Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mul tästä keskenmenneestä tuntu ainakin vahvistuvan joka päivä, niin PC kun perhonenkin, mutta PC:ssä oli koko ajan vahvempi viiva. Ja kuhan uuteen yritykseen päästään, niin niitä meinaan hakee kasan prismasta :D

Parin tunnin päästä lekuriin. Eilisen päivän jälkeen ei ole enää tullu kipeeks ja tullut hyytymiä, jos se alkais olee tyhjä!
 
melko hailakkaa viivaa antaa rfsu vaikka pc jo miltei tasavahva... aika huono testi kaikinpuolin.

amora kannattaa verrata sen viivan tummumista aina kuivien testien kanssa. Mulla ainaki tosi hitaasti tulee se viiva ja se tummeneepikkuhiljaa.
 
NaksuP Siis tosi onneton tuo rfsu:n viiva :O. Kyllä jos tolla vaa tikuttas niin masentus ku ei vahvempaa anna.. senki eestä niitä turhia sit.

Otin kauppareissullanvilä paketin pc:n ovistestejä. Yhden tein aamupäivällä ja haaleeksi jäi viiva siinäkin. Että joko se on vasta tulossa normisti kp 19-20 tai sit meni jo. Että iya justiinsakkii pitäs alkaa + tulee jos on vielä tullakseen.

Missäs se Annikaeveliina oikein lymyää testilöittensä kanssa?? =)
 
Lekurissa ja naistentaudeilla käyty. Syy kipuiluun ja oireiden jatkumiseen löyty, istukka jäänyt kohdunkaulaan :/ Mutta lääkärisetä pihdeillä nyppäs pois. Kysyin toki että koska voi yrittää uusiks, niin sano et kantsii odottaa pari kuukautta. Mutta jos jotain hyvää, lähettää istukan patologille, jos vaik sais kaikkien näiden vuosien jälkeen syyn mun keskenmenoihin :)

Meinasin et ei me mitään ehkäsyjä tässä, mut vasta tosissaan heinäkuus ruvetaan. Mikä sen parempi kun isännän lomalla :LOL:

Mutta minä aijon tääl roikkuu ja seuraa tein testailua :DDD
 
Myrtti Hyvä kun kävit!! Jaksuja vointiin ja odotteluun. Ja toivottavasti patologilta tulisi vastausia teille.

Mulla jos ei ois vasta kun kp16, väittäsin että menkat alkaa. Sellanen v*tutus ja alamahajuilinnat että :O. Tuo alapää iha sytkytti pilssin mukaan kipeesti jajaja. Tääkin kierto kait venyy yli 30.. vaikka ei pitäny ressata ni ärsyttää kun en kunnon ovisplussaa saanu. Ääh. Mulla taitaa olla krooninen h*tutus kehkeytynyt viime aikoina.. ja vähän kaikkeen. Sori. Lupaan olla ensi kerralla iloisempi!
 
Mä kun oon kahdesti nyt saanut kunnon ovisplussan niin tunnen sen irtoamisen kauheen kipuna mikä kestää jonku puol tuntia-tunnin ehkä. Senon varmaa just se ovis eli munasolu irtoaa?!! Nyt kun ei ole mitään fiiliksia juurikaan mihinkää suuntaan. Jotain epämääräistä juilimista ja limoja.. ja ei ihan + ovistestejä ni hermo menee! Sori taas.
 
Minä taas. Mulla on kamalat alamahapoltot ja alaselkäkin juikkaisee. Välillä jyskyttää koko toosaa :O. Voisko olla se ovis nyt tapahtumassa testeistä huolimatta? Koska mulla se oireilee tämän tyyppisillä kivuilla. Olipa mitä vain nii jotain tuolla tapahtuu. Ovistesti edelleen ihan nega ku toisella koitin vielä.
 
Mulla ois ovistuntemuksista ja edellisen kierron mukaan laskettuna nyt dpo4 ja ostin sen kunniaks pc-paketin. :D :D Koska mä jostain luin, että alkion kiinnittymiseen menee ääritapaukset mukaan lukien 4-12 päivää, aion illalla jo pitkästä pidätyksestä tikuttaa. Lekalla päähän ja rahat kaivoon. :D :D
Tämmöistä tää on, ihan hullua puuhaa, mutku ei oo muutakaan. Huomenna tulee hyönteiset. :D
 
Apuaaa, eet olis kertonu tota et voi jo 4 päivän jälkee kiinnittyy :D itel huomen dpo4 tai jopa 6, eli testit kutsuu :D


kysytääs teiltä vielä mikä on aikaisin dpo kun ootte saanut rtestiin jotakin "nähtävää" :) ?
 
Viimeksi muokattu:
Mä testasin viime raskaudessa dpo7 ekaa kertaa ja haamu tuli. Nyt pari kiertoa sitten ku oli se kemiallinen, olin näkevinäni jo dpo5 tai 6. Silloinkin oli pc. Onhan toi noin varhainen kiinnittyminen varmaan tosi harvinaista, mut onpahan olevinaan syy taas tuhlata rahojaan. :D
 
Naputtelempa mun aamulämmöt tänne kun en osaa tulkita niitä piirun vertaa.. lämpö on mitattu joka päivä samaan aikaan kun kello on pirahtanu sen enempää mitää tekemättä. Jollakin jotakin analyysia :D oon niin noviisi näissä, koittakaa kestää :)

Kp3 36,11
Kp4 36,17
kp5 36,26
kp6 36,19
kp7 36,13
kp8 36,39
kp9 36,16
kp10 36,21
kp11 36,44
kp12 36,28
kp13 36,47
kp14 36,41
kp15 36,56
kp16 36,41
 
Haha :D kuvatulvaa odotellessa.

Mulla tuli viime kierrossa kivut ovisplussaa seuraavana iltana, oli maha tosi kipeä! Nyt tässä plussakierrossa en oikeastaan tuntenut mitään kipuja (olisko menny yöllä ohi?) eikä oikeastaan muutenkaan ollut sellainen olo, että olisin edes välttämättä ovuloinut. No, nähtävästi niin kuitenkin tein ;)
 

Yhteistyössä