Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Heippa!
Oli pakko nyt liittyä joukkoon.. Eli meillä YK1 menossa. Enää en jaksa uskoa, että plussa tulee, sillä pari päivää sitten tein testin ja negaa näytti, ja tänään dpo13 ja äsken tein testin ja negaa näytti :( onko kellään käynyt niin et eka näyttää negaa ja sittenkin plussaa??
oviksen bongasin ihan ovistestillä 13 pvä sitten, ja itseasiassa täs muutama päivä sitten kokeilin taas ovistestiä, ja se näytti taas kahta viivaa?? eka aattelin, että raskaudesta ilmoittaa, mut sit tein myöhemmin r-testin ja negaa näytti. voiko olla et tässä kierrossa mulla kaks kertaa ovis?

toivoa on vielä, ehkä, mutten jaksa uskoa tähän :( menkat pitäis alkaa kahden päivän päästä (toivottavasti ei!!). onko kelllään kokemusta, et r-testi näyttää raskauden vasta oikeasti silloin ku menkat myöhässä??
 
^^ no mylla on. Kolme ekaa raskautta meni myöhäseks plussaamiseks. Km kierrossabplussasin todella haaleesti dpo18.. myöhemmin mietin oisko ovis ollu sillo myöhemmin.. mut joo. Ei ole aina ajallaanplussa tullu. Nelosesta haamu dpo14, senon aikasin.
 
mymosa
Mulla on kahesta ekasta tullut vahva plussa samana päivän kuin menkat ois pitänyt alkaa ja tuosta kuopuksesta sain haamun dpo9, eli näistä tiiän kyllä, että jos ei dpo14 mennessä jotain näy niin turha pitää toivoa ylläkään kauheesti.
 
Okei, no katsotaan tuleeko täti käymään vai ei. Kierto ollut nyt hormonaalisenehkäisyn lopettamisen jälkeen n.32pvä, eli oikeastaan 4 päivän päästä pitäis alkaa menkat, jos alkaa.. Toivotaan parasta :) nyt ei oo ainakaan toistaiseksi mitään kummempia merkkejä siitä, et menkat ois alkamassa.. Nyt ehkäisyn lopettamisen jälkeen aina n. viikkoo ennen ku menkkojen kuuluis alkaa tulee sellaista ruskeaa vuotoa ja nyt ei oo tullut mitään, toivottavasti tämä on hyvä merkki :) ja nyt ei oo rinnat kipeä samanlailla, pelkästään nännit arat. Mutta mutta.. odotellaan, odotellaan.
 
NaksuP: ssitko sä oviksen aiemmin kiinni? Jos et ni varmaan ovuloit ja jos sait ki reagoisko kiinnittymiseen?

Mullinmalli: mä en osaa tulkita tota cb:tä.. en ole koskaan moista tehny. Sellasta haamua tossa vois olla khyl :D

Mä ajattelin nyt seurata tätä oloa ja josnei vkl:uun mennessä lopu niin sit teen vielä yhen testin ja varaan sen lekurin. Alaselkäpoltot on aika voimakkaita välillä.. koitin kohdunsuuta niin kävi todella ikävästi juilii, alamahankin puolella. . Tamppooniahan mä ennpystynyt pitämään. Jotain tuolla alakerrassa on nyt vialla.
 
Jei!!!! iltalämpö 36.8 :D:D:D ja alamasua lievästi kiristelee : /

NaksuP: Onko sulla tässä kierrossa aikasemmin tullu noin vahvoja viivoja?!?!? Aika hassua et noin myöhään :confused:

Mullinmallin: Näkyy vieläkin :)

Hentuntenttu1: Samat fiilikset... aika sais mennä hippasen nopeempaa :kieh::LOL:
 
nelHM ja Niisku-rouva; omasta mielestäni en saanut ovisplussaa. Sillon viikko sitten oli lähes plussa, mutta mä yleensä saan ihan supersuperplussan, joten siksi päättelin että negaa oli. Ja tuokin on edelleen siinä rajalla että onko plussa vai ei. Oispa nyt niitä digejä! :) Varmaan pco alkaa oireilemaan, koska lievästi monirakkuilaiset munasarjat mulla on ainakin kuopusta yrittäessä todettu. Ja pco:han noita testejä sotkee miten sattuu.
 
mymosa
Naksup, voi olla ovis lähellä tai sitten tosiaan se pco, loppukierto tms..

Karoliinas, jos toi on tää paljon parjattu rfsu:n testi, joka antaa mitä millonkin.. viiva siellä on, mutta väriä vaikea tietokoneella erottaa.
 
Karoliinas, mulla tuli samalla testillä samanlainen, mutta ei ollut plussa. Toivottavasti tuo olis, kun menkkojen myöhästyminenkin on jo ilmennyt. Onko sulla muita testejä jemmassa? Tuo on tosi kurja testi, kun antaa niin paljon niitä surullisen kuuluisia turhia viivoja. Viiva siinä kuitenkin näkyy. :) Pidän peukkuja pystyssä!

Mulla on aamuksi yksi pc, vähän jännittää tehdä. Iiiiks. :D
 
mymosa
Mitä ihmettä??? Tänään kp8 ja 4/5 clomipäivä menossa.. äsken vessassa tuli peukalonpään kokonen limaklöntti.. Siis onko toi nyt enteilyä oviksesta vai mitä.. ehän mä oo ees testannut ovista nyt vaan vasta kp10 aattelin aloittaa.
 
Namilla vahvistuu. Iiiiihanaaa! Nyt ei malta oottaa sun aamun dippejä :D

Mymosa tikuttaan nyt ja mars!!

Muitakin jännään täällä, joko tulis kunnon plussia ihanaiset kehiin.

(.) Aamulämmött korvasta edelleen 38C. Alamahaa juilii. Tää ei ole yhtään normaalia!! Mikään näistä oloists ei sovi menkkojen jälkeiseen olotilaan! :O

Muoks. Mä tossa miehellekin kerroin miten oli kaiken toivon heittänht kaikesta kun menkat alko. Lens kaikki testitkin helevettiin samalla kertaa ku nii vatutti.. mut sit nää olot vaa jatku ja kun nää muistuttaa paljon alkuraskauden oireilua. Huoh. En siis kuvittele vaa nää on todellisia. Pakko malttaa ja testata vaikka perjantaina vasta seuraavan kerran. Erittäin vaikeaa. Ja siltikkää en raskauteen jaksa uskoa.. ainakaan normaaliin ku ei viivaa tule. Paitsi km kierrossa tuli dpo18 vasta haamu minkä oikeesti näki ja vahvistu pian..ja haalistu yhtä pian. Huohhuohhuoh! Tuplsraskauskin kävi mielessä että toinennois tulli pois.. siltiki pitäs viiva olla jo tikussa. Ehkä on se tulehdus tuolla tai jotain?!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä