Hämmentynyt, raskaanako?

Niin. Hyvin hämmentynyt ihminen, joka ei oikein mihinkään kategoriaan kuulu, ei kuumeilijaan eikä välttis raskaana oleviinkaan.

Juttu menee näin. Yli viikko sitte maanantaina pamahti raskausoireet tyhjästä: hajuaisti vahvistui, alaselkää alko "vihlomaan", alamahaa nipistelemään, rinnat teki symmetrisesti samanlaista tunnetta kuin imettäessä sillon ku alko herumaan. Ja jotenki vaan tuli ihan varma olo että oon raskaana. Mulla yhä ehkäisynä Nuvaring. No, ke otin pois niinku kiertoon kuuluu, (niin tiistaina alko infernaalinen hiivakutina...), perjantaina alko tyhjennysvuoto (ei ikinä ala perjantaina vaan normisti vasta sunnuntaina nykyisin), veri erilaista ku normisti, sellasta ihan kirkasta ja samalaista ku ennen hormonaalista ehkäisyä. Ei ollenkaan niinku normaalisti renkaan kanssa. Isoimmat oireetki loppu siihen.

Mutta, mä en ole justiinsa ollu haluamassa lasta, mulla on nuorin 2,5v ja vanhempi 4v, siinä on hetkeksi tarpeeksi, eli kuumeilusta ei ole kyse. Mutta siis, mulla ei jotenki tuo verenvuotokaan pelottanu ja yhä on olo että olen raskaana, haistan paremmin ku normaalisti, maha on paisunu ku pullataikina ja selkää juilii yhä silleen pikkusievästi. Ja ainiin, närästelee vähän.

Ärsyttää, että jos vaan kuvittelen koko homman, niin miksi tömmönen "varma" olo jää, vaikka vuotaa vertakin? Vai voiko vaisto olla niin vahva että sen vaan tietää? Ärsyttää ajatuskin että kroppa huijaa luulemaan että on raskaana eikä sitten olekaan. Jos olis hurja vauvakuume, niin tän vielä ymmärtäisi, mutta kun justiinsa nyt ei ole.

Olen tehny testejä, negoja, teen keskiviikkoaamusta yhden ja jos yhä nega niin laitan uuden renkaan paikoilleen.

Kiitos kun sai avautua.
 
Tosiaan Nuvaring on ollut meillä ehkäisynä vuodesta 2008 lähtien eikä ole pettänyt koskaan. Kun on lapsia haluttu ja jätetty rengas pois, olen tullut toisesta kierrosta raskaaksi molempien kanssa.

Uumoilen että onkohan rengas nyt pettänyt, sillä ei ole ennen ollut renkaan kanssa tällaiset oireet plus että menkat alko pari päivää edellä normaalista ja oli runsaammat mutta kirkasta verta. Että olis sitte tullut kesken mahdollisesti. Tosin vatsakipuja ei ole ollut lainkaan, jos sellainen kuuluu keskenmenoon.

No, aika näyttää...
 
Noniin, tänään aamulla yhä negatiivinen testitulos, joten laitoin nuvaringin, vaikka melko varma olen että vähintäänkin olin hetken raskaana, eli Nuvaring olis pettänyt. Niin selkeät oli raskausoireet. Yhä on maha turvonnut ja haistan paremmin kuin normaalisti ja selkää juilii. Mutta jos tää on jotain ihmeen valeraskautta niin sais kyllä oireet loppua pikkuhiljaa.
 

Yhteistyössä