Hämmästytti tänään työkkärissä, siellä asioi romani nainen jälkikasvun kanssa

  • Viestiketjun aloittaja työkkärissä huomattua
  • Ensimmäinen viesti
työkkärissä huomattua
Enkä tee mitään rasismi juttua tästä, mulla henk koht ei ole mitään syytä olla rasista
ja jos jonkun käytös on huonoa niin enemmänkin ajattelen häntä huonona äitinä enkä mitenkään kulttuuriin tai semmoiseen ajateltuna

Ei komennellut lapsiaan joten lapset rämpläsivät tulostimia ja vetivät rallia niillä toimisto tuoleilla.
Toinen lapsista sanoi että on pissahätä johon äiti kuse housuus
Lähtiessään sitten lasten kanssa vessaan sanoi että luovuttaa johonkin hoitolaitokseen heidät ja haukkui heitä vammaisiksi, esim vessaan meniessä sanoi että tuu jo vittu sieltä senkin vammainen

Oli rotu mikä tahansa tai kulttuuri niin minä äimistyin että ihminen voi käyttäytyä noin omaa lasta kohtaan
 
noh mun kokemuksesta romaneilla on aika kovat otteet lapsiinsa.. Olin töissä kaupan kassalla ja sit siihe tuli romaniäiti jolla istu sellanen n.3 vee lapsi kärryssä. Se lapsi sit otti kynän siitä tiskiltä, siit ku se mutsi suuttu ja löi täysillä sitä lasta käelle, ja huus et elä koske joka paikkaan!
olin vähän aikaa huuli pyöreenä että öö ja hyvää päivän jatkoo..
 
mun kaks senttiä
Olen pannut merkille että kun näitä tapauksia sattuu valtaväestöä edustavalle ihmisryhmälle, niin niihin ei kiinnitetä edes huomiota, ne ovat arkipäivää. Mutta jos romani, somali tai vaikka vinosilmä toimii jotenkin huomiota herättävästi, niin se laitetaan merkille.
 
"miiru"
Sanot mitä sanot, aina oot rasisti. Pitäiskö sanoa "suomalainen äiti" siihenkin joku takertuis?? jos sanot nuori,siihen takerrutaan... vanha on yhtä paha! saa kai täällä sentään vielä puhua vähemmistöstäkin,leimautumatta rasistiksi!!
 
..
Mä pyrin olemaan suvaitsevainen, MUTTA kun ihan oikeasti kaikki mun kokemukset romaneista on huonoja niiin hirveen vaikea yrittää ajatella, että olis vaan poikkeustapauksia.. Eikä ole edes ihan yksi tai kaksi kokemusta. Mä perun puheeni sit kun tapaan yhdenkin asiallisen. Okei, muistan YHDEN ihan mukavan joka kävi mun potilaana kerran. Oli ystävällinen jne. mutta sitten lähtiessä alkoi vonkaamaan, että et nyt viittis samaan rahaan tehdä sitä ja tätä kun kerran täällä ollaan ja plääplää..
 

Yhteistyössä