Hämeenpuiston lähellä joku kuppila?

Kahdet kasvot. Mukava olutkuppila, sielä on tarjolla muutakin kun perus karhua, karjalaa tai velkopopovickýa. Mua ei sielä ainakaan olla katseltu nenänvartta pitkin vaikka hyvin hyvin hyvin harvakseltaan sielä käynkin.
 
[QUOTE="jeah";24831419]Nimi taisi olla O'Hara's sittenkin. O-jotakin :D mutta suosittelen enivei. Tervetuloa Tampesteriin![/QUOTE]

No enköhän sen löydä, myös ilman tarkkaa nimeä! Kiitokset, Tampere on aina kiva paikka tulla! :)
 
Kiitokset tästäkin! Meillä tulee pian valinnanvaikeus, tai kauhee krapula! :D
Mä lähdin tässä kesällä erään ystävän kanssa yhdelle tai kahdelle oluelle. Mentiin sit periaatteella "juodaan täällä yks ja käydään kattoon joku toinenkin kiva paikka kun niin harvoin mihkään pääsee lähteen". No se ilta ei kyl ihan yhteen tai kahteen jäänyt kun löysin itseni istumassa hyvästä seurasta keskustorilta vielä aamu seitsemältä :LOL: Sit piti jo ottaa taks ja lähtee kotiin nukkuun.

Että onnea krapulalle :D
 
  • Tykkää
Reactions: miltski
Mä lähdin tässä kesällä erään ystävän kanssa yhdelle tai kahdelle oluelle. Mentiin sit periaatteella "juodaan täällä yks ja käydään kattoon joku toinenkin kiva paikka kun niin harvoin mihkään pääsee lähteen". No se ilta ei kyl ihan yhteen tai kahteen jäänyt kun löysin itseni istumassa hyvästä seurasta keskustorilta vielä aamu seitsemältä :LOL: Sit piti jo ottaa taks ja lähtee kotiin nukkuun.

Että onnea krapulalle :D
Näin siinä useesti käy, kun tosiaan niin harvoin pääsee lähtemään mihinkään! :D
 

Yhteistyössä