Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Hei, mie täällä taas huhuilen muutaman päivän hiljaiselon jälkeen.

Olen nyt tutkaillut kehoani melko tarkasti tässä kun oli vuotoa ja muuta. Tulin kysymään, että koska kiertoni mitä ilmeisimmin heittää, voiko ovulaatio tapahtua kuukautisten aikaan tai heti niiden jälkeen? Eihän se toki ole kiveen kirjoitettu, että ovulaatio tapahtuisi aina juuri tiettynä aikana.. Sen tiedän.

Eilen illalla alkoi tajuton juiliminen alavatsalla, vihloi lähinnä. Oikealla puolella.. en ole aiemmin miettinyt miltä ovulaatiokivut tuntuisivat, kipuja kun on ollut milloin mitäkin..

Ovistestejä ei enää ollut, joten en voinut testata edes.
 
Neljänruusu: Mullahan skippasi ovis nyt viime kierrossa ja nyt tuli vasta kp 30 jälkeen.. kp20-23 oli ruskeaa ja vaaleanpunaista välivuotoa.. ajattelin ensin kiinnittymis vuodoksi. Tiputteli kuitenkin ja oli vain vuotohäiriöitä ja ovis siirtyi.. mulle ei koskaan ole käynyt näin.. ei ikinä..
 
Moni tekijä voi toki vaikuttaa kuukautisten säännöllisyyteen..

Mietin myös, kun miulla kunnon vuoto loppui jo perjantaina ja tänään aamulla tuli vaaleanpunaista vuotoa pyyhkiessä? Voihan se toki vielä olla jotain kuukautisiin liittyvääkin?
 
Kyllä tuo jalkkisäidin testi munkin mielestä ihan plussalta näyttää, vaikkakin kuva aika suhrunen. ;) Tuuthan sitten jakamaan meille seuraavan testin? :wave:

ON: Enhän mä saanu eilen pidäteltyä ja olemaan juomatta niin, että olisin saanu toisen ovistestin tehtyä. :kieh:
Tänään taas tuossa vajaa tunti sitten tikuttelin ja tein kollaasin:



Tänään siis tuo kp10. Yksittäiset kuvat on testiajalla otettuja ja toi missä kolme testiä, niin kaks ylimpää kuivina. Mitä ootte mieltä? Joko SE meni? :D Talletukset tehty eilen illalla ja ahkeraan kyllä meinattiin treenata tässä seuraavinakin päivinä. Samoin testailuja en aio tähän jättää, koska mun mielestä toi tän aamuinenkin testi aika vahva, positiivinen ei kuitenkaan vissiin...Kuva saastetta siis tiedossa. Sori!

Ja pitihän munki rekisteröityä tonne Pregnancy test galleryyn ja sinne lykkiä kuvia. :D
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Cristal3 kiitos kysymästä, ristiriitaisin mielin aloitan uuden kierron. Toisaalta mielissäni, että tästä nyt saadaan hoito polkaistua käyntiin, mut toisaalta harmittaa, kun ei se luomutärppi tullut, vaikka hetken jo niin antoi itsensä ajatella.
Esikoista meillä tehtiin 7 vuotta, joista viimeiset 4 vuotta lapsettomuushoidoissa, jotka kerta toisensa jälkeen epäonnistui kun minun munasolut ei hedelmöity tai ne ovat raakoja. Sen 7 vuoden aikana, kun kaikki muut saivat lapsia ihan tuosta noin vaan, niin minä tutustuin siihen miten helvetin vaikeaa voi raskaaksituleminen olla ja kuinka monessa eri vaiheessa voi olla ongelmia ja mennä mönkään.
Lopulta sitten koitti viimeinen hoito, joka oli ihan viimeisillä voimilla rutistettu ja ihmeiden kautta yksi alkio saatiin, josta meidän ainokainen on sitten matkansa aloittanut. Olen siunattu, kun minulla on tuo yksi valtavan rakas lapsi, mutta syliin mahtuisi vielä toinen. Pelottaa, että edessä on samanlainen tuskien taival, joka päättyy siihen, että toista lasta ei tule. Ei haluaisi tuhlata vuosia enää toivomiseen, mutta en voi jättää yrittämättä, kun kerran tilaa ja toive olisi toisesta.
Mutta että sellasilla mielillä.. Keskiviikkona alkaa piikitykset ja reilun kahden viikon päästä on sitten punktio, jos kaikki menee hyvin.
Toivon, että pääsen sen jälkeen palaamaan tänne himotestaamaan, sillä jo se on saavutus, että päästäisiin siirtoon ja sitten piinailemaan.

Ja tänään on kp 1. Vuoto alkaa pikkuhiljaa lisääntyä, vaikka vähäistä on vielä. Kivut sen sijaan on aivan lamauttavat.. Eli luultavasti sieltä vielä ryöpsähtää kunnon vuoto..

Minä varman hiljenen testailun osalta nyt hetkeksi, sillä mitään ei voi testata koska kaikki testit näyttäisi plussaa lääkkeiden vuoksi..
 
Tääläpä jouduttiin uuteen kiertoon torstaina ja nyt alkaa olee ohi.. Huh, tuli varmaan puolen vuoden vuodot samalla.. No hyvä että kroppa pelaa, laskureiden mukaan ovis ois jo ens perjantaina. Mun kierto on typistyny siitä 28 --> 22 päivään.. Toivotaa et luteaali riittäisi..
 
Nutturuu: en nyt näe selkeää haamua :/ häivähdys ehkä jotain pientä..

Neljänruusu: Ihmeen niukat menkat.. mulla 7-8 päivään asti tulee jotain ruskeaakin ja kunnon vuotoa 5-6 päivää.. Tosin olen aina vuotanut suhteellisen paljon.
 
Häivähdys näkyy enää vain haamusta :( pissa oli kyllä toooosi laimeaa mistä testin tein mutta kyllähän haamun olisi jo pitänyt silti tummua jos raskaana olisin!!!! Niin suuri pettymys mutta eipä se auta kun odotella menkkoja huomiselle tai tiistaille ja aloittaa taas uusi yk....
 
Su illat on aina hiukan tylsiä kun mies lähtee silloin töihin 400km päähän viikoksi ja kotiutuu aina sit vasta pe iltana...
Mulla on yksi lapsi mallia 2006 ennestään :) esikoisesta tajusin tehdä ekan testin vasta rv4+5 :) selvä, mutta aika haalea viiva oli testissä. Tasavahvat viivat sain vasta rv 5+3.
 

Yhteistyössä