Härski kissa!!

Mitä ihmettä mä teen ton meidän kissan kanssa, en oo härskimpään koskaan tavannu!! Se vie kaiken pöydältä, mikä on syötävää tai ei, paperit, banaaninkuoret,jopa syö KIIWIÄ ym.. Noo, ei siinä mitään, tulin kaupasta,laskin kassin lattialle, äkkiä pissalle ja kun tulin takas niin kissa repiny jauhelihapaketin auki ja söi sitä, makkarat ja kurkut vie leivältä jos jättää vahtimatta edes sekunniks.

Ja parasta mitä äsken huomasin, keittiöstä kuulu rapinaa, niin tää kissa hyppää pöydältä avaamaton ITALIAN PATA pussi suussaan ja karkuun pussin kanssa!!!

Ja just noi katit ruokin ja ne saa muutenkin ruokaa 3x päivässä, niin ei, sit on tää härski hartikainen joka vie ja syö kaiken.. Mitä mä sen kanssa teen :headwall: :LOL: :LOL:
 
meillä toinen ihan samanlainen. se vielä jopa salaatit lautaselta, syö murot jos silmä välttää ja kerran veteli sinapin hyvällä ruokahalulla :x vehnäjauhot on in jotka pitää aina saada leviämään ja niitä voi sitte nuuskia.
leivät on vapaata riistaa jopa silloin kun joku niitä syö :kieh:
 
oho
Meillä ei ihan noin huonotapaisia ole, mutta kun olin lapsi niin meidän silloinen kissa oli. Äidin työkaveri puhui, että heillä on käynyt monta kertaa kissa, joka syö kurkut leivältä ja kulkee avoimen ikkunaluukun kautta, käykö teillä?

Ei... :whistle:
 
Niin joo ja joskus nuorempana ku asuin vielä kotona.Tein ruokaa ja lenkkimakkara kädessäni selitin siskolleni jotain.Meidän silloinen kissa syöksyi pöydän alta ja noin puolentoista metrin päästä otti vauhtia,hyppäs ja vei makkaran mun kädestä.Juoksi se suussaan makkarin sängyn alle.Periaatteesta menin perään ja yritin ottaa pois mut kissa murisi ja irvisteli mulle niin etten uskaltanu.. :whistle:
 
Meillä kissa on vaan laatikko ja muovipussifriikki..
Se menee kaikkiin!! laatikoihin nukkumaan, samoin se änkeytyy muovipussiin jos moinen on latttialle leijunut jostain.. arvatkaas monesti oon tallannu päälle??
Ehdotttomasti paras oli joskus kun se oli survoutunu hedelmäpussiin ja siellä nukku.. Joku päivä mä viel vahingossa nakkaan sen roskiin.. :LOL:
 
emäntä
Halavattu, kyl meillä katti saa kyytiä jos erehtyy pöydälle.
niskavilloista heristän pöydällä,että tuntuu ja tietää. Kissan paikka on lattialla. Ja myös sylissä ;)
Imuria pelkää ku järjetön...
 
vierailija
Mitä ihmettä mä teen ton meidän kissan kanssa, en oo härskimpään koskaan tavannu!! Se vie kaiken pöydältä, mikä on syötävää tai ei, paperit, banaaninkuoret,jopa syö KIIWIÄ ym.. Noo, ei siinä mitään, tulin kaupasta,laskin kassin lattialle, äkkiä pissalle ja kun tulin takas niin kissa repiny jauhelihapaketin auki ja söi sitä, makkarat ja kurkut vie leivältä jos jättää vahtimatta edes sekunniks.

Ja parasta mitä äsken huomasin, keittiöstä kuulu rapinaa, niin tää kissa hyppää pöydältä avaamaton ITALIAN PATA pussi suussaan ja karkuun pussin kanssa!!!

Ja just noi katit ruokin ja ne saa muutenkin ruokaa 3x päivässä, niin ei, sit on tää härski hartikainen joka vie ja syö kaiken.. Mitä mä sen kanssa teen :headwall:
lopetuspiikki olisi paras ratkaisu
 

Yhteistyössä