Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Pitää tänne kuitenkin tunnustaa.... Uusia testejä piti jo testata että antaako viivanpaikka jne... (Seli, seli oli vaan kiva tehdä testi)

Ja kylläpä antaa törkeän selvän viivan paikan!!! Melkein menee ilo tiirailusta :)
 
Jaahas, nyt menee mielenkiintoiseksi.... ilmeisesti tuo toissapäivänen vuoto oli tosiaan joku välivuoto, koska sitä ei sen jälkeen ole tullut.
Limailee ky valtavasti yhä. Lämpö taas noussut, tosin mittaan vain iltasin ja iltapäivisin niin ei se oikein mitään tietty takaa.
Ajankohdan puolesta tosin tuo vuoto vopisi ovisvuodoksi... ehkä. Riippuu kuin pitkä tää kierto nyt tälä kertaa on.

Noh mut kp15 ja ovistesti tänään nega. Tosin meni vähän pieleen kun meni maksimireunan yli... mut nojaa.

Tavallaan ilahduttavaa. Sunnuntaina sain ovistestiin melkein tasavahvan, ja maanantaina tuli vaaleenpunanen vuoto, haluisin ainakin kuvitella et se olis ollu ovis. Että kehoni ehkä toimisi jotenkuten... :)
 
Zuhina, kuulostaa lupaavalle!!

Mun omituisuudet jatkuu. Lämmöt aamusta melkein 37. Tosin olen vähän nuhassakin. Ikenet niin kipeet kuin olis jyrsiny paketin hapankorppuja. Ovistestissä yhä vain tummempi viiva..
Mitäs jos se alkuviikon kipuilu ja särky ja pieni tuhru olikin kiinnittymistä :O..entä jos se ovis oli kuin olikin silloin kp 10 tjsp. Nythän olis niinku dpo 12-13. Ei hemmetti. Vai miks toi testi on tumma. R.testejä mulla ei oo (!!)
 
Laitampa tännekin. Viimeksi mitä oon testannut nii apteekin omaan en oo saanu mitään. Nyt se ovistestiplussa tuli tänä aamulla .päivällä tein apteekin oman laimeasta 1-2h pidätyksellä. Tällainen tuli.. päivistä ei enää hajuakaan.. kp23 menossa 20150206 195141 jotain vai ei mitään? Luonnossa selvempi. ..
 
Viimeksi muokattu:
No joo hankala saada kuvattua. Mä tein ennen nyt näitä ekoja menkkoja synnytyksen jälkeen apteekin omalla testin kun olo olo niin outo. En saanu mitään. En edes "viivanpaikkaa" vaikka miten kääntelin varmaan viikon sitä testiä tuolla kaapissa. Tämän takia hirman toivo heräsi koska tein tosiaan hätäpissasta ton testin enkä aamusta.
Nyt siis olis jotain dpo4 ja dpo12 väliltä. Ei hajuakaan ku noita limoja sun muuta tuli kahteen oteeseen .Mut maanantaina oli niitä kipuja ja kramppeja ja olin varma et menkat alkaa tai vaihtoehtoisesti ovulaatio. Ne ekat limat tuli jo kp9-10. Joten siks kaks eri dpo lukemaa kun en tiiä mistä laskisi. No aamuksi on pregcheck puikkotesti ku muuta ei kaupassa ollu.. olo on kyllä pelottavan tuttu muista raskauksista mutta kuten sanottu on näitä oloja ollu valeoloinakin...;)
 
Tammityttö toivotaan parasta ;) . Kuulostaa kyllä lupaavalta =) .

ON: nyt on ollut alavatsa oudolla tavalla kipeänä ja repäisykipuja on myös. Tissitki vähän kipeenä ja ummetusta :( . Tosiaan lämmöt on ollu aamuisin 36,3 -36,4 ja iltaisin 36,9-37,3. Tänä aamuna lämmöt pomppas 36,6 asteeseen...Hmmm ;) . Voikohan olla kiinnittyny... Nyt kp22 ja DPO 8 TAI 7 :)
 
Tammityttö toivotaan, että se nyt olis oikea viivanen siellä!
Minäkään en tosiaan ole sillon reilu 10 v. Sitten tai muutenkaan tässä vuosien aikana saanu ikinä mitään turhaa apteekintestiin, mutta nyt jostain syystä on tullu niitä turhia viivoja. :/

nyt olis kp32 eikä mitään merkkiäkään menkoista.. hirveitä repäsykipuja kylläkin on! Eli pienen pieni toivo on edelleen. Ja yks testi on vielä kaapissa odottamassa.
*
 

Yhteistyössä