa kanssa kirjoitella.
Asutaan Hämeenlinnan keskustan kupeessa, tyttö on nyt 9kk.. (vuoden päivät ollaan kohta täällä asuttu ja tuntuu ettei ulkoilu seuraa helpolla löydy)
Nyt vaan kaikki kirjoittelemaan...

Uudet ystävät on aina tervetulleita!!!

maria142@jippii.fi :)
 
gloria80
TERVEHDYS KAIKILLE TAASEN! =)

Tosi hienoa, alkaa äityköitä löytyä Hämeenlinnan suuntamilta! Mulle saa edelleen laittaa sähkiksiä kaisael@hotmail.com suuntaan ja mesekin löytyy...
Miten on arvon leidit, kiinnostaako jonkinlainen tapaaminen?? =) Ihan vaikka vaan ulkoilun merkeissä tässä kevään aikana. Uudet tuttavuudet on aina tervetulleita! Saisivat pirpanatkin uusia kamusia. Pistäkäähän viestiä taas tulemaan, niin aletaan yhdessä miettiä...
Me muuten asutaan Hml:n keskustan tuntumassa, ja pojat ovat siis -02 ja -03.

Kaisa :wave:
 
joo tapaaminen on loistava idea... =) mä oon vielä koton kun tyttö on vasta 2kk...oon asunu hämeenlinnassa kohta n.3v mut eipä oo niitä kaverieta yhtään liikaa...mullekkin saa laittaa sähkäriä joshu1984@luukku.com
asutaan idänpäässä...
 
gloria80
TERVEHDYS KAIKILLE TAASEN KERRAN! :wave:

Viikko vierähti mökillä pulkkailun ja muun ulkoilun merkeissä...
Mutta mutta, arvoisat mammat, pinoudutaanko kaikki ne, joita kiinnostaa se tapaaminen???!! Tiedetään sitten vähän, millä "kaavalla" lähdetään tärskyjä kasaamaan. Laittakaa joko sähköpostilla viestiä mulle päin tai sitten ilmoitelkaa tänne itsestänne ensi viikon aikana, jookostas joo? =)

Kuulumisiin ja toivottavasti pikaisiin tapaamisiin!!! "G"
 

Yhteistyössä