Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Aa, mä oon lukenut ja käsittänyt, että ovistestissä näkyy raskaus, mutta r-testissä ei näy ovista. :O Onneks te ootte olemassa, opin aina uusia juttuja! :D
Ja ei muuta ku peitot heilumaan!! ;)

Myöhemmin mieleen tullutta:

Voiko ovis olla kuinka varhaisessa vaiheessa?
Kävin tänään miettimään, kattelemaan o-testien kuvia ja kalenteria; o-testeissä oli vahvaa viivaa kp9 ja 10. Tuntemuksia kp14 ja 15, en saanut o-testiin kun hailakkaa. Oon elänyt sitten noiden tuntemuksien mukaan, että tänään olis dpo5 tai 6. MUTTA oisko noi tuntemukset voinu olla kiinnittymistä?! Sit tänään olis about dpo10..Kävin niin hämäämää toi tän aamunen hätäpäissä tehty r-testi.
Mä laitan tähän nyt viel kuvan noist o-testeistä



Ihan ku tää kuumeilu täl pähkimisellä paranis, mä meen vaa enemmän vainoharhaseks tästä! Mä nakkaan kohta jok'ikisen testin takkaan, ni ei tulis tehtyä testejä liian aikasin.. :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Empuska kuivassa ainakin näkyy jotain :)

Pöh ovistesti ihan haalea. No kaipa se huomenna plussaa näyttää. Yleensä vaan tuo kohdunsuu on illalla auennu ja aamulla ollu selvä ovis + ja nyt oli jo aamulla auki. Pitää varmaan vielä illalla yks ovistesti tehä :)
 
Mä oon nyt kyllä ihan sekasin. En olekaan varma oliko ovis jo vai ei :O . Kipuja ei oikeen ole enää, mut vieläki tuli semmonen limaklöntti (anteeksi taas kuvailu). Ja tosiaan eilen illasta kohdunsuu kiinni ja kovana. Samoin tänään kovana, mutta auki saattaa olla. Lämmöt ei ole vielä kyllä nousseet.
Oon ihan pihalla taas :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tammityttö;30620471:
vai saitko mitään hcg arvoa?
Se oli tavan testi virtsasta ja muistaakseni siinä on herkkyys 20-25 ja toi testi tosiaan 10. Tänään tein saman testin 3h pidätyksestä dpo11 eikä siinäkään kyllä mitään näkynyt testiajalla :| Että kyllä se yk5 taitaa alkaa viimeistään lauantaina..

Kieltämättä toi roskishaamu sai toiveet nousemaan aikalailla korkeelle näiden olojen kanssa, vaikkei testiajan jälkeen saisikaan enää tulkita, mut ryminällä tultiin alas :'(
 
mimmi Täällä ei saa sitä verikoetta kovin helposti. Viime kesänä se otettiin, kun otettiin arvoja muutenkin kun alkoi erittyä maitoa. Silloin tulos oli alle 2. Kävin myös magneettikuvissa ja ultrassa. Ja mun on oletus aina ollut et on tuon 20 luokkaa labrassa. Mä oon tosin testannut molemmista aikasemmista lapsista plussan vasta rv6+3 neuvolan laskujen mukaan ja nuorimmaisesta sitten siirrettiinkin laskettua aikaa viikolla myöhemmäksi kun esikoinen syntyi 10 päivää yli la:n. Eilen tosiaan olisi neuvolan laskujen ja menkkojen mukaan ollut rv5+2, jos olisi säännöllinen kierto .
 
Kyllä mie olen nuilla davideilla testannut vaikka kuinka monta negaa.

Mulla mieskin näki apteekin omassa haamun.. Ehkä mie aamulla teen digin. Jos se näyttäis jotaki järkevää ku ei ole enää muuta ku 3 digiä ja yks liuska. Nimittäin ostin 2 viallista apteq testiä.
 
Muokatussa näen haamulaisen. . Jospa se vahvistuisi :) itse tein pari tuntia rakossa olleesta päiväpissasta pc:n liuskan, hyvin hyvin mitätön viiva enkä viitsi edes kuvailemaan alkaa.. näkyi kuitenkin jo testiajan sisään, katsotaan näkyykö kun kuivaa kunnolla.. aamulla uusiksi :) taas...
 
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu
Sinänsä koomista että tässä kierrossa ei ollut todellakaan tarkoitus raskautua ja yritin laskea koska olisi turvallista heiluttaa peittoja, mutta tuntemuksista päätellen ovulaatio yllätti tulemalla yhtä aikaisin kuin pillereiden lopettamisen jälkeen... Noh toivottavasti viiva kuitenkin vahvistuu :)
 
Testailut alkaneet täällä taaks kolmoskierron osalta :D Kp 7 menossa oin suunnilleen, jos laskuni ei ihan pieles ole.

Ylempänä on eilinen testi, alla tän päivänen: kp7

Saas nähä tuleeko tästäkin kierrosta yhtä pettymystä.
 
Täällä on hiljaiseloa ollu, kierron alussa pitää yrittää pitää muut asiat mielessä. :D vaikka käyn sillon tällön vakoilemassa onks kukaan testaillu :)

Unnaunna olit pohtinu sitä ovista et kuin aikasin voi olla. Miulla kierrot voi olla jopa vaan 21pv, ja sillon bongasin oviksen (kivuista) kp7. Nytkin mietiskelin et oisko ollu ovis jo kp7 kun sen ois pitäny tänään olla laskujeni mukaan, mut ei ollut jos kierto ois ollut 23pv).
Miun kierrot noudattaa tällästä omaa kaavaa; 23 / 27 / 21 / 26 / 23 / 27 / ja nyt sit taas 21??? Oon miettiny et tapahtuuko ovis aina vuorotellen eri puolilta? Jos vaihteleviin kiertoihin ois syy toisen puolen munasarjoissa?? Voi olla kaukaa haettua mut jos jollain ois kokemusta?

Tuol kolmatta haaveilevissa vinkkasinki jo greippimehusta, kannattaa kokeilla ;)

Vahvistumisia haamuilijoille!
 
Viimeksi muokattu:
Nimen omaan mamina, saattaahan se hieman hankaloittaa jos ei ole selkeää kaavaa, mutta tuo kaava vaikuttaa aika selkeältä, jos siis tuollain aina menee.
Nyt kun aloin miettimään, niin minulla ovulaatio onkin tapahtunut hieman eri aikaan kierrosta riippuen kumpi puoli kyseessä. En ole koskaan tikuttanut ovista, mutta tuntemusten perusteella merkkaillut kalenteriin. Kierron pituus on kuitenkin ollut jämpti täällä.
 

Yhteistyössä