haetaanko vatsalihaksia! lähtistö joku mukaan

Turkilmas
Hei mä voisin olla myös mukana. Tosin edellyttäen sitä että noissa muissakin videoissa kuin ekassa näkyy myös kirjallisena ohjeet. Mä kun en saa tällä liittymälläni videoita katsotuksi hitauden takia.

Entä miten monta kertaa viikossa nuo pitää tehdä? Mä en nähnyt sitä tietoa missään. Joka päiväkö?
 
papukaijan ruokottomat puheet
Taisin tulla ottaneeksi varaslähdön! :ashamed:

Aloitin kunto plussan vatsatreenikorteilla muutama viikko sitten ja äsken tein taas kerran liikkeitä. Vyötärö 62cm.

Jos olisin tiennyt tästä pinosta, niin olisi varmaan pitänyt viime viikot maksimoida pullan, suklaan ja siiderin kulutus sekä minimoida liikunta, jotta olisi voinut sitten 'ryhdistäytymisen' jälkeen ylpeänä esitellä 'saavutuksiaan'. :whistle:

Nyt ei varmaankaan cm-mitalla mitattuna ole juuri minkäänlaisia tuloksia luvassa, vaikka jatkaisin treeniä maailman tappiin.... :whistle:
 
Laitoin ihan hyvikseen nuo sentit ompahan muutakin luettavaa kun nimet :)

tällä viikolla oon tehny kaks kertaa. kesän jälkeen on kyllä vatsalihakset hukassa ja tykkään että selkäkin jaksaa työssä paremmin kun on kroppa kunnossa. mua ei niinkään haittaa vaikkei senttejä lähtiskään mutta pää asia että olo on hyvä.


niin ja turkilimakselle ohjeessa oli että 3-4 kertaa viikossa
 
oli sattunut pieni virhe tuonne aijemmin.. tarkoitus oli siis kysyä et pitäskö mitata myös tuosta alempaa... en kyl tiiä vaikuttaako tää sinne mitenkää... :) no joo... samapa tuo.. mullon niin pöljästi nä läskit kertyny et huh huh... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
toi taitaa olla se sama joka oli sillon aijemmin täällä? :) mä olin sillon mukana ja -10cm muistaakseni ja 10vko jaksoin tehä :D
On sama, mitä me silloin tehtiin. Mieti, siitä on vuos aikaa jo! Muistaakseni se loppui joskus elokuussa, tosin, mäkin jaksoin tehä vaan 10 viikkoa ja sen pääle tein sitä harjoitusta, mikä oli youtubessa sillon vielä, joku 10-15min pätkä, aika rankka jumppa (ainakin mun vatsalihaksille :D ).

Ei mun vatsasta kyllä litteää saa muulla ku kirurgin veitsellä, mut eipä niiden lihaksien treenaaminen todellakaan pahasta olis!! Laitetaan mietintään siis ;)
 
Kolme kertaa on tullu tehtyä tällä viikolla =) eilen olin marjametässä niin ei enää jaksanu ja eikös niitä välipäiviä pidäkki pitää?
On tossa muilla jotka on laittanu nuo vy mitat sen verran pieniä että taidan jättää omani julkaisematta :ashamed: :snotty: toivottavasti jotaa tapahtuu kuitenki :D
 
mä tein toisen kerran tälle viikkoa... nyt tuli tehtyä vissiin vähän paremmin, ihan eri lailla otti lihaksiin, ku ekalla kerralla, vaikka silloinkin kyl huomas tehneensä. nuo pari liikettä minusta vaan ärsyttäviä.. ja kun en tahdo muistaa jännittää lihaksia... koko ajan pitää miettiä et jännitä, jännitä... :headwall: no, jospa se tästä alkais sujua..

välikausihaalarille, et ois hyvä jos joka toinen päivä tekis, et lihakset kerkii palautua tai jotain...
 

Yhteistyössä