Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
^ erottuu se.

Mulla on jo usesmman päivän ollut huono olo ja oon ajatellu sen olevan helteestä tai jylläävästä mahataudista.. kuitenkaan se ei lopu. Maha turpoo syö tai ei ja kun syö, tulee huono olo. Aiheuttaako ovis jollakin turvotusta ja tällasta?
 
Lääkärissä käyty, ei mitään mikä viittais tulehdukseen, huomenna labrat ni katotaan oonko raskaana.. lääkäri sano että sisätutkimuksesta ei näin aikasin voi päätellä mitään :eek: mutta sano että josko se olis sit raskaus mikä ne menkat on pois jättäny..
 
No nyt pitää huomiseen jännittää Annikaeveliinan labroja :D. Hyvä ettei mitään tulehdukseen viittaavaa. Eiks sisätutkimuksessa näe kohdunsuusta että mikä vaihe kierrosta. . Esim.jos menkat ois alkamassa niin se ois eri näkönen kun raskautuessa? Ehkä se näki siellä jotai mutta ei halua nostatella toiveita ennen labroja?
 
Mut luulis kyllä et jos se olis siltä näyttäny et menkat olis alkamassa,ni olis kyllä sanonu.. sano vaan et ei mitään vuotoja näy eikä haise tms ni ei oo syytä antibioottia alottaa ja labrat laitetaan koska vaikka oliskin tulehdus ni niitä ei voi alottaa ainakaan jos raskaana on :eek: noni,nyt tää mun toiveiden elättely alkaa taas :D
 
Pakko nopeaa tulla päivittämään!! Pc haamuilee selvemmin, jonka päivällä tein. Mulla on kasa testejä tuolla ja dippaan varmaan rfsun ja perhosen illalla. Laitan päivän pc:stä samalla kuvan, kun pääsen koneelle. :)

Muoks. Päivä pc kuva tässä.
 
Viimeksi muokattu:
LilliLotta: mulle ei kyllä näy...
mullinmallilla näkyy mutta väristä en osaa sanoa.

Kukaa ei varmaan nähny mulla mitn ku ei mitn mainintaa. Dpot tosin pienet ja toive ois ettei tähän elämäntilanteeseen sittenkään.. mut jos niin rakkautta piisaa!
 
Haamuja taas näkyy monella!

Mulla on ovis.. siis jos ei ole ni on ihme ja siksi se viiva tikussa tänään. Tuli sellaset limat että ei voi erehtyä :O.. ja tulee siis ja alamaha sellanen jännä. Josnei anna ovisplussaa tänäön enää ni aamulla antaa. Uskosin. Eli normikierto ja ovis kp19 kute viimeksikin.
 
Höh! Jospa ne siitä kaikilla vahvistuis. Mä olen nyt tosi pettyny tohon pc.hen, kun antaa jotain tyhmää viivaa aina, niinku täällä nyt on nähty.. ennen tohon tikkuun sentään oli luottaminen:/ huomenna varmaan uutta tikkua, yhtään kun ei ole kaapissa. Vahvistumisia!:)
 

Yhteistyössä