Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti


Joo no ei tossa enää ole eilisen vertaista. Tais siis olla joku viallinen se eilinen leveä pinkki viiva. Paskat testit. Nyt sit ihmetellään kierto loppuun. Nuo perhosen ovistestithän on myös iha hanurista. Niihin en saa niin mitää viivaa.. sillo ku pc oli plussa ni sain lähes tasavahvan perhoseen, muuten iha tyhjä. No nyt tuli siihenki jonkin sortin viiva, ei edes haamu. Aaaargh taas.
 
Viimeksi muokattu:
nelHM kyllä se oli ovisplussa se minkä sait. Ja ovis oli varmaan sit la tai su, siitä limat. Ne tasavahvat viivat mitä sait kauan aikaa, ei merkkaa mitään. Ja se perhosen r-testi on vaan reagoinut lh-hormoniin, joillakin se on toooosi korkea toooosi kauan. Ja lh-hormonin määrä pissassa vaihtelee, joten siksi välillä voi olla r-testissäkin haamu ja välillä ei. Perhosen r-testi on vaan reagoinut koholla olevaan lh-hormoniin, mutta liuskaovistesti ei, sillä se reagoi vasta kun se on tarpeeksi korkea. Eli ovistesti ei ole niin "herkkä" tulkitsemaan plussaksi ennen kuin se hormoni on tarpeeksi koholla. Jos ymmärrät mitä koitan selittää? :)


Ja ovistestien herkkyyksissä on eroa. Se, että saat tasavahvoja pc:n testeihin ja perhoseen ei edes viivaa, kertoo vaan että perhonen ei ole niin herkkä. Jos haluat välttyä pähkälilyltä, siirry käyttämään pekästään perhosen ovistestejä. Ei tarvitse miettiä kun ei viivaa näy. Sitten kun siihen tulee tasavahva, niin voit vaikka digillä varmistaa? Mulla kans monesti tulee tosi tummia viivoja pc:llä ja sitten siinä saa miettiä etttä joko joko. Sofi on toinen o-testimerkki joka ei ole niin herkkä. Testasin kerran pc:llä ja sofilla, pc anto tasavahvat, mutta sofi selvä nega. Seuraavana päivänä pc superplussa, ja sofi plussa. Eli kyllä ei-herkätkin toimii. ;)

Eli nyt vaan rauhotut ja uskot että se oli ovis juuri. (tiedän, helpommin sanottu kuin tehty). Itsellä ovikset jää näköjään pois, oireita ei ole ja ovistestin mukaan yrittää hormonit kohota, mutta ei sitten varmaan tarpeeksi. Nyt kp3 ja menkat alkaa jo loppua, ei mulla koskaan kestä mekat kolmee päivää!! Eli sekin puhuu ovuloimattomuuden puolesta. Plaah.....
 
Viimeksi muokattu:
NaksuP kiitos kyllä ymmärsin. Ja järjellä näin koko ajan ajatellutkin.. sitä vaa karkaa mopo käsistä ä jabtää palstailu kans hajottaa mun realiteettejä :D

Mut ei lyhyet menkat puhu ovuloimattomuuden puolesta pakosti. Mulla ollut vuosia lyhyet menkat ja sitä gynelläkin aikoinaan setvittin. Ihan ovuloin normisti.. ainaki sillo.

Nyt dpo2 ja hyvä niin =)
 
mymosa
Täällä taas pessimisti olo.. Ei nouse lämmöt niin ei nouse.. suusta oli jopa 34.1. Tulis vaan huominen niin pääsis taas askeleen eteenpäin.. jos kertoo ettei ovista ole tapahtunut niin toivottavasti saan heti terot. Ens kierrossa otan clomit ohjeen vastaisesti kp3-7, koska niin otin tärpilläkin
 
Piuu.. tikut käyttöön? Mulla on menny nuo oviksen ajankohdan arvailut ihan vikaan ennen tikkuja.

Mie alan tuota pihaa laittaa ja kuunaamaan niin josoa sitä ei ajattelis näitä nii kamalasti. Yhtää tikkua en kusase ennen ens sunnuntaita.. sillo dpo8. Sekin iha liian aikasta mutq varmaa sillo eka r testi.

Mymosalle tsempit huomiselle!!
 
Mäkin aiemmin hain ovulaatioo ihan väärästä ajankohdasta, kun ainakin nyt sain aika aikaisen selkeän ovisplussan. Vai vaihteleekohan kuinka paljon eri kierroissa, jos kierto muuten säännnöllinen, osaako kukaan kertoa? Joka kiertoa, kun en ole tikuttanut.
Mutta jos oikein lasken niin mulla nyt dpo6. Turvottaa ja närästää... Ehkä sitä jo ensi viikonloppuna uskaltautuisi testailemaan. =)
 
^ Mistähän sitä kannattas tilata testejä? Mitkä ei anna turhaa viivaa.. Mistä mullinmalli tilasit? Mammaksilta oon tähän asti nuo erittäin herkät tilannu.. oisko muita vaihtoehtoja? Eikä tarviis ees olla nii herkkiä.
Mä suosittelen testitukku.fi testejä. Ne on erittäin herkkiä, 10 ml. Ja on toimineet just niinkun pitääkin, ei mitään turhia haamuja tai ihmettelyä. Ovikseen aikaan tulee selkeät yhtätummat viivat, raskaustestiin ei ole tullut haamuja tai viivanpaikkoja kun en ole raskaana ollut. Lisäks noi oli tosi edullisia ja täs kuussa ei tarvi maksaa posteja kun on tarjous päällä. Munkin pitää tilaa raskaustestejä lisää kun ei mulla oo näköjään ku kolme jäljellä ja nehän ei riitä mihinkää. :D
 
Mä oon tilannu vauvalasta testit, edullisia ja ei kovin huonoja ainakaan suurin osa ja tosi nopea toimitus. Jos ei omaa hyvin hyvin omalaatusta mielikuvitusta :D ainahan siinä joku esi-isä kurkkii oli valmistaja kuka tahansa :D
 
Täällä yksi himotestailija palailee taas kuvioihin. Toista aloitettiin yrittämään, kun menkat alkoivat imetyksen päätyttyä. Aion tehdä ensi viikonloppuna testiä, jos menkat eivät sitä ennen ala. Nyt siis kp 26/ ??. Ihana fiilistellä teidän testejänne, itse tosin näen jokaisessa jonkinlaisen haamulaisen, tosin nelHM edellisessä testissä oli ihan selvästi punaväriä :confused:
 
Himotestaaja ilmottautuu!
Ja heti ensimmäisenä pyydän anteeksi etten tunne sanastoa oikein ollenkaan.

Ovulaatio testi tehty, oltu yhdynnässä oikeaan aikaan (Tosin vain pari kertaa kun mies oli sairaana) ja nyt parin päivän päästä pitäisi menkat alkaa.
Jännittää!
Oireita on tuntunut (Mutta niin kai se aina kun on toiveikas) pahoinvointia, rinnat kipiät, mahaa aristaa jne. Muutaman päivän päästä saa nahda miten käy :D

Parit viimekuukaudet on negaa tullu aina :/
 
Tervetuloahaikara mä nään jotain, ehkä valkoinen viivanpaikka? Tai sit haamu..ihan ekassa kuvassa olin eniten näkevinäni jotain, jospa se siitä vielä ;) kiva huomata et uusia tullut! Tervetuloa! :) mulla menossa dpo 8 ja kp24/28 enkä oo vielä testannut..?? Miten tää on mahdollista? Tosin ei mulla oo testejäkään, mut tänään olin r-kioskilla ja siellä tuijotin rfsu:n testipaketteja hetken mut sit jatkoin vaan matkaa enkä ostanu wtf? :LOL: nyt musta tuntuu et oon pettäny teidät arvon hätähousut mut lupaan ryhdistäytyä! ;)
 
Tervetuloahaikara Minä näen myös hailuraa viivaa. Kunpa vahvistus < 3

Jee.. ostakeehan niitä testejä niin pääsee kahtelee viivoja :D

Pakko mun on vaan ääneen täällä arpoa, tykkäsitte tai ette :D. Mulla on ihan kamalat kanamuna limat taas. Alamahaan koskee tuohon keskelle ja alaselkään jomottaa. Jos tuo ovisperhonen ei näyttäs negaa niin väittäisin ovuloivani uudestaan. Voiko sitä ovuloida kahdesti? Tosi massiiviset jomotukset ja limat :O Tosin jomottaa keskelle alas, ei sivuille. Mut vaik mä täällä kirjottelen niin jotenkin on rauhallinen olo ja sellanen että tulee jos tulee. Siitä mä oon onnellinen =)
 
Hihii, kiitos! :)
Olen jo kauan katsellut ja arvuutellut muiden kuvia täällä. :)
Nyt vihdoin pääsin laittamaan omista testeistäni kuvia. Jotain olen näkevinäni testissä myös, sen takia kuvia tänne siitä laitoin. Mutta tein testin päivävirtsaan, ja virtsa oli todella "ohutta" ,eikä pidätystä alla kuin ehkä alle tunti.. Joten huomenaamuna teen uuden testin! :p
Nyt on parina päivänä vihlonut (ei kipua) alamahaan / vasemmalle puolelle.

Toivotaan että "viivanpaikka" / haamu lähtisi tummumaan! ..puoli vuotta yritystä takana ja tuloksena aina negatiivisia testejä..

Tässä vielä yksi kuva samasta testistä, josta laitoin jo monenmonta kuvaa;
IMG 7173-001 - Aijaa.com

Molly; Itse joskus testailin Rfsu:n testillä, ja se oli viimeinen kertani. Antoi "väärän" plussan / ihme väriklöntin..
 
Tanya85 <3 =)

Piti ihan googlettaa tota voiko ovuloida kahdesti. . Ni kahtokees ku tällasen löysin :O Aina sitä oppii uutta. En todellakaan tiennyt.

"Kaksosraskauksissa toinen munasolu irtoaa viimeistään 24 tuntia ensimmäisen jälkeen. Tämän jälkeen hormonitoiminta estää uusien munasolujen irtoamisen.

Kaksosraskauksien varalta ja ovulaation varmistamiseksi kannattaa kehon merkkejä tarkkailla kolme vuorokautta ovulaation tapahtumisen jälkeen".
 

Yhteistyössä