Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Täällä on kp 7 vasta, greippimehua hörpin tuosta kp 3:sta asti jos vaikka auttas ;) keskenmenovuoto alkoi hyytymään jo pe illalla mutta silti vasta eilen illalla loppui...
Tilasin englannista ihania testejä, jos vaikka piristäis tätä kietoa positiivisemmaksi :D

NelHM!! Onnea!!!
 
Nelli, onnea hienoista viivoista!
Itse tein aamulla perhosten testin ja saman tein eilen illallaki ja eilen aamunaki. No eipä niissä näy kun hentoa viivaa, mut oli kuitenki eilen aamusta vahvistunut viiva vähän. Mut eilen illan ja tän aamun testissä ei eroa. Ihme testejä, kun eivät tunnu näyttävän mitään. Tänään meinaan käydä 2 kpl apteekin omia testejä.

Aamulla herätes kauhee menkkaolotila jotenki, sellanen oudon juiliva. No menin vessaan kauhuissani, mut iha kuiva toi alakerta, ei tullu valkovuotookaan.

Millaisia raskausoireita muille haamuilijoille tullut? Täs jälkikäteen kun mietin nii launtaina päivänä mietin, että onpas öllö olo (silloin en tiennyt mahdollisesta raskaudesta). No eilenki koko päivän tuli sellaisia öllö kohtauksia. Myös palelua esiintynyt varsinki iltasin.
Tosi varovaisin mielin täs olen, kun viel tosissaa ei ole edes se menkkojen normaali alku päivä mennyt ohi. Mut oon aajtellu, että jos menee kesken, niin sille en tässä vaiheessa mitään voi tehdä enkä itse sitä aiheuttaa.
 
riikkunen: minua ainaki oksettaa koko ajan, kahvi ei maistu ja hajut ällöttää, nälkä on koko ajan mutta ei oikein meinaa ällötyksen takia maistua, pääkipeä (joka raskaudessa ollu sama) sellanen höntti olo kuin hento krapula, rauta maistuu suussa ja mahaa nipistelee/vihloo, paleltaa ja väsyttää ihan sikana, tissit kipeet ja tietty menkat myöhässä. Verta tuli nenästä yks päivä (harvoin tulee). Mä en tiedä munkaan LA:ta mutta akseli 4.-8.7. se olisi ja rv:t olisi 3+-4+ ei mitään hajua.. siks sitä digiä mietinkii, mutta teen sen loppuviikosta. vau.fi sivuilta laskin oman la:n, toinen mikä kiva toi tekay raskauskiekko :)
 
Soitin neuvolaan ja laskettuaika neuvolan mukaan 5.7 kuulema.
Ja sain ajanki 13.11 neuvolaan.
Sanoin vaan, että perun sit ajan, jos ei kyydissä kestä:)
Mietin tos, kun vissii neuvolatädille tulossa sijainen, joka tuttava yhdestä toisesta jutusta. Mietin viitsinkö sille asioitani selittää sit.. Mietin onkoha mahdollista vaihtaa, kun on se tuttavuus aikasemmin eri paikasta. Vaikka todella kiva tämä tuttu on, mut silti.
 
  • Tykkää
Reactions: kaalimaaankakara
Riikkunen Itse ajattelen samoin raskaudesta ja aion nauttia alusta asti. Jos se päättyy kesken niin en voi mitään. Ja älö välitä perhosen testeistä. Tuulimunassa rfsu:n näytti viivaa ennen ku se perhosen 10mlU edes haamua. Iha kökkö!

Kaalimaankakara Valtavasti onnea =)

NeitiMi Isot onnittelut siullekin!

Anemone Siulle toivon hurjasti onnea uuteen kiertoon < 3

Dark Mie halin sinuu takasii täällä hirrrrmusesti =). Kiitos <3

Noista oireista. Tunsin dpo6 kiinnittymisen erityisenä kipuiluna parin tunnin ajan. Siitä alkaen ihme köhä ja nenäverenvuoto niistäessä joka kerta, eikätartu muihin.. jatkuu vieläkin. Väsymys, uuvuttaa ja silmät tikkuiset ja välillä tulehdusoireita. Kuopuksesta mysteeri silmätulehduksia koko alkuraskauden ajan. Kauheesti ei tee mieli syödä mutta ei minnuu kyllä öllötä tmv.sen kummemmin. Alamahalla, kohdun kohdalla selvästi erikoista kuumotusta ja polttelua. Ei revi ei juili vaan sillai tasaseen on sllanen kuumottava. Tämä on uutta minulle. Välillä tuikkasee oikealle tai vasemmalle, vuoronperään. (En pysty oviksesta sanoa kummalta puolelta irtos ku koski nii jumalattomasti joka kohtaa sillo). Mies nyt arvasi raskauden miun mielialan ailahtelusta. Itellä vaan vahva tunne raskaudesta jjonka myötä mieli on aika levollinen nyt. Jaksan lapsiakin aivan eri lailla ja touhuan ym.niiden kaa ku uudella innolla. Ja minähän aloin tupakoimaan pian sen tuulimunan jälkeen.. mutta tupakka alkoi maistumaan tuo kiinnittymisen jälkeen todella pahalle ja dpo9 meni pari viimestä röökiä ja sit ei vaa ole pystynyt. Enkä kyllä edes halua polttaa savuakaan tässä tilassa. Rinnat tuntuvat vain täyteläisiltä.. välillä niitä nipistää.
 
HooKoo Miten voi olla 4+ viikkoa jos dpo12 nyt? Sori mie en tajuu :D. Eikä kyllä ees miulle kuulu mutta ku puhetta ollu tosta laskemisesta nyt täällä. Tietty jos menkoista laskee ja oot ovuloinu myöhemmin ni sit noi?
 

Yhteistyössä